E-mailben érkezett, Niall (18+)

Írta: Horvát Olívia
(nézzetek be: http://onedirectionsexualfanfiction18.blogspot.hu)

A csendes éjszakát csak az én magas sarkúm kopogása törte meg. Nem igazán volt ínyemre ez a dolog, de meg kellett tennem. A legjobb barátnőm komoly zűrbe került, s ezt rendeznem kell. Hogy miért nekem? Valójában ő is megtehetné, azonban személy szerint én jobban ismerem a bandatagokat, mint ő, erre alapozva gondoltuk, nekem jobban menne ez az egész. Hamarosan elértem a megbeszélt sikátorhoz. Óvatosan, kissé félve mentem beljebb, majd mikor megláttam Brad-et jobban éreztem magam.
- Hál’ égnek, hogy itt vagy má’! – közeledett felém. Beszédstílusa mindig is hanyag volt.
- A főnök má’ vár rád. – csuklómnál megragadva húzott maga után, egészen egy barnás ajtóig. Zsebembe beletúrva ellenőriztem, hogy biztosan nálam van-e a barátnőmtől kapott pénz. Nem sokat hallottam még erről a főnökről, csak annyit, hogy szőkés-barna haja van, és hogy nem a legkedvesebb ember. Az ajtó hangosan záródott mögöttünk. Félhomály uralkodott a helyiségen, emiatt csak pár ismerős alakot tudtam kivenni a mellettünk elhaladó emberekből. Ismét egy ajtó előtt találtam magamat. Brad hangosan kopogva jelezte, hogy megérkeztem. Miután bemehettünk a kisebb, már megvilágított szobába, megláttam egy húszas éveiben járó, iszonyat helyes pasit. Illedelmesen köszöntünk, s ő is vissza. Mihelyst Bradly kettesben hagyott minket, felállt, s felém közeledett.
- Én Niall Horan vagyok. Te biztosan Amy barátja vagy. – nyújtotta felém a kezét. Nem mondom azt, hogy egy kedves embernek ismerem eddig, azonban be kell vallanom, nem erre számítottam.
- Igen, én lennék. A nevem (T/N). – elfogadtam a gesztusát, majd a kanapéhoz vezetett. Tisztes távolságba leült mellém, s a pénz felől érdeklődött.
- Igen, elhoztam, pont amennyit kértél. – nyomtam a kezébe az elég vaskos pénzköteget, ami leginkább 5-10 ezresekből áll. Gyorsan átszámolgatta, arckifejezéséből ítélve nem tetszett neki valami.
- Ha, jól emlékszem, már pedig jól, akkor szerdára kértem a pénzt és nem szombatra. Nem lesz elég. – vigyorgott gonoszul. Az első, ami beugrott, azaz, hogy nincsen nálam pénz, ezáltal nem tudom kipótolni.
- Nálam nincs pénz. – suttogtam halkan, félénken. Nem tudhattam mit is fog csinálni, csak reménykedtem, számomra nem lesz fájdalmas.
- Ó, én nem is pénzben gondolkodtam. – mondta sejtelmesen egy perverz mosoly kíséretében. Mikor leesett, mit is szeretne, jobban mondva akar, menekülni akartam, bár tudtam esélyem se lenne. A kijutás ebből a szobából nem lenne kihívás, viszont megszökni annál inkább. Gondolkozásomból Niall fészkelődése zökkentett ki. Mire magam mellé néztem a kék szemű fiú a nyakamat akarta letámadni. Próbáltam arrébb menni, de Niall a csípőmnél lefogva megakadályozta ezt.
- A szabályok a következőek. Első: az lesz, amit én mondok, különben a kis barátnődnek komoly baja lesz. Második: ha, jó kislány leszel, akkor talán te is megúszod épp bőrrel. – bólogatva jeleztem, megértettem, amit mondott. Lassan vezette le egyik kezét a pólóm aljához, s kezdte felfele húzni. Ajkai rátaláltak a nyakamra, szívta, harapdálta, amíg jólesett neki. Közben a felsőmtől is megszabadított, s immáron csak egy melltartó fedte el a felsőtestem. Niall melleimet nézve megnyalta ajkait. Egy határozott mozdulattal eltávolította magáról is a felsőt. Felső testét látva, az állam a földet súrolta. Reménykedtem benne, hogy nem látta a kicsit tátva maradt szám.
- Tetszik? – mosolygott elégedetten. Nem válaszoltam, inkább vártam a folytatást. Arcával megközelítette az enyémet, tudtam, hogy meg akar csókolni. Lassan közeledett, majd ajkaimtól egy centire megállt. Nem értettem miért nem csókol meg, eddig olyan magabiztosnak, követelőzőnek tűnt. Sokáig csak néztünk egymás szemébe, egy idő után magamat is meglepve megcsókoltam. Valami okból nem bírtam tovább, vágytam a csókjára. Vadul faltam édes ajkait, nem tudtam leállni. Niall ezen jót kuncogott, s átvette az irányítást. Tenyerét hátamra vezette, melltartóm kapcsát megkeresve pattintotta ki azt. Amint karjaimon lecsúsztak a pántok, elhajította az anyagot. Rögtön markolászni kezdte melleim, ami belőlem sóhajokat, kisebb nyögéseket váltott ki. Ahogy láttam, tetszett neki a reakcióm, s jobb kezét a szája váltotta föl. Később, mikor elég keménynek vélte mellbimbóm áttért a másikra, s ami után megunta a játszadozást, nadrágomhoz vezette kezét. Gombomat kipattintva a helyéről szedte le rólam. Kezét rögtön nőiességemhez vezette, s bugyin keresztül kezdett simogatni.
