E-mailben érkezett, Harry (18+)

Írta: Ami

Reggel napsütésre ébredtem. Lassan hasamra fordultam és megláttam Őt. Magát a két lábon járó tökéletességet.  Arcába hullott a haja ami így kócosan is egyszerűen tökéletes volt. A szobában csak a halk szuszogását lehetett hallani. Rajta merengtem és a tegnap esténken. 2 hónapja vagyunk „együtt”. Nem, nem járunk, általában egy-egy numerát szoktunk lenyomni aztán mindenki megy a dolgára. Most mégis mellette fekszem. Hogy miért? Magam sem tudom megmagyarázni. Sosem szoktuk egymásnál tölteni az éjszakát. Most mégis itt vagyok….  Gondolataimból halk mocorgása rángatott vissza a valóságba. Lassan kinyitotta szemeit és rám mosolygott majd puszit nyomott arcomra. –Jó reggelt! - köszöntött rekedtes hangján .- Jó reggelt! Kezdtem kikászálódni az ágyból amikor két kéz körbefogta a derekam és visszarántott az ágyba. –Mégis hová mész szépségem? – kérdezte. –Haza!- feleltem kicsit szárazon. Ugyanis elegem van abból hogy csak „ágyas” vagyok neki. Mert én már nagyon rég óta többet érzek iránta de sosem mertem neki elmondani. – Kérlek ne. Maradj még! – kérlelt.  –Nem Harry nem maradok elegem van abból hogy csak azért kellek neked hogy lefektess. - kicsit felemeltem a hangom. –Most miért akadsz ki? – kiabált. – Tudtommal te is csak azt akarod. – Igen azt akartam, de már nem. Mert már többet érzek irántad. – utolsó szavaimat sírva mondtam. Nem válaszolt semmit csak lesütötte szemeit. Ekkor én kirángattam magam szorításából, felkapkodtam magamra a ruháimat és amilyen gyorsan csak tudtam elrohantam onnan. Haza.
*****
Tudom kicsit bunkóság volt csak úgy lelépni, de egyszerűen nem bírtam a szemébe nézni.  1 hét telt el és nem keresett. Mégis mit gondoltál? Azt hiszed hogy számítasz neki? Hogy keresni fog? Ugyan , hülyeség. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok jártak a fejemben amikor kopogásra lettem figyelmes. Lassan kikászálódtam az ágyamból és lementem az előszobába.  Kinyitottam az ajtót, felnéztem és egy pár zöld szempárral találtam szembe magam. – Szia gyönyörű! – köszöntött kedvesen. – Szia! Gyere beljebb. – majd félre álltam az ajtóból hogy betudjon jönni. Levette a kabátját majd helyet foglalt a fotelben a nappaliban. Követtem a példáját csak én a vele szemben lévő kanapén helyeztem magam kényelembe. Pár percig csöndben ültünk végül megtörte a csendet – Sajnálom hogy kiabáltam.  – Semmi baj nekem kéne bocsánatot kérnem hogy úgy elrohantam.  – Semmi baj amúgy miért rohantál el? – kérdésére nem tudtam mit válaszolni mert őszintén megmondom nem tudom én magam sem tudom. Inkább úgy mondanám hogy reflexből csináltam , vagy hogy ösztönös. Nem tudom. Majd újra megszólalt. – Tényleg? – Mi tényleg? – Tényleg többet érzel irántam? – miközben ezt a kérdést feltette leült mellém a kanapéra.  – Azt hiszem… Igen.  –  Értem - Amint ezt kimondta ajkait enyémre nyomta. Olyan szenvedélyesen csókolt meg. Eddig mindig úgy csókolt meg mintha sietne valahova. Most viszont nagyon lassan és lágyan csinálta. Amikor ajkaink szétváltak Harry felállt és kiment a helyiségből. Annyira le voltam sokkolva hogy arra lettem figyelmes hogy csapódik a bejárati ajtó. Már másodperc után felpattantam a kanapéról és kirohantam az utcára, és futni kezdtem. - Harry!  - kiabálásomra megfordult megállt és széttárta a karjait. Azonnal ráugrottam, derekát körbe fogtam lábaimmal fejemet nyaka hajlatába hajtottam, ő pedig erős karjával tartott fejét vállamon pihentette. Így álltunk hosszú percekig. Majd felemeltem a fejem és barna szemeimet az ő zöld íriszeire emeltem. Elvesztem bennük. Majd Harry megszólalt. – Én is. – Mi te is? – Én is többet érzek irántad. –Nekem sem kellett több azonnal letámadtam ajkait.  Mikor ajkaink elváltak, leeresztett és kezeinket összekulcsolta és elindultunk vissza a házamba. Amikor beértünk, bezártam az ajtót. Amint megfordultam Harry nekem támadt. Neki nyomott a falnak és a nyakamat kezdte csókolgatni, néha megharapdálta vagy egy-egy puszit lehelt rá. Majd megtalálta ajkai az enyémeket és csókolózni kezdtünk. Harry megnyalta alsó ajkam bejutásért könyörögve. Azonnal megadtam neki, amint nyelve megtalálta enyémet azonnal vad táncba kezdtek.  Közben Harry lerugdalta cipőit és felemelt, dereka köré fontam lábaimat és elindult velem a szobám felé. Közben a csókunk nem szakadt meg. Lassan lelökött az ágyra és fölém magasodott. Mikor ajkaink levegő hiányában elváltak, újra megtámadta a nyakamat. A haja közé fontam ujjaimat és felhúztam magamhoz. Fülébe súgtam a szavakat: -Szeretkezz velem. – Harry arcán egy huncut mosoly ült, és újra a nyakamnál éreztem ajkait. A pólómat levette, és a nyakamtól a hasam aljáig a testem minden részét ellepte puszikkal. Mikor a nadrágom széléhez ért kérlelve rám nézett én bólintással engedélyeztem hogy leveheti a nadrágom. Mikor levette útra indult a keze a melltartóm kapcsát keresve. Mikor megtalálta, kikapcsolta és levette. Egyik mellemet kézzel másikat szájjal kényeztette. Amikor végzett, lejjebb haladt a bugyim szélébe akasztotta ujjait és őrjítő lassúsággal lehúzta azt. Majd feldugta két ujját, és gyorsan ujjazni kezdett. Majd két ujját nyelve váltotta fel. Mikor már éreztem hogy közel vagyok, jeleztem Harry-nek a neve nyögdécselésével. Mikor majdnem elélveztem, Harry abbahagyta én pedig kicsit dühösen néztem rá. – Nem ettől fogsz elmenni- mosolygott majd megcsókolt. A hátára fordítottam és ráültem derekára. Levettem pólóját, és végig csókoltam felsőtestét. Majd ajkaimat végig húztam a hasán egészen a nyakáig ott elkezdtem csókolgatni harapdálni. Közben kezem levándorolt az övéhez kikapcsoltam majd ajkaim elszakadtak nyakától és ahogy ő tette így én is csiga lassúsággal lehúztam a nadrágját. Majd mikor megláttam hogy már kezd dudorodni, úgy gondoltam játszok vele egy kicsit és boxeren keresztül leheltem puszikat férfiasságára. Ő ezeket mély nyögésekkel díjazta. Majd lassan fogaimmal lehúztam a boxerét a végén kézzel rásegítettem. Felnéztem Harry-re aki kérlelve nézett rám. Vettem a célzást és végig nyaltam férfiasságán majd a tetejére puszit nyomtam, majd mikor nem figyelt bekaptam az egészet és gyorsan szopni kezdtem. Kezeit hajamba fúrta és ő diktálta a tempót. Onnan tudtam hogy közel van mert egyre gyakrabban és egyre nagyobb nyögések hagyták el ajakit. Majd leálltam ő pedig szomorúan nézett rám. – Te sem hagytál elmenni- mosolyogtam majd felhúzott és megcsókolt. Hátamra fordított majd megcsókolt. Nagy nehezen megszakította csókunkat felállt a nadrágjához ment kivette a tárcáját abból az óvszert. Majd visszatért eredeti pozíciójához. Foggal kibontotta a csomagolást, majd felgörgette magára a gumit és lassan belém hatolt. Már vártam a fájdalmat, de nem jött. Rögtön jó érzés fogott el, ezért szóltam Harry-nek hogy csinálja gyorsabban. Kicsit gyorsított, majd hírtelen fordított a helyzeten és én kerültem felülre. – Lovagolj meg. – Kérésének eleget tettem és elkezdtem lovagolni rajta. Néha lassítottam vagy éppen gyorsítottam. Le-lehajoltam hozzá hogy lopjak csókokat. Mikor éreztem hogy közel vagyok. – Harry mindjárt… - Várj meg. – így tettem bár nehéz volt. Harry  megfogta a csípőmet és gyorsított majd éreztem hogy büszkesége megrándul bennem és egyszerre élveztünk el. Mikor kifújtuk magunkat, Harry leszállított magáról, az óvszert kidobta az ágy melletti kukába majd visszabújt mellém. Magunkra húzta a takarót és előröl a derekamnál fogva magához húzott és megpuszilta a homlokom. – Ez eszméletlen volt. – Szerintem is. – (T/N)  tényleg többet érzek irántad. És azt hiszem beléd szerettem. – nem tudtam mit mondani csak megcsókoltam. – Szeretlek Harry. –Én is szeretlek.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! Kérhetek egy sztorit Louval? Julcsi névre

    VálaszTörlés
  2. Szia :)Kérhetnék egy romantikus +18as sztorit Niallel?? :) Előre is köszönöm. x

    VálaszTörlés
  3. Jo lett es ha nem gond nekem is irnal egy 18+sztorit Niallel Reni neven???

    VálaszTörlés
  4. Szia, én is kérhetek egy romantikus +18 sztorit Niallel? :) Lili vagyok. :)

    VálaszTörlés
  5. Hello. Bocsi hogy negativ kritikaval jovok. Alap szinten jo lett. De rengeteg benne a mikor es a majd szo igy nem volt olyan elvezetes:s

    VálaszTörlés