E-mailben érkezett, A vonal másik végén folytatás (18+)

írta: Sissy
ennek a sztorinak a folytatása: http://1dsztorik18.blogspot.hu/2013/10/e-mailben-kuldtek-harry-18.html


Lejárt a munkaidő, ezért leadtam az aznap takarítandó szobák kulcsait,

átöltöztem, kifújtam magam, diszkréten elintéztem Harry érkezését,
majd feltűnésmentesen elmentem készülődni. Némi smink, egy szolid, ám
mégis szexi ruha, enyhén behullámosított hajamat pedig leengedtem.
Annyira belemerültem a készülődésbe, észre se vettem, mennyire
elszaladt az idő. Döbbenve tapasztaltam, hogy már több mint egy óra
eltelt, de ő még sehol. Kicsit megijedtem. Mi van, ha talán
meggondolta magát vagy a legrosszabb, netán csupán szórakozott velem
és átejtett, esetleg valami közbejöhetett... Mindenféle gondolatok
kavarogtak a fejemben, egyre idegesebb lettem és aggódtam.
Teltek-múltak a percek, a perceket további órák követték, én meg a
lehető leghülyébbül éreztem magam. - Kis naiv, bedőltem neki. Mit
képzeltem, egyáltalán hogyan hihettem, hogy visszajön, szimplán
kufircolni egyet? - kezdtem önvádaskodásba. Csalódottságomban már a
hazamenés határán voltam, ennek ellenére, nem tudom, úgy éreztem,
maradnom kell és titokban reménykedtem is. Csak álltam és bámultam az
óriás franciaágyat... Elmosolyodtam, ahogy újra lepergett szemem előtt
és eszembe jutott előbbi kis "kalandunk". Bekapcsoltam Little Things
című dalukat, ezt hallgatom, ha rossz kedvem lesz vagy szomorú vagyok,
ez valahogy mindig megnyugtat. Jelen esetben viszont kissé vicces és
furi volt így hallgatni őket, mármint Harry-t, hisz konkrétan az imént
telefonszexeltem vele. Mosolyodtam el ismét. "I know you've never
loved the sound of your voice on tape you never want, to know how much
you weigh..." Búgta jellegzetesen szexuális/rekedtes hangján, amitől,
a történtek ellenére még mindig kirázott a hideg. Bizsergést éreztem
odalent. Felizgatott. Totál beleborzongtam a gondolattól, hogy nemrég
a fülembe lihegve és nyögve élvezett el... Azon kaptam magam, hogy
simogatni kezdem a testem és ruhám feljebb, kezem pedig egyre lejjebb
csúszik... Simogattam, majd benyálazva ujjam dörzsölgettem vágytól
pulzáló nőiességemet. Mélyen felsóhajtottam, míg szemeim lecsukódtak.
Mindvégig odaképzeltem férfias kezét, hosszú ujjait, nyelvét, telt
ajkait, őt magát, ahogy fürge ujjaimat helyettesítik.
- Ahh Harry! - nyögtem fel kéjesen ábrándképem hatására, miközben
ujjaimmal szaporán munkálkodtam. Gyorsítottam a tempón, egyre
hangosabban ziháltam, már közel voltam, amikor is egyszercsak spontán
kinyitottam valamiért a szememet... Teljesen ledöbbentem és lefagytam,
ami ezután fogadott... Ott állt Harry Styles személyesen az ajtónak
támaszkodva és önmagát fogdosva. Szívdöglesztő látványától egy
pillanatra arról is megfeledkeztem, mennyit késett.
- Hmm ne segítsek baby? - vigyorgott kajánul és szólalt meg élőben
méég szexibb hangon. Tekintetéből csak úgy sugárzott az erotika. Egy
szűk farmernadrágot viselt egy lengén begombolt bordó, kockás inggel.
Haja rendezett volt, egy-egy kósza tinccsel. Szemmel láthatóan
tetszett neki, amit látott, ugyanis igencsak dudorodott ott lent.
Rámnézett bugyinedvesítő pillantásával, megnyalta ajkait és
megvillantotta rettentően perverz mosolyát. Totál zavarba jöttem,
annyira megbabonázott. Én is elmosolyodtam, válaszul ajkaimba haraptam
és csábosan jeleztem kezemmel, hogy jöjjön közelebb. Vadul megcsókolt
végre, szinte faltuk egymást, közben meg-megharapta alsóajkam és
hatalmas kezével bejárta testem minden pontját. Míg levette a ruhám,
