Féltékenykedés (18+)

Sz. Szabinának


Az egyik barátommal elmentem sétálni, de a pasimnak direkt nem szóltam, mert nagyon féltékeny típus. Már a pasimmal közös házunk előtt álltunk, amikor Harry kinézett az ablakon és dühös szemekkel meredt rám és a haveromra. Még gyorsan meg akartam ölelni, de a bejárati ajtó kicsapódott és Harry már meg is ragadta a kezemet és erősen berántott a házba.

- Mi a fene bajod van? - kiáltottam rá idegesen.
- Hogy nekem mi bajom? - kiáltott vissza. - Nem én csallak meg téged!
Ebben a pillanatban, amikor ezt kimondta, a kezem már csattant is az arcán.
- Hogy merészeled azt állítani, hogy megcsallak?! - kérdeztem hitetlenkedve.
- Te hogy merészelsz megütni? - dühödött be teljesen és erősen megragadta mindkét csuklómat. - Megcsalsz és még neked áll feljebb? Na majd megtanítom neked, hogy kivel szórakozz! - erősen nekitaszított a falnak és a nyakamra tapadt. Erősen szívta, harapdálta, nekem pedig a fájdalomtól már a könnyek csípték a szemem. Elhiszem, hogy szeret, de nem kellene akkor sem ennyire féltékenykedni.
Mindkét csuklómat a fejem fölött összefogta egy kézzel, a másik kezével a ruháimat tépkedte le. Szó szerint, ugyanis a pulóverem cipzárja szétszakadt, a blúzom egy rongyra hasonlított a melltartóm pedig apró darabokba ért földet.
Elszakadt a nyakamtól és a melleimet célozta meg. Erősen harapdálta őket, rettenetesen fájt. Megszívta az egyik mellbimbómat, nekem pedig ívbe feszült a gerincem és hangosan felnyögtem a fájdalomtól és az élvetettől.
- Ez az! Nyögj csak! Az a kis pöcs sose fog úgy kielégíteni, mint én! - morogta dühösen a fülembe, szemei elfeketedtek a vágytól és a dühtől.
Elengedte a kezeimet, a combjaimnál fogva magára rántott és felvitt a szobánkba. Ledobott az ágyra, az egyik sálját kivette a szekrényből és az ágytámlához kötözte a kezeimet. Minden maradék ruhámtól megszabadított és odament az éjjeliszekrényemhez. Elővette a kulcsot a zsebéből, én pedig döbbent tekintettel néztem őt.
- Ho-hol találtad azt? - kérdeztem halkan, remegő hangon.
- Véletlenül kiborítottam a táskádat és abba volt. - vigyorgott mindentudóan. Kikulcsolta a kisszekrényt és kivett belőle egy dobozt. Megalázva sütöttem le a szemeimet. - Lebuktál! - mondta kárörvendően. - Azt hitted, nem jövök rá?
- Sosem vagy itthon! - érveltem.
- Ó, igen? - dühödött be. - Most egy életre megtanulod, hogy csak én lehetek benned, senki és semmi más!
Kinyitotta a dobozt és kivette belőle a vibrátorom.
- Most utoljára fog ez megtörténni, ezt jegyezd meg! - mondta és bekapcsolta. Erősen szétfeszítette a lábaimat és a csiklómnak nyomta a rezgő ketyerét. Azonnal felnyögtem, mire ő elrántotta azt. - Ha még egy hangot ki mersz adni, olyat teszek veled, hogy egy hétig nem tudsz megmozdulni! - kiáltott rám és ismét nekemnyomta a vibrátort. A lábaim remegtek és a fogaimat az ajkamba mélyesztettem és megéreztem, ahogy kiserken a vérem.
Kis időn belül belém csúsztatta a tárgyat és maxra kapcsolta. Vonaglottam, erősen harapdáltam a számat és próbáltam szabaddá tenni a kezeimet. A sál már megvágta a csuklómat, de ez volt a legkisebb gondom.
Bennem hagyta a vibrátort és közben levetkőzött. Visszamászott az ágyra és a lábaim közé hajolt. Hagyta a rezgő bigyuszt bennem és nyelvét pedig a csiklómnak nyomra és erősen kezdett rajtam dolgozni. Egyre nehezebben fogtam vissza magam, a lábaim össze akartak csukódni, de Harry nem engedte. Amikor éreztem, hogy hamarosan elélvezek, elhajolt és kivette belőlem a vibrátort. Kikapcsolta és eldobta valahova, majd bepozícionálta magát és erősen belémhatolt. Felsikítottam élvezetemben, nem érdekelt az, amit még nemrég mondott.
Azonnal mozogni kezdett és lehajolt hozzám.
- Kihez tartozik ez a test? - morogta a fülembe.
- Ho-hozzád. - nyögtem ki nagynehezen.
- És ki vagyok én? - folytatta.
- Harry. - nyögtem halkan.
- Hangosabban! - kiáltott rám.
- Harry. - sikítottam.
- És azon kívül ki vagyok én? - követelte tovább a válaszokat.
- A... a barátom. - mondtam.
- Ez kurvára igaz. Én vagyok az egyetlen, aki megcsókolhat és aki eljuttathat a csúcsra! - gyorsított a tempón és erősen megragadta a melleimet. Erre felnyögtem ő pedig elmosolyodott.
- Nyögd és sikítsd a nevem, te ribanc! - csipkedte a mellbimbóimat és erősebben kezdett lökni. Úgy tettem ahogy kért, bár igazából kérnie sem kellett volna.
- Ha-Harry... én mi-mindjárt... - nem tudtam befejezni, ezt kimondani is alig tudtam.
- Tartsd még te kurva és amikor elmész, sikítsd a nevem! - kiáltott és ebben a pillanatban elérte a G-pontomat. Együtt nyögtünk fel. Megvonaglott bennem és amíg ő az én nevemet mondogatta, addig én az övét kiabáltam.
Pár perc múlva kifáradva húzta ki belőlem magát és ránkhúzta a takarót. Kioldozta a kezemet és meg akart csókolni, én viszont sírva ellöktem magamtól.
- Hagyj békén! - kiáltottam rá.
- Nem! - mondta, megragadott és magához szorított. - Ne haragudj kicsim, de elborult az agyam. Tudod, hogy nagyon szeretlek és belehalok abba, ha más pasival látlak. - suttogta a fülembe és gyengéden simogatta a hátamat. Kezdtem egy kicsit megnyugodni.
- Nem kell folyamatosan féltékenykedni. Én is látok olyanokat az újságba, hogy ezzel, meg azzal csalsz, mégse vagyok veled ilyen. - mondtam.
- Sajnálom. Most meg még az is betett, hogy megtaláltam az a szart. - bökött undorodva a fejével a játékszerre.
- Én is sajnálom azt. - suttogtam.
- Mától mindig őszinték leszünk egymással, jó? - kérdezte és csillogó szemekkel nézett rám.
- Rendben. De ne féltékenykedj! - pusziltam meg az orrát.
- Megpróbálom. - hajtotta a fejét a nyakamba és megpuszilta a sebet, amit okozott. - De ezt nem bánom. - vigyorgott és tovább csókolgatta az egyre kevésbé fájó sebet. - Szeretlek. - tapasztotta ajkait az enyémekre.
- Én is szeretlek. - mondtam a csókunk után és együtt tértünk át az álomvilágba.
Brittany

u.i.: Sissynek ígértem tegnapra egy sztorit, de még nem írtam meg, sajnálom! Csak egyszerűen elsején képtelen voltam bármit is csinálni, mert szörnyen fájt a fejem. De igyekszem megírni, holnapra az extra sztorit nem felejtettem el! BUÉK mindenkinek! :)  ~E

14 megjegyzés:

  1. Jaj semmi ;) Rendben! :) Hú hát őszintén, furi, nekem legalábbis, így ezek a durvább sztorik. Nem szeretem annyira olvasni ezeket. :$ :S :( :/ Jó természetesen, de én vhogy nem tudom elképzelni Harry-ről, ezt az énjét, h így ilyen, már már erőszakos lenne :/ :S Pedig sok mindent kinézek belőle... ;) :P :D hehe
    B.P.U.É.K. ! ;) :P :D / Boldog PERVERZ Új Évet Kívánook! / lol
    najo inkább meg se szólalok többet :$ :3 >:o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, nekem is furi volt HazzyBaby-ről ilyet írni, a gyengédebbeket jobban szeretem, az inkább vall rá, de durva story-t kértek, így próbáltam teljesíteni. :)
      A következő Hazz-os story-t cukira tervezem. :D
      B.xx

      Törlés
  2. Szia.:) Nekem kifejezetten az ilyen sztorik jönnek be.:) Lehetne róla szó hogy esetleg gyakrabban írsz ilyen erőszakosabbakat? :D (Perverz én)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett. Igazából én a gyengédebbeket szeretem írni, de persze vannak még olyan kérések, amikben a durvábbat kérik, így valószínűleg lesz több is, de az aranyosabbak lesznek többségbe. :D
      btw.: Remélem, nem baj. ;)
      B.xx

      Törlés
  3. Imàdom ! :$
    Nagyon jo lett :)

    VálaszTörlés
  4. O.M.G hát ez elkèpesztö M.Szilvi nekem már règòta igèritek a sztorit Hazzal de mèg mindig nem kaptam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, de sokan vannak, akik még novemberbe kértek és még nekik sincs kész. Próbálok sietni és mihamarabb teljesíteni minden kérést...
      B.xc

      Törlés
    2. Oksa csak azt hittem nem kapok

      Törlés
  5. Jo lett nagyon at lehet érezni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! :) Gratulálok! :)

    VálaszTörlés