Kettesben (18+)

Kírusnak

- Kicsim, elmentünk! - kiabált anya. Szuper, így szombat este egyedül maradhatok.
- Jó, sziasztok!
Már csak az ajtócsapódást hallottam. Rögtön a kezembe vettem a telefonomat, majd felhívtam Liam-et, a barátomat, akitől mellesleg a szüleim eltiltottak. Szerintük rossz hatással van rám, és túl idős hozzám. De ez most mellékes, már öt hónapja titokban együtt vagyunk.
- Szia, édes - vette fel a telefont.
- Szia! Anyámék elmentek, gyere át - mondtam, közben a hajamat csavargattam és folyamatosan mosolyogtam.
- Inkább gyere te! Én is egyedül vagyok.
- Öm.. oké, 10 perc és ott vagyok!
Letettem a telefont és elkezdtem készülődni. Tök mindegy, hogy hol vagyunk, a lényeg, hogy együtt. Vele még egy lakatlan szigeten is boldogan élnék.
10 percen belül az ajtajánál álltam, és bekopogtam. Egy szál boxerben kinyitotta az ajtót, s elmosolyodott.
- Szia - húzott magához, és megcsókolt.
- Szia - mosolyogtam rá. A kezemet fogva felhúzott a szobájába.
- Maradj itt egy percre - adott egy puszit az ajkaimra, majd bement a fürdőszobába. Tettem, amit kért, és vártam. Vízcsobogást hallottam, majd pár perc múlva kijött mosolyogva. - Gyere - kulcsolta össze a kezünket, és behúzott a fürdőbe. A kád körül gyertyák voltak, amik megvilágították a helyiséget, a földön rózsaszirmok hevertek.
- Wow - csak ennyit tudtam, kinyögni. Megfogta a derekamat, és közel húzott magához.
- Tetszik? - mosolygott le rám.
- Nagyon - adtam egy puszit az ajkaira. A homlokát az enyémnek döntötte, és óvatosan megsimította az arcomat.
- Szeretlek - suttogta.
- Én is, nagyon - mosolyodtam el. Megcsókolt, s a nyakánál átöleltem.
- Menjünk, amíg meleg a víz - húzta fel a pólómat, majd lekapta rólam. Rám mosolygott, majd finoman megcsókolta a nyakamat, én pedig végigsimítottam a mellkasán. Kezét lassan a hátamra vezette, és egy egyszerű mozdulattal kikapcsolta a melltartómat. A pántot óvatosan lehúzta a karjaimon, majd a fehérneműt a földre ejtette. - Gyönyörű vagy, kicsim - csókolt meg. Hajába túrtam, míg ő a kezét levezette a farmeremhez, és egy mozdulattal kikapcsolta, majd a fenekemnél fogva letolta rólam. Kiléptem belőle, s Liam végignézett rajtam, miközben alsó ajkába harapott. Közel léptem hozzá, majd a nyakát óvatosan megcsókoltam.
- Hmm... - mosolyodott el, s becsukta a szemeit. Egy kicsit megszívtam a bőrét, mire a fenekembe markolt, s halkan felnyögtem. Megfogtam a boxere szélét, és lassan letoltam róla, majd ő is hamar megszabadított az utolsó zavaró ruhadarabtól. Magához húzva szenvedélyesen csókolt meg, majd a fenekemnél fogva felemelt. Lábaimat a dereka köré fontam, s ad hátamat a hideg falhoz nyomta. Percekig csak téptük egymás ajkait, majd letett a földre. A kezemet fogva beült a kádba, és engem is behúzott a meleg vízbe.
Leültem vele szemben, s rám mosolygott.
- Gyere ide - húzott magához a kezemet fogva, s megcsókolt. Kezét a lábaim közé vezette, és hirtelen felnyomta két ujját. Belenyögtem a csókunkba, mire elmosolyodott. Lassan pumpálni kezdett, így elszakadtam az ajkaitól, és a nyakára tértem át. Csókokkal leptem el a bőrét, néha kicsit megszívtam, amitől gyorsabban kezdett ujjazni.
- Hmm.. Liam.. - morogtam a nyakába. Lassan kihúzta az ujjait, majd a fejemet a mellkasára tettem. Simogatni kezdte a hátamat, én közben megfogtam a férfiasságát, és lassan húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Egy jóleső sóhaj hagyta el a száját, majd halkan nyögni kezdett, mikor gyorsítottam. A fejét hátrahajtotta, így a nyakához fértem, és puszikkal leptem el a bőrét.
- Ahh.. - nyögött fel, így tudtam, hogy már közel van. Abba hagytam, majd férfiassága fölé térdeltem, s forrón megcsókoltam. Kezét a fenekemre vezette, s erősen megmarkolta, mire megharaptam az alsó ajkát. Lassan ráereszkedtem méretes büszkeségére, ami mindkettőnkből egy szaggatott sóhajt váltott ki. Lassan mozogni kezdtem fel-le, s izmos vállába kapaszkodtam. Ujjait az oldalamba vésve kezdte diktálni a gyors tempót, miközben mindketten hangosan nyögtünk. Csípőmmel néha köröztem, s körmeimet a mellkasán végighúztam.
Egy idő után alulról kezdett el döfködni, így mindkettőnket közelebb juttatva a gyönyörhöz. Fejemet a vállára hajtottam, majd a nyakát kicsit harapdálni kezdtem a gyenge pontjánál.
- Oh, Istenem - nyögött, majd egy erőset lökött alulról, és elment, ennek hatására én is a csúcsra értem. Zihálva borultam a mellkasára, ő pedig szoros ölelésbe fogott. A telefonom rezegni kezdett.
- Ah - sóhajtottam, majd kimásztam a kádból és felvettem.
- Hol vagy? - hallottam anya ideges hangját.
- Liam-nél - közöltem egyszerűen. Ő is kimászott a kádból, majd mögém állva hátulról átölelt.
- Mi a francot keresel te ott? Megmondtam, hogy idős hozzád!
- Nem érdekel. Szeretem őt, ő is engem, és boldogok vagyunk együtt. Nem érdekel mit gondolsz, na szia - nyomtam ki a telefont.
- Örülök, hogy itt vagy - csókolta meg finoman a nyakamat.
- Én is - mosolyodtam el, majd Liam maga felé fordított és megcsókolt.
- Van kedved maradni éjszakára? - simított ki az arcomból egy hajtincset, majd a kezét újra a derekamra tette.
- Igen - mosolyogtam rá. Bementünk a szobájába, lefeküdtünk, és szorosan átölelt.
- Jó éjt, szerelmem - puszilta meg a hajam.
- Jó éjszakát - csuktam be a szemem, és békésen elaludtam mellette.

~E

4 megjegyzés:

  1. Szia köszi nagyon jó lett remélem még sok liam-es rész lesz mert azokból kevés van.. remélem kaphatok majd még egy liam-es sztorit.. :-D
    Puszi kírus :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szívesen, és örülök, hogy tetszett :) lesznek még Liam-es sztorik! :)
      Puszi

      Törlés
  2. Wow, ez eddig a kedvencem!
    FANTASZTIKUS VOLT!! IMÁDTAM :D
    Tényleg. Grat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés