E-mailben érkezett, Niall (18+)

írta: Szófa Sopfie

Idegesen nyomkodtam a telefonomat, miközben arra vártam, hogy szólítsanak. Már fél órája ültem az orvosi rendelőben, de azóta sem történt semmi. Már éppen haza akartam menni, mikor egy nővérke kilépett az ajtón:
- Megan Bennet! 
- Végre... - morogva léptem be az ajtón. A nővérke kiment, a nőgyógyászom, Niall pedig becsukta mögötte az ajtót. Szétnéztem: az asztalán Nando's zacskó hevert, mint mindig. Már több, mint egy éve járok Niallhoz, és jó kapcsolatot alakítottunk ki, nem olyanok voltunk, mint egy orvos és a páciense. Szinte már a barátom volt, és nem csak az orvosi dolgokat tudta rólam, hanem az életemet is ismerte. Ő magyarázott el mindent az elsővel kapcsolatban, ő írta fel nekem a fogamzásgátlót, és ő jött rá, hogy a gyógyszertől majdnem bediliztem. Sokat köszönhettem neki... talán ettől szerettem belé, de persze ezt sosem mondanám el neki.
- Szia, miben segíthetek? - mosolygott rám Niall, ezzel elvonva a figyelmem minden másról.
- Öhm... az a helyzet, hogy lehet, terhes vagyok - habogtam, - egy vizsgálatot szeretnék. 
- Rendben, vetkőzz csak le.
Míg a ruháimat szedtem le magamról, Niall próbált beszélgetni velem.
- Na, és, szeretnél terhes lenni?
- Nem. - morogtam.
- Miért? Nem vagytok már együtt Sammel?
Na, igen. Sam a barátom volt, úgy... 2 éven keresztül. De nem értettük meg egymást, szóval szakítottunk, de előtte még tett velem valami gerinctelen dolgot...
- Nem. Mikor utoljára lefeküdtünk, utána elmondta, hogy ezt a gumit direkt kilyukasztotta előtte, hogy örökre magához láncoljon... - nyeltem egy nagyot. Lehet, ezt nem kellett volna elmondanom...
- Már mióta mondom neked, hogy szakíts vele, mert egy beteg, nem?
Lassan az ágyra feküdtem, Niall pedig mellém ült.
- Hogy biztos legyek mindenben, kétféleképpen is megvizsgállak.
Először a hasamra kente a zselét, amit az orvosok használnak, és azzal a szerkezettel, amit utána a hasamra tett, nézte az ultrahangot.
- Nem látok semmit. - mondta, majd letörölte a zselét a hasamról. Úgy emlékeztem, ezt nem szokták csinálni az orvosok, nem?
- Na, akkor következzen a hüvelyi ultrahang - sóhajtott, majd lassan feltolta nekem azt a szerkezetet, amire már ráhúzott egy óvszert. Mikor megtalálta vele egy véletlen folytán a G-pontomat, felnyögtem, biztosan elég hangosan ahhoz, hogy meghallja. 
- Nem látok semmit. - húzta ki belőlem azt a valamit, majd az óvszert kidobta a kukába. Vörös fejjel felöltöztem, és mikor kiléptem, már az ajtónál várt rám.
- Még egy valamit meg szeretnék nézni. - mondta, és kulcsra zárta az ajtót. Visszavezetett az ágyhoz, és elém állt, vészesen közel.
- Ez mikor is történt?
- Úgy... 2 hónapja. - habogtam.
- Olyankor a mellek már megváltoznak, meg szeretném nézni őket.
Mindenféle engedély nélkül levette a felsőmet, a melltartómat kikapcsolta, és a melleimet kezdte masszírozni. A számat összeszorítottam, hogy még véletlen se nyögjek. De mikor csókolgatni kezdte őket, a mellbimbómat pedig gyengéden megszívta, betelt a pohár. Hangosan sóhajtottam, és meghúztam a haját. Ezzel őt is felbátorítottam, a combjaim alá nyúlt, és felemelt, míg én a karomat a nyaka köré fontam. Teljesen felmászott velem az ágyra, amire aztán lefektetett és vadul csókolni kezdett. Viszonoztam a csókot, és nagy zihálások között, míg kezemmel a hajába túrtam, az ágyékához préselődtem. Felmordult, és áttért a nyakam csókolhatására. Annyira puha volt a szája, teljesen kikészültem tőlük, és a hátát karmolásztam. Nadrágján keresztül megmarkoltam péniszét, ami már teljesen kemény volt. Mikor a szemembe nézett, láttam, hogy a pupillája teljesen kitágult, szemei sötétek voltak a vágytól. Szinte letépte rólam a ruhát, aztán vadul tépte ajkaimat. Az állam vonalán elindulva először a nyakamat csókolta tovább, megszívta, harapdálta, aztán áttért a melleimre. Hangosan sóhajtoztam, miközben Niall addig csókolgatta a melleimet, míg mindkét bimbóm meg nem keményedett. Ezután felhúzta a lábaimat, és a combom belsejét kezdte csókolgatni.
- Ne kínozz... - nyögtem ki a szavakat. Nem is kellett neki több, gyorsan nyalni kezdett, mire nyögéseim felhangosodtak. Hamarosan megéreztem magamban ujjait is, amikkel gyorsan pumpálni kezdett. Mikor már közel voltam, Niall abbahagyta az eddigi műveletét, felmászott hozzám és gyengéden megcsókolt. Én viszont már annyira be voltam indulva, hogy fordítottam helyzetünkön, és most én szabadítottam meg őt a ruháitól. Egyből a lényegre tértem, kezembe vettem férfiasságát, ami a hasáig felcsapott. Hogy én is kikészítsem őt, először csak ujjaimmal simogattam, alig értem hozzá, kicsiNiall pedig lüktetésekkel próbált közelebb férkőzni az ujjaimhoz. Mikor úgy éreztem, eleget kínoztam, megmarkoltam Niall péniszét és húzogatni kezdtem rajta a kezem. Hangos sóhajjal jelezte, hogy élvezi, amit csinálok, mire én hirtelen bekaptam annyit, amennyit csak tudtam, és gyorsan szopni kezdtem.
- Úristen... - nyögött Niall, miközben a hajamba túrt, és ő diktálta tovább a tempót. Mikor éreztem, hogy nem kell neki sok, abbahagytam és felmásztam hozzá. A tarkómnál fogva magához húzott, és szenvedélyesen megcsókolt, aztán elővett egy lila zacskót, és a benne levő óvszert felgörgette férfiasságára. Lábaim közé férkőzött, és a hegyével izgatni kezdte a csiklómat. Mikor kezdett behatolni, megszólaltam:
- Niall, ezt nem kellene...
- Dehogynem! - morgott, és teljesen belém nyomult. Először lassan mozgott, hogy megszokjam méretét, de pár perccel később már iszonyatos tempóban csináltuk. Nyögéseink megtöltötték a szobát, és ilyenkor örültem, hogy hangszigetelt az ajtó. Minnél mélyebben volt bennem, annál többször érintette a G-pontomat, aminek meg is lett a hatása.
- Niall, én mindjárt...
- Én is... 
Néhány pillanat múlva egyszerre élveztünk el Niallel, mikor végigkarmoltam a hátát, közben pedig egy puszit nyomtam a szájára. Még mozgott bennem egy kicsit, aztán kihúzta belőlem magát. Itt viszont felmerült egy kis probléma.
- Megan...
- Mi az? - ültem fel még mindig pihegve.
- Azt hiszem, nekünk is kiszakadt a gumink, de most tényleg. - kidobta a gumit a kukába és az ágyra feküdt. Én hozzábújtam, és nem is tudtam, mit mondjak.
- Mi lenne, ha nem vetetnéd el? - nézett rám nagy szemekkel Niall.
- Tessék?
- Megan, szeretlek, és szeretném, ha örökre együtt maradnánk.
- Ezt komolyan mondtad? - nagyon meglepődtem. Niall engem akar? Mikor sokkal jobbat is kaphatna?
- Ha választanom kellene közted és a Nando's között, téged választanálak. 
- Ez óriási döntés lenne tőled - mosolyodtam el. - Én is szeretlek, és veled maradok örökké!
Azóta már 5 év telt el, és boldogan élünk együtt Niallel és a kisfiunkkal.

2 megjegyzés: