A premier (18+)

Sissynek

Hatalmas One Direction rajongó vagyok és ezt a szüleim is pontosan tudják, ezért szülinapomra a This is us London-i premierjére kaptam egy VIP jegyet. A VIP itt annyit jelent, hogy a srácokkal egy páholyba lehetek és utána az after party-ra is mehetek velük.
Izgatottan szálltam ki a kocsiból, amit értem küldtek. A srácokat megpillantottam, épp fotózták őket és az újságírók kérdéseire válaszolgattak. Az egyik biztonságiőrnek megmutattam a VIP kártyámat, mire ő a hátsó bejáraton bekísért és mondta, hogy várjam meg itt a fiúkat.
Nemsokára kinyílt a főbejárat, amihez időközbe odamentem és a srácok ugráltak be rajta, nevetve. Amikor megláttak, vigyorogva odasiettek hozzám.
- Szia! Te vagy [T/N]? - kérdezte Liam. Bólintottam egyet, mire mindenki mosolyogva átölelt.
- Menjünk fel! - kiáltotta Niall és Louis, majd egyszerre felfutottak a páholyba, én pedig utánuk siettem. Örültem, hogy nem New York-i vagyok, ugyanis annál a premiernél voltak ott a szülők és a barátnők, ennél viszont csak a srácok.
A páholyba kívülről nem lehetett belátni, olyan üveggel volt lefedve, gondolom a rajongók miatt, de belülről tökéletesen ki lehetett látni. Egy sor szék volt és pont hat székből állt.
Zayn ült szélre, mellé Liam, Niall, Louis és végül Harry, így én mellé kerültem, na nem mintha bántam volna.
A kapukat kinyitották a rajongók pedig beözönlöttek. Miután mindenki lenyugodott, elindult a film. Izgatottan néztem, nagyjából tíz perce ment, amikor egy nagy kezet éreztem meg fedetlen combomon. Egy pántnélküli, mini koktélruhát viseltem. Oldalra néztem és összevont szemöldökkel tekintettem Harry-re, aki nyugodt arccal meredt a kivetítőre. Ő nem nézett rám, de feljebb csúsztatta a kezét, be a szoknyám alá, egészen a tangámig. Először azon keresztül simogatott, próbáltam nem felnyögni, ezért kicsit közelebb húzódtam hozzá és a vállába nyomtam a fejemet. A filmre már esélyem se lett volna figyelni.
Ujjait becsúsztatta a bugyimba és most már úgy dörzsölte a csiklómat. Amint megérezte, hogy teljesen nedves vagyok, rám nézett és elvigyorodott. Én erősen megragadtam a bicepszét és a fejemet is szorosabban nyomtam neki, hogy tompítsam a nyögéseimet. Próbáltam arrébb húzódni tőle, de a lábát beleakasztotta az enyémbe és erősen kifeszítette, így esélyem se volt megakadályozni tetteiben. Kis idő múlva váratlanul felhelyezte egy ujját, mire önkéntelenül is felnyögtem hangosan.
- [T/N], jól vagy? - kérdezte Louis, miközben gyanakodva méregetett engem és Harry-t is. Viszont Harry még mindig gyorsan mozgatta az ujját és hozzáadott mégegyet. Vörös arccal, beharapott szájjal bólintottam egyet.
- Nem, [T/N] rosszul érzi magát. - mondta Harry. - Kikísérem a mosdóba. - kirántotta az ujjait, megragadta a csuklómat és elkezdett maga után húzni. Egy folyosóra értünk, ott pedig belökött egy ajtót, amin a One Direction név díszelgett. Hamar rájöttem, hogy ez az öltözőjük.
Bezárta az ajtót és nekilökött a falnak. Ajkait erősen enyémekre tapasztotta és hevesen megcsókolt. Nem csókoltam vissza, mindig ilyesmiről álmodtam, de most nagyon megijedtem. Amikor ő is észrevette ezt, elhúzódott és mosolyogva nézett.
- Nagyon kívánlak. - motyogta, majd lehúzta rólam a ruhámat. Csillogó szemekkel konstatálta, hogy nincs rajtam melltartó és azonnal melleimre vetette magát. Az egyiket szívogatni kezdte, a másikat pedig masszírozta. Hangosan nyögdécseltem, ez pedig tovább bátorította. Addig kényeztetett, amíg mellbimbóim meg nem keményedtek. Ekkor lehúzta a bugyimat, letérdelt elém és azonnal nyalni kezdett. Kezeimmel a vállain támaszkodtam és a lábaim remegni kezdtek. Már majdnem elélveztem, amikor Harry vigyorogva elhajolt tőlem és a szoba közepén álló kanapéhoz sétált. Ledobta a zakóját, ezt követte a pólója és végül mind a ketten meztelenek voltunk, kivéve, hogy rajtam még volt magassarkú.
Leült a kanapéra és intett, hogy menjek oda hozzá. Lassan tipegtem hozzá, ő pedig az ölébe rántott, így kemény férfiassága nekem nyomódott. Megfogta a csípőmet és mozgatni kezdett magán. Nem volt bennem, de így is intenzív volt az érzés. A hossza csúszkált a redőim között, ezzel a csiklómat izgatta. A nyakába nyomtam a nyakamat és puszilgatni kezdtem, mire maga alá fordított a kanapén. A tárcájából előhalászott egy óvszert, kibontotta és feltette magának, ezután fölém mászott és lassan belémhatolt. Olyan nedves voltam, hogy egyáltalán nem fájt, azonnal az élvezet volt jelen.
Megcsókolt, miközben ütemes tempóban mozgott, majd a fülemhez hajolt és érzékien beleharapott.
- Imádom, ha egy nőn magassarkú van sex közbe. - suttogta bele szenvedélyesen és elkezdte szívni a nyakamat. Én egyik kezemet felvezettem a tarkójára és ott beletúrtam a hajába, a másikat pedig a hátára tettem és simogatni kezdtem, néhány erősebb lökésnél kicsit megkarmoltam. Kis időn belül az alhasam szorítani kezdett, Harry pedig begyorsított. Megvonaglott bennem és egy mély nyögés keretében beleélvezett a gumiba. Ahogy ezt megéreztem, én is elélveztem egy sikítással megspékelve. Pár perc múlva kihúzódott belőlem és eldobta az elhasznált óvszert.
- Élvezted? - jött vissza és rám mászott. Remegve bólintottam, még mindig a történtek hatása alatt voltam. - Akkor jó. - mosolyodott el megkönnyebbülve és egy lágy csókot nyomott ajkaimra. - Jössz velem az after party-ra? - nyammogta a számba. Bólintottam egyet és halványan rámosolyogtam. - És... utána van kedved esetleg... öhm... esetleg randira jönni velem? - kérdezte zavartan és egy kicsit elpirult.
- Igen. - nevettem el magam boldogan és erősen magamhoz szorítottam.

Brittany

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt! :) Ügyi vagy :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépeen jóó lett! :) am, nem azért, nem akarok árulkodni vagy ilyesmi tényleg dee sztem csórják a sztorid! ezt a sztorit. :/ :S https://www.facebook.com/pages/One-Direction-Magyarorsz%C3%A1g/352839431429594?fref=ts (nemtom beadja e)
    csak mondom :/

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett. :) Sorry a késésért.
    Köszönöm, hogy szóltál, láttam a story-t és írtam is az oldalnak. :)
    B.xx

    VálaszTörlés