E-mailben érkezett, Liam (18+)

Írta: Cat M.


Friday 1.00am
Otthon ülök egyedül, mint az elmúlt 2hónap összes estéjén. Azon
gondolkozom miért is hagytam el a barátomat Liam-et...igen Liam
Payne-t, azt a Liam Payne-t. 6hónapig jártunk és elhagytam. Elhagytam.
Nem tudom miért.
Ugy döntöttem elmegyek hozzá és meglepem kicsit. Felszaladtam a
szobámba és kutakodni kezdtem a ruhásszekrényemben.
-Nem. Nem. Nem. Nem.-dobáltam szana-szét a ruhákat sorjában, egymás
után.-Áhá! Megvagy!-vettem ki a gyönyörű mégis sexy ruhát amit még
anno Liam vett nekem születésnapomra. Akkor azt mondta nagyon szép
vagyok benne és azért tetszett meg neki annyira mert akkor már
elképzelte hogy fog rajtam mutatni és hát igen, megvette. Nos, igen.
Elég jól néz ki az elől fekete bőrhatású, hátul pedig végig csipkés,
pántnélküli miniruha ami nem mellesleg elől cipzáros. Kivettem a
szekrényemből még egy szintén fekete csipkés fehérnemű szettet és már
mentem is a fürdőbe. Ott felkapkodtam magamra ezeket a ruhadarabokat
és késznek itéltem magam. Smink már volt rajtam mivel barátnőmmel
plázába voltunk tegnap de még rajtam maradt. Már előbb letusoltam és a
hajam is jól be volt lőve, így hát lementem az előszobába és keresni
kezdtem a magassarkúm.
Elővettem majd felvettem a cipőt és egy fekete hosszabb kabátot hogy
valamennyire takarja a ruhám.
Mégegyszer megnéztem magam majd elindultam.
Elég sokan megnéztek az utcán (már amennyire sokan voltak kinn), de
nem érdekelt.
20perc séta után oda is értem Liam házához. (Pontosan, nem lakok tőle
nagyon messze.) Vettem egy mély levegőt az ajtó előtt állva és 3-at
kopogtam. (amíg együtt voltunk így jeleztük, hogy nem mások vagyunk.)
Pár perc után valaki elfordította a kulcsot a zárba, majd ki is
nyitotta az ajtót a szemét dörzsölgetve, egy szál boxerben. Istenem de
édes. Nagyon szerettem a reggeli kómás kis arcát és számomra tökéletes
testét. Rám kapta tekintetét ahogy meglátta cipőm.
Féloldalasan mosolyogva néztem bele szemeibe. Ahw. Kikerekedett
szemekkel nézett rajtam végig egyszer. Majd még egyszer. És megint.
Majd elállt az ajtóból és beharapott ajkakkal nézte végig ahogy
bementem a házba. Kicsit elkuncogtam magam, miközben beálltam a tükör
elé Liamnek háttal. Lassan levergődtem magamról a kabátot 'közben
végig Liamet néztem a tükörben, ahogyan nézi a ruhám és engem. Felé
fordultam és nekidőltem a tükör előtt lévő kis szekrénykének. Ő
csodálkozva nézett engem én meg mosolyogva Őt. Mély levegőt véve
fogait összeszorítva nézett szemembe. Beharaptam ajkaim, mire Ő elém
állt és megfogta oldalam. Átfontam kezeim nyaka körül és úgy néztem
szemébe, de Liam nem a szemébe nézett hanem még mindig a ruhát
stírölte rajam.
-Jó reggelt Édes!-halkan és lágy hangon beszéltem.
-Neked is!-mondta búgó mély hangján amitől a hideg végigfutott
hátamon. Végre szemembe nézett majd elhúzott a szekrénykétől és az
ajtónak nyomott. Hozzám simult de a szemkontaktus megmaradt és el sem
engedtük egymást.
Mit keresel...-nem hagytam, hogy befejezze kérdését inkább elemeltem
csípőm az ajtótól és hozzá dörgölőztem féltett testályán.
-Mmm...-mordult fel kicsit és combom alá nyúlt, hogy felemeljen.-Nem
is érdekel miért vagy itt...-majd megcsókolt. Habozás nélkül csókoltam
vissza. Nyelve bejutásért könyörgött rögtön és én megadtam neki.
Elkezdett cipelni az emeletre. Felértünk de a szobába már nem
jutottunk be. Liam letett és megint a falnak nyomott.
-Imádom ezt a ruhát. De nem kell!-húzta le ruhám cipzárját ami így a
földön landolt. Két mutatóujját rögtön tangám szélébe akasztotta és
lerántotta rólam. Ugyan erre a sorsra jutott nam sokkal később
melltartóm is, így teljesen meztelenül álltam előtte míg Ő csodált.
Visszhúztam magamhoz és most én nyomtam őt a falnak.
Imádtam kínozni és most sem tettem máshogy. Egyik kezem levezettem
boxerjébe, míg másikkal hajába túrva csókoltam meg újra. Elkezdtem
simogatni férfiasságát mire csókunkba nyögött. Felbátorodva vettem le
alsoját és folytattam tevekenysegem, miközben mellkasán száguldozott
másik kezem. Ő kezeit a falhoz nyomva tartotta és éreztem, hogy lábai
remegnek. Lassan letérdeltem elé és gyorsítottam kezem mozgásán.
Vágyakozva nézett lefele rám én pedig végignyaltam párszor büszkesége
teljes hosszát. Beleütött a falba, fejét hátrahajtotta és szemét
összeszorírva nyögött fel férfiasan.
Felbátorodva kezdtem szopogatni hegyét majd egyész méretét bekaptam és
ütemesen kezdtem mozgatni fejem. Nagyobb sóhajokkal és nyögésekkel
jutalmazta műveleteim. Majd megéreztem hogy hamarosan eléri a csúcsot
és nyelvemmel hegyén köröztem. Egy nagy férfias nyögéssel számba
élvezett amit lenyeltem. Felálltam és ami ajkaimra került lenyaltam.
Szemeimbe nézett mélyen és derekamra tette kezét. Egymás tekintetét
kutattuk. Elmosolyodtam ahogy végre sikerült neki normálisra fognia
lélegzését. De Ő elmélyülten csak a szemembe bámult és gondolom
kereste a szavakat amiket ki akart mondani.
-Szeretlek és nagyon sajnálom, hogy akkor elhagytalak. Nagyon
hiányzol.-mondtam megtörve a csendet suttogásommal.
-Te is hiányol! Én is nagyon szeretlek!-csókolt meg. Nyugtató volt
ahogy vele voltam. Mindig is megnyugtatot a jelenléte. Hogy esténként
volt kihez hozzábújnom. Volt kinek reggel azt suttognom mennyire
szeretem. Elkalandoztam. Már az ágyban voltunk és Ő felettem könyökölt
miközben csiklóm izgatta férfiasságával. Hát igen, nem nagyon
szeretett szórakozni. Belenyögtem csókunkba mikor egy határozott csípő
mozdulattal belém nyomta magát. Várt kicsit hogy megszokjam, addig
hátát simogattam. Elkezdett mozogni és csókunk megszakadt. Jóleső
sóhajok hagyták el száját, míg én csak nyögtem minden lökésénél mert
érintette G-pontom. Hihetetlen mennyire tökéletesen kitöltött. Hátát
karmolásztam amikor gyorsított amúgy is gyors tempóján. Ebből tudtam
közel van, ahogy én is és ezt jeleztem neki is. Körözött csípőjével
egyet amitől nevét sikoltva értem el a csúcsot majd nem sokkal később
követett. Lökött még párat és rám omlott. Egyszerre vettük a levegőt,
sűrűn és mélyen.
Pár perc elteltével lenyugodott a légzésünk és kihúzott belőle, majd
mellém feküdt. Magunkra húztam a takarót és felé fordultam, oldalamra.
Rám nézett és nyomott egy kis csókot ajkaimra. Elmosolyodtam és
mellkasára tettem fejem. Nyomott egy puszit hajamba és hátamat kezdte
simogatni. Én pedig elaludtam...

2 megjegyzés: