Ne ítélj külső alapján (18+)

N. Kingának

Ezzel a sztorival szeretnék utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánni Kingának! :) És sajnálom, hogy ennyit kellett rá várnod :/
Van a suliban egy fiú, akitől mindenki fél. Harry a neve. A pletykák szerint bedrogozza, majd lefekteti a lányokat. Általában nem hiszek az ilyen típusú, alaptalan szóbeszédnek, de róla el tudom képzelni. Tipikus rosszfiú.
Épp mentem a tornaterembe, amikor Harry és a seggnyalói (én csak így hívom őket) elmentek mellettem.
- Nézzétek már - hallottam az egyik hangját, így gyorsabban lépkedtem. Lementem a tornaterembe, de követtek, és amikor be akartam menni az öltözőbe, az egyikük a karomnál fogva elhúzott, majd a falhoz nyomott.
- Szép darab - mért végig mosolyogva.
- Engedjetek el!
Felröhögtek, majd végignéztem rajtuk. Tetőtől talpig feketében voltak, a karjuk tele tetoválva.
- Szerintem inkább hagyjátok - szólalt meg Harry.
- Most miért? Csak nézd meg - húzta le a pólómat, így teljesen kilátszott a melltartóm, amin nevetni kezdtek. Ellöktem magamtól a kezét, és megigazítottam a felsőmet.
- Teszed szépen, amit mondunk, vagy kénytelenek leszünk erőszakhoz folyamodni.
Ki akartam kerülni, hogy elmenjek, de erősen visszarántott.
- Nem hallottam! - nézett a szemembe. Már szinte remegtem a félelemtől.
- Na jó, most már tényleg elég lesz - vette le Harry a srác kezét az enyémről.
- Most mit finnyáskodsz, Styles? - nézett rá felvont szemöldökkel, majd Harry-t leszámítva mind elmentek.
- Jól vagy? - nézett rám, s a tekintetéből érdeklődést vettem le.
- Ja, azt hiszem - fogtam a fájó kezemet, ahol az a barom szorongatott. - Te most mit akarsz csinálni velem? - néztem fel rá.
- Semmit - mosolyodott el halványan. - Ti lányok, azt hiszitek, hogy én vagyok a legrosszabb közülünk, pedig nem. Ezek a barmok molesztálják a csajokat, én azért vagyok, hogy ezt megakadályozzam.
Nem tudtam, hogy higgyek-e neki. Elég őszintének tűnt, de mi van, ha átver?
- Nem hiszed, igaz? - nézett a szemembe. Egy pillanatra lefagytam, s elvesztem zöld íriszeibe. - Bebizonyítom, ha szeretnéd. Nem vagyok olyan, mint ők.
- Mégis hogy karod bebizonyítani?
- Majd meglátod - kacsintott. - Csak suli után várj meg!
Meg se várta a válaszomat, elment, én pedig felhúzott szemöldökkel mentem be az öltözőbe.

