Nem fogom hagyni (18+)

K. Renátának

Ezzel a sztorival szeretnék nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánni Renátának utólag is! Sajnálom, hogy tegnap nem tudtam hozni, de nem volt rá időm, remélem azért nem haragszol :)
Mindig én vagyok az, akit a suliban piszkálnak. Nem értem, hogy miért, ugyanis nem csináltam semmit, de mindenki utál.
Egyik reggel a folyosón sétáltam, és szokásosan belém kötöttek a nagyobb fiúk. Most a hajam nem tetszett nekik.
- Szerintem egy madár rossz helyre rakta a fészkét - röhögtek. Próbáltam nem figyelni rájuk, és tovább akartam menni, de az egyikőjük elém állt.
- Hova, hova? Talán fodrászhoz? - vigyorgott.
- Leakadnátok rólam? - néztem fel rá.
- Nem!
- Luke, elég lesz - szólt rá Niall. Igazából ő már egy párszor megvédett tőlük, és egész aranyos. Talán beleszerettem, de tudom, hogy muszáj őt elfelejtenem, végül is miért jönne velem össze?
Niall arrébb lökte Luke-ot, így előttem állt.
- Jól vagy? - nézett a szemembe. Egy pillanatra lefagytam, majd nyeltem egy nagyot és hevesen kezdtem bólogatni. - Akkor jó. Ne törődj velük - jelent meg az arcán egy féloldalas halvány mosoly.
- Ha az olyan könnyű lenne - sóhajtottam.
- Nem is értem, hogy miért piszkálnak. Talán mert bejössz nekik - tett a fülem mögé egy hajtincset.
- Az kizárt, nem hallod hogy beszélnek velem?
- Hát, ha nem jössz be nekik, akkor viszont velük van a probléma - mosolygott. Nem tudtam, hogy komolyan mondja, vagy ő is csak hülyéskedni akar.
Gondolatmenetemet a csengő zavarta meg. Megfordultam, hogy elinduljak a másik irányba, de Niall megfogta a kezemet és visszahúzott.
- Ne menj be órára, majd szerzek igazolást.
- És mégis mit csináljak? - néztem fel rá.
- Majd én szórakoztatlak - mosolygott, majd kézen fogva a raktár felé húzott. Kinyitotta az ajtót, berántott, majd magunkra zárta.
- Mit akarsz? - néztem rá értetlenül.
- Nincs kedvem órára menni, és kell egy kis társaság - ült le a kis szakadt kanapéra. - Na, gyere ide!
Odamentem, és leültem mellé.
- Niall? - néztem rá. - Miért védesz meg, amikor a többiek piszkálnak?
- Mert egyszerűen nekem is fáj - vont vállat, majd rám vetette tekintett. - Nem érdemled meg ezt a bánásmódot.
- Öm.. köszi, aranyos vagy - mosolyodtam el zavartan, majd lehajtottam a fejemet, és a hajam az arcomba hullott.
- Hé - söpörte hátra a tincseimet. - Nekem bejössz - mosolygott.
- Tényleg?
- Uhum - fordította maga felé a fejemet, majd lassan az ajkaim felé közelített és megcsókolt. Már annyiszor elképzeltem ezt a pillanatot, de a valóság ezerszer jobb volt.
Megfogta a derekamat, magára húzott, s szenvedélyesen csókolt tovább. Szőke tincsei közé túrtam, néha kicsit meghúztam, mire felmordult és belemosolygott a csókunkba. A raktárban kezdett egyre melegebb lenni, szinte forrt a levegő, s csak a halk zihálásunk hallatszott.
Ajkairól áttértem a nyakára, s apró csókokat hagytam a bőrén. A hajamba túrt, s kicsit megszívtam a nyakát, mire felnyögött. Kezét levezette a fenekemre, és megmarkolta, majd kajánul rám mosolygott. Homlokomat az övének döntöttem. Megfogta a derekamat, hanyatt fektetett, majd fölém mászva megcsókolt. Megfogtam pólójának az alját, s elkezdtem felfelé húzni, ezáltal egyre többet felfedve tökéletes felsőtestéből. Levettem róla, majd ledobtam a földre, s végigsimítottam a mellkasát.
- Tetszik? - hajolt a fülemhez, majd lassan elkezdte csókolgatni a nyakamat.
- De még mennyire - csuktam be a szemem, s a hajába túrtam. Végigsimította az oldalamat, ezáltal felcsúszott a felsőm, amit nyomban lekapott rólam. Végignézett rajtam, megnyalta az alsó ajkát, majd vadul megcsókolt. Keze a hátam alá vándorolt, s egy egyszerű mozdulattal kikapcsolta a melltartómat. A pántot lehúzva a karjaimon levette rólam, s a földre dobta. Egyik mellemet kézzel, míg a másikat szájjal kényeztette. A fejemet hátrahajtva, nyöszörögve élveztem a tetteit. Egy idő után lejjebb haladt, végigpuszilta a hasamat, majd kikapcsolta az övemet. A nadrágom gombjával küszködött, amikor hallottuk, hogy kulcsot tesznek a zárba.
- Basszus - mászott le rólam, s én is ijedten felkeltem. - Állj ide - állított az ajtó mellé, ami rögtön kinyílt.
- Öm... mit keresel itt? - hallottam a gondnok hangját.
- Csak pihenek és készülök a fizika dolgozatra, remélem nem baj.
Egy hatalmasat sóhajtott, majd elment, miközben valami olyasmit motyogott, hogy nem érti a fiatalokat. Niall visszazárta az ajtót, engem a falhoz tolt, s hozzám simult. Ajkai vadul falták az enyémeket, s keze bejárta a testem minden egyes részét. Kigombolta a nadrágomat, majd letolta rólam, én pedig magam mellé rúgtam. Közel húzott magához, szenvedélyesen csókolt, s felsőtestünk összeért.
Kezemet levezettem a nadrágjához, kigomboltam, majd letoltam róla. Megfogta a combomat, felemelt, s visszatett a kanapéra, közben csókunk egy pillanatra sem szakadt meg. Letolta rólam a bugyit, majd lábaim közé hajolt, s hirtelen megéreztem a nyelvét, mire egy kisebb sikoly szaladt ki a számon. Folyamatosan gyorsított, én pedig a kanapé szélét szorongattam, miközben a csípőmet fogta erősen.
- Ni-Niall... - ziháltam. Hirtelen abbahagyta, rálehelt, mire rajtam végigszaladt a hideg, s kajánul vigyorgott rám. Fölém pozicionálta magát, s megcsókolt. A vállánál fogva felültettem, majd elölről az ölébe másztam, s miközben vadul csókoltam, a férfiasságának nyomtam magam. Belenyögött a csókunkba, majd erősen megmarkolta a fenekemet, mire elmosolyodtam. Lehúztam róla a boxert, ő lerugdosta, majd kezemet a férfiasságára tettem, de ő megfogta.
- Ne, nincs több kínzás - adott egy puszit az ajkaimra, majd megemelt a csípőmnél fogva, s lassan ráereszkedtem hatalmas, ágaskodó férfiasságára. Mindketten szaggatottan fújtuk ki a levegőt, s mellkasára borultam. Lassan mozogni kezdtem, mikor már megszoktam nem hétköznapi méretét, s fokozatosan gyorsítottam. Keze végig a csípőmön volt, néha alulról is döfködött, ami mindkettőnket egyre közelebb juttatott a csúcshoz. Fejemet a vállára hajtottam, majd elkezdtem szívni a nyakát.
Felszisszent, majd hanyatt fektetett anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem, majd a fejem mellett megtámaszkodott, s eszeveszett tempóban kezdett lökni. Karjaiban megfeszültek az izmok, ami csak még izgatóbbá tette a helyzetet.
- Mindjárt.. - ziháltam, majd lassan, mélyeket kezdett lökni. Kéjesen nyögtem, körmeimet végighúztam a hátán, és lábaimat a csípője köré fontam. A hátam ívbe feszült, s egy nagyobb lökés után szinte sikítva mentem el, majd Niall követett egy férfias nyögés kíséretében. Még egy kicsit mozgott, majd zihálva a szemembe nézett, s megcsókolt. Lassan kicsúszott belőlem, majd felálltunk, s mindketten elkezdtünk öltözni.
- Ez eszméletlen volt - mosolygott rám, majd megfogta a derekamat, magához húzott és megcsókolt. Megfogta a kezemet, kinyitotta az ajtót, majd ujjainkat összekulcsolva sétáltunk végig a folyosón.
- Héj, mikor mész fodrászhoz? - röhögött Luke.
- Leszállhatnál a barátnőmről - nézett rá komolyan Niall, erre a srácok szemei kikerekedtek. - De tényleg. Kösz.
Majd adott az arcomra egy puszit, s a fülemhez hajolt.
- Nem fogom hagyni, hogy piszkáljanak.

~E

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :)) Köszönöm *-* <333

    K.Reni :))

    VálaszTörlés
  2. Szia kaphatok egy harrys sztorit Bo nèvre?
    UI:whàà ez nagyon jó sztori :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben máris felírlak!
      UI: köszi, örülök hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Nekem is tetszik bar nekem nem most vlot a szulinapom hanem maj juniusban lesz de nagyon jo egyebkent es nagyon jo iro vagy te is meg a tobbiek is csak igy tovabb!!!!!!


    Reni!!!!

    VálaszTörlés
  4. *-* Lehet kérni sztorikat szülinapra?? :oo
    Ez életem legjobb szülinapja!! :DD
    Ha tudnál nekem is hozni Harrys sztorit nagyon örülnék:))
    Ma van a szülinapom,s nem baj ha késel :))

    N.Kinga névree ^__^ Ez olyan klassz <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ma már biztos, hogy nem fogom tudni hozni, de megpróbálom minél előbb! :)

      Törlés
  5. Szia kérhetek egy sztorit Niallel a szülinapomra (március 5.) N.Anasztázia nevre??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi ja es meg anyi hogy a temaja legyen az hogy elso alkalom :) nagyon szepen koszonom..egyszeruen imadom a sztoriaid nagyon jok :) <3

      Törlés
    2. Rendben! Köszönöm, örülök hogy tetszenek! :) <3

      Törlés