E-mailben érkezett, A már megszokott (18+)

Írta: Emily


Utam a már jól megszokott házhoz vezetett. Ha Ő hív bármi van de mennem kell. De ez már megszokott. Én megyek elvégzem a dolgom ő pedig fizet. Ilyen egyszerű, bár a történet elég érdekes. Kb. fél éve kezdődött, pénzre volt szükségem de nem is kevésre. A barátnőmnek van egy partnere (persze neki nem a pénzért, neki a puszta élvezet miatt) és megkérte hogy szerváljon nekem valakit. Így jött Ő. Az első este után megállapodtunk ha ő hív én megyek, és Ő már fizet is. A pénzért ezt meg kell tennem. Az ajtója előtt megállva csengettem. Nem telt bele egy percbe se az ajtó nyílt is.
-Késtél cica!!- a már megszokott rekedtes hangja visszhangzott a fülemben.-Ugye tudod, hogy ez nem jelent jót?
-Én jövök, te fizetsz, én megyek. A többi részletkérdés. Azokat pedig utálom.- flegmáztam vele amit talán nem kellett volna. Volt időm kiismerni, sajna nem szereti ha megváratják. Se azt ha így beszélnek vele.
- Tudod, hogy nem szeretem ha megváratnak, se azt ha így beszélnek velem. De nagyon kell az a mostani menet tehát el nem küldhetlek.
-Segíthetek kiélni a szexuális vágyad ha hagyod.-incselkedtem vele. Hadd kínozzam egy kicsit. Látszott rajta, hogy nagyon feszült. Látszik, hogy egy ideje nem voltam nála. Belöktem az ajtón amit utána becsaptam. Közel érve hozzá szenvedélyesen megcsókoltam. Nem cicóztam. Nyelvem azonnal bejutott a szájába. Persze Niall engedelmeskedett. Most én irányítok. Csókunk addig megszakadt amíg a szobájába felvezetett.
Egy is mételt ajtóbecsapás és Niallt a falnak lökve csókoltam tovább. Pólójától megszabadítva a nyakának estem. Szívtam,haraptam. Eközben ő levette a nadrágomat majd kezét levezette a fenekemhez és egy erőset belemarkolt, ezzel jelezve, hogy tovább haladhatok. Felsőtestét végigcsókolva haladtam lefele, a mellbimbójába beleharaptam ami egy nyögést váltott ki belőle.
Elértem a nadrágjához, térdre ereszkedtem. Nadrágját kigomboltam majd boxerrel együtt lehúztam róla. Nem szórakoztam. Egyből a számba vettem és keményen szopni kezdtem. Niall erősödő nyögései jelezték, hogy közel van a csúcshoz. Heréire rámarkoltam így a elérte az orgazmusát. Meleg nedvét amit a számba lövelt lenyeltem, majd felkeltem.
Az ágyra löktem. Magamról lekapkodtam a maradék ruhát. Vetkőzésem elég izgató volt számára hisz a szerszáma újra harcképessé vált. Ráereszkedtem férfiasságára és egyből gyors tempóba kezdtem rajta lovagolni.
Niall és én is hangosan nyögtünk.
-Mi mi mindjáárt...- a szöszi csak ennyit bírt mondani. Lassítottam. Elkezdtem nyolcasokat leírni csípőjén. -Ohh... Basszameg.- és Niall elért a csúcsra. Leszálltam róla az én orgazmusomat meg sem várva. Öltözni kezdtem. Amint Niall is lenyugodott ő is elkezte felvenni a ruháit.
-Tudod mit. Ezért a fantasztikus menetért több pénzt kapsz. Kitettél magadért.- mosolyogtam bár nem volt kedvem. Titkon reméltem, hogy mást fog mondani. Igazából Niall az első este óta bejön nekem. Az első nap féltem is hogy egy gyökeret kapok de Niall minden kétségemet elriasztotta.
Öltözetünket rendbeszedtük, Niall átnyújtotta a vaskos pénzkötetet és már mentem is. Reméltem hogy utánam szól, vagy hogy marasztal... De semmi.
Úgyhogy mint mindig most is csalódottan távoztam...

17 megjegyzés:

  1. legyeeen folytatáás :DD

    VálaszTörlés
  2. írj folytatást!!! nagyon jó!!!;)

    VálaszTörlés
  3. Legyen folytatás!! Amúgy nagyon jó lett... :DDD

    VálaszTörlés
  4. legyen folytatás !!!! ez nagyon jó volt!!:);)

    VálaszTörlés
  5. Legyen folytatás!!! Nagyon jó volt!

    VálaszTörlés
  6. Uhh rohadt jo! *.* legyen folytatas! :)

    VálaszTörlés
  7. Kell hogy legyen folytatás.!:$

    VálaszTörlés
  8. Legyen folytatás! :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira jóó *0*
    Kell lennie folytatásnak...biztosan!!! :P

    VálaszTörlés
  10. Legyen folyti!! *--* :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon király lett legyen folytatás!!!!!!! :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  12. Legyen folytatas:* nagyoonjo <3

    VálaszTörlés
  13. *_* wow! Kaphatok egy storyt Harryvel, Heni névre? Legyen aranyos, és előre is köszi! :D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett!:) legyen folytatása!

    VálaszTörlés