Lassan eltelt a nap, és ahogy kiléptem a kapun, Harry ott állt.
- Szia, mehetünk? - mosolygott.
- Hova?
- Csak gyere! - biccentett a fejével a kocsija felé. Megforgatva a szememet sóhajtottam egy nagyot, majd elmentem vele. Beültünk a kocsiba, s Harry mosolyogva végignézett rajtam.
- Elárulod, hova megyünk?
- Nyugi, ne kíváncsiskodj! - mosolygott féloldalasan, amitől egész aranyosnak tűnt.
- Minden lánnyal ezt csinálod? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
- Nem - indította be a motort, majd elindultunk.
Már vagy 20 perce utaztunk, amikor megérkeztünk egy erőhöz. Leparkolt, majd kiszállt, és kinyitotta nekem az ajtót.
- Mit keresünk itt? - néztem körbe.
- Eddig csak kérdéseid voltak, na, bízz bennem! - mosolygott, majd megfogta a kezemet, s egyre beljebb mentünk az erdőbe. Őszintén szólva kicsit féltem, de mikor megláttam, hogy a tisztáson áll egy kis faház, megkönnyebbülten felsóhajtottam.
Bementünk, és egész barátságosnak tűnt.
- Imádok ide jönni, olyan nyugodt az egész - dobta le magát a kapaéra. - Gyere, ülj le!
Körbenéztem, majd leültem mellé.
- És miért hoztál ide?
- Megint csak a kérdések - nevetett kicsit. - Egyébkén azért, mert jobbam meg szeretnélek ismerni.
- Jobban megismerni? Miért? - néztem rá.
- Csak kérdezni tudsz? - mosolygott. - Ne kíváncsiskodj! Kérsz valamit?
- Nem, köszi.
- Oké. Na, mesélj magadról - helyezkedett el kényelmesen. Utálom, amikor erre kérnek, mert sose tudom, hogy mit mondjak.
- Hát... szerintem átlagos vagyok, szeretek zenét hallgatni, a barátaimmal lógn... - nem tudtam befejezni, mert ajkait az enyémekre tapasztotta. Megfogta a derekamat, közelebb húzott magához, és folyamatosan csókolt. Nem bírtam magammal, visszacsókoltam, és azok a percek valami eszméletlenek voltak.
Zihálva váltunk el egymástól, de csak pár centire, s Harry a szemembe nézett.
- Ne haragudj, de már nem bírtam - mosolyodott el. Nyeltem egyet, megfogtam két oldalt az arcát, s megcsókoltam. Újabb percekig faltuk egymás ajkait, s egyre szenvedélyesebben csókolóztunk.
Elölről beleültem az ölébe, de ajkaink nem szakadtak el egymástól, s kicsit megmarkolta a fenekemet. Belemosolyogtam a csókunkba, majd megharaptam az alsó ajkát, mire felmordult. Kezét végighúzta a combomon és az oldalamon, majd lekapta rólam a pólómat. Annyi vágy volt bennem, mint még soha. Harry teljesen beindított, pedig semmi különösebb dolgot nem csinált.
Hirtelen hanyatt fektetett, levette a pólóját, s fölém mászott. Apró csókokkal hintette be a nyakamon a bőrt, amitől teljesen ellazultam. Csukott szemmel ziháltam, s puha hajába túrtam.
Haladt egyre lejjebb, végigcsókolta a hasamat, majd megfogta a nadrágomat, kigombolta, s lehúzta rólam. Végignézve rajtam megnyalta az alsó ajkát, majd megfogtam a karját és visszahúztam magamhoz, hogy megcsókoljam. Kezét bevezette a hátam alá, egy egyszerű mozdulattal kipattintotta a melltartómat, majd levette rólam. Melleimre tapadt, kézzel és szájjal kényeztette felváltva. Nagyokat sóhajtoztam, s a kanapé szélét szorongatva élveztem tetteit.
Fogai közé vette a bugyim szélét, s kínzóan lassan húzta le rólam. Ledobta az anyagot a földre, majd felültem, s hanyatt fektettem. Csípőjére ülve elkezdtem csókolgatni a nyakát. Kezét a fenekemre vezette, majd mikor megszívtam a bőrét, erősen megmarkolta. Ettől egy kisebb nyögés szaladt ki a számon, mire kajánul elmosolyodott.
- Rohadt szexi vagy - súgta, majd a tarkómnál fogva magához húzott, s megcsókolt. Végigpusziltam az állcsontját, végig a nyakát, majd az egész kidolgozott felsőtestét. Nadrágjához érve éreztem, hogy már elég kemény, mire elmosolyodtam, s ajkamba haraptam.
Kigomboltam a nadrágját, majd leügyeskedtem róla, és a földre dobtam. Gondoltam, játszadozok vele, így rámásztam, s olyan szenvedéllyel csókoltam meg, mint még soha senkit. Eközben erősen merev férfiasságához nyomtam magam, mire egy nagyot nyögött.
- Akarlak! Most! - nézett rám, a szeme már sötét volt a vágytól. Levettem róla a boxerét, majd fölé helyezkedtem. Lassan ráereszkedtem, ami mindkettőnkből egy szaggatott sóhajt váltott ki. Megfogta a csípőmet, és lassan mozgatni kezdett. A kis házban csak a hangos zihálásunk hallatszott, majd mikor kezét a fenekemre csúsztatta, gyorsítani kezdtem a tempón. Végig a szemébe néztem, néha loptunk egymástól egy-egy csókot. Alulról kezdett döfködni, ami mindkettőnket egyre közelebb juttatott a csúcshoz.
Lassan nyakához hajoltam, s csókolgatni kezdtem, amitől egyre hangosabban nyögött.
- Mi-mindjárt - ziháltam. Vadul megcsókolt, én pedig körözni kezdtem a csípőmmel. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, majd egy kisebb sikoly kíséretében a csúcsra jutottam. Még egy kicsit mozogtam, s Harry is elment egy férfias nyögés mellett.
Zihálva a szemébe néztem, majd a homlokomat fáradtan az övének döntöttem. A hajamat hátradobta, s megcsókolt.
Lemásztam róla, magamra vettem a bugyit és a melltartót, ő pedig felvette a boxert. Hanyatt feküdt, s magára húzott. Fejemet letettem a mellkasára, hallottam szívdobbanásait, éreztem minden egyes levegővételét.
- Na most már elhiszed, hogy más vagyok, mint ők? - simogatta a karomat.
- Uhu - mosolyogtam. - De akkor miért lógsz velük?
- Mert akkor már az összes lányt felcsinálták volna. Benned viszont van valami, ami engem megfogott.
Elmosolyodtam, majd felnéztem rá.
- Remélem nem ez volt az utolsó alkalom - mosolygott.
- Abba biztos lehetsz - csókoltam meg.

~E

4 megjegyzés: