Party (18+)

P. Petrának
írta: Brittany
kérdezzetek tőle: http://ask.fm/v_livii


Mivel a szüleim elutaztak két hétre, a bátyám kitalálta, hogy rendez egy bulit. Rendszerint engem nem "hívott" meg, ugyanis szerinte én csak leégetném az igenmenő haverjai előtt, na nem mintha a holtrészeg huszonéves fiúk társaságát nagyon élvezném...

Dübörgő zene éjjel egykor. Ezzel tudnám jellemezni ezt a pillanatot. Na meg az ötpercenként benyitó, WC-t kereső barmokkal, akik már azt se tudják, hogy milyen állatok.
Az ágyamon ültem, a lámpa felkapcsolva és unottan néztem ki a fejemből, amikor valaki kopogott az ajtómon és a zene is elhallgatott. Csodálkoztam, hiszen eddig mindenki csak beesett a szobámba, nem volt erejük ahhoz, hogy előtte jelezzék nekem.
- Gyere. - kiáltottam ki és kényelmesen nekidőltem az ágytámlának.
- Öhm... szia [T/N]. - dugta be a nyitott ajtón a fejét a bátyám egyik haverja, Zayn. - [Bátyád/N] üzeni, hogy lelépett pár barátjával, a többieket pedig már elküldte. Megkért, hogy takaríts ki és, hogy én is segítsek. - húzta el a száját és várakozva nézett rám. Unottan felsóhajtottam, felálltam az ágyról és Zayn-t megkerülve elindultam le a lépcsőn. Hallottam, hogy jön utánam, tekintete szinte égette a fenekemet. Csak egy fenékig érő, átlátszó csipkehálóinget hordtam, alatta egy pink tanga volt, melltartót pedig nem viseltem.
A földszint annyira nem volt káoszba, Zayn kihordta az üres üvegeket, én pedig a pultról szedtem össze a szemetet. A padlón volt pár szalvéta és papírpohár. Lehajoltam, hogy felvegyem őket, amikor egy ágyékot éreztem meg a fenekemnél.
- Ezt direkt csinálod? - dörmögte dühösen a fülembe Zayn, miután felegyenesedtem.
- Biztos. De mit is? - értetlenkedtem, majd próbáltam szembefordulni vele, de hirtelen a falhoz tolt, előrenyúlt a melleimhez és egy időbe markolta meg őket és nyomta nekem dudorodó ágyékát. Egyszerre nyögtünk fel, ő pedig a nyakamba ejtette a fejét, közben még mindig markolászta a melleimet. Egyik kezét levezette a hasamon keresztül a bugyimhoz, ami kezdett átnedvesedni. Benyúlt és elkezdett simogatni.
- Hmm, baby. Én izgultam rád és te vagy nedves? - dörmögött a fülembe, kezei munkáját nem hagyta abba, alsó felét pedig még mindig dörzsölte hozzám.
- A bátyám... megöl téged... ha ezt megtudja. - nyögtem ki nagynehezen.
- Nagyon megéri. - suttogta és elkezdte szívogatni a nyakamat. - Nem érdekel a bátyád, csak az, hogy akarlak és tudom, hogy te is akarsz engem. - motyogta a bőrömbe. Mellemről elvette a kezét, megfogta a vékony hálóingemet és egy egyszerű mozdulattal kettétépte. Eldobta messzire és erősen nekifeszített a falnak. A hideg falicsempe miatt mellbimbóim azonnal megkeményedtek. A bugyimat is letépte, de a simogatásomat nem hagyta abba. Egy kicsit hátrébb nyúlt és egyszerre felnyomta két ujját. Mellkasának döntöttem a fejemet és az arcát néztem, miközben ő vigyorogva tekintett le rám. Hirtelen felkapott és elvitt a nappaliba a kanapéhoz. Végigfektetett rajta és lekapta az ingét. Azt követte a nadrágja és a cipője, meg a zoknija. Az alsóját is lekapta magáról, majd feltett egy óvszert és rámfeküdt.
- Mehet? - kérdezte és bepozícionálta magát. Bizonytalanul bólintottam egyet, ő pedig amint belémlökte magát, ajkait enyémekre tapasztotta. Most csókolt meg először, de szükséges volt, ugyanis felsikítottam a fájdalomtól. Nagyon nagy volt, én pedig szűk.
Lassan kezdett mozogni, a fájdalom pedig alábbhagyott és az élvezet maradt. Kezemet hátára vezettem és karmolgatni kezdtem, ezért begyorsított. A fejét a nyakamba hajtotta és harapdálni kezdte a bőrömet én pedig hangosan nyögtem. Még jobban begyorsított, majd megremegett bennem és beleélvezett az óvszerbe. Ettől én is elélveztem úgy, hogy a nevét sikítottam és erősen karmoltam a hátát.
Kihúzta magát belőlem és vigyorogva nézett rám. Felkelt rólam, felkapott és felvitt a szobámba. Befeküdt mellém az ágyba és egymást átölelve aludtunk el.
Reggel arra keltünk, hogy a bátyám kiabál nekünk.
- Zayn, te mi a francot keresel a húgom ágyába? - ordított a bátyán az engem ölelő fiúra. Zayn nem is törődött vele, csak mosolyogva nézett engem és pár puszit nyomott az arcomra és a számra.
- Ugye tudod, hogy nem csak egy alkalom volt? - mosolygott szélesen.
- Tényleg? - kérdeztem vissza értetlenül.
- Szeretlek. - suttogta a fülembe, amire szégyenlősen elmosolyodtam.
- É-én is szeretlek téged. - dadogtam, ő pedig szerelmesen elmosolyodott és hosszan megcsókolt.
- Mi a franc folyik itt? - kiáltozott megint velünk a bátyám.
- Ő az új barátnőm. - válaszolt nyugodtan Zayn, majd ismét megcsókolt. A bátyám dühösen megfordult és kiviharzott a szobámból, majd becsapta maga után az ajtót. Zayn-el pedig egész nap beszélgettünk és csókolózgattunk.

8 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)!!
    Mint mindig ez is szuper lett! Egy apró kérdés: az Emma M. névre kért Narry-s sztori mikor kerül fel? Hányan vannak még előttem??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nem tudom mikor kerül fel, sok kérés van, időm viszont nincs sok...
      Próbálok mihamarabb minden kérést teljesíteni, csak arra kérek mindenkit, hogy ne sürgessen, mert attól még nem lesz több időm. B.xx

      Törlés
  2. áhhh ez nagyon jó lett. :P
    imádom a Zaynes sztorikat. :DD
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és örülök, hogy tetszik.
      Kiss. <3
      B.xx

      Törlés
  3. mikor lesz kovi nagyon jooo
    sak igy tavabb:-):-)

    VálaszTörlés