Munka utáni lazítás (18+)

T.T - nek


Nagyon-nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni ezzel a sztorival! :)
Az órára nézve láttam, hogy már csak 10 perc van zárásig. Egy cukrászdában dolgozom, ami igazából tök unalmas, de valamivel pénzt kell keresnem.
Szinte a másodperceket számoltam, mikor mehetek már haza a kócerájból, s mikor az óra pontban 8-at mutatott, fellélegeztem. Épp be akartam zárni, amikor két srác bejött. Látásból ismertem őket, és a nevüket is tudtam, de nem a haverjaim, vagy ilyesmi.
- Bocsi, pont mos zárok. Gyertek vissza holnap.
- De nekünk mára kellesz - kúszott egy kaján mosoly Liam arcára. Értetlenül néztem rá, kicsit lesokkoltam ettől a mondattól.
- Na, ne vágj már ilyen ijedt fejet - mosolygott rám Louis, majd az ajtóból beljebb kezdett tolni. - Liam, addig zárj be!
- Most meg mit akartok? - néztem Louis kezére, amit végigsimított az oldalamon.
- Téged, cica - jött oda Liam is, miután bezárta az ajtót.
- Na jó, ti nem vagytok komplettek - nevettem fel kicsit, majd kikerülve őket mentem az ajtóhoz, de Liam megfogta a kezemet és visszarántott közel magához. Kezem a mellkasán pihent, s belenéztem nagy barna szemeibe.
- Csak egy kicsit szórakozunk - hajolt a nyakamhoz, s finoman csókolgatni kezdte. Beleborzongtam érintésébe, amit észrevett, s éreztem, ahogy elmosolyodik. Kezét a fenekemre vezette, én pedig átöleltem a nyakánál, miközben a testünk minden része összeért.
Végigpuszilta az állkapcsomat, s az ajkaimtól pár centire megállt, majd rám mosolygott.
- Benne vagy? - söpörte hátra a hajamat. Válaszként megcsókoltam, és a hajába túrtam.
Miközben faltuk egymás ajkait, Liam felültetett egy asztalra, és a lábaim közé állva csókolt egyre vadabbul, közben keze fel-le járt a combomon.
Hirtelen Louis ajkait éreztem a nyakamon, amitől kicsit belenyögtem a csókunkba. Megszívta a bőrömet, s kezét a derekamra tette, s zihálva váltam el Liam ajkaitól. Louis egy pillanat alatt lekapta rólam a pólómat, majd Liam a mellkasomat kezdte el puszikkal ellepni, és haladt egyre lejjebb. Hanyatt feküdtem az asztalon, s a hasamhoz érve húzott egy csíkot a nyelvével. Eközben Louis levette magáról a pólóját és a nadrágját, majd a hátam alá nyúlt és egy egyszerű mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, amit aztán a földre dobott. Liam az egyik mellemet, Louis a másikat kezdte szájjal kényeztetni, ami belőlem kéjes nyögéseket váltott ki. Hihetetlen érzés volt, ahogy ketten csinálják egyszerre.
Egy idő után Liam arrébb állt, és boxerig levetkőzött, eközben Louis kigombolta a nadrágomat. Megemeltem a csípőmet, levette rólam, majd felültem és megcsókoltam. A combomat markolászta, s ágyékát néha-néha hozzám döfte. Belenyögtem a csókunkba, majd Louis a bugyimat félrehúzva nyomta fel két ujját. Rögtön gyors tempóban kezdett pumpálni, én pedig elszakadtam az ajkaitól, s nyögni kezdtem. Laim mellém állt, így kihasználva az alkalmat letoltam róla a boxerét, megfogtam, és verni kezdtem neki. Louis nem hagyta abba a kényeztetésem, s Liam-mel szinte egyszerre nyögtünk.
- Ah.. mindjárt.. - ziháltam, és gyorsítottam Liam kielégítésének tempóján. Louis kihúzta ujjait belőlem, és érzékien lenyalogatta. Mikor hallottam, hogy Liam már elég közel van, abbahagytam.
Liam leemelt az asztalról, lehúzta rólam a bugyimat, majd leült a székre és magára rántott. Ráereszkedtem hosszúságára, és gyorsan mozogni kezdtem. Louis már boxer nélkül állt mellettem, így értettem a célzást. Neki is elkezdtem verni, miközben Liam-en egyre gyorsabban mozogtam, fel-le és előre-hátra.
- Ez az! - nyögte Liam, s ujjait a csípőmbe vájta. Alulról kezdett döfködni, én pedig egyre hangosabban ziháltam, s szabad kezemmel a vállába kapaszkodtam. Liam hangosan elment, de mielőtt én is a csúcsra érhettem volna, Louis elvette a kezemet férfiasságáról, majd leemelt barátjáról. Felfektetett az asztalra, és fölém mászott. A fejem mellett megtámaszkodott, és keményen belém hatolt. Felnyögtem, majd a hátát kezdtem karmolászni, mikor gyors tempóban lökött. Lábaimat dereka köré fontam, így mélyebbre tudott hatolni, s éreztem, hogy már nagyon közel vagyok.
- Oh, Istenem... Louis - ziháltam, s elhallgattatott egy vad csókkal. Egy nagyobb lökés után szinte sikítva élveztem el, s rögtön utánam Louis is.
Kicsúszott belőlem, majd lemászott az asztalról és elkezdtek öltözni, pár perc után én is.
- Jó voltál, baby - nyomott egy csókot az ajkaimra Liam.
- Remélem még találkozunk - kacsintott Louis, s tőle is kaptam egy puszit. Kinyitották az ajtót, majd kimentek.
Ezek után már nem tartottam olyan unalmasnak azt a helyet...

UI.: tudom, hogy Kingának és Eszternek már volt a szülinapja, de azokat a sztorikat Britt írja, mivel én az extra hosszú sztorin dolgozok! Azt mondta, a hétvégén elkezdi írni, szóval nem felejtettünk el titeket! :)

~E

6 megjegyzés:

  1. Szia! T.T vagyok :)
    Köszönöm a stotyt fantasztikus volt!!
    És hihetetlen volt úgy olvasni, hogy ezt nekem írták!
    Köszönöm, mégegyszer!!
    T.T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon szívesen, és örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  2. Jó étvágyat a másnapi vendégeknek, hahaha xD

    VálaszTörlés