E-mailben érkezett, Éjszaka (18+)

Írta: K. Cinti


Az elmúlt két évben csak a könyveket bújtam. Azt mondják, nem ismerem a világot. Életemben először szerelmes lettem. Az első szerelmem minden volt egyszerre...
Apám azt mondja, nem elég jó nekem. Sötét múltja van. De én szeretem őt. Igaz, néha elborul az agya. Néha durva velem, nem tud megváltozni. Ő a barátom, Harry. Göndör fürtökkel, édes mosollyal, tetoválásokkal. Első ránézésre olyan, mint egy angyal. De ha közelebbről megismered, már nem tartanád annak. Én elfogadom olyannak amilyen, küzdeni fogok a szerelmünkért. "Szerelmünkért", ha ezt szerelemnek lehet nevezni. Többször is megcsalt, elöttem fogdosta a lányok fenekét. Hát igen, ez vagyok én. Én, aki ezek után is meg tud bocsátani a barátjának. A barátaim naívnak tartanak. "Mindent elhiszel annak a kis patkánynak, miközben minden héten új lánnyal dug, felejtsd el őt, nem hozzád való."
Folyton ezzel a mondattal jönnek. Talán igazuk van. Na jó, teljes mértékben igazuk van, de mit csináljak? Nem tudom elfelejteni. Mindig előáll egy új sztorival, amit persze én naív, mindig elhiszek. Anyám már megkedvelte Harry-t, de apám még mindig nem tudja. Túlságosan félt... Ma találkozom Harry-vel a szokásos helyen, a tónál. Pontosan 16:30 van, tehát van egy órám elkészülni. Nem sminkelem magam, ezért öt perc is elég. Azon töprengek, hogy mit csináljak addig. Talán megbeszélek egy talit Lizzie-vel, a legjobb barátnőmmel. Lizzie már vár rám a helyi kávézóban. Gyorsan felkapom cipőimet, s indulok is. 10 perc múlva meg is érkezek. - Szia Megan.- Nyomott arcomra két puszit.
Pontosan 17:30-ra ott voltam,
- Hello Lizzie.- Vigyorogtam. - És, mit tervezel mára? Ha gondolod elmehetnénk buliz... - Nem lehet, Harry-vel találkozom. - Látod, ezt magyaráztam! Fontosabb neked ő, mint én... É-én nem bírom ezt tovább! Menj csak, de ha megint átbasz, ne nekem gyere siránkozni! - Csattant föl Lizzie, és mérgesen kirohant. - Szuper.- Motyogtam. Most összevesztem a legjobb barátnőmmel. Ültem még egy kis ideig, majd én is úgy tettem, mint ő; kirohantam, majd egészen hazáig. Most nem tudtam Lizzie-vel foglalkozni, Harry-n járt az eszem. Az órára pillantottam, ami már 17:23-at mutatott. Hogy elment az idő. Maradt 7 percem, hogy odaérjek. Bezártam az ajtót, majd elindultam a megbeszélt helyre.
ahogy megbeszéltük. Harry nem olyan pontos, mint én. Leültem a fának támaszkodva és vártam. 20 perc eltellt, Harry még sehol. A következő 20 perc eltelltével, már aggódtam. Vajon becsapott? Eltellt még fél óra. Sírni kezdtem. Valószínűleg nem is fog idejönni. Biztos jobb dolga van. De akkor miért "rendelt" ide? Nem értem. A fának dőlve zokogtam. Nem akartam már várni! Miért nem tudok megmozdulni? Még fél óra eltellt. Be kell vallanom magamnak: Harry nem is szeret, csak játszadozik velem. Próbáltam hívni, de a mobilja ki van kapcsolva. Francba. Már besötétedett. Egy autó zajára lettem figyelmes. Ki lehet az? Erre nem járnak autók, ez olyan elhagyatott hely. Az autó felé bámultam, de nem sokat láttam a lámpája fényétől. Ekkor kiszállt egy alak a nagy Range Rover autóból, majd közeledni kezdett. Harry volt az. Megkönnyebűlt és dühös voltam egyszerre. És az első kérdés az, hogy mi ez a kocsi.
- Harry! - Kiabáltam. - Megan, én... - Hol voltál, tudod te mennyit vártam? - Zokogtam. - Bébi, sajnálom! Közbejött valami. Azt hittem, hogy haza fogsz menni, nem tudtam, hogy megvársz... - Hát persze. Minden fontosabb nálam. Nem is tudom, hogy miért nem mentem haza. Mi ez a kocsi? - Ez jött közbe. A kocsi. Ezt nem értem. Mi? - Uhm... ezt magunknak vettem.- Mondta habozva. Mi? Rengeteg kérdés kavarog a fejemben. Teljesen ledöbbentem. Kellemesen csalódtam Harry-ben. - Én... bocsánat, nem akartam veled kiabálni. - Azért vettem, hogy mindig el tudjalak vinni... Szóval ha szükség van rám, ott legyek.-Nagyon halkan beszélt.
Megfogta a karom, majd kocsijának nyomott. Ajkát az enyémnek nyomta, szenvedélyesen csókolt. Ez most más volt. Nem akarom elveszíteni! Nem tudok neki ellenálni, bejutást adok nyelvének. Nyelveink vad táncot járnak egymással. Kezét a csípőmre helyezte, majd le a fenekemre.


Puha hajába túrtam, s egy kicsit meghúztam, mire kuncogott egyet.
Hirtelen eltolt magától. Észrevette, hogy fázom, pulcsiját levette, majd vállaimra terítette. Újra csókba forrtunk, a nagy sötétségben.
Kinyitotta a kocsiajtót, beszálltunk hátra. Felkapcsolta a villanyt. Kezeimet felvezettem széles vállán és átkulcsoltam a nyakát. Megemelt, majd lovagló ülésben magára helyezett. Amint megéreztem Harry dudorodó férfiasságát, felnyögtem, mire egy önelégűlt mosolyra húzta a száját. Nyakát kezdtem csókolgatni. Harry ajkait jóleső sóhajok hagyták el. levette a pólóját és rögtön követte a nadrágja és a boxere. Harry immáron teljesen meztelen volt. Csillogó tekintettel néztem rá. Elkezdte a nyakamat csókolgatni, majd egyre lejjebb haladt. Megfogta a ruhám szegélyét és egy rántással eltávolította rólam. Levette a melltartómat és szó szerint kettétépte a bugyimat, de mielőtt tiltakozhattam volna, újra megcsókolt. Immáron mind a ketten teljesen meztelenek voltunk. Lefektetett az ülésre és durván nekiesett melleimnek. Elkezdte erősen szívni a mellbimbómat, amitől hangos nyögések szöktek ki ajkaim közül. Egy ideig gyúrta és harapdálta a mellbimbómat, majd mikor ezt megunta ajkait lejjebb vezette a köldökömre. Egyre lejjebb haladt, míg el nem érte nőiességem középpontját, ott egy pillanatra megállt, felnézett rám, majd rögtön bevetette magát. Lassú mozdulatokkal elkezdte nyalni a csikómat, majd ugyanilyen lassan elkezdte felnyomni két ujját.
- Harry, kérlek.- könyörögtem, de nem hatotta meg. Tovább folytatta édes kínzását, amivel engem az őrületbe kergetett. Kissé megemeltem a csípőmet, hogy ezzel is felgyorsítsam a folyamatot, de amint megérezte, hogy megmozdultam eltávolodott tőlem. Huncut mosoly terpeszkedett az arcán. megvárta, míg lecsendesedik a szenvedélyem, majd megint elkezdett nyalni. Lassú egyenletes csapásokat mért a csiklómra, és megint felnyomott két ujját. Végre valahára éreztem az alhasamban azt az édes bizsergést, amitől tudtam, hogy nincs messze az orgazmus. - Mindjárt...- Amint ezt kimondtam, gyorsított a tempón, nem kellett sok és egy hatalmas nyögés kíséretében elélveztem. Harry elégedetten mászott föl hozzám, gyengéden megcsókolt és lefeküdt mellém.
szemeimbe, amitől az egész testemen borzongás futott végig. - Nagyon szeretlek.- Döntötte homlokát az enyémnek. Igen, Harry szeret. Mosolyogva válaszoltam neki. - Én is. - Sóhajtottam, majd lehunytam a szememet. - Sajnálok mindent. Megváltozom csak miattad, mert nem akarlak elveszíteni! - Édes vagy, én sem akarlak téged. - Mondtam, majd kikotortam egy kusza tincset arcából. Lépteket hallotunk. Harry felült, magával húzott engem is. Kinéztünk, de nem volt ott semmi. - Biztos csak a szél volt.- Mondtam bizonytalanul. Gyorsan magunkra kaptuk a ruháinkat. - Hol a bugyid? - Kérdezte kajánul
- Imádom az ízedet.- Csókolta meg a jobb szememet, miközben gyengéden simogatta a hajamat. Mosolyogva emeltem föl a fejemet és ajkaira tapasztottam a számat. Szenvedélyesen csókolóztunk, majd egyre lejjebb mentem. nem szórakoztam sokáig, egyből bevettem számba hatalmas férfiasságát, és rögtön elkezdtem mozgatni rajta a fejemet. Egészen benyomtam a torkomig, amitől öklendeztem, de nem foglalkoztam vele. Tudtam, hogy Harry ezt szereti, és most neki szeretnék örömet okozni. Egy öblös nyögés kíséretében a számba élvezett, amit én azonnal lenyeltem. Mosolyogva másztam föl hozzá és csókoltam meg. - Kijelenthetem, hogy én is szeretem az ízed.- Szavaimat hallva hangosan felnevetett és magához húzott még egy szenvedélyes csókra. Nézett mélyen
. Játékosan vállba vertem. Bugyim már nincs, Harry-nek köszönhetően.
r éjszaka van, el kéne indulnunk, meg éjszaka nem valami jó egy erdőben lenni, aminek a közepén egy tó van, és erre senki sem jár. Tudadtam ezt szerelmemmel is. Ekkor jött a nem várt fordulat. Lövést hallottunk. Felsikoltottam, Harry is összerezzent. Be akarta indítani a motort.
Megint hallottunk valamit. Megijedtem. Harry közelebb húzott magához. M
á

8 megjegyzés:

  1. Nagyoon joo:D folytatast!!!:3

    VálaszTörlés
  2. Áhhhhhh nagyon jó, folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Folytaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatááááááááááááááááááást.!! xdd

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, engem csak az zavar hogy kicsit össze-vissza van a szöveg, de amúgy tényleg nagyon jó lett..folytatást! :3

    VálaszTörlés
  5. Mért van összevissza a szöveg. Néhány részt egyáltalán nem értek.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    A szöveg nekem rendesen van.
    Facebookon küldtem át Edinának, aut mondta a betűipus miatt van össze-vissza. Nem én írtam így :DD CSak így adja be... :)

    Cinti

    VálaszTörlés
  7. Folytatást! :D Nagyon Jóóóó! :D Imádom! :D

    VálaszTörlés