Az első alkalom (18+)

G. Lilinek

Ezzel a sztorival szeretnék nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánni Lilinek! :)
A suliban van egy srác, akibe már nagyon rég szerelmes vagyok. Tudom, hogy ő nem így érez irántam, sőt, szerintem még a létezésemről sem tud.
A szekrényemnél álltam, amikor éreztem kellemes illatát. Megfordultam, s tőlem alig egy méterre beszélgetett egy haverjával. Még hátulról is annyira tökéletesen nézett ki. Mély, rekedtes hangja miatt a pulzusom emelkedni kezdett, majd a szekrénynek dőltem.
- Majd találkozunk - pacsizott a fiúval, majd elindult a másik irányba, mire én felsóhajtottam. Talán egy kicsit túl hangosan, mert meghallotta, és visszafordult. Éreztem, hogy az arcomat elönti a pír, ő pedig rám mosolygott, és odajött. - Szia.
Remegni kezdett a kezem, s nagy nehezen kinyögtem egy köszönés-félét. Szuper, totál idiótát csináltam magamból előtte.
-Szia, Lili - nézett rám mosolyogva. Hihetetlen, hogy tudja a nevemet. - Van kedved este elmenni valahova?
Teljesen lefagytam. A szívem majd' kiugrott a helyéről, a légzésem felgyorsult.
- P-persze - dadogtam, s közben próbáltam normálisan mosolyogni.
- Szuper, 7-re érted megyek - kacsintott rám, s egy féloldalas mosoly jelent meg az arcán, amitől majdnem ott helyben elolvadtam. Megadtam neki a címemet, majd elköszönt, mondván, hogy este találkozunk. Percekig ott álltam, és próbáltam felfogni a történteket. Harry Styles randira hívott engem. Engem, akit eddig észre sem vett, legalábbis szerintem.

A nap lassan telt, a percek óráknak tűntek számomra. Végre vége lett az átok sulinak, majd ahogy hazaértem, lezuhanyoztam, és a ruhásszekrényem elé álltam. Nem tudtam, hogy melyik a legmegfelelőbb ruha, de az első randira nem akartam nagyon kiöltözni, így egy sima csőnadrágot választottam egy laza felsővel. Kisminkeltem magam, de nem vittem túlzásba, és a hajamat kivasaltam. Lassan eljött a hét óra, bezártam az ajtót, és Harry már a ház előtt várt. Ahogy sétáltam felé, láttam, hogy elmosolyodik, majd ahogy odaértem, adott két puszit az arcomra.
- Csinos vagy - mért végig.
- Köszi - mosolyodtam el.
- Van kedved moziba menni? - kérdezte a szemembe nézve. Egy mélyet kellett sóhajtanom, hogy ne ájuljak el attól a tökéletességtől, ami előttem állt.
- Persze, mehetünk!
Rám mosolygott, majd elindultunk. Út közben egy kicsit ismerkedtünk, bár én így is mindent tudtam róla.
Mikor megérkeztünk, Harry vett jegyet egy vígjátékra, majd beültünk leghátra. Hamarosan elkezdődött a film, bár én aligha figyeltem arra.

Mikor vége lett a filmnek, már sötétedett.
- Nagyon jól éreztem magam veled - mosolyogtam rá, mikor kiértünk a moziból.
- Én is veled - jött kicsit közelebb, majd a hajamat a fülem mögé tűrte, s megsimította az arcomat. A szívem vagy kétszázzal vert, főleg akkor, amikor a szemébe néztem. Elmosolyodott, majd lassan közelített az ajkaim felé, s finoman megcsókolt. Annyira tökéletes volt, abban a pillanatban számomra csak ketten léteztünk. Percekig csókolóztunk, és a hideg sem zavart, belülről fűtött a szenvedély.
Mikor ajkaink elváltak, halványan rám mosolygott.
- Hazakísérlek, jó? - fogta meg a kezemet, s összekulcsolta az ujjainkat. Egy aprót bólintottam, majd elindultunk a sötét utcán. - Amúgy már elég régóta el akarlak hívni randira.
- Ez most komoly? Én meg már több, mint egy éve szere... - majd hirtelen abbahagytam, ő pedig csak rám mosolygott. - Mármint... - kezdtem volna magyarázkodni, de megállított és maga felé fordított.
- Nyugi, ezt eddig is tudtam! Csak a hülye nem vette észre - nevetett kicsit.
- Tényleg? - pirultam el, de ő csak mosolygott.
- Persze, de olyan aranyos voltál - ölelt magához.
- Akkor nem tartasz komplett idiótának? - néztem fel rá.
- Egyáltalán nem - csókolt meg. Rámosolyogtam, majd megfogta a kezemet és hazamentünk. A szüleim nem voltak otthon, így behívtam Harry-t, és felmentünk a szobámba. Annyira jó volt vele kettesben lenni. Hihetetlen, hogy mennyire édes, és vicces. Ekkora már teljesen beleestem.
Vagy egy órán keresztül beszélgettünk, annyira jó volt.
- Most már nekem mennem kell - állt föl, én pedig automatikusan megragadtam a karját.
- Még ne menj - néztem rá, majd felálltam és megcsókoltam. Belemosolygott a csókunkba, majd a kezét a fenekemre vezette, én pedig beletúrtam puha hajába. A pulzusom emelkedett, s mindketten halkan zihálni kezdtünk. Homlokát az enyémnek döntötte, majd egy hajtincset a fülem mögé tett és megsimította az arcomat. Annyira nyugtató volt az érintése, és annyira ellazított, hogy már szinte a fellegekben jártam.
Ismét megcsókolt, de sokkal több szenvedéllyel, majd a falhoz tolt, és teljesen hozzám simult. Még szűz voltam, de tudtam, hogy akarom őt, és ahogy láttam, ő is engem.
Félresöpörte a hajamat, és lassan elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd a fülemhez hajolt.
- Kívánlak - súgta, majd megcsókolt. Kezét a combomra vezette, felkapott és áttett az ágyra, ahol fölém mászva csókolt tovább. Keze bejárta a testem minden részét, ahol csak ért, simogatott.
- Harry - ziháltam két csók között. - Harry, én még szűz vagyok.
Elvált az ajkaimtól, a szemembe nézett, és megsimította az arcomat.
- Tudok várni, ha nem akarod.
- De akarom - néztem rá, mire elmosolyodott.
- Vigyázni fogok rád, ígérem - adott egy csókot az ajkaimra, majd az állcsontomat végigpuszilva áttért a nyakamra. Csókolgatta a bőrömet, majd egy pontnál halkan felsóhajtottam, bizsergés járta át a testemet. - Megvan a gyenge pontod - mosolygott, s megcsókolt. Lekapta magáról a pólóját, amit ámulattal figyeltem, majd végigsimítottam a felsőtestét. Kajánul elmosolyodott, majd levette rólam a felsőmet, végignézett rajtam, s megnyalta az ajkát.
A nyakamtól elkezdte csókolni a bőrömet, s egyre lejjebb haladt. A haja csikizett, s puha ajkai nyugtattak. Összességében elkepesztő volt.
A nadrágomhoz érve elkezdte kigombolni, majd megemeltem a csípőmet, és lassan lehúzta rólam. Ahogy egyre több ruha került le rólam, kezdtem egy kicsit félni. Sose bírtam a fájdalmat, és tudtam, hogy ez elviselhetetlen lesz, de nem akartam megállni.
Mire feleszméltem, Harry-n már csak boxer volt, s a fejem mellett támaszkodott. Lábaim közé férkőzve csókolt, s halkan zihált. Lábaimat csípője köré fontam, és fordítottam a helyzeten, így már én kerültem felülre. Szenvedélyesen csókoltam, ő pedig kezét végigsimította a hátamon, s a melltartómat egy egyszerű mozdulattal kikapcsolta, majd levette rólam és a földre dobta. Óvatosan visszafordított a hátamra, majd egyik mellemet kézzel, másikat szájjal kezdte kényeztetni. Tincsei közé túrtam, becsuktam a szememet, és mélyeket sóhajtoztam.
Egy idő után ezt megunta, s lejjebb haladt. Megfogta a bugyim két szélét, és egy mozdulattal lehúzta rólam. Felhúzta és széttette a lábaimat. Nem tudtam, mit akar, de aztán megéreztem meleg nyelvét. A szemeim automatikusan becsukódtak, az ajkaim szétnyíltak, és zihálni kezdtem. Harry egy másodpercre sem állt le, én pedig csak nyögtem, és a takarót szorongattam.
- Ah, Istenem - nyögtem. Lassan abbahagyta a tettét, majd benyálazta két ujját és lassan belém tolta. Összeszorítottam a fogaimat, mert az érzés elég kellemetlen volt. Mozgatta az ujjait ki-be, míg én vonaglottam, s kéjesen nyögtem. Végig az arcomat nézte, ami eléggé zavarba ejtő volt, de ez őt láthatólag nem érdekelte. Egyre gyorsított, én pedig éreztem, hogy az érzés kezd kellemessé válni. Valamit éreztem a alhasamban.
- Ha-Harry - ziháltam. Értette, hogy mit akarok mondani, ezért abbahagyta. Levette magáról a boxert, és az ütő megállt bennem méretét látva. Hatalmas volt, egy kicsit megijedtem.
Fölém helyezkedett és a szemembe nézett. Látta, hogy félek, s nyugtatásképp megcsókolt. Körözni kezdett a bejáratom előtt, majd lassan belém tolta magát. Úgy éreztem, szétszakadok. Már sikítani se volt erőm, csak gyorsan vettem a levegőt.
- Sss, nincs semmi baj - simította meg az arcomat, s egy könnycsepp kicsordult a szememből. Már félig bennem volt, én pedig csak kéjesen nyögtem a fájdalomtól, amíg ő apró csókokkal nyugtatott. Perceken keresztül nem mozdult meg, csak várt, hogy szokjam. Lábaimat csípője köré fontam, jelezve, hogy mehet beljebb. Lassan tolta magát, végül teljesen bennem volt. Ziháltam és a szemem könnyes volt a fájdalomtól. - Most már csak jobb lesz, ne aggódj - adott az arcomra egy puszit. Nyeltem egy nagyot, s próbáltam egyenletesen lélegezni. A fájdalom kezdett elmúlni. Még mindig ziháltam, majd jeleztem Harry-nek, hogy kezdheti. Egy csókot adott az ajkaimra, majd lassan elkezdte magát ki-be húzogatni. A szörnyű érzés újra előtört, és hangosan nyögtem fel. Körmeimet végighúztam a hátán minden egyes mozzanatnál, s még mindig lassan mozgott. Időbe telt, míg megszoktam, majd fokozatosan gyorsított. Minden lökésnél adott egy puszit az ajkaimra, s mindketten ziháltunk, nyögtünk. Ahogy a kezein támaszkodott, a karjában megfeszültek az izmok, amit élvezet volt nézni.
- Ah... - csuktam be a szememet, amikor egy mélyet lökött. - Én... mindjárt...
- Engedd el - zihálta, majd gyorsított. A hátam ívbe feszült, egy hangosat nyögtem, s szinte a mennyországban éreztem magam. Éreztem, ahogy Harry is elmegy egy hangos, férfias nyögés kíséretében. Még egy kicsit mozgott, majd zihálva, fáradtam rám mosolygott. Egy puszit adott az ajkaimra, majd kihúzta magát belőlem és mellém feküdt. Magához húzott, magunkra húzta a takarót, s percekig csak csendben feküdtünk.
- Harry - néztem rá, majd mielőtt bármit mondhattam volna, megcsókolt.
- Szeretném, ha a barátnőm lennél - mondta a szemembe nézve, mire halványan elmosolyodtam, és bólintottam. Szorosan magához ölelt, majd megpuszilta a homlokomat, és egymás karjaiban aludtunk el.

~E

27 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Csak már egy kicsit unalmas hogy mindig csak Harry...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) hát most mit csináljak, ha vele kérnek a legtöbben?

      Törlés
  2. Akkor én szeretnék egyet Niall-lel, ha lehet :) Teljesen mindegy, hogy milyen, csak ne legyen szomorú a vége! ♥♥ :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuuki lett :3 és az a kép... ^^ de most komolyan lefotózták, miközben magát fényképezi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett :) a képet én is imádom ^^ :)

      Törlés
  4. Szia kerhetek egy durvább Louis-os sztorit, M.Anna névre? :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.szertnék kérni egy törit a szülinapomra (március 3.) mindegy milyen, csak ne legyen szomorú...ja, és ami a legfontosabb..Liam legyen benne.:))

    VálaszTörlés
  6. halihó! :))
    Kérhetek sztorit a szülinapomra? :DD
    Csütörtökön lesz! :D
    Mindegy milyen lesz! :33 Niall legyen benne :33 :DD

    K.Renáta a nevem :))

    VálaszTörlés
  7. Szia! Kérhetek egy 18+ sztorit Zayn-nel P.Anna névre? A történet lényege lehetne az, hogy az első alkalom. Nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia :) Kérhetek egy +18as romantikus mégis durvább sztorit Niall-el, Fülöpp Petra névre? :) Előre is nagyon szépen köszönöm :) x

    VálaszTörlés
  9. Amazing! *.* úr isten! Ez elképesztő lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy tetszett! :)

      Törlés
  10. Szia! Én is kérhetek egy + 18-as sztorit szülinapomra egy aranyosabbat, amibe Zayn van benne Helgadorina névre? Remélem megoldható, mert az én szülinapom is március 3.- án van és láttam, hogy már kért akkora valaki. Nagyon örülnék neki ha megkapnám. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Rendben, igyekszem addigra megírni! :)

      Törlés
  11. mennyi kérés azta :O :D dehát, ez is mi mást is bizonyít, minthogy jó és népszerű a blog! :) úgy besegítenék neked ~E meg Brittnek, szóval Nektek így sztoriírásba most viccen kívül! :) de persze ha nem lenne gond és Ti is szeretnétek! vagy mondjuk ha nem is egy egész sztorit, csak így vmi alaptörténetet megírni, amit aztán kedvedre változtatsz, szerkesztgetsz stb. azzal is előrébb vagy, meg minden, lenne egy alap... na érted. :D azért gondold meg! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írhatsz e-mailt, és megbeszélhetjük, de ha van kedved írhatsz sztorit, amit kiteszek a blogra! :)

      Törlés
  12. Szia! Én is kérhetek egy történetet Lana néven? 18+ os legyen és Zaynnel :) Mindegy, hogy milyen csak legyek benne szűz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben máris felírlak, de előre is bocsi, ha sokat kell rá várnod :/

      Törlés
  13. Fuu ez baromi jo lett!! En is kerhetnek lecci junius 2 re a szulinapomra Zayn-nal egy szuzes sztorit Zsófi névre? Elore is koszonom

    VálaszTörlés