E-mailben érkezett, Liam (18+)

Írta: Becca

Sziasztok! 
Ez az első ilyen sztorim, amit írtam. Remélem, elnyeri a tetszéseteket! 
Jó olvasást:)
Becca xx

Hűvös szél fújt Wolverhamptonban így kénytelen voltam összehúzni magamon a kabátomat. Hajamat csak úgy hagytam hadd lebegjen a szélben én pedig sietősebbre vettem a tempómat a szalonhoz. Ahhoz képest, hogy még csak augusztus vége van olyan őszies az idő. Mikor a végállomáshoz értem megtöröltem a lábtörlőbe a cipőmet és az ajtókilincset lenyomva mentem be a fűtött épületbe, amit egy csengő jelzett is, hogy vendég jött. Kabátomat levettem magamról és a fogasra akasztottam a sálammal együtt majd helyet foglaltam egy kényelmes székben és az újságokat meg a prospektusokat nézegettem, hogy mit szeretnék a szűz bőrömre tetováltatni. Igen. Egy tetováló szalonba jöttem, hogy életem első tetoválását csináltassam meg. Félek tőle, de úgy gondoltam az ember sose lehet eléggé öreg ahhoz, hogy valamit kipróbáljon. 
Az újságot böngésztem minták után kutatva, amikor megláttam egy… nem inkább két szuper tetkót. Az egyiket az újságban a másikat a tetoválós srác izmos karján. Ahogy végig néztem eléggé szeret sportolni, ami nekem igazán bejön. 
- Hello. - jött oda hozzám a srác - Liam vagyok. Én leszek a tetoválód. 
- Szia. - néztem fel rá, de nem kellett volna. Egy isten állt előttem. Izompóló volt, rajta ami kiemelte tökéletes idomait a tetkóival együtt. Lélegzetelállító volt a látvány. - Én pedig Becca. - mutatkoztam be és nyújtottam vele kezet, de ő inkább arcon puszilt üdvözlés képpen. Mindegy lánnyal ezt csinálja vajon?
- Gyere velem. - nem kellett neki kétszer mondani mentem utána. Egy sötét szobába értünk be jóval távolabb, mint ahol a szalon volt. Felkapcsolta a villanyt és én csak ámultam.
-Ezeket mind te csináltad? - néztem körbe. A falakon női bőrön tetovált képek voltak.
- Igen én - vágta zsebre kezét. - Tetszenek? - lépett oda mellém és ő is a fotókat leste, de mégis úgy éreztem mintha mást is figyelne. Például engem.
- Amúgy megvan milyen tetoválást szeretnél? - tette fel  legfontosabb kérdést.
- Igen. Az egyik, ami neked van, az a nyilas annyira tetszik! 
- Na, most két lehetőség van. Vagy a srác tetszik neked, akinek ilyen tetkója van vagy azt a tetkót szeretnéd, mert rám emlékeztet?
- Talán. - pirultam el. - De mehetnénk?  - kérdeztem kicsikét feszengve. Nem nagyon szeretem a szűk helyeket.
Miután kimentünk a szalon valódi tetoválós részére leültem a székre. Kezemet Liam lefertőtlenítette ahol lesz majd az örök emlékem.
- Nyugi. Ha feszengsz, akkor nem lesz jobb. Sőt rosszabb! - szemei újra szemembe lestek ahol most már én tényleg elvesztem bennük. Szavakat kinyögni se tudtam annyira elkápráztatott.
- Nem tudsz lenyugodni igaz?
- Nem. - ráztam meg a fejemet nehezen. 
a gépet letette az asztalra kezemet megfogta összekulcsolva ujjainkat és a falnak tolt finoman.
- Most majd el fogsz lazulni és meg fogsz nyugodni. - motyogta majd nyakamnak esett. Felnyögtem először. Puhán kezdte el csókolni majd egyre vadabbul, míg eljutott ahhoz a részig, hogy elkezdje szívni és harapdálni bőröm érzékeny pontját. Ezeket a tetteit sóhajtozással néhol nyögéssel jutalmaztam. Hajába túrtam, egyik lábammal átöleltem csípőjét másikkal tartva magam, de ekkor kezeit fenekemre téve megemeltem, amitől én egy kicsit felsikítottam, de örömmel átfogtam most már mindkét lábammal derekát. Odalent már egyre jobban éreztem, hogy már kezdek tocsogni a vágy miatt. Eltoltam arcát nyakamtól és vadul ajkaira tapadtam. Nyelvemmel megnyaltam ajkát így az ő nyelvét elő csalogatva. Ingereltem, játszottam vele, míg fel nem mordult. 
- Kezdesz ellazulni igaz? Mert érzem. - morogta ajkaimra és én pedig full vörös lettem. Haját túrva csókoltam, míg ő letett az asztalra. Nem tétovázott lehajolt és egy sikeres mozdulattal lerántotta rólam a nadrágomat, de a bugyimat csak félig sikerült neki. Így morog a kettétépte a fehérneműmet. Letérdelt, hogy egy szintbe legyen a lüktető középpontommal.
- Azt a kurva. Nem láttam még ennyire faszéhező puncit, mint a tied. - pillantott fel rám csillogó szemekkel és egyszer csak ostorként csapott le nyelvével csiklómra. Felsikítottam hajába túrtam neki és megtéptem picit. Ahányszor belém kóstolt annyiszor húztam meg haját. De ha ez nem lett volna neki elég feldugta mellé 2 ujját ettől a mennybe repítve és hatalmas sikítással élveztem el. 
- Finom, vagy de kurvára. - nyalta meg hasamat. Egyre szaporábban kezdtem venni a levegőt megint. Liam letolta gatyáját, de előtte kivett egy ezüst kis csomagot. Amikor letolta magáról a bokszerét férfiassága felcsapott a hasáig és elkuncogva néztem, ahogy lüktet neki is. Szétvetetettem lábaimat. 
- Gyere, basszál szét. - mondtam mocskosul hogy ezzel is még jobban felgerjesszem, ami sikerült is. Egy mélyről jövő morgással felhúzta a gumit és egyből belém landolt. Felnyögtem szokatlan méretétől. Gyorsan levette rólam felsőmet és hálát adott az égnek, hogy nem vettem fel melltartót, mert kezeit melleimre téve gyúrni kezdte őket. Majd amikor a legkevésbé számítottam rá elkezdte magát ki-bemozgatni. Minden egyes lökésénél vagy felsóhajtottam, vagy nyögtem. 
- Még! Liam még - nyöszörögtem. Hátra döntött az asztalon így még jobban bennem volt. Zihálásunk töltötte be a helyiséget. Ha bejött volna valaki azt sem vettük volna észre, annyira magával ragadott a szenvedély. 
Arcát figyeltem vad mozgása közben. Látni lehetett, rajta hogy nem sokáig bírja így nehezen felültem így baszva engem. Füléhez hajoltam és mocskos dolgokat suttogtam neki. Ezzel rátettem izgalmára egy lapáttal, mert a leggyorsabb fokozatra kapcsolva elengedte melleimet és csípőmet fogva baszott. Annyira vadul, hogy melleim fel leugráltak és az asztal nyikorogni kezdett miközben potyogtak le róla a cuccok. Megfeszültek tökéletes izmai és ajkamba harapva csodáltam. Alhasam megfeszült és éreztem itt a vég így rámarkoltam neki golyóira és visítva elélveztem ezzel elérve azt, hogy ő hörögve élvezzen el. Gyorsan kihúzta magát kidobva a gumit majd újra belém döfött és úgy élvezett belém. Sikonyáltam lüktető farkától. Újra hátra döntött az asztalon felém térdelve. Farkát számhoz rakta. Már éppen be akartam kapni amikor valaki megszólalt.
- Mi folyik itt? .....

9 megjegyzés:

  1. Huh nagyon gyorsan folytatást!!!

    VálaszTörlés
  2. Azta!Ez k*rva jó!Még itt elolvadok!Csodálatosan írsz!IMÁDOM!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. HOL A FOLYTATS FOLYTATÁST RÖGTÖNN NAGYON JJÓ IMÁDTAM KIRÁL VOLT NINCSENEK RÁ SZAVAK :DDDDDDDdd

    VálaszTörlés
  4. ELKÉPZELHETETLENSÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Halli ez nagyon jjooo lett.!!!! Gyorsan hozdd a follyyTttaaatassttt!!!! :DDDDDDD FanniXX

    VálaszTörlés
  6. Minek védekezik ha utána beleélvez pls remélem beledöglenek valami jó kis nemi betegségbe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gumira gondolt okos -_- legyen már eszed

      Törlés
    2. a gumiba élvezett bele agyas

      Törlés
  7. Jujj....ez durva!! De nagyon király!! Jól írsz,és örülnék ha lenne folytatáda

    VálaszTörlés