addig én simogatni kezdtem férfiasságát nadrágon keresztül, majd
kicsatoltam övét. Melleimnek esett és masszírozgatta, csókolgatta.
Érzékien beletúrtam hajába és előbbi tettét egy jóleső sóhajjal
díjaztam. Óvatosan hanyatt döntött és fölém kerekedett. Lassan
kigomboltam ingének a maradék gombját, levettem róla és elismerően
néztem tökéletes felsőtestére. Szétnyitottam lábaim, hogy mégjobban
érezzem, egyenlőre anyagon keresztül, s két kezével megtámaszkodott a
fejem mellett.
- Kívánlak baby! - súgta fülembe és csípőjével ösztönösen lökött
egyet, ezáltal boxerben lévő lüktető farka súrolta, érintette a
csiklóm. Egy nyögés csúszott ki számon. Puszilgatta, csókolgatta,
kicsit szívogatta leggyengébb pontomat, a nyakamat. Ismét nyögésre
késztetett ezzel és tovább túrtam haját. Elmosolyodott és bugyin
keresztül simogatott, majd rohadt izgatóan végighúzta forró nyelve
hegyét nyakamtól a melleim közt egészen át a hasam közepéig. Épp húzta
volna le a bugyim, de leállítottam. Zavartan, megriadt arccal és
kérdőn nézett rám.
- Harry! - lihegtem még felajzott állapotban. - Figyelj! - vettem nagy
levegőt. - Most biztos kattantnak vagy őrültnek tartasz és nem tudom,
lehet ezt nagyon megfogom bánni, de igazából konkrétan most
találkoztunk először, alig pár órája "ismerjük egymást", ráadásul
bevallom, még mindig nem hiszem el, fel se fogom, hogy itt vagyok...
Veled... egy ágyban és... - nevettem el magam zavaromban. - Szóval,
azt akarom mondani, hogy ne rontsuk el a pillanatot egy jelentéktelen,
talán egy egyszeri, alkalmi kis afférral. Bazi nagy önkontroll kellett
e döntésemhez, de őszintén, nem akarok egy újabb "áldozatod", csak egy
strigulád lenni. - pirultam el, már ha lehetséges ennél jobban.
Szegény hirtelen azt se tudta szerintem mi van, meredt maga elé, majd
néhány másodperc hallgatás után megszólalt:
- Mmm... imádom, ha elsőre visszautasítanak! - húzódott szája
féloldalas és egyben újra perverz mosolyra. Kicsit olyan érzésem
támadt, mintha nem venne komolyan.
- Baby! - simított végig arcomon, s egyenesen a szemembe nézett. -
Komolyra fordítva a szót! A médiában leközölt dolgokkal ellentétben én
nem fektetek meg minden második nőt, aki megtetszik. Sok mindent
hallani, olvasni velem kapcsolatban, legfőképp csajozásaimról. A
bulvárvilág kedvére formált, kialakított rólam egy bizonyos képet. Az
nem én vagyok! Nem tartalak lököttnek, sőt! Értékelem egy nőben, ha
tartja magát, hogy nem teszi szét a lábát egyből nekem, csak mert én
vagyok Harry Styles, a One Direction-ből. Illetve, tényleg megőrjít,
ha kikosaraznak először! - poénkodott és kacsintott huncutul. Válaszul
megforgattam szemeimet.
Olyan jó volt ezeket hallani! Olyan őszintének tűnt. Szerettem volna hinni neki.
- Nézd, hogy mégis valahogy bebizonyítsam, holnap fellépésünk lesz a
fiúkkal a városban. Szeretnék adni neked valamit - és ezzel átnyújtott
(a legnagyobb megdöbbenésemre) 2 db. koncertjegyet. Ne kérdezz semmit,
csak fogadd el! Na meg gyere el! - kacsintott és mosolyodott el ismét.
Meglepettségemben szóhoz se jutottam. Vigyorogtam, mint a tejbetök.
Mindennek kb. néhány hete. Azóta már többször randiztunk, sokat
beszélgettünk, nevetgéltünk, énekelgetett is nekem néha. Jól éreztük
magunkat. :) Elvoltunk... Meglátjuk mi lesz belőle. :)

3 megjegyzés:

  1. Juhu....en vagyok az elso kommentelo :3
    Komolyra forditva a szot eszmeletlen jo lett!Nem irnal neki meg egy reszt?En nagyon orulnek neki!!!!

    VálaszTörlés
  2. Imadom, imádom roh*dt jó.*o*

    VálaszTörlés