E-mailben érkezett, Legcsodálatosabb nap (18+)

írta: Regi

A világ legjobb fellépését tudhatom magam mögött. A balett az életem része. Nagyon kicsi korom óta táncolok és imádom csinálni.
 Utolsóként futok ki a színpadról. A színfalak mögött, már mindenki ott van szerelmemet is beleértve.
- Mack, nagyon ügyes voltál! - mondta nagy mosollyal az arcán. Amúgy azt el kell mondanom, hogy valójában nem is vagyunk együtt, csak én mondom, hogy szerelmem. Már 14 éves korom óta táplálok iránta ilyen érzelmeket, amiket természetesen ő figyelembe sem vesz. Persze csakis én vagyok olyan szerencsétlen, hogy beleszeretek a legjobb barátomba.
- Köszönöm Niall! - mondom teljesen meghatottan. - De menjünk haza, itt túl nagy a zűrzavar!

Egy óra múlva már a szobájában voltunk megfürödve, és tv-t néztünk. Igazából már annyit aludtunk egymásnál hogy a másik házában vannak tartalék cuccaink szóval semmit nem kellett hozzá vinnem.
Hirtelen megszomjaztam ezért felültem és Niall-re néztem.
- Kérsz inni? Most megyek le. - biccentettem fejemmel az ajtó felé. Ő csak nemlegesen megrázta a fejét. Én felálltam és az ajtóhoz mentem. Mivel csak egy bugyi és egy meglehetősen rövid póló volt rajtam szinte az egész fenekem látszott. Tekintete egészen addig égette bőrömet, míg be nem csuktam az ajtót. Lementem a lépcsőn és a konyhában ittam egy pohár vizet. Szép lassan visszamentem az emeletre és az ajtó előtt tétováztam egy kicsit. Végül lenyomtam a kilincset és besétáltam a szobába. Niall elég feltűnően végig mérte a testemet és láthatólag tetszett neki a látvány, mert egy pimasz mosoly terült az arcára. Befeküdtem mellé az ágyba és az előbbi tettén gondolkodtam. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem élveztem. Egyáltalán nem szégyellem a testemet. Több évnyi balettozás meghozta a gyümölcsét.
Niall testével felém fordult és kezét pólóm alá a hasamra vezette. Érintésébe bele borzongtam. Tenyere egyre feljebb haladt hasamon egészen csupasz mellem aljáig. Lassan cirógatni kezdte azt, ami kéjes nyögéseket váltott ki belőlem. Nagy, meleg tenyerét rávezette mellemre és masszírozni kezdte. Valahogy minden elsötétült körülöttem még a hangját is alig hallottam meg.
- Élvezd! - hát ezt nem kellett kétszer mondania hisz nagyon jól csinálta. Elengedte az előbbi területet és kezét pólóm aljához rakta, amit rögtön le is szedett rólam. A látványtól megnyalta a száját és közelebb hajolt hozzám. - Nagyon szépek! - suttogta számba. A közelségétől elakadt a lélegzetem. A következő pillanatban végre a formás ajkai enyémekhez értek, de csak apró puszikat nyomott rá, még nem történt meg az a nagy csók, amire annyira vágytam. Úgy tűnt nekem kell lépnem ez ügyben. Karjaimat nyaka köré fontam és magamhoz húztam. Nem tétovázott, rögtön tépni kezdte ajkaimat nem finomkodott és ez tetszett. Mikor elváltak ajkaink rám nézett azzal a gyönyörű szempárral, ami most nem kék, hanem fekete volt a vágytól.
- Akarlak! - suttogtam. Elmosolyodott és felém kerekedett. Nyakamat kezdte puszilgatni és szívni. Én is leszedtem róla a pólóját és a látványtól most is, mint mindig majdnem meghaltam. Tovább fojtatta kényeztetésemet és testem minden egyes porcikáját behintette apró puszikkal. Bugyim széléhez ért, amit egy apró mozdulattal széttépett. Alatta ott rejtőzött féltve őrzött kincsem. Még az a szerencse hogy ma borotváltam le így olyan, mint a baba popsi.
- Hmm, látom tetszett, amit csináltam! - utalt arra, hogy már teljesen benedvesedtem. Végig nyalt a bejáratomon ezzel lenyalva a nedvet és a szemembe nézve ízlelgette azt. - Nem csak szép, de finom is. - kacsintott ezzel még jobban beindítva engem. Megnyalta két ujját és felnyomta őket. Hozzájuk még megkaptam a nyelvét is, ami a csiklómat kényeztette. Ezzel teljes volt a kép. Hangosan nyögdécseltem és a lepedőt markolásztam. Annyira jól csinálta, hogy nagyon hamar elért az orgazmus. Nedvem ujja köré ment, amit szívesen le is nyalt. Most én következtem. Hátára fordítottam és puszilgatni kezdtem. Boxere tetejénél végig nyaltam testét, amitől sóhajtott egy nagyot. Már csak egy fölösleges anyag volt rajta, amit le is szedtem róla. Szerszáma hasa alját súrolta. Egy pillanatra apró borzongás futott át a gerincemen, ahogy belegondoltam, hogy a Kicsi Niall nemsokára bennem lesz. Megfogtam büszkeségét és húzogatni kezdtem rajta a kezem. Valamit biztosan jól csináltam, mert egyre többet sóhajtott. Úgy gondoltam, hogy ez kevés és az egészet a számba vettem és egyből mélytorkozni kezdtem. – Uram atyám...- nyögött egyet és ezzel bátorítva engem. Egyre gyorsabban mozgattam a fejem, míg szerszáma rángatózni nem kezdett a számban. Mikor elélvezett nedve számba került, amit szíves örömest lenyeltem. Felhúzott magához és megcsókolt. - Nagyon jó voltál! - dicsért meg. Mivel egy picit várnunk kellett, hogy újra akcióra képes legyen beültem Niall ölébe és körözni kezdtem a csípőmmel. Éreztem, hogy amit akartam az bejött és folytathatjuk, amit eddig csináltunk. Niall maga alá gyűrt térdeimet felhúzta és bepozícionálta magát. Mivel már nem vagyok szűz nem féltem a fájdalomtól. Szép lassan, kínzóan belém vezette magát és lökni kezdet. Először még lassan, de aztán gyorsított a tempón, de ez még mindig kevés volt nekem.
- Gyor... sab... ban! - nyögtem erőtlenül.
- Amit csak akarsz! - ennyit mondott és még gyorsított. Annyira jó volt, hogy lábaimat dereka köré fontam, hogy még jobban bennem lehessen. Néhány erőteljesebb lökése érintette a G pontomat, ami közelebb vitt a csúcshoz. Hangosakat nyögtem és hátát karmolásztam. Mivel már mindketten nagyon közel voltunk lassított a tempón és inkább egyre mélyebbeket lökött. Megint elérte a G pontomat és a hátam ívbe feszült és a világ legcsodálatosabb érzése közben elélveztem. Ennyi kellett a szőkeségnek is. Rángatózott egyet bennem és megéreztem meleg ondóját. Csinált néhány levezető lökést és kicsusszant belőlem. Egymás mellett feküdtünk és szaporán lélegeztünk. Nem bírtam tovább muszáj volt megkérdeznem.
- Ezt meg miért csináltad?? - néztem rá értetlenül. Azt tudtam, hogy én már nagyon régóta vágtam rá, de ezt ő kezdeményezte.
- Már nem bírtam, hogy itt fekszel mellettem, és nem csókolhatlak meg. És a mai öltözeteddel telt be a pohár. Nem bírtam nézni a vékony semmit takaró tangát meg azt, hogy a póló alatt nincs semmi. Kényeztetni akartalak és úgy látni, mint még soha.
- Meztelenül? - kérdeztem rá.
- Nem, úgy már láttalak! - közölte tényszerűen.
- Mi? Mikor?
- Hát olyan 16 évesek lehettünk és nálatok aludtam. A szüleid nem voltak otthon, mert az enyémekkel mentek valahova. Te fürödtél és nem zártad be az ajtót és bekukkantottam. Pont felém fordultál, de szerencsére csukva volt a szemed így jól megnézhettelek. Már akkor is teljesen sima voltál. - simított végig puncimon, amitől jólesően kirázott a hideg. - a melleid már tökéletesen formásak. - puszilta meg az említett testrészemet. - Mondanom se kell könnyítenem kellett magamon. - nevetett fel én meg a szemeimet forgattam.
- Akkor hogyan akartál látni? – nézetem bele kíváncsian, a most már, kék szemébe.
- Felhőtlenül boldogan! – mondta és megcsókolt. – Szeretlek! – suttogta.
- Én is téged! – végre kimondhattam. Nincs kétségem a felől, hogy ez a nap a legszebb a világon.

6 megjegyzés:

  1. Ez az eddigi legjobb sztori ,imádom ez a kedvencem,remélem még sokat fog irni:D

    VálaszTörlés
  2. Ennél jobbat nem olvastam!!!!!!M.Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom *---* Nagyon köszönöm!! <3

      Törlés
    2. Szivesen! Ha megkèrhetlek csinálsz egy Harryset mert ez is nagyon jó kitettèl magadért :)

      Törlés