Áramszünet (18+)

Kitty B.-nek

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni Kitty-nek ezzel a sztorival! :) És sajnálom, hogy késtem :/
A szüleimmel átmentünk a szomszédba, ugyanis meghívtak vacsorára. Egyáltalán nem bántam, mert a srác, Louis már nagyon régóta tetszik.
Az asztalnál ültünk, mellettem Louis, amikor hirtelen elment az áram. A konyhában korom sötét lett, kintről csak a Hold fénye világított be.
- A francba - hallottam Jay hangját, majd az alakját láttam kimenni a helyiségből.
- Király - nevetett fel mellettem Louis, és a kezét a combomra tette. Nyilván véletlen volt, így megfogtam és elhúztam onnan, de ő visszatette. Furcsán ránéztem, és a kezét egyre feljebb csúsztatta, mire fészkelődni kezdtem. Megköszörültem a torkomat, majd kicsit felemelkedtem a székről, ahogy a combom belső felét kezdte simogatni.
- Hagyd abba - súgtam neki. Nem láttam, de el tudtam képzelni az önelégült vigyort a képén.
Lassan megfogta a kezemet, majd felállt és kihúzott a konyhából. Olyan gyorsan történt, hogy fel se fogtam, csak amikor már az előszobában a falhoz nyomott. A fejem mellett támaszkodott a kezével, majd az ajkait éreztem a nyakamon.
- Ah - sóhajtottam fel, s a szememet becsuktam. - Te jó ég, mit csinálsz?
- Akarlak - súgta a fülembe, és az ágyékát nekem nyomta. Egyik kezemet az arcára tettem, hogy tudjam, hol van. Hirtelen megcsókolt, én pedig gondolkodás nélkül vissza, s a hajába túrtam. Teljesen hozzám simult, úgy téptük egymás ajkait perceken keresztül.
Kezét a fenekemre vezette, és kicsit megmarkolta, majd felemelt. Lábaimat automatikusan a dereka köré fontam, mire belemosolygott a csókunkba, és az emelet felé vette az irányt. Felment a lépcsőn, elfordult jobbra és a lábával berúgta az ajtót. Még ment pár métert, majd letett a puha ágyára, és fölém mászott.
- Te jó ég, milyen régóta várok erre - morogta a nyakamba, és csókolgatni kezdte az érzékeny bőrömet. Lábaim még mindig a dereka körül voltak, s kezét fel-le húzta a combomon. Alig bírtam magam visszafogni, annyira beindított. Megfogtam a pólóját, és egy egyszerű mozdulattal lekaptam róla. Végigsimítottam a testén, s éreztem, ahogy izmai megfeszülnek. Ajkaimnak esett és vadul csókolt, miközben kezét a felsőm alá vezette, majd benyúlt a melltartóm alá is, és megmarkolta a melleimet. Belenyögtem a csókunkba, majd levette rólam a pólót, és megkereste a melltartó kapcsát. Éreztem, amint kikapcsolja, majd egy szempillantás alatt eltávolítja rólam. - Kár, hogy nem láthatom - súgta, és finoman masszírozni kezdte a melleimet. Sóhajtozni kezdtem, és néha egy-egy halk nyögés is elhagyta a számat.
Végigsimította a hasamat, elérte a farmeremet, kigombolta, és elkezdte letolni rólam. Megemeltem a csípőmet, így segítve ezzel őt. Hamar megszabadított tőle, majd a vállánál fogva hanyatt fektettem, és fölé kerekedtem. Megcsókoltam, miközben a már így is merev férfiasságához nyomtam magam. Felnyögött, és kezét a fenekemre tette. Végigcsókoltam az állcsontját, majd áttértem a nyakára és kicsit megszívtam a bőrt.
- Siess - zihálta halkan. Lejjebb másztam, kikapcsoltam az övét ügyelve arra, hogy minél többször érintsem büszkeségét, majd levettem róla a nadrágot. Tapogatva kerestem a boxere szélét, majd mikor megtaláltam, attól is megszabadítottam. Kezembe vettem hosszúságát, majd lehajoltam és lassan a számba vezettem. Egy szaggatott sóhaj hagyta el a száját, majd ösztönösen a hajamba túrt. Mozgatni kezdtem a fejemet fel-le, és fokozatosan gyorsítottam. - Ahh, igen - zihált, majd a fejemet kicsit lejjebb nyomta. Egyre hangosabban nyögött, így tudtam, hogy már közel van. Megmarkoltam a golyóit, ettől rögtön a számba élvezett. Gondolkodás nélkül lenyeltem nedvét, majd rámászva megcsókoltam. - Rohadt jó voltál, baby - súgta, közben a hátamra fordított. Egy szempillantás alatt lehúzta rólam a bugyimat, majd megéreztem a nyelvét magamban. Halkan felnyögtem, és a hajába túrtam, ő pedig eszeveszett tempóban kezdett kényeztetni. Ujjait a csípőmbe vájta, hogy ne ficánkoljak.
- L..Louis - ziháltam, mikor nyelve mellé két ujja is társult. Hol a hajába túrtam, hol a takarót szorongattam, miközben próbáltam nem hangosan nyögni. Éreztem, hogy már elég közel vagyok, és az alsó ajkamba haraptam, hogy ne legyek nagyon hangos. - Ah, Istenem! - mentem el. Végigpuszilta a combom belső felét, majd éreztem, hogy a fejem mellett besüpped az ágy, ezek szerint már fölöttem támaszkodott.
Ajkai megtalálták az enyémeket, és újabb heves csókcsatába kezdtünk, miközben bepozicionálta magát a lábaim közé. Körözött a bejáratom előtt, majd lassan belém vezette magát. Először kínzó lassúsággal kezdett lökni, de mikor végigkarmoltam a hátát, gyorsított. Fejét a nyakam hajlatába tette, és lágy csókokkal lepte el a bőrömet, közben a csípőjét gyorsan mozgatta. Kéjes nyögések hagyták el a számat, s erősen megszívta a nyakamat. A bicepszét fogtam, s éreztem, ahogy megfeszülnek az izmai, miközben egyre gyorsabb tempóban lök. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, és eluralkodik rajtam a gyönyör. Hangosan mentem el, Louis-val szinte egyszerre. Még egy kicsit mozgott, majd zihálva mellém gurult. Pár perc eltelt, mire újra egyenletesen lélegeztünk, majd magához húzott és megcsókolt.
- Szuper voltál - hallottam a hangján, hogy mosolyog, majd felálltunk és elkezdtük keresni az eldobált ruhadarabokat. Nagy nehezen megtaláltuk őket, és felöltöztünk, majd visszamentünk a konyhába, ahol már égett a villany.
- Mikor jött vissza az áram? - néztem rájuk.
- Nagyjából két perccel azután, hogy felmentetek - mosolyogtak. - Talán ha felkapcsoltátok volna a villanyt, akkor rájöttök.
Louis-val kicsit elpirulva néztünk egymásra, és a szüleink csak nevettek, hogy mennyire szerencsétlenek vagyunk.

~E

5 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)!
    Félreértés ne legyen, nem sürgetni akarlak, csak azt szeretném kérdezni, hogy kb. mikorra lesz meg az a Zayn-es sztori, amit P. Anna névre kértem?
    Köszi! :3 (És amúgy tök jó lett ez a történet!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos még elég sokan vannak, de itt meg tudod nézni, hogy hányan: http://1dsztorik18.blogspot.hu/p/akik-sztorira-varnak.html
      és sajnálom, hogy ennyit kell várnotok, de tényleg, próbálunk igyekezni a sztorikkal!
      és örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
    2. Semmi baj, tudok várni. :)
      Érthető, hogy ti sem mindig csak a bloggal foglalkoztok. :)

      Törlés
  2. Szia ~E!
    Köszönöm szépen, nagyon tetszik a sztori és nincs semmi baj, amiért késtél, megértem! :)
    Mégegyszer köszönöm! :))
    xx Kitty B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Szívesen, örülök hogy tetszett, és köszönöm, hogy megértesz! :)

      Törlés