- Máris ilyen nedves vagy? – suttogta ajkaimra, majd megcsókolt. Nyelve céltudatosan tört át ajkaimon, táncra hívva enyémet. Egyre intenzívebben kényeztette ujjaival csiklómat, amitől a szájába nyögtem. Elszakadt tőlem, majd bugyimtól megfosztva nyomta fel két ujját, mire felnyögtem.
- Mutasd meg mennyire élvezed. – mondta és nyelvét is társította ujjaihoz. Élvezetemben a hajába túrtam, s azt húzogattam. Nyelve szorgosan járt fel-alá, ujjai egyre mélyebbre süllyedtek bennem. Egyre közelebb voltam a csúcshoz, amit Niall is észrevehetett, mert kihúzta belőlem az ujjait. Felkúszott hozzám, megcsókolt és magát is megszabadította a maradék ruhájától. Méretét látva megszeppentem, még sosem láttam ekkorát, pedig nem egy sráccal volt már dolgom.
- Mire vársz cica? Nem fog magától elélvezni. – biccentett lefelé fejével. Letérdeltem elé, megfogtam hosszúságát és fel-le kezdtem mozgatni rajta a kezem. Tisztában voltam vele, nem fog ezzel sokáig megelégedni, így nyelvemmel körkörözni kezdtem a tetején, s kezem egy pillanatra sem állt le. Nyugtalanul, szaggatottan vette a levegőt, ami tetszett. Tetszett, hogy én váltom ki belőle és az is tetszett, hogy egy ilyen szexi pasi áll előttem. Tovább akartam fokozni az élvezeteket számára, így bekaptam annyit amennyi csak a számba fért. Ez a háromnegyede volt, a többit kezemmel kényeztettem továbbra is. A fölöttem tornyosuló fiú, rendesen hangot adott érzéseinek: hangosan nyögött, zihált, s mocskos szavakat mondott nekem, amivel csak tovább izgatott. Keményebben kezdtem szopni, ujjait hajamba fonta, s szorongatni kezdte azt a pár tincset. Innen tudtam, hogy el fog menni, de úgy gondoltam „kölcsön kenyér visszajár”, ezért abbahagytam a tevékenységemet.
- Rosszkislány. – ezzel felrántott a földről, és a kanapéra fektetett. Felém helyezkedett, majd vad smárolásba kezdtünk. Szenvedélyes, édes volt. Kezét közénk helyezte, s erekcióját megfogva, csiklómat kezdte izgatni.
- Niall, csináld már! – türelmetlenkedtem, amin ismét csak nevetett. Bejáratomhoz illesztette büszkeségét, s egy egyszerű mozdulattal belém hatolt. Annyira nedves voltam már, hogy nem is éreztem fájdalmat, egyből az élvezet kerített hatalmába. Niall azonnal gyors tempóban lökött, kezeiben megfeszültek az izmok. Összességében irtó izgató látványt nyújtott, ahogy izzadt haja össze-vissza áll, s arcáról tükröződik az élvezet. Tekintve, hogy rajtunk kívül még van kint, vagy 20 ember, ajkamba harapva próbáltam elnyomni a nyögéseim hangosságát. Niall egyre mélyebbeket lökött, ezáltal érintette a g-pontom. Egyre nehezebbnek tűnt tompítani a nyögéseimet, s az orgazmusom is egyre jobban közeledett.
- Nem bírom már sokáig. – lihegtem Niall fülébe.
- Én sem. – lökései felgyorsultak, ha ez lehetséges; nyögései hangosabbak, sűrűbbek lettek. Most már én sem bírtam, szabadjára engedtem a hangomat, majd Niall hátán végigkarmolva kapott el az orgazmus. Sikítva mentem el, s nem sokkal utánam, a partnerem is követett. Rám rogyott, pár percig pihentünk utána szó nélkül kezdtünk el öltözni. Én hamarabb készen lettem, s Niall-t kezdtem el nézni. Talán nem ő volt eddig a legkedvesebb ember az életemben, és nem is ismerem annyira, de úgy érzem, valami köt hozzá. Valamiért többet akartam vele, mint a többi egyéjszakás kalandomból. 
- És, elég kielégítő voltam ahhoz, hogy a barátnőm megússza épp bőrrel? – próbáltam huncut lenni hátha imponálok neki.
- Persze hogy az voltál. – mosolygott rám. Átszelte a kettőnk közötti távot, derekamnál fogva közelebb húzott magához, s ajkaimra tapadt. Nem smárolás volt, de sokkal intenzívebb.
- Remélem, ezek után nem gondolod, hogy el foglak engedni. – motyogta ajkaimra, és miután megnyugtattam eszemben sincs akár egy méterre is távolabb kerülni tőle, kézen fogva hagytuk el a raktárféle épületet.

5 megjegyzés: