Régi-új barátnő (18+)

Csengének

~ Harry szemszöge ~

A szobámban gubbasztottam és csak néztem ki a fejemből, mint minden nap, három hónapja. A menyasszonyom, akivel két éve voltunk együtt, autóbalesetet szenvedett és emlékezet kiesése lett. Nem emlékezett semmire, egyedül a saját neve maradt meg benne valami csoda folytán. A legrosszabb, hogy én vezettem a kocsit, s míg én megúsztam egy kartöréssel, ő kishíján meghalt és a kisbabánkat is elveszítette. Megbeszéltem a rokonaival, barátaival és ismerőseivel, hogy ne beszéljenek neki rólam, törlődjek ki az életéből teljesen. Anya jóban maradt a családjával, ezért gyakran járt át hozzájuk, vagy ők jöttek sokszor, de ilyenkor én elbújtam a szobámban addig, amíg el nem mentek.
- Harry, gyere le! - kiabált fel anya, mire letöröltem a könnyeimet és kelletlenül lesétáltam az emeletről. Ami lent fogadott, még álmomban sem tudtam elképzelni. Gyönyörű exbarátnőm, vagyis barátnőm, ugyanis hivatalosan nem szakítottunk, ott állt előttem. Amikor találkozott a tekintetünk, mintha megismert volna, mert érdeklődve nézett.
- Szia! - szólalt meg bársonyos hangján, amitől egy pillanatra megállt a szívem, majd kétszer olyan gyorsan kezdett verni. - [T/N] vagyok. Anne nem mondta, hogy van egy fia is. - mosolygott kedvesen. Végre megtaláltam a hangomat, fanyaran elmosolyodtam és én is bemutatkoztam.
- Harry vagyok. - motyogtam. - Anya, beszélhetnénk egy percre? - biccentettem az emelet felé, mire bólintott, majd követett. - Hogy tehetted ezt? - támadtam neki, de halk voltam, nehogy a lent tartózkodók meghallják.
- Nem bírtam tovább nézni, ahogy szenvedsz. El kell mondanod neki az igazat. A baleset óta ő is furcsa. Folyton azt hajtogatja, hogy emlékszik valakire, aki most hiányzik az életéből. - magyarázta anya, majd megsimította a kezemet és visszament a nappaliba. Én még pár percig fent tartózkodtam, de amikor meghallottam egy hatalmas sikítást, lerohantam a földszintre. [T/N] a földön feküdt, sikítozott és a fejét fogta. A többiek csak megkövülten nézték, de én azonnal odarohantam hozzá, lerogytam mellé és az ölelésembe vontam.
- Nagyon fáj a fejem! - kiabált, a könnyek csak úgy mosták az arcát. Borzasztó volt így látni. Aztán a következő pillanatban abbamaradt a sikongatás és barátnőm erőtlenül esett össze a karjaimban. Most már én is sírtam, ahogy körülöttem mindenki, nem értettük, mitől lett rosszul.
Felálltam, felvittem az emeletre a szobámba és lefektettem az ágyamra. Anyáék nem jöttek utánunk, de nem is bántam, három hónapja láttam utoljára, kijár nekem, hogy 'kettesbe' legyünk.
Már vagy egy órája néztem gyönyörű arcát és simogattam azt, amikor megmozdult a kezeim alatt. Lassan felnyitotta a szemeit és érdeklődve nézett rám. Pár percig bámult, majd elmosolyodott, felemelte a kezét és az arcomra simította.
- Harry. Jól vagy? - kérdezte mosolyogva.
- Miért ne lennék? - értetlenkedtem.
- Hát, most volt a baleset, nem esett nagy bajod? - két keze közé fogta az arcomat és vizsgálgatni kezdte.
- Mi? - ráztam a fejemet értetlenül. - Te akkor emlékszel rám? - kérdeztem boldogan.
- Miért ne emlékeznék? - most ő nem értett semmit. Aztán egyik kezét elvette az arcomról és a hasára simította. - A kicsi hogy van? - kérdezte halvány mosollyal, de én csak kezeim közé fogtam a hasán lévő kezét és ajkaimhoz emeltem. Szomorúan egy lágy csókot nyomtam rá.
- Ő... sajnos ő már nincs velünk. - próbáltam finoman közölni, mire arcáról azonnal lehervadt az a kis mosoly is és zokogva a karjaim közé bújt. Magamhoz szorítottam gyenge, rázkódó testét és egymás vállán sírtuk ki magunkat.
- Kisbabát akarok. - mondta ki hirtelen.
- Te-tessék? - értetlenkedtem.
- Őt már nem hozhatjuk vissza... - simította egyik kezemet lapos hasára. - ...de enyhíthetjük a fájdalmat, ha lesz egy kis utódja. - mosolyodott el halványan, majd kezeit a tarkómra rakta, magához húzta az arcomat és ajkaimra tapadt. Boldogan csókoltam vissza, nem tudtam elhinni, hogy három hónap után ismét érezhetem az ajkait és magamhoz ölelhettem. Majdnem magára rántott, de még szerencsére időben megtámaszkodtam fölötte. Elszakadt tőlem és le akarta venni a boxeremet, ugyanis csak azt viseltem, de elvettem a kezét és levettem a pólóját. Ő leszerencsétlenkedte magáról a nadrágját és lerugdalta a zokniját. Kicsatoltam a melltartóját és kezeimet a melleire vezettem. Elszakadt ajkaimtól és a nyakamat kezdte csókolgatni. Egymás fülébe sóhajtoztunk, nagyon rég voltunk együtt, ugyanis mikor kiderült, hogy kisbabánk lesz, nem mertünk lefeküdni, eléggé tapasztalatlanok voltunk szülő téren.
Ismét lenyúlt a boxeremhez, de most hagytam, hogy levegye rólam és megkönnyebbülve sóhajtottam fel, hogy kikerültem az anyag rabságából. Lecsúsztattam a lábain a bugyiját és elhajoltam szerelmemtől. Ugyan olyan gyönyörű volt, mint mindig és az, hogy ennyi ideig elszakított minket a sors egymástól, még jobban belészerettetett, ha ez lehetséges egyáltalán.
Egyik kezemet levezettem kettőnk közé, de mielőtt hozzáérhettem volna, megfogta a kezemet, elhúzta és a feje mellett összekulcsolta ez ujjainkat.
- Kicsim, nem akarom, hogy fájjon. - suttogtam és próbáltam elvenni a kezemet, de nem engedte.
- Ne! Csak téged akarlak érezni, semmi mást. - mondta a szemembe nézve, mire én sóhajtottam egyet és elhelyezkedtem fölötte. Lassan toltam be magamat, annak ellenére, hogy olyan nedves volt, hogy simán becsúszhattam volna. Nem úgy tűnt, mintha fájt volna neki, ezért egy mély lökéssel teljesen elmerültem benne. Felnyögött, velem együtt, majd egyik kezét a hajamba csúsztatta, megmarkolta és lehúzta a fejemet magához. Lágyan csókolóztunk, miközben én egy állandó tempóban hajszoltam magunkat a gyönyör felé. Annyira hiányzott, hogy úgy éreztem, ha nem kaptam volna most vissza, biztos, hogy megbolondulok. Még mindig olyan hihetetlennek tűnt, hogy itt fekszik alattam és ismét egy boldog család lehetünk.
Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok és tudtam, hogy ő is, ezért egy picit begyorsítottam, majd pár erőset is löktem és egyszerre élveztünk el. Mellkasára omlottam, kezeimet a derekára tettem és fülemet a szívére szorítottam. Ugyan olyan hevesen vert, mint az enyém.
- Hol van a gyűrűm? - kérdezte kétségbeesetten és a gyűrűsujját vizsgálgatta. Tehát, most jött el az igazság pillanata.
- Öhm... - hajoltam el a mellkasától és a szemébe néztem. - Sajnos volt egy kis emlékezetkiesésed, ezért eltettem, nehogy megijedj, hogy vőlegényed van. - magyaráztam, mire úgy tűnt, kissé megnyugodott.
- Sajnálom. Biztos szörnyű lehetett neked. - suttogta szomorúan, úgy láttam, egy hajszál választja el a sírástól.
- Nem számít. - csókoltam meg. - Az a lényeg, hogy most már örökre együtt leszünk. - mosolyodtam el.
Ezek után ismét megkértem a kezét, majd visszaköltöztünk a közös lakásunkba, ahol hamarosan megszületett az édes kislányunk és össze is házasodtunk.

Brittany

26 megjegyzés:

  1. Szia M.Szilvi vagyok és már 2 hónapja várom a Harrys sztorit.Mikor kaphatom meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnálom, de van olyan, aki még régebb óta várja. Rengeteg Harry-s story van és még biztos, hogy sok lesz, szerintem mindegy, hogy milyen névre megy, hiszen Harry-Harry, ugyan az. Valamikor biztos te is sorra kerülsz.
      B.xx

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Először is; SZIA, kedves NÉVTELEN!!
      Másodszor; köszönöm ezt az igen bőbeszédű, kultúrált véleményt.
      Igen, elismerem, nem én vagyok a legjobb 'író', sőt, még jónak se tartom magam. Nincsenek változatos, egyedi ötleteim, általába sablonosakat írok és még az írásnyelvezetem se választékos, de én legalább felvállalom magamat. Igaz, nem Brittany a nevem és a képen nem én vagyok, de aki kíváncsi rám, sokmindent megtudhat rólam itt: ask.fm/v_livii
      Plusz; kérlek fejtsd ki, hogy mi nem tetszik?! Komolyan érdekelne, mert így tudom meg, hogy min kellene változtatnom, hogy tetszen.
      Még plusz; kultúráltan is el lehet mondani a véleményt, pl.: Nem tetszik!, stb....
      Ha gondolod, szívesen adok neked illemtanleckéket, szerintem rádférne!
      Még, még plusz; A nevedet is elhagytad kicsikém, ha anyuci & apuci számítógépet adott neked, nevet miért nem? o.O
      Még, még, még plusz; A "szar" jelentését tudod? Mert nemhiszem, ugyanis helytelenül használod! Szerintem karácsonyra kérj "Magyar értelmező kéziszótár"-t. Nagy hasznát veheted még az életben, ha a modorodat nézzük...
      btw.: Nem állt szándékomban kiakadni és megsérteni sem téged (látod? Ez a különbség közted és köztem! ;) ), de a névtelenek általába kiakasztanak, főleg, ha parasztnyelven kritizálnak! Elfogadom a negatív kritikát, próbálok változtatni azon, ami nem jó, esetleg nem tetszik valakinek, de akkor legalább egy nyelven kommunikáljunk, ugyanis nem vagyok hajlandó lesüllyedni a szintedre!
      btw2.: Bár tudom, ez senkit sem érdekel, de leírom, hogy ma van a névnapom & olyan szépen, boldogan telt ez a nap EDDIG, aztán feljövök ide, látom, hogy van egy komment, mosolyogva megnézem, erre ezt látom.
      btw3.: Mindegy, nem hagyom, hogy egy NÉVTELEN SENKI elrontsa a napomat, ami nagyon szépen telt és telik is! Még mindig happy vagyok, szóval ez nem jött össze, darling. :* ;D
      B.xx

      Törlés
    2. Névtelen: Akkor lehet írni helyette másikat, egy különbet... ja, egy nem szart! ;) A cím már meg is van: Nevem senki. :3 hahaha
      baby, te pedig ne azt nézd mit, hanem KI mondja/írja!!! Ennyi!

      Törlés
    3. Teljesen igazad van!! Én is 'imádom' amikor névtelenül fejtik ki szerény véleményüket eme kultúrált magyar emberek.
      Amúgy pedig nehogy azt hidd, hogy olyan (az előző "kedves olvasó" szavaival élve) szar vagy hiszen akkor miért úszol most is a kérésekben!!
      Mindenesetre ne hagyd, hogy egy ilyen névtelen paraszt három betűvel elrontsa a névnapodat!!! Boldogot!! :3

      Ui.: egyáltalán nem sablonosak a sztorijaid pl. ha nincs ez a kedves, modoros illető akkor úgy kezdtem volna a komimat, hogy:
      " Ez milyeeen cuki lett ügyi vagy és nagyon kreatív!"
      Egyébként most is ez a véleményem, csak megtarkítva... :D

      Törlés
    4. Jaj, Istenem, komolyan annyira drágák vagytok. :$
      Annyira jól esik a dicséretetek és az, hogy kiálltok mellettem. Komolyan itt pityergek a tellóm előtt, mert ilyen csodásak vagytok!!! Mindannyian. <3 <3
      Annyira hálás vagyok nektek, hiszen én lényegében egy senki vagyok, viszont, ha ilyen kedves kommenteket olvasok, úgy érzem, vagyok valaki. :*
      I LOVE EVERYONE SOOOO MUCH!!! <3
      B.xx

      Törlés
    5. Kétség kívül az egyik legjobb sztori lett, és ezt mi más is bizonyítaná, mint ez a névtelen irigykedő is? :)

      Törlés
    6. Köszönöm szépen! Nagyon hálás vagyok, amiért így gondolod! Köszönöm! :D
      B.xx

      Törlés
  3. Imádom amit írsz és boldog névnapod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez nagyon sokat jelent! & Köszönöm a jókívánságot! :D
      B.xx

      Törlés
  4. Szia! Nagyon szeretem az írásaidat! Nagyon tehetséges vagy. Nem tudom, hogy van-e saját blogod, ha van akkor linkelnéd? Érdekel hogy hogyan.írsz egy komplett történetet :) xxAnna

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Nagyon-nagyon sokat jelent, hogy ezt gondolod! <3
      Igazából önállóan nem írok, de ~E-vel elkezdtünk közösen egy blogot: girlsinlondonwithonedirection.blogspot.hu
      Ha gondolod, nézz be. :D & Köszönöm a jókívánságot! <3
      B.xx

      Törlés
  6. először is imádom az írásaidat <3
    másodszor ŐSTEHETSÉG vagy
    harmadszor ne foglalkozz ilyen névtelen idiótákkal akik csak féltékenyek arra amit te kemény munkával és sikerekkel zárva elértél.
    Ő csak szeretne olyan klassz lenni, mint TE. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, el se hiszitek, milyen fantasztikus érzés tudni, hogy vannak emberek, akik egyetértenek velem & bíztatnak!
      Őstehetség? Hát ezzel vitatkoznék, de nagyon sokat jelent, hogy ezt gondolod. <3
      Igazából egy "Tetszik!" komment is fantasztikusan esik, nemhogy az ilyen bíztató/bátorítóak. Csodálatosak vagytok! KÖSZÖNÖM!!! <3
      B.xx

      Törlés
  7. Imádom, imádom és imádom! Nagyon-nagyon jó lett! *--*♥ Ja és kedves névtelen, lenne egy kérdésem; Ha neked ez "szar", akkor miért olvastad végig?! Ha annyira "szar" volt miért nem hagytad abba az olvasást az elején?! Erről ennyit ;) Brittany te vagy a legjobb, ne foglalkozz az ilyen emberekkel! Csak irigyli, hogy van tehetséged az íráshoz. ♥ puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged! <3
      Köszönöm a dicséretet! :)
      Huh, nem tudom, én még mindig nem érzem elég jónak az írásaimat, de az a lényeg, hogy nektek tetszen. :DD
      Köszönök tényleg mindent! :)
      Kiss. :*
      B.xx

      Törlés
  8. bocs kurva jo lett es benedvesedtem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te az vagy, aki a "szar" kommentet írta, vagy nem?
      Mert, ha ő, akkor: -.-
      Ha nem ő, akkor: Öhm... kösz?!
      B.xx

      Törlés
  9. Imádom. Ez olyan kis cuki sztori <3 Te vagy a legjobb <3 Még, hogy ez a történet "szar"? Ember magadnál vagy?
    Ez a sztori a legjobbak között van .<3
    u.i Imádom <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett & köszönöm! <3
      Próbáltam cukira írni, úgy tűnik, sikerült. :'D
      Köszönöm, hogy kiállsz mellettem! <3
      B.xx

      Törlés
  10. Sziasztok! Mar règóta szerettem volna èn is egy ilyes fajta oldalt mint ti ès vègre teljesült az álmom! Www.perverzio1dmodra.blogspot.comèn annak örülnèk a legjobban ha elolvasnád/elolvasnátok ès egy olyan nagyszerű írótól/íróktól kaphatnèk kritikát mint amilyenek ti vagytok!! Amúgy szokás sErint imádtam!! A sZtori profi volt!! Csak így tovább! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm. :)
      A véleményem: Mindig adj címet a storyjaidnak, úgy jobban áttekinthető lesz és felesleges bejegyzéseket ne írj! Ha valami mondandód van az olvasóidnak, akkor egy-egy story végére írd! Ha valakinek írod a storyt, akkor a nevét írd fel, utána pedig nyomj két entert, ne írd a storyt semmi képpen se egy sorba a névvel! A hangulatjeleket hanyagold, nem kell smiley a történetbe, azt inkább írd le, pl.: :) = elmosolyodtam.
      Ha leírod azt, hogy pl.: Harry Styles, akkor a toldalékot ne úgy kapcsold hozzá, hogy -vel, hanem, hogy -szel/-el! Mindig amit ejtünk, azt írjuk is ebben az esetben. Tehát: Harry-vel, Styles-el. Az érzelmeket/érzéseket kicsit jobban fejtsd ki! Ajánlott, hogy a story elején tegyél ki egy képet arról, akiről szól, így figyelemfelkeltőbb! A vesszőt/pontot közvetlenül a szó után tedd és utána nyomj egy szóközt! :D
      Egyenlőre ennyi, de, ha szeretnél még pár tippet, véleményt, esetleg segítségre van szükséged, írj nyugodtan erre az e-mail-címre: brittcarter0813@gmail.com :)
      Remélem segítettem, sok sikert a blogoláshoz! :)
      B.xx

      Törlés
    2. Köszönöm!!:))
      nagyon sokat segítettèl!!

      Törlés
    3. Szívesen. Örülök, hogy segíthettem. :)

      Törlés