Tanulási módszer (18+)

M. Patríciának

Szünetben a szekrényemnél álltam és a cuccaimat vettem ki, amikor odajött hozzám a legjobb barátom, Louis.
- Szia - dőlt neki a szekrénynek. A hangjából tisztán lehetett hallani, hogy valami nincs rendben.
- Szia. Mi történt?
Rám nézett, majd sóhajtott egy mélyet.
- A matek tanár azt mondta, hogy ha nem írom meg a holnapi dolgozatot legalább hármasra, megbuktat.
- Az gáz - húztam a számat. Hirtelen felcsillant a szeme, amiből rájöttem, hogy támadt egy ötlete.
- Segíthetnél!
- Mi? - nevettem fel. - Louis, én tizedikes vagyok, te pedig tizenegyedikes. Nem tudom azt, amit te tanulsz.
- Nem biztos! Olyan okos vagy! Kérlek, csak próbálj meg segíteni! Különben jövőre minden órán melletted fogok ülni és nem foglak békén hagyni - villantotta meg féloldalas mosolyát.
- Na jó - nevettem. - Délután négyre gyere át hozzám.
- Köszi, szuper vagy! - mosolygott, majd ment a következő órájára.

Négyet ütött az óra és kopogást hallottam. Meglepő, hogy pontosan ért ide, mert mindig mindenhonnan késik.
- Szia - nyitottam ki az ajtót.
- Szia. Akkor tanulhatunk? - mosolygott.
- Hú, nem gondoltam volna, hogy valaha ilyet hallok a szádból - nevettem, miközben félreálltam, hogy bejöhessen.
- Én se - mosolygott.
Felmentünk a szobámba és becsuktuk az ajtót, bár csak ketten voltunk a házban.
- Na akkor - sóhajtottam, majd leültünk az ágyra. - Mit vesztek matekból?
Nagy szemekkel nézett rám.
- Mégis honnan a francból tudjam? Alig járok be órára.
Megforgattam a szemeimet és halványan elmosolyodtam.
- Akkor majd én megnézem - kivettem a kezéből a könyvet és elkezdtem lapozgatni, de minden oldal olyan tiszta volt, mintha még egyszer sem nyitotta volna ki. - Na jó... próbáld megerőltetni az agyadat.
Elkezdett gondolkodni. Kivette a könyvet a kezemből és kinyitotta a 70. oldalon.
- Ez az - mutatott rá. - Emlékszem, hogy a padtársam itt nyitotta ki a könyvét.
- Értem - nézegettem. - Akkor kezdjük.
Letettem a könyvet és elkezdtem neki magyarázni. Végig bólogatott, de kétlem, hogy értett is valamit.
- Ha adok egy feladatot meg tudod oldani? - néztem rá.
- Hát.... fogalmam sincs - mosolyodott el. - De ha lenne valami ösztönzés, akkor jobban menne.
- Ösztönzés? Mire célzol? - néztem rá értetlenül. Arcán egy kaján vigyor jelent meg, amit ezesetben nem értettem.
- Minden egyes jó válasz után egy ruhadarab a földön.
Felnevettem.
- Megőrültél?
- Azt akarod, hogy megbukjak? - mosolygott.
- Megy ez neked ösztönzés nélkül is.
- A-a. Futni is csak akkor tudok gyorsan, ha van valami jutalom.
- Értem... És most más jutalmat nem tudsz kitalálni?
Megrázta a fejét, miközben egyre szélesebben mosolygott. Felsóhajtottam és a plafonra néztem.
- Na jó.
Adtam neki egy példát, és direkt egy nehezet, hogy még véletlenül se kelljen vetkőznöm. Eltelt tíz perc, és jelentette, hogy kész van.
- Na, erre kíváncsi vagyok - vettem a kezembe a könyvet és elkezdtem nézni. - Jó. És ez is. Meg... jó az egész.
- Na akkor? - mosolygott. Sóhajtottam egyet, majd letettem a könyvet az ágyra, felálltam és levettem a felsőmet. - Ez így nagyon jó lesz!
- Neked lehet - mosolyogtam, majd egy újabb példát adtam neki. Újabb tíz perc múlva megoldotta ismét hibátlanul. - Ezt nem hiszem el - húztam le a nadrágomat.
- Haladunk - mosolygott. - Jöhet a következő!
- Tessék.
Elkezdte nézegetni.
- Ez rohadt nehéz!
- Tudom - mosolyogtam.
- Akkor ha ezt megoldom, akkor teljesen levetkőzöl!
Mivel tudtam, hogy úgyse tudja megoldani, belementem. Eltelt öt perc, tíz perc, tizenöt, de semmi.
- Feladod? - mosolyogtam.
- Soha!
Elkezdett írni és a ceruzája szinte lángolt a gyorsaságtól.
- Kész!
A kezembe vettem, és mivel én se tudtam a megoldást, megnéztem a könyv hátuljában.
- Ez hihetetlen. Mikor lettél te ilyen jó matekos? - néztem rá, mire csak mosolyogva megvonta a vállát. Felálltam és kicsit szégyenkezve levettem az összes ruhadarabot, amit Louis ámulattal nézett. Másodpercek múlva felállt és közelebb lépett hozzám.
- Nehogy visszaöltözz - suttogta a fülembe, mire rajtam végigszaladt a hideg. Kezét óvatosan a derekamra tette, majd magához húzott és finoman megcsókolt.
- Louis, ez nem volt benne a megállapodásunkban - néztem rá.
- Tudom - mosolygott, majd újra megcsókolt. Nem bírtam magammal, ujjaimat puha tincsei közé vezettem és finoman meghúztam, miközben csókunk egyre vadabbá vált. Az ágy felé kezdett tolni, majd mikor a lábam ütközött a bútorral, lefektetett. A könyvet lelökte a földre és fölém helyezkedve csókolt tovább.
Megfogtam a pólójának az alját, és gyorsan lekaptam róla. Eddig még nem is figyeltem, hogy milyen jó teste van. Talán azért, mert még nem kerültünk ilyen helyzetbe.
Ajkai megtalálták a nyakamat és finoman szívni kezdte a bőrömet, ami halk sóhajtásokat váltott ki belőlem. Kezemet levezettem a nadrágjához és elkezdtem kigombolni az övét, majd a combja közepéig lehúztam, onnantól ő szenvedte le. Újra megcsókolt, eközben én a hátára löktem.
- Szeretsz irányítani? Nem is tudtam - mosolygott perverzül.
- Sok mindent nem tudsz még rólam - súgtam a fülébe, majd megharaptam a fülcimpáját, mire mélyen felsóhajtott. Végigpusziltam a felsőtestét, majd mikor a boxeréhez értem, kicsit lefagytam. Még anyagon keresztül is hatalmasnak látszott. Megfogtam és egy mozdulattal lerántottam róla, s mérete messze túlszárnyalta minden képzeletemet.
Boxerét a földre dobtam, majd hirtelen bekaptam a szerszámját és gyorsan mozgatni kezdtem a fejemet.
- Ah baby, nagyon jó vagy - zihálta, majd beletúrt a hajamba, ami engem gyorsabb tettekre ösztönzött. Rámarkoltam golyóira, mire hangosan felnyögött. - Hagyd abba! - zihálta. Nem hallgattam rá, inkább gyorsabban csinálta. - Hagyd... ahh, basszus! - kiáltott fel, miközben elélvezett. Lenyeltem a nedvét és rámásztam. - Nem akartam a szádba élvezni.
- Nem érdekel - mosolyogtam, majd megcsókoltam. Hirtelen hanyatt fordított.
- Ezért most nagyon kegyetlen leszek veled - morogta az ajkaimra, majd elkezdte masszírozni a melleimet. Csukott szemekkel élveztem és tűrtem, amit művel velem.
Egy idő után ezt megunta, felhúzta a lábaimat és hirtelen meleg nyelvét éreztem meg. Felsikítottam, ahogy hihetetlenül gyors tempóban kezdett kényeztetni.
- Azt a rohadt... - ziháltam, majd beletúrtam a hajába. Kezével erősen foga a csípőmet, hogy ne mozogjak, miközben egyik kezemmel a párnát szorongattam, másikkal még mindig a tincseit húzogattam. Nem telt el sok idő, hangosan mentem el.
Felmászott hozzám és gyengéden megcsókolt.
- El kell mondanom valamit - támasztotta a homlokát az enyémnek. - Szeretlek.
- Én is téged - mosolyogtam, majd újra megcsókolt. Felhúzta és széttette a lábaimat, s lassan belém hatolt. Először kicsit fájt a méretétől, de hamar megszoktam, és percek múlva már gyors tempóban lökött. Újra a nyakamra talált és szívni, harapni kezdte a bőrt. Lábaimat dereka köré fontam, így még beljebb tudott hatolni. A nevét nyögdécseltem, miközben a hátát is karmolászni kezdtem.
- Kiáltsd a nevem, ha elmész!
Hevesen bólogattam, majd kicsit gyorsított a már így is hihetetlen tempón, s hamar a gyönyör kapujába értem.
- Louis! - kiáltottam, s ezzel egy időben Louis is hangos nyögéssel a csúcsra ért. Még tolt párat, majd kicsúszott belőlem és mellém gurult. Lihegve nézett rám.
- Ez hihetetlen volt - mosolygott.
- Nekem mondod? - néztem rá fáradtan. Kitárta a karjait és közel húzott magához.
- Azt tényleg komolyan mondtam, hogy szeretlek.
- Én is komolyan gondolom - néztem fel rá, mire elmosolyodott és a homlokomra nyomott egy puszit. - És remélem, hogy most már meg tudod írni a dolgozatot hármasra.
- Ezek után még hatosra is - nevetett, majd magunkra húztuk a takarót és elnyomott az álom.

9 megjegyzés:

  1. Mikor lesz kirakva a Zaynes sztorim?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, nem volt időm befejezni még, igyekszem vele, de rengeteg dolgom van... B.xx

      Törlés
    2. Semmi baj nyugodtan írd meg puszi

      Törlés
  2. Szia irtam facebook oldaladra üzit olvasd el , Dávid Helebrand.

    VálaszTörlés
  3. mikor jon a Louisos sztorim?? O.Dóra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sokan vannak előtted, nem tudom, próbálom mihamarabb megírni mindet... B.xx

      Törlés
  4. nekem mikorbles sztorim? (kicsitommo94)

    VálaszTörlés