E-mailben érkezett (18+)

Írta: Anikó


Gondolom már minden Directioner-nek megfordult a fejében,hogy milyen lehet a legelső koncert amikor a fiúkkal együtt énekeli a dalokat.Én is ábrándoztam róla.Hunnyd le szemed és képzeld el,te is!...
Nagyon várom,hogy kezdjék.A tudat,hogy pár méter valaszt el tőlük fáj.Legszívesebben a nyakukba ugranák,s elmondanám nekik,hogy mennyire jók,és soha nem akarom,hogy vége legyen.De ez csak egy álom.Megkezdődött a koncert...
A dal közepén az egyik fiú  egyszer csak rám nézett,s én elmosolyodtam.Nem tudom kiverni a fejemből,ahogy csillogó szemeivel rám pillantott,melyekkel teljesen elvarázsolt.Talán nem is engem nézett?!Ez a gondolat futott végig rajtam.Elérkezet az utolsó dal a One Thing,mely szemeimbe könnyeket csalt.Letöröltem könnyeim,majd észre vettem,hogy talán megint nekem énekelt.Elkezdtem lassan a tömegben hátra felé menni.Visszapillantottam rájuk,s még akkor is engem figyelt.Amikor az utolsó sorokat énekelte már biztos voltam  benne.Egyre közelebb mentem hozzá.Pár lépés választott el tőle.De egyszer csak a fények eltűntek mindenki elindult a kijárat felé.Lassan én is elindultam...
-Kérlek,várj!-a hangja nagyon ismerős volt.Hirtelen egy kéz megfogta a csuklómat,és szembe fordított magához.
Remegni kezdett az egész testem.Nem mertem ránézni,féltem a tudattól,hogy nem ő lesz az.De ő lágyan hozzá nyúlt az arcomhoz,és felemelte.Rá néztem.Elvesztem két gyönyörű szemében.Nem tudom felfogni,hogy ő itt állt előttem.Olyan csodálatos érzés fogott el,amit még soha senki iránt nem éreztem.Leírhatatlan.Nem tudom szavakba kifejezni.A szívem hevesen dobogott.Pillangók röpködtek a gyomromban.Csak egymás szemét néztük.Közelebb lépett alig pár centi választott el egymástól.Ez csak egy álom lehet. De nem,hiszen ez a valóság,vagy éppen a mennyország.
Gondolataimat selymes hangja szakította meg.
-Még nevedet sem tudom,de azt már igen,hogy szeretek.
Mikor meglátalak a szívem a torkomban dobogott.Azt éreztem,hogy te vagy az akit már évek óta keresek.-Szemeimet lehunytam,s nagy levegőket vettem.Az  üresség,mely köztünk volt eltünt.Ajkait lágyan az enyémekhez érintette.Olyan puha és édes volt.Égetett a vágytól.Visszacsókoltam,mire ő bele mosolygott a csókunkba.Félénken a kezeimet a mellkasára raktam.Érezrem,ahogy megfeszülnek az izmai.
Majd az egyik kezemet a hajába vezetem,és beletúrtam.Ő ez idő alatt a hátamat simogatta.Minden mozdulata olyan gyengéd és tökéletes volt.
-(T/N) hívnak.-szinte suttogtam a fülébe.Hirtelen felkapott karjaiba,és a szinpad mögötti folyosón végig vitt.
Az autóparkolóba mentünk és beszálltunk egy kocsiba...
Pár perc után egy hatalmas háznál megálltunk.Kiszálltunk az autóból,majd elindultunk az ajtó felé.
Kicsit nehézkesen,de elő halászta a kulcsot.Kinyitotta,de még mielőtt bementünk volna,ismét felkapott kezeibe...
Nem igazán foglalkoztam a hatalmas házzal.
De az mondhatom,hogy gyönyörű.Egy szoba felé indult.Mikor bementünk egy kellemes illat haladt át testemen.
Féltve lefektett az ágyra,mintha egy törékeny dolog lennék.Percekig csak csókolt,majd lejebb haladt a nyakamhoz.
Néha gyengéden bele szívott,mely halk gyögeseket váltott ki belőlem.Én addig a polóját húztam le róla.Gyorsan kibújt belőle.Majd vissza tért ajkaimra,melyek szinte égettek.A felsőmet kezdte felgörgetni rajtam,majd megemelt,hogy letudja venni.Kézeimmel a hátát simogattam,néha bele is karmoltam.Ami belőle apró morgásokat váltott ki.Ajkai felfedező útra indultak.Mindenhol apró puszikkal hintette be fedetlen testemet.Meleg ujjaival a hátam alá nyúlt,hogy kikapcsolja a melltartómat.Lassú mozdulattal lehúzta a pántokat a vállamon,majd a szoba egyik sarkába eldobta.
Kezeivel gyengédenen masszírozta melleimet.Én közben az övével játsztottam,majd a nadrágját letoltam a térdéig,onnantól ő rugdosta le magáról.Ajkai mágnes szerűen tapadtak az egyémeimhez.
-szavait hallva egy könnycsepp hagyta el az arcomat,majd megcsókoltam...
Egy csodás éjszakát töltöttünk el.
Reggel felébredve,azt hittem,hogy csak álmodtam,de nem.
Itt feküdt mellettem...
-Örökké velem maradsz?-halvány mosollyal az arcomon kérdeztem tőle.
-Nem.Az örökké túl kevés idő veled.-válaszolta,majd megcsókolt...
Pár hónap múlva megkérte a kezemet és igent mondtam.
Rá fél évre már az oltárnál álltam.
Az esküvőnk csodálatos volt,amit a tengerpartnál tartottunk...
Az évek csak teltek,s első közös gyermekünket a karjainkban tarthatuk,aki a szerelmünk gyümölcse.
Majd jött pár évvel később a következő baba is.
Látni,ahogy a gyerekein felnőttek,minden percet megért.
De egyszer arra ébredtem,hogy már egyedül ültem a kanapén,mert életem szerelme már fentről vigyázz rám az fájt.De tudom,hogy nem soká újra együtt lehetünk...

  Tudom,hogy ez csak egy álom marad,de nem bánom.
Tudod miért?
Mert ennél szebb álmom nem is lehetne,nem kívánhatnék soha jobbat.
Ha ők boldogok akkor én is.
Mi Directioner vagyunk,hisz mi mind merünk nagyot álmodni.
Tudjuk,hogy kicsi az esélye annak,hogy valamelyikünk egyszer azt mondhatsa,hogy én vagyok a világ legboldogabb embere,mert mellettem van egy nagyszerű ember,aki a One Direction tagja.
Ki tudja?Talán az élet egyszer úgy alakul,hogy elmondhatom nekik,hogy mennyi minden változott meg az életemben,amióta imádom és ,,ismerem" őket.De az egyik legjobb dolog rajtuk kívül,hogy olyan barátokra leltem,akikre testvérként tekinthetek.Igen ti vagytok azok Directionerek.Nagyon szeretlek titeket. <3
De lehet soha nem fogom látni őket,de míg tudom,hogy boldogok,addig olyan,mintha itt lennének mellettem.Bár mi történjék,Directioner voltam,vagyok,leszek.
Ez az én nagy álmom.
S talán az egyik fiú pont rólam vagy rólad álmodik.Talán pont most álmodja a legszebb álmát,amibe valamelyikünk benne van.Ne mond azt magadban,hogy
,,-Persze pont rólam!"-Merj te is álmodni,mert egyszer az álmok úgyis valóra vállnak! :)
Ha netán könnyek szöknek a szemeidbe,akkor gyorsan töröld le!Mert a fiúk biztos,hogy éppen most téged figyelnek.
És nem szeretnék,ha ez miattuk lenne.

9 megjegyzés:

  1. Elsírtam magam....én soha nem adom fel az álmaimat! <3

    VálaszTörlés
  2. Èn is sírtam már a végére... :') de az a külömbség h én július 2.-án Dusseldorfba megyek a koncertjükre.
    Eszty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszty: nem mondod? :/ o.O :O ÉN IS megyek arra!!! :D :P wáá :3 basszus, talizunk majd? :$ még megbeszéljük később a részleteket! :) oksi? de komolyan! Am... ez, huh... hát erre nincsenek szavak! WOW! Ez gyönyörű! Őszintén, én is megkönnyeztem :( meglehet kérdezni h most igazából ez a sztori KIVEL van? Tényleg nagyon jó, a bevezetés is, figyelemfelkeltő, maga a lényeg úgymond kicsit le lett rövidítve, de itt ennél, ebben a sztoriban egyértelműen nem is azon volt a hangsúly. Ment a lájk! ;) ^_^ xx

      Törlés
  3. Jó neked!!jó szórakozást!!! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nem akartam senkit megsíratni!
    Bocsi
    Én Harry-re gondoltam közben.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól írsz!!! <3 Igen, én is elsírtam magam... :D el kell ismerni, nagyon jól írsz! Várjuk a kövit!!!
    Hope

    VálaszTörlés
  6. Szerintem azért jó ez a kis történet így,mert mindenki oda tudja képzelni azt az öt jóképű srác közül akit egy csöppnyit is de jobban oda akarnak képzelni. Azért nem azt mondtam hogy szeretnek, mert tudom hogy mindnyjájukat szinte ugyanannyira szerettek, ez velem is így van. Persze mindenkinek van egy olyan aki a kedvence, így nekem is,de ugyanannyira szeretem mind az öt édes,humoros, vidám fiút,mert színesebbé teszik a napjaimat. Választunk egy zenét a számaik közül és jobban leszünk! Például a Little Things néha megnyugtat,olykor megsirat,de olyankor az öröm miatt mert úgy van ahogy azt minden Directioner érzi: Ha ők boldogok, mi is röpdösünk örömünkben!Imádjuk a fiúkat ahogy ők is a rajongójaikat, ha személy szerint nem is ismerik őket! Csak azt akarom mondani, amit adnak az hihetetlen! A boldogságon, nevetésen, könnyeken kívűl még valami természetfeletti, nem tudom elmondani,mert ezt csak érezni lehet, úgy ahogy ezt minden "testvérem" érzi! Az igazságot megvallva fogalmam sincs mit mondhatnék.Gőzöm sincs,tényleg! Nem akarok megváltani semmit sem egy kiváló szónoklattal és az időt sem húznám, csakis azért lett ilyen hosszú,mert azt írtam le amit gondolok. És én nem vagyok irigy vagy féltékeny azokra akik elmehetnek egy koncertre,azon szerencsésekre,kik megélhetik ezt az élményt, sőt inkább velük örülök, hogy el tudták ezt érni és ott lehetnek.(Na jó..egy kicsit igen! :) )Egy nap talán én is ott állhatok a nagy tömegben, ami tulajdonképpen az én nagy családomból van kitöltve, Directonerekkel tele és szinte tesközelből láthatom őket és nem baj ha nem ölelhetem őket és nem beszélhetek velük, bár nagyon is bevallanám nekik mit köszönhetek nekik és mi mindent adtak de nem haragudnék, mert láthattam őket, viszont amíg ez nem jön el, addig itt, egy kis országban,de annál nagyobb hangerővel fogom kiabálni a nevüket, énekelni velük a zenéiket, támogatni őket és bárki bármi rosszat mondana róluk azt addig oktatnám ki, amíg be nem látja hogy ők csupa szív és lélek emberek akik a szemünk előtt lettek felnőttek és nincs miért utálnunk őket hiszen nem csináltak semmit! Illetve csináltak...minden jót,és szépet, nevetettek és sokat őrűltködtek, de nem vágtak fel tudtommal soha azzal hogy mit értek el csak örültek az eredményeikhez! Nem tudom teljesen milyenek és nem is ismerem őket annyira hogy bármit is állítsak róluk, ezzel szemben azt tudjuk hogy megváltoztatták az életünket! Köszönöm nekik! A történetnek pedig a vége de az egész is nagyon tetszett! És tényleg bocsi, hogy ilyen hosszan írtam le ezt, főleg névtelenül, de én ezt gondolom és meg akartam mutatni/mondani! Puszi :*
    ~Nita~

    VálaszTörlés