E-mailben érkezett, Liam's my new boyfriend (18+)

Írta: Mrs. Clifford
blogja: http://onedirectionkeand69.blogspot.hu/

Egy masszó szalonban dolgozok masszőrként. Minden napom be van táblázva ezért nincs sok időm párkapcsolatra. Az előző barátom is elhagyott,mert túl sokat voltam más férfiakkal. De ha ez a munkám mit csináljak vele?!
-Jó napot!-jött be 4 srác
-Sziasztok,miben segíthetek?-mosolyogtam
-Tudod az egyik barátunkat szeretnénk bejelentkeztetni ide a tudta nélkül. Egy hete ki sem jön a szobájából mert szakított vele a csaja. Szeretnénk megkérni hogy adjatok neki valami erotikus masszást,persze csak ha lehet..-mondta a göndör
-Persze lehet,ketten vagyunk itt akik ilyeneket is vállalnak,mert a többieknek kapcsolata van. Tiffaninak minden napja bevan táblázva,nekem pedig csak a szombatom szabad. Hogy lenne jó neki?-vettem elő egy tollat és a naptáram
-Szerintem a szombati nap tökéletes.Hánykor hozzuk el?-mosolygott a szőke
-Mondjuk 17:00? Viszont a nevét szeretném megtudni hogy betudjam írni..
-Rendben,Liam Payne a neve.Akkor szombaton hozzuk. Mi most ezt ki is fizetnénk,mert nem akarjuk kifizettetni vele az ajándékját..-vakargatta a tarkóját egy fekete tüsis hajú
-Oké akkor ez 15£ lesz.-mondtam
-Tessék.-adták oda,én pedig elraktam a kasszába
-Sziasztok.-köszöntem
-Helló.

*Szombat este 16:55*
-Srácok hova hoztok?-hallottam egy hangot az ajtó körül
-Na itt is vagyunk!-jöttek be. Meg kell mondani nagyon helyes ez a Liam gyerek.
-Sziasztok!-köszöntem
-Szia,ő itt Liam. Liam ő itt [T.N] aki ma jobb kedvre derít!-tolta elém a göndör
-Szia Liam. Menj be abba a szobába és öltözz le egy alsóra! Törülköző van bent.-mutattam a 2-es szobára
-Öö oké..-mondta majd eltűnt
-Tudod már mit fogsz csinálni?-vigyorogtak a fiúk
-Persze. De ez maradjon az én titkom!-kacsintottam
-Na akkor mi megyünk is. Jó szórakozást!-hagyták el az üzletet.

Bementem a saját öltözőmbe,levettem a ruhám és a melltartóm,majd felvettem egy fehér cicagatyát fehér toppal amely tökéletesen mutatta melleim körvonalát.
Nyomtam a kezembe egy kis olajat,s vártam Liamot.
-Itt vagyok!-jött be Calvin Klein' alsóban a fiú
-Feküdj le oda hassal a törülközőt pedig add ide!-utasítottam kedvesen ő pedig tette dolgát.

Derekára helyeztem az anyagot,majd lassan kezdtem el nyomkodni hátát. Az olajt folyamatosan csepegtettem bőrére,ide oda húzogatva rajta kezem. Ránéztem arcára melyen szemei le voltak hunyva,kezei pedig a föld fele voltak lógva.
Lassan levettem toppom,végig simítottam melleimen,majd lassan lehúztam Liam derekán a törölközőt.Derekát kezdtem el lassan masszírozni,egyik kezemmel pedig bal mellem masszíroztam. Ujjaim benyálaztam majd mellbimbóm körül keztem rajzolni vele. Halk sóhajok hagyták el szám,amit Liam szerencsére nem hallott.
-Fordulj meg de maradjon csukva a szemed!-simogattam meg hátát
-Rendben.-suttogta. 
Miután megfordult levettem a nadrágom és a bugyim.

Erekcióját nem fedte semmi sem csak egy fekete Calvin Klein' boxer. V vonalát simíottam meg,ami miatt egy kisebb sóhaj hagyta el a fiú száját. Elmosolyodtam mikor láttam felálni méretét. Elkezdtem lehúzni boxerét mire felmordult alattam,és rám nézett
-Mi a francot csinálsz?-nézett rám
-Nyugi,élvezni fogod!-csókoltam meg,némi hezitálás után visszacsókolt,majd visszafeküdt. Most engedte hogy levegyem alsóját,farka már így is hasát verdete rátettem még egy lapáttal. Makkjára raktam egy kis olajat,amit két tenyeremmel szétkentem pénisze hosszán. Mély nyögések hagyták el száját,amit próbált halkra fogni de nem sikerült neki. Nyelvemmel játszani kezdtem farka hegyén,kezemel pedig ide-oda csapkodtam péniszét míg be nem kaptam az egészet. Érzékien mozgattam fejem,majd mikor már fogat összeszorítva várta sorsát az alattam vergődő fiú megmarkoltam golyóit,nedvét pedig gondolkodás nélkül nyeltem le. Szám szélén maradt egy kicsi,amit olyan lassan nyaltam le ahogy csak tudtam. 
-Te jó isten.Bomba alakod van!-nézett végig rajtam
-Kuss van bébi.-löktem hátra,majd farkát csiklómhoz dörzsöltem. A jóleső érzés miatt mind a ketten felnyögtünk. Ráültem V vonalára,majd farkán csúszkáltam közben pedig Liam kezeit mellemre vezette. Mondhatjuk behatolás nélküli szexnek. 
-Ah én ezt már nem bírom.-mondtam majd ráugrottam erekciójára. Gyorsan kezdtem rajta ugrálni,csípőmmel itt-ott kicsi ,,8"-asokat rajzoltam.
-[T.N] lennél a barátnőm? Azért szakítottunk Sophia-val mert szex közben mindig a te nevedet mondtam,rohadtul tetszel,régóta szerettem volna veled beszélgetn vagy valami,csak mindig ott volt a nyakamon!-préselte ki a szavakat
-Ezer örömmel!-csókoltam meg,majd hanyat feküdtem. Melleim összenyomtam s rákacsintottam abarátomra aki vigyorogva vette tudomásul tervem. Bedugta hatalmas farkát melleim közé,makkja pedig mindig hozzáért nyelvemhez ami csak még közelebb vitte őt a csúcshoz. Szinte ordítva élvezett melleim közé.
-Én már kétszer mentem el,de te egyszer sem..-mászott lábam közé
-Ez a nap rólad szól! Téged fizettek be a haverjaid!-mondtam,de mintha meg sem hallotta volna olyan gyorsan kezdett el nyalni ott lent. 

Nevét nyögve kerültem abba az intenzív érzésbe ahonnan ha akarnám sem tudnék kijönni. Li rátett még egy rakattal,ugyanis egyszerre dugta fel 2 ujját. Minden lökésnél érintette hosszú ujjai a G-pontomat. 
-Liam!-sikítottam,majd ujjai köré "spriccoltam".
-Nem megyünk el hozzánk?-dőlt fáradtan,izzadtan mellém. 
-Nekem mind egy.
-Remélem többé nem fogsz más férfiakat erotikában részesíteni,rajtam kívül.-csókolt meg.
-Ha fizetnének sem!-kezdtem el öltözni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése