E-mailben érkezett, Diákmunka (18+)

írta: ~Kate~
blogja: http://www.beatifulskysong.blogspot.hu/


Nem hiszem el hogy elvállaltam , hogy segíteni fogok nyáron a diákmunkában! Ma állok elsőnek  szolgálatba , kicsit izgulok ,de legszívesebben otthon maradnék a jó hűvös szobában és ki sem mozdulnék, mert oda kint olyan forróság van , hogyha kimennék aszalt gyümölcs lenne belőlem.
Próbáltam beadni anyának hogy szerintem lázas vagyok, de mint az anyák többsége átlát a hazugság fátylán. Muszáj volt készülődnöm , mert hamarosan 8 óra lesz.
Úgy gondoltam , ha veszek egy hideg fürdőt másképp fogom látni a helyzetem, de nem, ugyanúgy nagyon meleg volt és semmi kedvem nem volt csomagokat kivinni házról-házra. Igen , ebben az időjárásban ez a legjobb munka egy lánynak. 
-Oké , ne rinyálj , hanem gyorsan megcsinálod és szépen haza jössz ! - álltam be a tükör elé és biztattam az előttem lévő lányt arra a tényre , hogy nem fog meghalni oda kint.
Amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem és már el is indultam a küldetésemre. 
Felvettem a csomagokat a megbízómtól és már indultam is az első házhoz, majd a másodikba és így tovább.
Az utolsó házhoz érve , már teljesen ki voltam merülve, de ahogy megláttam a csomagrendelő nevét , mintha Ámor nyila lőtt volna szíven, úgy lettem egyre izgatottabb .
Éreztem , hogy a pulzusom megemelkedik  és a szívem is egyre hevesebben ver , ahogy a gyönyörű ház ajtajához közeledtem.
Kifújtam a nehéz levegőt ami mellkasomat nyomtam , majd remegő kézzel , óvatosan megnyomtam a csengőt. Hallottam ahogy a hatalmas házban vízhangszik a csilingelő hang , majd egy másik kopogó neszt is hallani. Jönnek le a lépcsőn.
Kinyitják az ajtót és Ő áll ott , pont Ő akibe már 8.-dik óta szerelmes vagyok és ha meglátom mindig reszketni kezdenek a lábaim, pillangók a hasamban..szóval ilyen hülye szerelmes dolgok , amik bár ne lennének.
Összeborzolt tincsei mindig tökéletesen állnak, mint most is és egy széles mosollyal üdvözöl , kilehetne más mint Louis Tomlinson. Mint a megtestesült földre szállt angyal aki számomra elérhetetlen és a suli legsexibb , leghelyesebb pasija. 

-Szia - mosolygott a megszokott ravaszsággal az arcán.
-öhhmm. szia meghoztam a csomagot amit rendeltél. -alig bírtam egy szia-t is kinyögni, elég kínos .
-Oké , hát ez szuper . Gyere odabent aláírom, idekint nagyon meleg van.- olyan lelkesedéssel mondta , mint ha egy kisgyerek megkapná élete legelső karácsonyi ajándékát.
-Reendben.

Ezt a napot sohasem felejtem el , hogy átléptem a Tomlinson család küszöbét Louis-szal az oldalamon. Hihetetlen azt hittem , hogy ez a nap lesz a világ legrosszabb délelőttje, hát nem ! Nagyon nem !
A házuk valami csodálatos, teljesen modern.

-Kérsz valami innivalót? - kérdezte a konyhából .
-Igen , köszi - próbáltam nyugodt hangnemben beszélni  csak , hogy ne lehessen kivenni a hangomból az izgatottság és az öröm érdekes keveredését.

Másodpercek teltek el, de olyan fura volt a néma ház. De már jött is az én Adoniszom a frissítő, hideg vízzel. Nem értettem , hogy ez azért történik , mert elvagyok átkozva vagy a sors akar velem kiszúrni , de az a pohár víz egyenesen a blúzomon landolt.

-Aztaa! Bocsi ne haragudj , tiszta hülye vagyok! -mentegetődzött a srác.
-Huuh.. mindegy , úgyis meleg van, végülis..- nem bírtam befejezni , mert tényleg nagyon vizes lettem , így inkább elhallgattam szégyenemben.
-Adok valami ruhát , mert így nem engedhetlek haza! -szólt belőle a lovagiasság , majd a csuklómnál fogva felvezetett a szobájába.

A szekrényéből kikotort egy fekete színű felsőt és oda adta nekem. Szemében még mindig a bánat fénye ült, majd egy hirtelen gondolattól fogva huncut mosollyá alakult az egész arca. Ekkor jutott eszembe , hogy ma egy igen vékony , fehér pólót vettem föl. Annyira zavarba jöttem , ahogy a melleimet bámulja , hogy a karomat összefontam a mellem előtt és felháborodott arc kifejezést vágtam Louis képébe.
Ez nagyon tetszett neki , mert elkezdett kuncogni , amit én cseppet sem tartottam viccesnek.
Amikor elfordultam előle , hogy kipillantsak az ablakon , meglepődve vettem észre , hogy ő is közelebb húzódott és egyenesen a fülembe suttogta az édes szavakat:

-Mi lenne , ha segítenék átvetkőzni , mert még a végén megfázol?! 
Költői kérdésnek szánta , mert abban a pillanatban a puha ajkait az enyémekre nyomta. Hirtelen megfeszültem , de a mámorító csókok alatt teljesen ellazultam és puha tincsei közé túrtam , amit néhol meghúztam. Abból a kis ártatlan csókból csókcsata alakult és szinte már téptük egymás ajkait. 
-Louis ! - nyögtem bele csókunkba.
-Tudom.

Majd könnyedén megemelt , arra ösztönözve hogy fonjam a lábaimat a dereka köré , amit örömmel megtettem. Összefonódva döntött le az ágyára ahol , már a ruha darabok kezdtek eltűnni testünkről. Segítettem megszabadulni a ruháitól , miközben ő is az enyémektől.
Nyakamat kezdte el szívogatni , ahol a legérzékenyebb a bőr kicsit meghúzta , amire válaszoltam egy hangos sóhajjal. Majd egyre csak lejjebb haladott amíg el nem érte melleimet , amit játékosan kényeztetni kezdett. Amíg alig bírtam a bőrömben maradni így , egy kicsit ösztönöztem Louist és a kezemmel belemarkoltam a hajába. 
Észre vehetően vette az adást és folytatta vándorlását és amikor az ember a legkevésbé számít rá hirtelen megszívta a csiklómat és kényeztetni kezdett.
Éreztem , hogy közeledik a gyönyör így, Louis nevét kezdtem nyögdécselni. Azt akarta , hogy most menjek el , mert még jobban nyalni kezdett és a végső pontnál felugta a két ujját. Lenyalta az ujjáról a nedvet , majd egy csókért hajolt fel hozzám. 
Olyan hevesen amilyenen csak tudok megcsókoltam és változtattam a testhelyzetünkön és én kerültem felülre.
Ráhelyezkedtem férfiasságára , de hatalmas mérete miatt  egy kicsit szoknom kellett , amikor a kis fájdalom  leghalványabb szikrája is kiolt bennem , hatalmas élvezet vette uralomba a testem. Még jobban akartam és ő is akart engem , ezzel a gondolattal új erőre szert téve mozogtam rajta és adtuk át egymásnak az öröm legnagyobb ajándékát. 

-Mindjárt! - szorította ki fogai között ezt az egy szót. Mire én lehajoltam és egy csókot kértem munkámért , amit olyan vad csókkal jutalmazott , hogy éreztem amint megremeg bennem és belém üríti testnedvét.

Leszálltam róla és kimerülve borultam le az ágyra . Olyan szorosan ölelt magához , mintha bármelyik pillanatban elpárologhatnék mellőle és elveszítene. Én sem éreztem másképp , tűz forró volt a testünk , de mégis hozzábújtam.

-Szeretlek (T/N) ! Igen , kimondtam és most már nem akarom titkolni a világ elől ! Lennél a barátnőm? - mondta ki ezeket a gyönyörű szavakat. Zöldeskék szemei csillogtak az izgalomtól és a vágytól.

-Én is szeretlek Louis ! Persze hogy leszek , semmire sem vágyom jobban , mint erre! - majd újra összeforrtunk a szerelem igaz csókjában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése