E-mailben érkezett, Ezt mire véljem? (18+)


írta: Szily
nézzetek be egy boydirectioner blogjába: http://szily-dreams.blogspot.hu/

   A penge lassan szaladt végig a bőrömön, hatalmas sebet hagyva
maga után. A vörös folyadék, szinte azonnal elkezdett folyni, és
lecsepegett a földre. Ahogy egyre több, és több vágás lett a kezemen,
annál jobban folyt a vér. Az elején még egy kicsit fájt, de idővel
megszoktam, és már csak a vörös vér színe tudott lángba hozni.
 A fürdőszoba ajtaja hátracsapódott, és valaki berontott. Amint
meglátta, hogy mit csinálok, azonnal kivette a kezemből a pengét.
Szemeimből patakként folytak a könnyek, de már nem fárasztottam magam,
hogy letöröljem őket. Két erős kart éreztem a derekam körül, ami
felemelt, és kivitt a szobámba. Kezemmel eltakartam az arcom, mert nem
szerettem volna, ha Harry, a legjobb barátom, ilyen állapotban lát.
- Bory, mi ütött beléd? - kérdezte. - Miért kell ezt csinálni? - a
szekrényből elő szedett kötözőszert, és elkezdte bekötözni a kezem.
- Semmi. -hazudtam.
- Kérlek, ne hazudj! Tudom, hogy van valami veled!


 Szememből ismét eleredtek a könnyek, amelyek lassan folytak
végig az arcomon. Harry letörölte őket, és mélyen a szemembe nézett.
Szemei csak úgy csillogtak a halvány fényben.
- Tayler... - suttogtam.
- Mit tett veled az a beteg állat? - kérdezte.
- Szakítottunk, majd....
- Majd?
- Megütött! - zokogni kezdtem, és Harryhez bújtam. Karjait körém
fonta, és szorosan szorított. Abban a pillanatban biztonságban éreztem
magam, abban a pillanatban semmi sem bánthatott.
- Minden rendben lesz. Én itt vagyok... - halkan mondta, de tisztán
lehetett hallani.
         Az államtól fogva fejemet felemelte, és ajkait az enyémre
tapasztotta. Váratlanul ért, de valami oknál fogva, tetszett. Ajkaink
lassan váltak el egymástól, majd szinte azonnal megint összetapadtak.
Csókolózásunk heves csókcsatába végződött. Harry keze végigjártam a
testem minden egyes pontját, én meg a hajába túrtam.
       Lehámozta rólam a pólómat, majd hanyatt fektetett. Újra
megcsókolt, majd a nyakam kezdte el kényeztetni  és szívni.

-Harry, nekem ez lesz az első...
- Sajnálom! - mondta, majd felállt rólam.
- Nem mondtam, hogy nem akarom, csak kérlek vigyázz rám!
- Megígérem! - megcsókolt.
       Kicsit megemelkedtem, ezalatt egy mozdulattal kikapcsolta a
melltartómat,és a földre dobta. Hosszú ideig nézte a melleimet, majd
megnyalta az ajkait.
- Gyönyörű vagy! - mondta két csók közt, majd áttért a melleimre, és
azokat kényeztette. Puszilgatta, néha megharapdálta, és szívta őket.
Kéjes nyögések hagyták el a számat, amin büszkén mosolygott.
       Miután megunta, lefele haladt, közben puszikkal látta el a
hasam. Nadrágomtól gyorsan megszabadított, és egy puszit nyomot rám,
bugyin keresztül. Egy hatalmasat  sóhajtottam. Lassan húzta le rólam a
bugyimat, majd azt is eldobta. Temérdek puszival látta el a belső
combomat. Mosolyogva nyalta meg két ujját, és bejáratomhoz vezette.
- Biztos, hogy akarod? - kérdezte.
- Igen, de óvatosan!
       Ismét végignyalta a két ujját, és az egyiket lassan elkezdte
belém tolni. Kicsit fájt, de nem volt annyira vészes. Lassan
a kellemetlen érzés elmúlt, és élvezni kezdtem. Hatalmasokat nyögtem,
amiben az egész szoba belezengett. Éreztem ahogy alhasam görcsbe
rándul, és tudtam, hogy már nem sok kell.
- Harry... - préseltem ki fogaim közt, amitől abbahagyta. Felcsúszott
hozzám, és ismét megcsókolt.
- Most én jövök! - mondtam.
- De ha akarod, nem kell! - nyakamat kezdte harapdálni.
- Akarom.
       Fordítottam a helyzeten, így én kerültem felülre. Levettem róla
a pólóját, és végigmértem a testét. Beleharaptam az ajkamba a
látványtól, ami egy mosolyt csalt az arcára.Apró csókokkal láttam el a
testét. Idegtépő lassúsággal kapcsoltam ki az övét, és operáltam le
róla a nadrágot. Boxere tetejénél végignyaltam a hasát, majd lassan
levettem róla az utolsó ruhadarabot is. Méretét látva, a hideg
teljesen kirázott. Óvatosan tettem rá a kezem, és húzni kezdtem rajta
a bőrt, amit ő kéjes nyögésekkel jutalmazott. Amikor a legkevésbé
számított rá,
számba vettem annyit, amennyi csak belém fért. Gyorsan mozgattam
fejem fel-le, amit ő nagyon élvezett. Kezeit ökölbe szorította,
szemeit behunyta, és nagyokat sóhajtozott. Amikor éreztem, hogy már
nem kell sok neki, abbahagytam. Felcsúsztam hozzá, és megcsókoltam.
Felém kerekedett, és bejáratomnál kezdett körözgetni.
- Biztos, hogy akarod? - elismerően bólintottam, majd lassan elkezdte
belém tolni magát. Idegtépő lassúsággal tolta belém magát, mégis
iszonyúan fájt. Szememből egy könnycsepp folyt le az arcomról. Amikor
ezt meglátta Harry, a mosoly lefagyott az arcáról, és szomorúan nézett
rám. Egy könnycsepp indult el a szeme sarkából, ami végigfolyt az
arcán.
- Sajnálom! - kihúzta magát belőlem, és mellém feküdt. Letörölte
könnycseppeit, és megcsókoltam.
- Folytasd kérlek! - suttogtam.
- Nagyon szeretlek, de nem akarok neked fájdalmat okozni! - mondta.
- Kérlek, érezni akarlak magamban! - mondtam.
       Ismét fölém mászott, és óvatosan csúsztatta magát belém. A
fájdalom most nem volt annyira elviselhetetlen. Óvatosan húzta magát előre-hátra, és ezt
egy idő után kifejezetten tetszett. Nyögéseink megtöltötték a csendes
szobát, sőt szerintem még a házat is. Éreztem ahogy hátam megfeszül,
és elélvezek. Harry még tolt bennem párat, majd ő is belém élvezett.
Kicsúsztatta magát belőle, még nyalat rajtam párat, ami igazán jól
esett. Lehúzta magáról az óvszert, és a kukába dobta. Felvettük a
ruháinkat, és ledőltünk az ágyra. Fejem a mellkasára fektettem, és
ujjainkat összekulcsoltuk.
- Ígérd meg, hogy többet nem vagdosód magad! - túrt bele a hajamba Harry.
- Amíg mellettem maradsz, megígérem! - suttogtam.
      Az ajtó nagy zajjal nyílt ki, és jelent meg anyu feje mögüle.
- Megjöttünk! - mondta, és becsukta az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése