E-mailben érkezett, Az ing (18+)

Írta: One Girl

- Rendben emberek, munkára fel! 5 óránk van kiásni ezt a vackot, utána pedig hajóval utazunk vissza - ordított Matt, a vezető.
Szinte futva mentünk a kijelölt helyhez és kezdtük eltakarítani a felesleges homokot. Így jár az aki a régészet szerelmese. Na meg az, aki teljesen benyomva és másnaposan mutat rá pont a régészeti egyetemre a jelentkezési lapok közül. Én határozottan ebbe a kategóriába tartoztam.
Igazából utáltam ezt az egészet. Az egyetlen dolog, ami jó volt benne, hogy majdnem az egész világot bejártuk, teljesen ingyen, sőt még fizetnek is érte. Már ha találunk valami kézzel fogható dolgot.
A mai nap is ezt történt, bár nem igazán voltam tudatában a dolognak. Én csak úgy tettem, mintha ásnék, a többi melót a régészet szerelmeseire hagytam. És láss csodát: ma is kapok fizetést. Máskor is ezt fogom csinálni.

Miután minden ezeréves szutykot kiástunk a földből, a hajóhoz igyekeztünk, ami a sziget elég nomád kikötőjében várt minket.
- Hölgyem, magának a másik hajóval kell mennie - állított meg valami fehér-kék csíkos pólós férfi. - Ne aggódjon, nemsokára ideér a járat. Addig is lesz társasága - mutatott az egyik faágon ülő fiúra. Vagy lányra? Ilyen messziről nem tudtam megállapítani.
Sóhajtva indultam a mi kis hermafroditánkhoz. Nem aggódom. Hiszen a mai nap után legalább 500 dollárt kapok, ráadásul nemsokára véget ér a szenvedésem ezen az egyetemen.

- Ööö.. ...Helló - köszöntem bizonytalanul.
- Helló - nézett fel rám a herm... Adonis!
Krisztus.
Az egész testéből sugárzott a szexiség, a zöld szemei pedig csak hab volt a tortán.
- Harry vagyok - mondta Brit akcentussal. - Harry Styles.
- Laura - mutatkoztam be, majd leültem mellé a kiszáradt faágra.
- Szóval, Laura, mi járatban vagy itt?
- A régészekkel jöttünk valami kimondhatatlan nevű dolgot kiásni - kuncogtam. - És te Harry? Mit csinál itt, ezen az elhagyatott szigeten egy ilyen adonis?
- Ó, hát - nevetett. - Egy fotózásra jöttünk a bandámmal, de én nem fértem fel a hajóra.
- Tehát nem csak testi tökéletesség vagy, hanem a hangod is csodás? - kérdeztem.
- Tudod Laura, közel vagy ahhoz, hogy zavarba hozz. A beszélgetésünk alatt, még csak te bókoltál. Ennek fordítva kéne lennie - mondta csábos hangon.
- Hát akkor kárpótolhatnál...
Mikor ajkait enyéimen éreztem, akkor már biztosan tudtam, hogy egy hullámhosszon vagyunk. Tudta, hogy mit akarok, és én is tudtam, hogy ő mit akar. Ketten vagyunk ezen az alig látható szigeten. Szóval mért ne csinálhatnánk azt amit akarunk?
Ennek szellemében kezdtem el felgyűrni az ingét, majd heves csókolózásunk közepette levenni róla.
Ő sem tétlenkedett, azonnal letépte rólam a pólómat, majd kikapcsolta a melltartómat. Melleimet egyből kezelésbe vette, bőröm minden centiméterét puszikkal árasztotta el. Kezeivel masszírozta őket, ajkaimat pedig folyton nyögések hagyták el.
Csókjaival egyre lejjebb haladt, a melleim között, majd a hasamon egészen a már csupasz lábaimig kényeztetett. Míg végül egy határozott mozdulattal fordítottam helyzetünkön, így a homokba lökve őt ültem rá lovaglóülésbe és kezdtem mozgatni a csípőmet. Körberajzoltam ujjaimmal a kockáit, majd incselkedve végignyaltam hasát. Szinte minden egyes cselekedetemet morgások és nyögések követték, így teljesen biztos voltam magamban, hogy jól csinálom a dolgom.
Kicsatoltam az övét és lehúztam a nadrágját a boxerével együtt. Tátva maradt a szám nem mindennapi méretétől, ami jól is jött, hiszen egyből mélytorkozni kezdtem.
- Istenem Laura - nyögte, majd a számba élvezett, amit készségesen nyeltem le.
Most ő volt a soron, így fordított a pozíciónkon. Letépte rólam az aprócska csipke bugyimat, majd ujjaival egyből dörzsölni kezdte a legérzékenyebb pontomat. Eközben ajkaival nőiességemet csókolgatta, ízlelgette.
- Harry - sikítottam, de a szája csendbe taszított. Újabb merényletet csinált ellenem óriási ujjaival, mikor felhelyezett belőlük kettőt. Ki - be pumpálta azokat, körzött velük, engem egyre inkább a gyönyör felé taszítva.
- Harry - nyögdécseltem a nevét.
- Engedd el bébi - dorombolta a fülembe, majd rámarkolt a mellemre, így elérve, hogy a hetedik mennyországban érezzem magam.
- Mehet? - kérdezte, mikor bepozicionálta magát. Egy aprót bólintottam, mire egy határozott mozdulattal belém nyomult. Nem várt, eszeveszett tempóban kezdett tolni. Úgy látszik szeretett vadulni, ami jó pont, mivel én is. Nem a csöpögős szexet szerettem. A durvát, a keményet.
Lábaimmal körbeöleltem a hátát, hogy még mélyebbre tudjon menni.
- Te jó ég Harry! - sikítottam, mikor egy számomra még teljesen ismeretlen pontot kezdett el érinteni. Annyira gyönyörű volt az az érzés. Felért egy orgazmussal.
Egy csókot nyomtam a szájára, majd a hátára nyomtam a homokba és újból ráültem. Lovaglóülésben kezdtem mozgatni a csípőm, míg végül el nem fáradtam. Kezeit a fenekemre vezette, és így segített a mozgásba. Lassan, de erősen ringattam a csípőmet előre, hátra, majd köröztem egyet.
- Laura! - ordította, majd éreztem ahogyan megrándul bennem büszkesége és belém élvez. Nekem sem kellett több, sikítva értem el a gyönyör kapuját.
- Ez eszméletlen volt - lihegtem, mikor egymás mellett feküdtünk a forró homokban. A ruháimért nyúltam, és mivel a pólómat szó szerint elszakította az ingét kaptam magamra.
Egy utolsó pillantást vetettem rá, majd egy csókot nyomtam az ajkára. Ami eléggé elnyúlt.
Végül térdelve kezdtünk el csókolózni. Ajkai áttértek a nyaka...

- Tessék víz! - fröcskölt le Matt. - El ne ájulj itt nekem!
Te jó ég. Csak képzelődtem. Ez az egész... Csak elképzeltem.
- Kösz Matt - mondtam, majd egy újabb adag vizet locsolt rám.
- Nincs mit - legyintett. - Ó! Szép az inged.
- Kösz Matt.
Ing? Krisztus. Ez Harry inge.

1 megjegyzés: