E-mailben érkezett, A vonal másik végén (18+)

Írta: Sissy

X
1. rész:
Munkát kaptam egy igencsak elit londoni, mondhatni luxus szállodában.
Megesik, hogy olykor egy-egy híresebb, ismertebb vendég is megfordul.
"Átlagos" munkanap... bementem, becsekkoltam úgymond, átöltöztem stb.,
elmentem a takarítandó szobák kulcsaiért és kezdődhetett a munka. Nem
volt nagy forgalom aznap, viszonylag nyugis napnak néztem elébe.
Legalábbis azt hittem... A kulcsok felvétele közben felhívták a
figyelmem, ki is hangsúlyozták, hogy EGY szoba különösképp... hát...
izé, több órát is igénybe vehet akár. Előző nap hagyták el éés (ezt
csak így fél füllel hallottam) állítólag valami ilyen híres valaki. Én
csak elneveztem "sztárocskának". Bevallom, kíváncsi lettem. Felmentem
az emeletre (első osztály természetesen), vettem egy nagy mély levegőt
és kinyitottam az ajtót. Körülnéztem (beletelt pár percbe, míg
körbejártam mindenhol). Pöpec "kis" lakosztály vagy mi, szoba volt
megkell hagyni. És bizony kellemesen csalódtam. Pár piásüveg (na, mi
más) meg így ez meg az szétdobálva, de ezenkívül nem volt vészes.
Nekiláttam hát: porszívózás, ágynemű csere, WC/tusoló, szemetet
kivinni stb. stb. Ahogy cseréltem az ágyneműt, így hirtelen kiesett
belőle és a földre hullott egy csomag bontatlan óvszer. Hmm... hát,
kissé elpirultam ezt látván. Beindult a fantáziám egyből. Egyre jobban
kíváncsi lettem és szerettem volna tudni mostmár híres vendégünket,
ezt a "sztárocskát", hogy KI vajon... Egy biztos, az illata: valami
írtó csábos, ugyanakkor olyan karakán, kicsit erőteljeses, mégis totál
szexi. Érezni lehetett még, mindenhol. Csak bámultam az ágyra, a
kezemben lévő tárgyra és... nos, kissé elkalandoztak gondolataim...
Nagy elmélkedésemet egy, a szobában lévő telefon csörgése szakította
meg. Meglepett picit. Szobalány lévén vártam kicsit hátha jön valaki,
erre alkalmas személy. Semmi, sehol senki. Így hát felvettem én. Egy
nagyon kellemes, mély és rekedtes hangú fiatalember szólt bele.
Valamijét, nem igazán értettem mit, itt hagyott nálunk a szállodába. A
recepciót nem érte el, szóval hol megszállt szoba, azzal
próbálkozott... Hogy valami nyomon vagy szálon elinduljak, hogy
utánajárhassak a dolognak, megkérdeztem a nevét. (Ezt eddig ugyanis
nem tette meg. Nem sikerült egyelőre bemutatkoznia.)
- Harry. Harry Styles. De te szólíthatsz ahogy akarsz baby! - mondta
(nem kis meglepetésemre) sejtelmesen és nem kicsit perverzül.
- Miii, Harry Styles?! AZ a Harry?? - döbbentem le (magamba) teljesen.
Ráadásul ilyet mond, Ő, nekem?! Azta! Szerencsére visszafogtam és
tudtam tűrtőztetni magam. Igazából nem vagyok egy hű de akkora nagy
fan (lehet ezért sem ismertem fel, hang alapján), viszont hazudnék, ha
azt állítanám, nem fantáziálgattam még róla... Na mindegy. Akkor Ő
volt az a bizonyos "sztárocska". Még mindig nem tértem magamhoz,
basszus róla meg meg is feledkeztem.
- Hallo. Öhm, igen. Szóval, hogyan segíthetek? Mit is hagytál nálunk?
- kérdeztem továbbra is megilletődve, pedig próbáltam leplezni
úgymond.
- Téged baby! - folytatta perverzkedését. Na nem mintha bánnám! Hehe.
Kicsit felbátorodva, beszálltam a játékba. Titokban piszkosul
élveztem.
- Csak nem azt a csomag óvszert felejtetted itt? - kérdeztem pimaszul.
- Hmm miért? Csak nem hiányzik vagy kéne hozzá VALAMI, hogy hasznát
vedd? - vágott vissza és mormolta eszméletlen szexi, rekedtes hangon.
Jujuj kezdett forrósodni a levegő... Néhány perc hallgatás után így
szólt:
- Baby! Mond csak, egyedül vagy? Mert én eléggé ráálltam erre a kis
beszélgetésünkre! - törte meg a "csendet" csábos és izgató hangján.
LOL de perverz! Nem volt kifogásom ellene abszolút, sőt! Kezdett
felcsigázni, minek köszönhetően előbújt belőlem a "rosszkislány".
Folytattam egyre hevesebb flörtünket. Vagyis, telefonszexünket.
- Hmm képzeld, igen... és épp a franciaágyon ülök. Hol nemrég Te
hancúroztál... Érezni még az illatod... - haraptam ajkamba.
- Ahh Harry! - nyögtem fel jólesően. Ha most itt lennél... - haraptam
ajkaimba ismét. Kezdek nedvesedni! - suttogtam kéjesen a fülébe.
Bezártam az ajtót (a biztonság kedvéért), majd felfeküdtem az ágyra, a
telefont leraktam mellém és minden gátlásom leküzdve magamhoz nyúltam.
- Mmm baby... - morgott fel. Hallottam, ahogyan kezdi kicsatolni a
nadrágövet és húzza le a zipzárt. Ez engem is beindított.
- Simogatom a farkam, már kemény vagyok és... Ahhh. - nyögött fel
megkönnyebbülten, miközben rámarkolt férfiasságára és magának verte.
Húzogatta fel-le a kezét rajta. Nagyon izgató volt éteren keresztül
is!
- Harry! Kívánlak! - lihegtem. Érezni akarlak! A nyelved, a
kezeid/ujjaid, Téged! - megintcsak ajkaimba haraptam.
Felváltva nyögtünk hangosan és egyszerre kényeztettük magunkat.
Masszírozgattam a melleimet, s kezem lejjebb és lejjebb haladt...
Megnyálaztam ujjamat, lehunytam szemeim és először érzékien végig
simogattam magam, majd dörzsölgetni kezdtem a csiklóm. Közben egyre
csak a nevét ziháltam. Egy ideig csak nyögéseink hallatszódtak és
töltötték be a teret vagy a "vonalat". Egyszercsak a fülembe búgta
eddigi legperverzebb hangján:
- I want you to fuck me, mmm, fuck me, mmm, suck me, yeahh...
- Harry! - kérleltem elhaló hangon. Alapesetben lehet rácsaptam volna
a kagylót, ha ilyet mondana (akár ő vagy bárki) nekem, de ebben a
helyzetben... uhh... hát már a gondolatától beleborzongtam. Csak
kapkodtam a levegőt, egyre jobban ziháltam, s éreztem, hogy már nem
kell sok.
- Harry... - mondtam lihegve. Mindjárt... - és ahogy kimondtam, a
vágy, teljesen átjárta testemet, számat pedig nagyobbnál nagyobb
nyögések hagyták el.
- Ahh... Harry!! - ziháltam, miközben elmentem. Nemsokkal ezután ő is követett.
- Aahh! - élvezett el egy nagy, hangos férfias nyögés kíséretében.
Kicsúszott még néhány kéjes sóhaj a szánkon, majd légzésünk lassan
normalizálódott.
Pár percig csak lihegtünk, majd halkan elmosolyodtam és "törtem meg a
csendet" most én, még mindig felajzott állapotban:
- Hmm jó voltál Styles! - nyöszörögtem. Mit szólnál ha ezt
megismételnénk, ám ezúttal élőben? Munkaidő nemsoká letelik... Hm mit
szólsz, repetáznánk? - érdeklődtem íncselkedve, kicsit szemtelenül,
kicsit játékosan.
- Egy órán belül ott vagyok! - jött a válasz tök komolysággal.
- Készülj fel életed legemlékezetesebb dugására! Én már készen állok!
- perverzkedett fülembe súgva "gyilkos fegyverével".
- Szavadon foglak Styles! - súgtam vissza neki pimaszul.
Ezzel letette a telefont és én is készülődtem, kicsinosítottam magam
és elintéztem híres vendégem feltűnésmentes, újbóli viszont
látogatását...

2. rész

Lejárt a munkaidő, ezért leadtam az aznap takarítandó szobák kulcsait,
átöltöztem, kifújtam magam, diszkréten elintéztem Harry érkezését,
majd feltűnésmentesen elmentem készülődni. Némi smink, egy szolid, ám
mégis szexi ruha, enyhén behullámosított hajamat pedig leengedtem.
Annyira belemerültem a készülődésbe, észre se vettem, mennyire
elszaladt az idő. Döbbenve tapasztaltam, hogy már több mint egy óra
eltelt, de ő még sehol. Kicsit megijedtem. Mi van, ha talán
meggondolta magát? Vagy a legrosszabb, netán csupán szórakozott velem
és átejtett, esetleg valami közbejöhetett... Mindenféle gondolatok
kavarogtak a fejemben, egyre idegesebb lettem és aggódtam.
Teltek-múltak a percek, a perceket további órák követték, én meg a
lehető leghülyébbül éreztem magam. - Kis naiv, bedőltem neki. Mit
képzeltem, egyáltalán hogyan hihettem, hogy visszajön, szimplán
kufircolni egyet? - kezdtem önvádaskodásba. Csalódottságomban már a
hazamenés határán voltam, ennek ellenére, nem tudom, úgy éreztem
maradnom kell és titokban reménykedtem is. Csak álltam és bámultam az
óriás franciaágyat... Elmosolyodtam, ahogy újra lepergett szemem előtt
és eszembe jutott előbbi kis "kalandunk". Bekapcsoltam Little Things
című számukat, ezt a dalukat nagyon szeretem és ezt hallgatom, ha
rossz kedvem lesz vagy szomorú vagyok, ez valahogy mindig megnyugtat.
Jelen esetben viszont kissé vicces és furi volt így hallani Harry-t,
hisz konkrétan az imént telefonszexeltem vele. Mosolyodtam el ismét.
"I know you've never loved the sound of your voice on tape you never
want, to know how much you weigh..." Búgta jellegzetesen szexuális
hangján, amitől ismét kirázott a hideg. Bizsergést éreztem odalent.
Felizgatott. Megint. Totál beleborzongtam a gondolattól, hogy nemrég a
fülembe lihegve és nyögve élvezett el... Azon kaptam magam, hogy
simogatni kezdem a testem és ruhám feljebb, kezem pedig egyre lejjebb
csúszik... Simogattam, majd benyálazva ujjam dörzsölgettem vágytól
pulzáló nőiességemet. Mélyen felsóhajtottam, míg szemeim lecsukódtak.
Mindvégig odaképzeltem férfias kezét, hosszú ujjait, nyelvét, telt
ajkait, őt magát, ahogy fürge ujjaimat helyettesítik.
- Aahh Harry! - nyögtem fel kéjesen ábrándképem hatására, miközben
ujjaimmal szaporán munkálkodtam. Gyorsítottam a tempón, egyre
hangosabban ziháltam, már közel voltam, amikor is egyszercsak spontán
kinyitottam valamiért a szememet... Teljesen ledöbbentem és lefagytam,
ami ezután fogadott... Ott állt Harry Styles személyesen az ajtónak
támaszkodva és önmagát fogdosva. Szívdöglesztő látványától egy
pillanatra arról is megfeledkeztem, mennyit késett...
- Hmm ne segítsek baby? - vigyorgott kajánul. Tekintetéből csak úgy
sugárzott az erotika. Egy szűk farmernadrágot viselt egy lengén
begombolt bordó, kockás inggel. Haja rendezett volt, egy-egy kósza
tinccsel. Szemmel láthatóan tetszett neki amit látott, ugyanis
igencsak dudorodott valami ott lent. Rámnézett bugyinedvesítő
pillantásával, megnyalta ajkait és megvillantotta rettentően perverz
mosolyát. Totál megbabonázott. Én is elmosolyodtam, válaszul ajkaimba
haraptam és csábosan jeleztem kezemmel, hogy jöjjön közelebb. Vadul
megcsókolt végre, hevesen kaptam kívánatos rózsaszín ajkai után,
szinte faltuk egymást és hatalmas kezével bejárta testem minden
pontját. Míg levette a ruhám, addig én simogatni kezdtem férfiasságát
nadrágon keresztül, majd kicsatoltam övét. Melleimnek esett,
masszírozgatta, csókolgatta, nyalogatta felváltva a bal és jobb
mellbimbóm, mire én érzékien beletúrtam hajába és előbbi tetteit egy
jóleső sóhajjal díjaztam. Óvatosan hanyatt döntött és fölém
kerekedett. Lassan kigomboltam ingjének maradék gombját, levettem róla
és elismerően néztem tökéletes felsőtestére. Szétnyitottam lábaim,
hogy mégjobban érezzem, egyenlőre anyagon keresztül, s két kezével
megtámaszkodott a fejem mellett.
- Annyira kívánlak! - súgta fülembe és csípőjével ösztönösen lökött
egyet, ezáltal boxerben lévő lüktető farka súrolta, érintette újra
duzzadó csiklóm. Egy nyögés csúszott ki számon. Puszilgatta,
csókolgatta, kicsit szívogatta leggyengébb pontomat, a nyakamat. Ismét
nyögésre késztetett ezzel és tovább túrtam haját. Elmosolyodott,
bugyin keresztül simogatott, majd rohadt izgatóan végighúzta forró
nyelve hegyét nyakamtól a melleim közt egészen át a hasam közepéig.
Épp húzta volna le a bugyim, de leállítottam. Zavartan, megriadt
arccal és kérdőn nézett rám.
- Harry! - lihegtem még felajzott állapotban. - Figyelj! - vettem nagy
levegőt. - Most biztos kattantnak vagy őrültnek tartasz és nem tudom,
lehet ezt nagyon megfogom bánni, de igazából konkrétan most
találkoztunk először, alig pár órája "ismerjük egymást", ráadásul
bevallom, még mindig nem hiszem el, fel se fogom, hogy itt vagyok...
Veled... egy ágyban és... - nevettem el magam zavaromban. - Szóval,
azt akarom mondani, hogy ne rontsuk el a pillanatot egy jelentéktelen,
talán egy egyszeri, alkalmi kis afférral. Bazi nagy önkontroll kellett
e döntésemhez, de őszintén, nem akarok egy újabb "áldozatod", csak egy
strigulád lenni... - haraptam el az utolsó szót és pirultam el, már ha
lehetséges ennél jobban. Szegény hirtelen azt se tudta szerintem mi
van, meredt maga elé, majd néhány másodperc hallgatás után megszólalt:
- Mmm... imádom, ha elsőre visszautasítanak! - húzódott szája
féloldalas és egyben újra perverz mosolyra. Kicsit olyan érzésem
támadt, mintha nem venne komolyan.
- Baby! - simított végig arcomon, s egyenesen a szemembe nézett.
Komolyra fordítva a szót! A médiában leközölt dolgokkal ellentétben én
nem fektetek meg minden második nőt, aki megtetszik. Sok mindent
hallani, olvasni velem kapcsolatban, legfőképpen a csajozásaimról. A
bulvárvilág kedvére formált, kialakított rólam egy bizonyos képet. Az
nem én vagyok! Nem tartalak lököttnek, sőt! Értékelem egy nőben, ha
tartja magát, hogy nem teszi szét a lábát egyből nekem, csak mert én
vagyok Harry Styles, a One Direction-ből. Illetve tényleg megőrjít, ha
kikosaraznak először! - poénkodott és kacsintott huncutul. Válaszul
megforgattam szemeimet és vágtam egy bamba fejet.
Olyan jó volt ezeket hallani! Olyan őszintének tűnt! Szerettem volna hinni neki!
- Nézd, hogy mégis valahogy bebizonyítsam, holnap fellépésünk lesz a
fiúkkal a városban. Szeretnék adni neked valamit - és ezzel átnyújtott
(legnagyobb megdöbbenésemre) 2 db. koncertjegyet. - Ne kérdezz semmit
csak fogadd el! Na meg gyere el! - kacsintott és mosolyodott el.
Meglepettségemben szóhoz se jutottam. Vigyorogtam, mint a tejbetök.
Mindennek kb. néhány hete. Azóta többször randiztunk, sokat
beszélgettünk, nevetgéltünk, énekelgetett is nekem... Szóval, jól
éreztük magunkat. Elvoltunk... Persze nem szeretném elbízni magam!
Hisz azért lássuk be, nem egy átlagos, hétköznapi civil emberről van
szó... és őszintén, félek! Vannak kétségeim... Meglátjuk mi lesz
belőle.

13 megjegyzés:

  1. Uristen -.- legalabb a szerkezto olvasna at, mert ez egy masolat ! Szanalmas aki ezt bekuldte ennek az oldalnak, mert ezt egy masik oldalom irtak -.- a szerkeztok meg olvassak mar at -.-
    Greta x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt úgy gondolom tanulj meg elsőként írni, és azután pofázzál.Te ne dumálj a szerkesztőknek, mert n az ő dolguk. Te vagy a szánalmas, hogy pofázol, de nem tudsz semmit. Puszillak

      Törlés
  2. Úristen, ezt ÉN az eredeti író küldte be újra !!! Kicsit megszerkesztgetve, az 1. részéből a hangulatjeleket eltüntetve stb. Megvolt/van beszélve ~E -vel, hogy elküldhetem e így, ismét !!! Amikor legelsőre beküldtem pedig törölve van... Hogy tényleg ne legyen már vagy 5x fent a sztori. Szted kitenné megint ha lopták volna vagy másolat lenne ?? Úristen -_- Te meg gondolkodj már kicsit ! Csakhogy, tisztázzuk !! És inkább tanulj meg helyesen írni először ! -_-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszett most is és először is :) nagyon nagyon jól írsz :) nem akarsz több sztorit írni ?

      Törlés
    2. Köszönöm :) Hmm dehogynem ! Már készülőben is egy-kettő ;) Ötleteim is vannak... és néha úgy elkap az ihlet :D

      Törlés
    3. A sztori jó, csak a fogalmazáson kéne egy picit javítani.:)
      Az, hogy Gréta ékezet nélkül ir, az miért helyesírási hiba, és ebbe miért kell belekötnöd? Biztos telefonról van, vagy a gépén nincs ékezetes billentyű (ha külföldön él). Ha már itt tartunk: a te helyesírásodon van mit javítani, az övén nincs.:)
      És csak úgy mellékesen: azt mondta, hogy másik oldalon látta, ami azt jelenti, hogy nem ezen a blogon lévő sztoriról van szó. Szóval nem csak fogalmazás és helyesírás kell neked, hanem szövegértés is.:D
      #SorryNotSorry kikívánkozott.:)

      Törlés
    4. Igen, ez a sztori pontosan olyan siralmas mint először. De legalább rögtön felismertem. Ne haragudjunk már meg, kérlek, de ha valami nem megy, azt nem kell eröltetni.

      Törlés
    5. Senki ne nyissa ki a száját, főleg ne névtelenül. Mi Lenne, ha elhúznátok Mikepércs -re? Ha tudjátok hogy mi az! Puszi

      Törlés
    6. Jah, és Vivienne Tóth. Nézd már meg. KIBÖKI a szemedet. Ha megláttad a hibát szólj.

      Törlés
  3. Szia èn már olvastam ezt de mind egy kapok egy durva sztorit Herry-vel Anett néven?

    VálaszTörlés
  4. Szia kerhetek egy sztorit Louissal?

    VálaszTörlés