Cousin (18+)

N. Anasztáziának

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni :) és nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem vele, remélem nem haragszol :/
Anyám testvére hozzáment egy pasihoz, akinek van egy idősebb fia. A srác tehát az új unokatestvérem, vagy mi...
Estére anya áthívja őket vacsorára, és azt szeretné, ha kedves lennék a fiúval, akit mellesleg Niall-nek hívnak. Nem szeretek jópofizni, de anya kedvéért megpróbálok illedelmesen viselkedni, még ha az rohadt nehéz is lesz.
Megterítettem az asztalt, és hallottam a csengőt.
- Ah, szuper - morogtam magamban. Anya kinyitotta az ajtót, köszöntötte őket, majd betessékelte újdonsült rokonainkat a konyhába.
- Kicsim, mutatkozz be - hallottam anya kedves hangját. Vettem egy mély levegőt, és lassan megfordultam. A látvány meglepetésként ért, ugyanis egy szőke hajú, kék szemű félisten állt előttem pár méterrel.
- Öm.. Anasztázia vagyok - nyögtem ki nagy nehezen.
- Niall Horan - mosolygott az unokatestvérem. Na jó, ez így nagyon hülyén hangzik... Egy jó darabig bámultam őt, annyira tökéletesnek tűnt. Laza stílusa még vonzóbbá tette, és őszintén be kell, hogy valljam, fantáziálgatni kezdtem.
Leültünk enni, és én vele szembe kerültem. Nem vagyok olyan fajta lány, aki bármelyik pasira rámozdul, ha egy kicsit is bejön neki, de Niall annyira megtetszett. A vacsora közbeni beszélgetés alatt kiderül, hogy hihetetlenül jó humorérzéke van.
- Vezesd körbe Niall-t - mosolygott rám anya.
- Rendben - álltam fel a székről, s Niall is. Bementem a nappaliba, ő pedig követett. - Ez a nappali, arra van a fürdőszoba - mutattam -, és a konyhát már láttad.
- Engem a szobád érdekelne - mosolygott rám kacéran.
- Gyere - mentem fel az emeletre, s jött utánam. Bementem a szobába, majd Niall is, és becsukta maga után az ajtót.
- Király a szobád - nézett körül. - Na, izé... szóval unokatestvérek vagyunk, vagy mi a szösz - vágta zsebre a kezét.
- Ja, azt hiszem - ültem le az ágyra. Végignézett rajtam, és halványan elmosolyodott.
- Még nem volt unokatesóm, szóval nem tudom, hogy kéne viselkednem - vont vállat. - Mesélj magadról, érdekel milyen vagy - ült le mellém.
- Nem mesélek magamról, inkább ismerj meg - mosolyogtam rá. Közelről a szeme még gyönyörűbb volt, mint azt gondoltam. Teljesen elvesztem bennük, és észre se vettem, hogy mereven bámulom, amíg ő mosolyog.
- Szívesen megismerlek - pillantott az ajkaimra. - Akár most is kezdhetjük - közeledett felém. Ajkaink súrolták egymást, amikor észbe kaptam. Nem gondolhatja rólam azt, hogy könnyen megkaphat, csak mert teljesen elvarázsolt.
Kezét az arcomra tette, és finoman megcsókolt. Annyira jó volt, beleborzongtam, de mégis tartottam magam, nem csókoltam vissza. Egy kicsit megharapta az alsó ajkamat, majd újra megcsókolt. Tudtam, hogy nem adja fel egykönnyen, de nem is bántam. Folyamatosan csókolt, én pedig csak hagytam, semmi nem csináltam. Kezét a derekamra tette, és közelebb húzott magához, ajkait egy pillanatra se húzta el az enyémektől. Hosszasan csókolt, én pedig egyre gyengébb voltam, s egy idő után abbahagyta.
- Azt hittem, bejövök neked - nézett a szemembe, s az arca közel volt az enyémhez.
- Be is jössz, de nem vagyok könnyen kapható - húztam mosolyra a számat.
- Hm, ez tetszik - nyalta meg az ajkait. A hajamat hátrasöpörte, és közel hajolt a nyakamhoz, de nem ért hozzá. Finoman rálehelt, amitől rajtam végigfutott a hideg, de jó értelemben. A szememet lassan becsuktam, s mikor ajkait a bőrömhöz érintette, megremegtem. Olyan érzés járta át a testem, mint még soha.
Felállt mellőlem, az ajtóhoz ment és bezárta, majd egy kaján vigyorral az arcán felém fordult.
- Mire készülsz? - mosolyogtam.
- Tudod te azt, baby - jött oda hozzám, majd megfogta a kezemet, és felhúzott magához. Az előző csókkal ellentétben most vad volt, amitől teljesen beindultam, képtelen voltam tiltakozni. Visszacsókoltam, és szőke tincsei közé túrtam. Megfogta a pólómat, és egy pillanat alatt megszabadított tőle, majd magáról is lekapta a felsőjét. Kidolgozott felsőtestén végigsimítottam a kezemet, majd az alsó ajkamba haraptam. Hirtelen magához húzott, és megcsókolt, miközben az ágyra döntött. Rögtön fölém helyezkedett, és a nyakamnak esett. Csókolgatni, szívni kezdte a bőrömet, ami belőlem halk nyögéseket váltott ki. Melltartómtól is hamar megszabadított, és megmarkolta a melleimet.
- Ah - csúszott ki egy hangosabb nyögés a számon, s a szemeimet becsuktam. Újra csókolni kezdett, közben kezeivel kényeztette a melleimet.
Percek múlva levette rólam a nadrágomat, majd felhúzta és széttette a lábaimat, s bugyin keresztül kezdett simogatni. Zihálni kezdtem, s a pulzusom emelkedett az élvezettől. Niall önelégült mosollyal nézte, mit vált ki belőlem.
Levettem rólam a bugyimat is, és felnyomta két ujját.
- Niall! - nyögtem föl. - Nem a rohadt ujjaidat akarom!
Pumpált rajtam kettőt, majd elmosolyodott, és kihúzta az ujjait. Kapkodva gombolta ki az övcsatját, levette magáról a nadrágot, és boxerétől is egy szempillantás alatt megszabadult. Lábaim közé pozicionálta magát, párszor végighúzta a kezét méretes férfiasságán, majd lassan belém vezette magát. Szaggatottan fújtuk ki a levegőt, majd arcát a nyakamba temette, és mozgatni kezdte a csípőjét előre-hátra. Lábaimat felemeltem, így mélyebbre tudott hatolni, s gyorsítani kezdett a tempón. Körmeimet a hátába véstem, és karmoltam a bőrét.
- Uh - nyögtem föl, mikor érintette a g pontomat. Lassan, erőteljesen lökött, közben a nyakamat csókolgatta.
Erőt véve magamon fordítottam a helyzeten, mag Niall felült, s a mellkasára borultam. Eközben egy pillanatra sem csúszott ki belőlem.
Mozgatni kezdtem a csípőmet, ő a kezével segített az emelkedésben-süllyedésben. Izmos vállába kapaszkodtam, és gyorsítottam a tempón.
- De jó vagy - préselte ki a fogai között zihálva, kezét a fenekemre vezette, s megmarkolta.
- Niall én... én mindjárt...
A hátamra fektetett, és hihetetlen tempóban kezdett lökni. A hátam ívbe feszült, s éreztem, amint a gyönyör uralkodik rajtam. Hangosan nyögve mentem el, s szinte velem egyszerre Niall is. Még egy kicsit mozgott, majd zihálva egy csókot nyomott az ajkaimra, s kicsúszott belőlem. Gyorsan felöltöztünk, majd magához húzott, s finoman megcsókolt.
- Mondtam, hogy nem tudom, hogy kell viselkedni egy unokatestvérrel - mosolygott rám, majd egy puszit nyomott az arcomra, s lementünk a konyhába.
- Na, beszélgettetek kicsit? - nézett ránk anya.
- Ja, asszem jól megleszünk - kacsintott rám Niall.

~E

12 megjegyzés:

  1. sziia! énis kérhetnék egy történetet Nóra névre? mindd1 kivel döntsd el te!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon tetszett, de lenne itt valami...
    Az unokatestvérhez vérségi/rokoni kapcsolat fűz. Az egyik szülőd testvérének a gyerekére mondjuk ezt, vagy ha távolabbi, akkor a nagyszüleid testvéreinek gyerekeire/unokáikra. Olyankor, amikor van közös pont.
    Ha viszont csak beházasodik a családba az apja, mint ebben az esetben, akkor csak mostoha/fogadott testvér lehet.
    Nem kritizálni akarlak, de nagyon émelyítő volt belegondolni, hogy egy unokatesóval ilyet csináljon valaki. A mostohatesó az rendben van, szerintem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tudom, de nem vérszerinti rokonok, így most fogadott unokatestvérek lettek, csak így fogták föl, mintha rendes unokatesók lennének, mert így izgalmasabb :)

      Törlés
  3. Szia
    roh*dt jól írsz egyszerűen imádom.*-*
    most lesz a szűlinapom szóval kérhetek egy sztorit? 18+, Niall, Harry és durva.:$ ha megoldható Előre is köszönöm.*-*
    Alice Horan névre.:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a dírcséretet! :)
      Rendben! :)

      Törlés
    2. Úristen köszönöm én vagyok a világ legboldogabb embere.*-* :3

      Törlés
  4. Szia nagyon jó lett és szeretnék én is kérni egy sztorit ha persze nem gond és Niall-eset.Előre is köszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm :) és rendben, máris felírlak!

      Törlés
  5. Sziaa.. nagyon jol irsz..:)) kerhetek E is egy Nialles 18+ sztorit es durvat.. most lesz a szulinapom 19-en.... nagyon halas lennek.;) elore is koszonom <3 Reka Horan nevre:)

    VálaszTörlés