Az autószerelő (18+)

Emma M.-nek


Reggel apukám keltett, hogy el kellene vinnem szerelőhöz a kocsit, mert ő nem ér rá.
Kelletlenül ültem be a kocsiba és indultam el a szerelőhöz. Leparkoltam a garázs előtt, majd benyomtam a csengőt, mire lassan elkezdett felemelkedni az ajtó és megpillantottam egy eszméletlenül helyes srácot. Göndör haja egy sötétkék kendővel volt hátrakötve és egy ugyanilyen színű munkásruha volt rajta, ami nem volt becsatolva, csak szabadon lógott, elől-hátul, póló pedig nem volt rajta, így kidolgozott felsőteste és sexy tetkói közszemlére voltak téve. Kedvesen mosolygott, olajos kezeit törölgette egy koszos rongyba és megindult felém.
- Szia! - köszöntött mély, rekedt hangján, amitől megborzongtam az egész testemben.
- Hello! - viszonoztam a köszönést és magam sem tudom miért, de a hanglejtésem flegma, távolságtartó és undok volt. A srác csak felvonta a szemöldökét, majd megrázta a fejét és ismét rám mosolygott, de most már kevésbé kedvesen.
- Harry vagyok, mi baja van a kocsidnak? - biccentett kérdőn a fekete Audi felé. Hát igen, apa évekig spórolt egy ilyen autóra.
- Én [T/N] és fogalmam sincs. Apa csak annyit mondott, hogy hozzam el. - rántottam meg a vállamat nemtörődöm stílusba. Harry csak bólintott egyet, félredobta a rongyot a kezéből, majd megkerült és odament a kocsi hátuljához.
- Be van húzva a kézifék? - kérdezte.
- Nincs. - mondtam, mire ő nekitámasztotta a két kezét a kocsihoz és elkezdte betolni a garázsba. A felkarján az izmai megfeszültek, homlokán, hátán és karjain csillogott az izzadság, összességében eszméletlen sexy látványt nyújtott. Nehézség nélkül betolta a kocsit, majd biccentett a fejével, hogy kövessem. Amint beértem a garázsba, lezárta az ajtót és elkezdte leellenőrizni a kocsit. A szerelőpadra ráfeküdt és begurult a kocsi alá. Pár perc múlva kitolta magát alóla. Izzad volt és olajos, de még így is eszméletlenül sexy.
- Megrepedt a hengerfej, ki kell cserélni. - mondta magától értetődően, mire én csak megrántottam a vállamat, afféle "nekem mindegy" stílusban. - Tudnád adogatni a szerszámokat? - kérte, mire bólintottam egyet, ő pedig hálásan elmosolyodott. - Akkor kérnék egy csillagcsavarhúzót és egy csavarkulcsot. - mondta, én pedig megfogtam a két tárgyat és a kezébe adtam. - Öhm... ez egy kalapács és egy lapos csavarhúzó. - mondta zavartan, halványan mosolyogva a tudatlanságomon. Elvettem tőle a rossz szerszámokat és megfogtam két másikat, amikben reménykedtem, hogy azok, amikre szüksége van. Mosolyogva vette át és visszacsúszott a kocsi alá. Pár perc múlva ismét megszólalt. - Kaphatok egy pohár vizet? Bemész itt az ajtón és szembe azonnal meglátod a konyhát. - mondta, majd hallottam valami fémes csörgést a kocsi alól. Gondolom használatba vette a szerszámokat.
- Persze. - mondam halkan, próbáltam nem flegma lenni. Bementem a házba, a konyhaszekrényből elővettem egy üvegpoharat és megtöltöttem jó hideg vízzel. Visszamentem a garázsba, Harry pont akkor csúszott ki a kocsi alól. Hirtelen megbotlottam valamiben, az egyensúlyomat megtartottam, de a pohár egész tartalma Harry meztelen mellkasára ömlött. Azonnal felordított a jéghideg víztől és felpattant a szerelőpadról.
- Mi a fene bajod van velem? - kiáltott rám idegesen.
- Sa-sajnálom. Nem direkt volt. - motyogtam megszeppenve és letettem az asztalra az üres poharat.
- Méghogy nem direkt... - gúnyolódott. - Egész végig bunkó voltál velem! - vádolt meg.
- Én nem akartam. - mentegetőztem tovább halkan, majd vizes felsőtestére vetettem a tekintetem. Így még vonzóbb volt, mint eddig. Észrevette, hogy bámulom, ezért önelégülten elvigyorodott, majd megragadta a csuklómat és magához rántott. Mellkasa enyémnek csapódott, ajkai pedig enyémekre tapadtak. Eszméletlenül csókolt, a lábaim meroggyantak, mire ő a combjaim alá nyúlt és magára húzott. Elindult velem az ajtó felé, belökte, majd tovább ment, gondolom a szobája felé. Igazam lett, pár perc múlva ledobott egy ágyra és megszabadította magát a munkásruhájától. Rámvetette magát és levette rólam a toppomat. Élvetettel nyalt végig a hasamon, majd csókolgatni kezdett, egyre lejjebb. Levette a nadrágomat is, majd tovább haladt a combomon. Harapdálni kezdte az érzékeny bőrt, én pedig élvezettel markoltam bele göndör hajába, amitől leesett a fejéről a kendő. Vigyorogva nézett rám, majd lekapta a szandálomat és visszatért az ajkaimhoz. Durván megcsókolt, majd éreztem, ahogy a hátam alá nyúlva kipattintja a melltartómat. Az anyag elemelkedett a testemtől, majd hallottam a puffanást, amivel földet ért az anyag. Harry-n már csak a boxere volt, de hamar levette magáról azt is és rólam is lehúzta az utolsó ruhadarabot. Fordított a helyzetünkön és várta, hogy csináljak valamit ágaskodó férfiasságával. Kezeim közé vettem és párszor végighúztam rajta, majd végignyaltam annyit, amennyiről gondoltam, hogy befér a számba. Becsúsztattam ajkaim közé és gyorsan kezdtem mozgatni rajta a fejemet. Ujjait a hajamba csúsztatta és ő kezdte diktálni a tempót. Ahogy beljebb került öklendezni kezdtem, de nem törődött vele, tovább mozgatta a fejemet és a csípőjével is rásegített az örömére. Éreztem, ahogy egyre közelebb kerül a gyönyörhöz, megremegett a számban, de még idő előtt kivettem a számból, ezért nyögései egy bosszús sóhajba torkolltak. Maga alá fordított, felhúzott egy óvszert, majd egy hirtelen mozdulattal belémhatolt. Egyszerre nyögtünk fel élvezetünkben, ő pedig azonnal lökni kezdett egy állandó tempóban, se nem lassan, se nem gyorsan, pont tökéletes volt. Közben a nyakamat csókolgatta és szívogatta, én pedig izmos hátát és vállát karmolásztam. Elhajolt a nyakamtól, homloka verejéktől csillogott és ajkai szélén csibészes mosoly terült el. Ahogy belenéztem zöld szemeibe, hirtelen bizsergés töltött el. Nem, nem attól, amit épp most csináltunk, ugyanis nem csak a testem, hanem a szívem is bizseregni kezdett. Nem tudom, hogy ennyi idő alatt bele lehet-e szeretni valakibe, de ha igen, akkor biztos, hogy én velem is ez történt. Aztán hirtelen már nem csak bizsergett a testem, hanem tetőtől talpig forróság öntött el. Harry megremegett bennem, majd egyszerre élveztünk el egy-egy hangos nyögéssel. Harry legördült rólam, levette magáról az óvszert és az ágya mellett álló szemetesbe dobta. Mosolyogva felé hajoltam, meg akartam csókolni, de elhajolt tőlem.
- Hé, [T/N]. - tolt el magától. - Ez csak egy egyszeri alkalom volt. - közölte, mire nekem azonnal elöntötték a szememet a könnyek, a szívem pedig apró darabokra törött. Elhajoltam tőle, felálltam az ágyról és gyorsan magamra rángattam a ruháimat. Arcomat már szétáztatták forró könnycseppjeim, de nem törődtem velük, csak minél hamarabb el akartam tűnni innen örökre. - Mi a baj? - kérdezte érdeklődve amikor felnéztem rá és meglátta könnyes arcomat.
- Semmi. - nyögtem ki, majd hangom azon nyomban el is fúlt.
- Oh. - világosodott meg Harry. - Sajnálom, hogy többet gondoltál ebbe, de nekem nem kell kapcsolat. - mondta ki rezzenéstelenül a világ legfájdalmasabb mondatát.
- Nem baj. - mosolyodtam el, bár szörnyen fájt ez a mozdulat. - Csak tudd, hogy én szeretlek. - suttogtam halkan, de biztos voltam abban, hogy meghallotta.
Megfordultam, majd kiviharoztam az ajtókon és felnyitottam a garázst. Arrébb rugdaltam a szerszámokat és a szerelőpadot, majd zokogva bepattantam a kocsiba és gyorsan hazavezettem.
Otthon csak beszóltam apunak, hogy kész a kocsija, majd felrohantam az emeletre és hangosan bömbölve belezuhantam az ágyba.

~ 1 hét múlva ~

A napok teltek, semmit nem aludtam szinte azóta az ominózus nap óta és enni is alig ettem. A szüleimnek is feltűnt, próbáltak kicsalni a szobámból, vagy kiszedni belőlem, hogy mi történt, de nem beszéltem. Egész héten sírtam, többször be is lázasodtam és rosszul lettem.
Éppen a WC-ről jöttem be a szobámba, amikor apa toppant be.
- Kislányom, valami gond van a kocsi fékjével. Nagyon csikorog. Elmennék én, de üzleti tárgyalásom lesz, eltudnád vinni az autószerelőhöz? - kérdezett rá kedvesen, mire én legszívesebben rávágtam volna azonnal, hogy 'nem', de nem akartam bunkó lenni, így kelletlenül rábólintottam.
Elfogadható külsőt varázsoltam magamra és elindultam oda, ahova soha többé nem akartam többé menni.
Leparkoltam a garázs elé és megnyomtam a csengőt, mire felnyílt az ajtó és megláttam a döbbent tekintetű Harry-t.
- [T/N]? Mit keresel itt? - kérdezte értetlenül és csak ekkor vettem észre, hogy az ő szemei is ki voltak sírva.
- Apa küldött, mert rossz a fék. Megnézed? - motyogtam halkan.
- Persze. - mosolyodott el halványan és betolta a kocsit, majd beinvitált és visszazárta a garázsajtót. Lehajtott fejjel álltam és vártam, hogy elkészüljön a kocsival. Nem akartam ránézni, tudtam, hogy úgy mégjobban fájna, hogy nem lehet az enyém soha. A legnagyobb baj, hogy az utóbbi napokban egyre jobban megszerettem őt.
- [T/N], beszélhetünk? - hallottam közvetlenül magam elől a hangját, mire lassan felemeltem a fejemet.
- Nincs miről. - suttogtam fájdalmasan.
- De, de igen van! - mondta és megragadta az államat. - Nem akartalak a múltkor megbántani.
- Nem bántottál meg! - tiltakoztam azonnal. - Az én hibám, tudhattam volna, hogy nekünk nincs közös jövőnk. - suttogtam szomorúan és egy könnycsepp végigszánkázott az arcomon, amit Harry készségesen törölt le. Eltoltam magamtól és elindultam a kocsi felé. - Kész van? - biccentettem az Audi felé, mire csak bólintott egyet. Már épp be akartam ülni a vezető ülésbe, amikor Harry hangjára figyeltem fel.
- Ne menj el! - kért halkan, hangja meggyötört volt.
- Miért maradjak? - értetlenkedtem.
- Csak... csak... - dadogott.
- Nekem erre nincs időm, Harry! - mondtam, kissé dühösen, mert már otthon akartam lenni és kisírni magamat.
- De én is szeretlek! - kiáltotta utánam, mire én azonnal megtorpantam. Úgy éreztem, hogy a szívem kezd összeforrni, a melegség pedig elöntötte a testemet.
- Te-tessék? - fordultam meg és akkor láttam, ahogy lefolyik egy könnycsepp tökéletes arcán, amitől nekem is megindult a szemem záporesője.
- Szeretlek! - mondta a szemembe nézve, a hangja teljesen őszintén csengett, mégse akartam hinni neki, nem akartam megint összetörni. - Ez az igazság! Szeretlek, egy idióta voltam, amikor azt mondtam, hogy nem akarok kapcsolatot. Akarlak! Azt akarom, hogy a barátnőm legyél! - mondta végig, mire mégjobban elkezdtem sírni, de most már a boldogságtól. Halványan elmosolyodtam, majd elkezdtem felé futni és felugrottam rá. Kezeit a combjaimra fogta, ajkaimat pedig azonnal az övéire tapasztottam. Boldogan csókolt vissza, kezeimet a hajába vezettem és megmarkoltam a fürtjeit.
- Igen. - suttogtam ajkaira.
- Mi igen? - kérdezett vissza értetlenül, de mosolyogva.
- Igen, leszek a barátnőd. - kuncogtam fel, mire ő is szélesen elvigyorodott és a hajamba rejtette az arcát. Megindul velem a lakás fele, majd lerakott az ágyára és fölém hajolva csókolt meg. Kezeimet a hátára vezettem, majd a munkásruhája alá vezettem az ujjaimat és elkezdtem lehúzni róla.
- Hé, mit csinálsz? - hajolt el tőlem, szemei bőszen csillogtak.
- Én... én csak... - dadogtam.
- Nem kell ezt csinálnunk, ha te nem akarod. - rázta a fejét, láttam rajta, hogy semmi neheztelés nem lenne benne, ha azt mondanám, hogy 'nem'.
- Akarlak. - mondtam teljesen komolyan, mire elvigyorodott és hevesen megcsókolt. Munkaruháját végre leszedtem róla, ő pedig idő közben lerúgta magáról a cipőit és a zoknijait. Lágyan kigombolta az ingemet, teljes ellentéte volt annak, amilyen egy héttel ezelőtt volt. Akkor durva és követelőző volt, most pedig érzéki és szeretetteljes.
Lesimította rólam az inget és kikapcsolta a melltartóm elöl lévő kapcsát. Ajkaival nyakamon át mellemre vándorolt és körülzárta velük a mellbimbómat. Lágyan szívta, hátam elemelkedett a matracról és nekifeszült Harry-ének. Áttért a másik mellemre, azt gyengéden csókolgatta, néha-néha megharapta, de ügyelt arra, hogy ne durvuljon. Kezeivel a nadrágomnál kalandozott, kigombolta és elkezdte lehúzni rólam, én pedig lerugdaltam, a szandálommal együtt. Elszakadt mellemtől, nedves csókokat hagyott a hasamon, majd végighúzta a nyelvét a fehérneműm szélénél. Megrándult a hasam, mire a bőrömbe kuncogott és levette rólam az utolsó anyagot. Nyelvével azonnal akcióba lendült, hangosan nyögdécseltem és vergődtem alatta, ő pedig mosolyogva fogott le, hogy ne ficánkoljak. Egyik ujjával a bejáratomat kínozta, majd lassan becsúsztatta. Amikor látta, hogy nem fáj, még egy, majd még egy ujját tüntette el bennem. Megvonaglott a testem alatta, éreztem, hogy el fogok menni, de az utolsó pillanatban elhajolt és az ujjai jelenlétét is visszavonta. Rámhasalt, leküzdötte magáról a boxert és felhúzott egy óvszert. Ezek után pedig már félelem nélkül érezhettük egymást, nem kellett attól aggódnom, hogy nem lesz ennek folytatása. Lassan lökött, minden egyes pillanatot ki akartunk élvezni. Ujjaimmal a bicepszét szorítottam, ő pedig a hátam alá nyúlva ölelt magához. A szívünk egy ütemre vert, egyszerre lélegeztünk, mintha az egész testünk egybeolvadt volna. Egyek voltunk.
- Harry... - nyögtem nehézkesen.
- Én is. Csak egy kicsit tartsd még. - duruzsolta a fülembe, majd lökött pár erőset rajtam és egyszerre nyögtünk fel a nagy mértékű gyönyör miatt. Elengedett, visszaestem a lepedőre, ő pedig rámzuhant.
Kis idő múlva kihúzódott belőlem, leszedte magáról az óvszert, kidobta és ránkhúzta a takarót. Fölé hajoltam, kísértetiesen hasonlított ez a szitu az első együttlétünkre.
- Megcsókolhatlak? - kérdeztem mosolyogva, bár bujkált bennem némi félelem.
- Miért ne csókolhatnál? - értetlenkedett, majd leeshetett neki, mert hátulról átkarolt és erősen magához szorított. - Nem küldelek el! - biztosított, majd mielőtt megcsókolhattam volna, megelőzött, hevesen tapadt ajkaimra.

Brittany

23 megjegyzés:

  1. Sziiaa! Nagyon szépen köszönöm, eszméletlen jó lett!!!
    :)
    Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszett. :)
      Próbáltam 'különlegesre' írni, amiért ilyen sokat késtem, ezért van benne kettő OLYAN rész. :DD
      B.xx

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Huu ez nagyon jo lett*-* "szemem zaporesoje..." imadom:'3♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett. :D <3
      B.xx

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Fura? Uhm... miért? :o
      Egyébként; köszi. :)
      B.xx

      Törlés
  4. Nem fura, hanem T.Ö.K.É.L.E.T.E.S :)xd

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett de úgy érzem nincs kidolgozva megfelelően a történet. Az első együttlét valószínű csupa olajosan, ízzadtan történt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű. xD
      Igazából erre nem is nagyon figyeltem oda. Nagyon akarták egymást, hát most na... Nem volt idő fürdésre. :D
      btw.: Legközelebb majd az ilyen dolgokra jobban odafigyelek. :P
      B.xx

      Törlés
  6. Szia! :) már régóta olvasom a kis blogod, de most először fogott meg annyira a történet, hogy írják is alá. :D egy szóval? Nagyon tetszik! ( és hidd el nem vagyok ilyen túl buzgó, sőt nehéz llenyűgözőni, de neked ezzel a storyval sikerült szóval gratulálok! :))) Az írásod látványosan fejlődik napról-napra! :) csak így tovább! :D.
    ~Mad.xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, örülök, hogy tetszik és tényleg nagyon köszönöm a dicséretet! :$ :D
      B.xx

      Törlés
  7. Nagyon jók történeteid

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon jók még ugyefolytatod????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi. :)
      Az írást, vagy ezt a storyt?
      B.xx

      Törlés
  9. Sziaaa imádom a sztorikat amiket írsz!!♡♥

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, tökéletes írás! :) Gratulálok Brittany, nagyon tehetséges vagy! ;)
    Olvasás közben 1D "Don't Forget Where You Belong" című zeneszámát hallgattam. :)
    Jó volt. :)

    üdv.:
    samwilberry :):)

    VálaszTörlés