E-mailben érkezett, Azt hittem ez más lesz (A már megszokott folytatás) (18+)

Írta: Emily


Ez az A már megszokott folytatása
Otthon a kanapén ültem. Próbáltam rajzolni. Mivel a művészet régóta nagyon közel áll hozzám. De sajna nem futottam be. De az alkotás most nem ment. Niallen és a vele együtt eltöltött időn gondolkodtam. Tény mi tény: beleszerettem. És hogy ez jó jel-e, apszolút nem. Tudom hogy nem érez irántam semmit. Gondolataimat a telefonom csörgése zavarta meg. Ő volt az.

-Szia cica. Nem tudsz ma átjönni??-érdekfeszítően csengett a hangja. De mindez a vágymiatt.
-Öööm.... Áttudok... De mikor?-csak dadogtam jobbra-balra. Jól kezdem..
-Neked mikor alkalmas??-valami itt nincs rendjén eddig mindig hívott mondta az időt a helyet és letette. -Eddig te mondtad meg hogy hol és mikor. Akkor mond hogy hol és mikor.
-Jó akkor legyen este 6-kor nálam. Ja és valami csinit vegyél fel. És lerakta. A csini szónál megporzodtam. Ezek szerint megint valami hülye játék lesz. De nincs más választásom. Kell az a pénz. Mindenre felkészültem.
Meg a van a ruha. Ami hozzáteszen a rövid mindentmutatnál áll meg. Fiszafogott de mégisz szembetűnő smink. Vagy 15 centis magassarkú. Nos igen... Hivatalosan is monthatjuk egy kurva lettem. Hogy válhatott ez belőlem?? Nos igen... Elcsesztem..
Talán ha halgattam volna a szüleimre nem lenne most gond. De nem én a saját fejem után kell mennem. És tessék. Egy kurva lettem aki egy fiúhoz jár aki lefizeti kielégülésért. Nem elmélkedtem tovább. Mennem kellet...
A már megszokott ház, megszokott terasz, a már-már jól ismert ajtó. Azért érdekelt megin mit találhat ki. Ha meg akarom tudni ahoz be kell jutnom. Tehát bekopogtam. Az ajtó nyílt is.
-Huhúú.. Cica te aztán kitettél magadért-Széles mosolya csak úgy virított az arcán. Én is kiengedtem egy műmosolyt. -Igyekeztem neked minél jobban tetszeni.
-Tudod hogy szeretem ha csinoska vagy- És bevette.... Nos Mr.Horan elég rosszul ismeri a lányokat. Mert hogy el akarok inenn menni az biztos. Berántott az ajtón. Aha tehát valami durva lesz. Oké.
-Készültem egy kis meglepivel- nézett felém Horan egy gonoszka mosolyal. Asszem ez fájni fog még nekem. Felvitt az emeletre.
Elképesztő volt. Az egész szoba el volt sötétítve, mindenhol rózsaszirmok voltam, és sok fényes kis mécsesek.
-Ez.... Ez elképesztő-mondtam nagy ámulattal, mert hisz az volt.
-Örülök hogy tetszik...-Látszott valami nagyon nyomasztja. Csak mond azt hogy bevalja hogy szeret és megkéri legyek a barátnője... De NEM.
-Hát akkor kezdjük is.- közelebbjött, és megcsókolt. Hogy csalódott voltam-e? Na az nemkifejezés..
Elkezdte a nyakamat szívogatni ami belőlem hangos nyögést váltott ki, de hamar lépett és inkább lehúzta rólam az ígyis alig takaró darabot. Itt kezdődött az a rész ami már megszokott: minden az Ő élvezetére.
Levette pólóját és lehúzta a nadrágját boxerrel együtt. Mint mindig most is letérdeltem elé és számba vettem amit aztám erősen szopni kezdtem. Niall tetszését hangos nyögésekkel adta tudtomra. Ám mielőtt elment volna kihúzta műszerét a számból, felhúzott a földről. Megszabadított a fehérneműmtől, kiléptem a magassarkúmból és az ágyra dobott.
Utánam jött, fölémkerekedett, és a lábaimat szétnyitva tövig belémhatolt és őrült tempóban döfködött. Nyögdécseltünk mindketten. Niall egy mély lökésnél hangosan elélvezett majd kihúzódott belőlem és elkezdett öltözni.
-Te is öltözhetnél, félkor jön a másik kurvám, addigra jólenne ha eltűnnél.- teljesen lesokkoltam.
Másik?? Nekem azt mondta hogy én dolgozom csak nála. Chh.. Szép, már megint átbaszott. Gyorsan sőt fénysebesen öltöztem fel. Niall átadta a pénzt. Magához rántott egy csókért de én kirángattam a kezeimet és elrohantam. Minél gyorsabban eltűnők annál jobb. A lépcső után a bejárati ajtót céloztam meg. Onnan meg az utcát. -(T/N), (T/N)..... (T/N) kérlek álj meg!!- de nem tettem. Levettem a magassarkúmat és úgy futottam. Chh.. Egyszer az életben a nevemet is kiejtette.
Azt hittem most minden jó lesz. De rábasztam.
Ismét csalódottan hagytam el a már számomra jól ismert házat....

19 megjegyzés:

  1. Ennek is legyen folytatása!! ÉN FOLYTATÁST SZERETNÉK!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Folytatast kerlek*-* es Happy End legyen a Vege;)

    VálaszTörlés
  3. uh folytatást pls *-* happy end véggel :$$$ amúgy meg imádom :3

    Ölel: Betti♥

    VálaszTörlés
  4. Folytatás + happy end legyen!
    Am írtó jóó :3♥

    VálaszTörlés
  5. Jó lett. Legyen folytatása szerintem is!

    VálaszTörlés
  6. Joo lett! :) folytatast! :) *.*

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Legyen folytatása!!! Ezzel az sztorival el lehetne indítani egy blogot :)))

    VálaszTörlés
  10. Folytasd mindenképp!! Nagyon tetszik :D Csak ne legyen szomorú.... a szöszi a kedvencem :):$

    VálaszTörlés
  11. Legyen folytatasa... es happy end legyen a vege..: ) ez a kedvenc sztorim.... es a szoszii a kedvencem<3

    VálaszTörlés