E-mailben érkezett, Segítő barát (folytatás) (18+)

Írta: Natalie Evans


A volt barátom odajött ès lerángatott Zayn-ről. Engem neki lökött az
ajtónak. Sírni kezdtem. Zayn-t elkezdte ütni.
- Hagyd abba! - ordítottam amennyire csak bírtam a sírásom közepette.
De ők csak ordibáltak egymással ès rám senki sem figyelt.
Erőt vettem magamon s feláltam. Valamit tennem kell, nem hagyhattam
ezt. Mióta veszekednek teljesen kijózanodtam.
- Michael! - szólítottam a volt barátom - Szeretlek! - Ezen a
kijelentèsen èn magam is megdöbbentem. De úgy látom ők is.
- Mi? - kérdezte Michael. Zaynt elengette, majd közelebb jött hozzám.
- Ezért csaltál meg?
- Èn szerettelek tèged, de te nem szerettèl engem. - kezdtem -
Megcsaltál, nem kapsz több esèlyt. Most menyj el! Kèrlek.
Elment. Én sírva rogytam le a padlóra. Csak sírtam, sírtam. Zayn meg
csak állt ott. Majd odajött ès átölelt.
- Sss! Semmi baj nem lesz. - nyugtatott, majd fölkapott és a fürdő
felè vitt. Megengedte a vizet.

*Zayn szemszöge*

Istenem, milyen sexi volt (T/N). Règen nagyon jó barátoik voltunk, de
felnőttük. Az èlet elsodort minket egymástól. Hiányzott, mindig is
szerettem őt. Most persze biztosan azt hiszi, csak egyèjszakás
kalandként gondolok rá. Nem, többek akarok tőle.
Beletettem a vízbe, majd bemásztam mellé.
- Te mit csinálsz? - kérdezte döbbenten
- Fürdök a szerelmemmel.
- Miért? Azért, hogy utána te is megcsalj és.. - nem engedtem, hogy
befejezze, elhallgattatam egy csókkal.
Kívántam újra. De nem siettem el semmit. Csak èlveztem a pillanatot. A
hátát kezdtem simogatni. Majd a nyakát csókoltam. A sóhajtozása, mèg
jobban beindított. A kezemet levezettem a nőiességéhez. Vègig
simítottam rajta. S két újamat tüntettem el benne. Elkezdett mozogni
az újaimon. Hangosakat nyögött, èreztem hamarosan el fog menni.
- Zayn, nehogy abbahagyd! - nyögött
Egy halmas sikítás közepette elèlvezett. Darabjaira hullott a
karjaimban. Annyira jó volt nézni, ahogy önkívületi állapotban csak
zihál.
Végigsimítottam az arcán.
- Zayn, mindent köszönök. - puszilt arcon - Most menyj el! Kèrlek!
- Ezt nem èrtem (T/N)! Először te kéred, hogy feküdjünk le. Majd a
csúcsra juttatlak a kádban. Te felizgatsz a nyögéseiddel és elküldesz.
Én nem èrtelek tèged. - hagytam el a fürdőszobát. Felkapkodtam a
ruháim, s elhagytam a házat.

* (T/N) szemszöge

Nekem is nehèz, de nem akarom Zayn èletèt elrontani. Nem èn vagyok a
megfelelő lány a számára.
Már eltelt 5 èv de ennek az éjszakának meglett az eredmènye, rá 9
hónapra megszületett a lányom Bella. Zayn nem tud erről a mai napig
semmit. Nagyon boldog vagyok a lányommal. Látom benne Zaynt, csak az
szomorít el, hogy Zayn azóta sem keresett fel.

13 megjegyzés:

  1. Uristeen...nagyonjoo! *-*
    LEGYEN FOLYTATASAA! :3 *-*

    VálaszTörlés
  2. egyetértek az előttem szólóval. :D
    remélem lesz folytatása. :))
    puszi♥

    VálaszTörlés
  3. Folytatást, imádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Hogy lehetett terhes? Hiszen nem is szexeltek-.-"""" Plusz ez ugyan az a sztori amit valaki kitalált Liam-mel. Szánalmas

    VálaszTörlés
  5. Névtelenül én is tudok írogatni és ez a sztori folytatásért kiabál!!! #nagyonkirály

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, lehet en nem vettem estre, de ok nem fekudtek le. szoljatok, ga tevedek. csak nem egeszen ertem, hogy mitol lett akkor terhes :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves névtelen, aki nem érti, hogy lett terhes a csaj.
    A helyzet az, hogy én sem. Az első részben megszakitják őket, még mielőtt a csúcsra érnek. A mostaniban pedig Zayn az ujjaival elégiti ki a lányt... Szóval nekem sem tiszta, hogyan maradt terhesen.
    A Liam sztorit, amit emlitesz én irtam, természetesen nekem is feltűnt, hogy mennyire hasonlit.
    Az irónak üzenném, hogy ha már inspirálódik, akkor tegyen róla, hogy jobb legyen az ő verziója, mint az eredeti.
    #NOhate #sorrynotsorry

    Jule B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jule B.! Nincs véletlenül blogod? Csak mert ha van, szívesen olvasnám, mert az ide kirakott munkáid alapján nagyon tehetséges író vagy :)
      Ölel, egy rajongód ;)

      Törlés
    2. Egyetértek a kedves névtelennel itt előttem, szívesen olvasnék tőled egy saját blogodon :)
      :*

      Törlés
  8. Imádom, folytatást!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Ummm, bocsi de ez egy béna story lett, az írónak üzenem : próbálkozzon máshol..

    VálaszTörlés
  10. legyen fojtatás

    VálaszTörlés
  11. Áhh.......nagyom jó imádom kérlek legyen folytatása!Kíváncsi vagyok mi lesz ha Zayn meg tudja ha megtudja persze! :D

    VálaszTörlés