Részeges barátok (18+)

Alice Horan-nak

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok :) és elnézést a késésért! :/
A kanapén ülve unottan lapozgattam a magazinokat, amikor csengettek. Erőt véve magamon felálltam, kimentem és kinyitottam az ajtót.
- Sziaaa! - dőlt be rajta a két legjobb barátom, Harry és Niall.
- Már megint ittatok? - vontam fel a szemöldököm.
- Pf, dehogy! - legyintett Niall. - Csak szórakozni akarunk, és abban reménykedünk, hogy te is - kacsintott.
- Szerintem inkább menjetek haza, és aludjátok ki magatokat - toltam őket kifelé.
- Ne már, nem küldhetsz el! - fordult vissza Harry. - Kérlek, csak egy kicsit!
- Mégis mit akartok csinálni?
Egy kaján vigyor jelent meg az arcukon szinte egyszerre.
- Most meg mi az? - kérdeztem monoton hangon, a kezemet összefonva magam előtt. Niall odalépett hozzám, és szó nélkül hirtelen megcsókolt. Annyira leblokkoltam, hogy még mindig egy helyben álltam ugyanúgy, amíg ő tépte az ajkaimat.
Amikor Harry kezeit éreztem a derekamon, amint felfelé húzza a pólómat, hirtelen kiugrottam kettejük közül.
- Te jó ég, normálisak vagytok?! - néztem rájuk felháborodottan. Mégis csak a legjobb barátaim, nem fekhetek le velük. Na jó, már egyszer-kétszer gondoltam rá, de aztán gyorsan kivertem a fejemből.
- Ne csináld már, élvezni fogod - nézett rám Harry, majd magához húzott. A kezét a derekamról a fenekemre csúsztatta, majd csókolgatni kezdte a nyakamat.
- Harry - nyeltem egy nagyot, és a kezemet végigsimítottam a mellkasán.
- Ígérem, hogy imádni fogod! - morogta a nyakamba. Éreztem, hogy Niall mögém áll, s az oldalamon elkezdi felhúzni a felsőt. Nyeltem egy nagyot, fogalmam sem volt, hogy mit kellene tennem. Ha belemegyek azt bánom meg, ha meg nem, akkor meg azt.
Mire észbe kaptam, a pólóm már a földön hevert, s Niall a fogai közé véve húzta le rólam a melltartóm pántját. Harry eközben a nyakamat lepte el apró puszikkal, keze végig a fenekemen volt.
A levegőt szaporábban kezdtem venni, a pulzusom emelkedett, s teljesen extázisba kerültem. Éreztem, ahogy Niall kikapcsolja a melltartómat, és hamarosan az is a pólóm mellett landolt.
Harry lejjebb haladva csókolgatott tovább, és a melleimhez érve szájjal kezdte kényeztetni. A fejemet hátrahajtottam Niall vállára, aki a hajamat félresöpörve kezdte csókolgatni a bőrömet. Az ajkaim szétnyíltak, és hangos sóhajokkal jeleztem, hogy élvezem tetteiket.
Harry hirtelen felkapott, majd felvitt a szobámba, s Niall végig jött utánunk. Az ágyra fektetve fölém mászott, én pedig lekaptam róla a pólóját. Vadul megcsókolt, s a fejem mellett támaszkodva a kezében megfeszültek az izmok. Kezemet levezettem az övcsatjához és lassan elkezdtem kigombolni. Egy kis ügyetlenkedés után letoltam róla, majd felállt, levette magáról és eldobta.
Niall-t a pólójánál fogva magamra rántottam, és szenvedélyesen megcsókoltam. Gyorsan lekaptam róla a pólóját, mellkasát végigsimítva az alsó ajkába haraptam. Belemorgott a csókunkba, mire elmosolyodtam.
A hátára fordítottam, majd a testét végigcsókolva elértem a nadrágjához. Lassan kigomboltam, letoltam róla és a lábain lehúzva a földre dobtam. Szűkös alsóját látva elmosolyodtam, ő pedig a karomnál fogva magára húzott, és megcsókolt. Kezét a fenekemre vezette, kicsit meg is markolta.
- Siess már, Niall - türelmetlenkedett mellettünk Harry egy szál alsóban. Niall a hátamra gurított, és fölém kerekedve sietősen gombolta ki a nadrágomat, majd levette rólam. Végignézve rajtam megnyalta ajkát, majd egy kaján vigyor kíséretében megszabadított a bugyimtól is.
- Állj négykézlábra - utasított a szőkeség, mire engedelmeskedtem. Harry elém térdelve letolta az alsóját, majd a számba vezette hatalmasságát, ezzel egy időben Niall hátulról hatolt belém. Felnyögtem, és gyors tempóban kezdtem kényeztetni Harry-t, a szőkeség mögöttem pedig gyors tempóban lökött. Mindhárman hangosan nyögtünk, Harry a hajamba vezette a kezét, és kicsit meg is húzta.
- Ez az baby, mindjárt - préselte ki a fogai között a szavakat, Niall lökései lassultak, de erőteljesebbek lettek. Harry egy nagyobb nyögés után a számba élvezett, amit rögtön lenyeltem, és hangosan nyögni kezdtem. Éreztem, hogy már nem sok kell, és azzal egy időben, hogy Niall elment, én is a csúcsra értem.
Pihegve feküdtem hanyatt az ágyon, majd Harry fölém mászott és kajánul vigyorgott.
- Nehogy azt hidd, hogy itt vége van - hatolt belém erőteljesen. Felnyögtem, és a körmeimet végighúztam a hátán, majd gyorsan lökni kezdett. Niall mellettünk ülve önmagát elégítette ki, így ellöktem a kezét és én kezdtem neki verni. A fejét hátrahajtotta, Harry pedig egyre gyorsabban lökött.
- Ah... - nyögtem fel, mikor a g pontomat érintette. Niall kényeztetésén gyorsítottam, aki egy nagy, férfias nyögés után elment. Harry hajába túrtam, s a lábaimat a csípője köré fontam. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, majd egy nyögés után a csúcsra érek, s velem együtt Harry is. Zihálva az ajkaimra adott egy puszit, majd kicsúszott belőlem, és mellém gurult.
- Wow, mondtam, hogy élvezni fogod - mosolygott.
- Máskor is szórakozhatnánk együtt - kacsintott Niall, majd megcsókolt és elkezdtek öltözni. Erőt véve magamon én is összeszedtem a ruháimat, és magamra vettem őket.
- Megnézünk egy filmet? - kérdezte Harry.
- Aha - kerestem egy vígjátékot. Leültünk a tévé elé, és néztük a filmet, mintha semmi sem történt volna.

~E

UI: A Segítség-nek lesz folytatása, amit hamarosan megírok!

14 megjegyzés:

  1. Szia kaphatok egy Harryset? Csuka Niki névre. És lécci ne olyan szerelmes legyen hanem jó durva.

    VálaszTörlés
  2. úristen köszönöm.:3
    imádom nagyon jó lett. <3
    megérte a várakozást.*-*
    Alice Horan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, és örülök hogy tetszett! :) <3

      Törlés
  3. Szia(sztok)! Elnézést, hogy már megint ezzel zaklatlak titeket, de már lassan 2 hónapja kértem egy Zayn-es sztorit P.Anna névre, és még mindig nem kaptam meg, míg néhányan, akik mögöttem voltak a sztoriváró listán, már igen. Most nem követelőzni akarok, csak kíváncsi lennék, hogy akkor most még hányan vannak előttem?
    Nagyon köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Csak a szülinapokra kért sztorikat hoztam előre, és ha jól emlékszem, akkor te nem arra kértél (de ha mégis, akkor sajnálom, rosszul emlékszem).
      A listán pedig sorba haladok, és előbb-utóbb mindenki megkapja a sztoriját (de inkább utóbb, ami miatt elnézést kérek!)
      Szóval nem felejtettünk el, és CSAK a szülinapos sztorikat szoktam előbb megírni! És sajnálom, hogy ennyit kell várakoznod, de ígérem, hogy igyekezni fogok!

      Törlés
    2. Jól emlékszel, én nem szülinapra kértem.
      Értem, hát akkor türelmesen vàrok tovább.:)

      Törlés
    3. Akkor jó, és köszi a türelmet! Ígérem, igyekezni fogok, már amennyire tudok! :)

      Törlés
  4. Igen en is kertem egy Niall-eset de en se kaptam meg Reni nevre............
    Ha leher akkor nagyon szeretnem.ha mihamarabb meglenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te sztoridra már nem kell olyan sokat várni, de igyekezni fogok!

      Törlés
  5. Kedves író/írók.Örülnék neki ha véleményezni tudnátok a blogomat!Nagyon sokat jelentene! www.perverzio1dmodra.blogspot.com

    VálaszTörlés