Nyaralás (18+)

Directionernek


A pasim családjával elmentem nyaralni. Vagyis nemépp a családjával, hanem a nagynénjével és a gyerekeikkel, Gemma-val és Harry-vel. Gemma-val nagyon jóban voltunk, de az öccse rettentően idegesített. Folyton bepróbálkozott nálam, nem tartotta tiszteletben, hogy van barátom, aki ráadásul az unokatesója.
Brighton-ba mentünk nyaralni, ahol Ben, a barátom sikeresen eltörte a lábát a második napon. Nem akartunk még hazamenni ilyen hamar, ezért megbeszéltük, hogy felváltva leszünk vele. Épp Anne volt a soros, így Gem, Harry és én lementünk a partra. Gemma bement a vízbe, én pedig kifeküdtem napozni.
- Csatlakozhatok? - hallottam meg magam mögül egy mély hangot. Lassan felnéztem és amikor megláttam, hogy ki az, vissza is tettem a fejemet a törölközőre.
- Nem. - mondtam unottan.
- Ne legyél már ilyen. - heveredett le mellém. - Bekenjem a hátad? - suttogta a fülembe.
- Ne. - mondtam ugyanúgy unottan.
- Szóval igen? Oké. - örvendezett, majd hallottam a naptejes flakon kattanását.
- Kopj már le rólam! - ültem fel hirtelen. - Fogd már fel, hogy én Ben-el vagyok. - mondtam neki dühösen, majd felálltam és megindultam egy kisebb erdő felé a törölközőmmel. Egy kietlen partszakaszon voltunk, körülvett minket az erdő.
Éppen beértem a fák közé, amikor valaki megragadta a karomat és a mellkasához rántott. Meg se lepődtem, hogy Harry volt az, aki erősen szorított magához.
- Mit kell tennem, hogy észrevegyél? - dörmögte a fülembe.
- Ó, az észrevételen már túl vagyunk. Már az idegesítő zónánál tartunk. - mondtam, majd próbáltam szabadulni tőle, de nem engedett.
- Kérlek. Csak egy esélyt kérek. - suttogta a fülembe, majd a nyakamra tapadt. Erősen szívta a bőrömet, ilyet még sose csinált, általába maradt a csajozós dumáknál. Nem tagadom, nagyon jól esett, amit csinált. Nem bírtam ki nyöszörgés nélkül.
- Ne csináld... ezt! - nyögtem ki nehézkesen.
- Tudom, hogy akarod. - dörmögte a fülembe, majd kivette a kezemből a törölközőt és leterítette a földre. Lassan hanyattfektetett és rámfeküdt. Szenvedélyesen ajkaimra tapadt, én pedig azonnal visszacsókoltam. Nem bírtam ki, remekül csókolt, jobban, mint Ben.
Hátranyúlt és miután kikapcsolta a fürdőruhafelsőmet, levette rólam. Csillogó szemekkel nézte melleimet, majd a kezeivel lefogta az én kezeimet, a száját pedig a bal mellemre tette. Rátapadt és szívogatni, csókolgatni kezdte, ami belőlem halk nyögéseket csalt ki. Miután elég keménynek vélte, áttért a másikra és azzal is ugyan azokat megcsinálta. Éreztem, ahogy nedvesedem,ő pedig miután végzett a melleim kínzásával, apró csókokat hagyott a hasamon és elengedve az egyik kezemet, lenyúlt a bugyimhoz és lerántotta rólam. Elkezdte középpontomat dörzsölgetni, amitől nyögések szakadtak ki a számon.
Szánalmasnak éreztem magam, amiért hagytam, hogy ezt tegye velem. A barátom betegen fekszik, én pedig megcsalom őt, ráadásul az unokatesójával.
Könnyek szöktek a szemembe, az első csepp pedig le is folyt az arcomon. Amint észrevette ezt Harry, felhúzódott hozzám és letörölte az arcomat.
- Mi a baj? Ugye nem én bántottalak? - kérdezte kétségbeesetten.
- Ezt nem csinálhatjuk. - szipogtam. - Nem tehetjük ezt Ben-el. Megbízik bennünk.
- Te pedig nem csinálhatod ezt velem. Amióta ismerlek, rád várok. Szeretlek és tudom, hogy te is engem. - mondta ki a szemembe nézve és éreztem, hogy igazat mondd.
- Én... azt hiszem, hogy én is sze-szeretlek. - motyogtam halkan, kissé bizonytalanul. - De akkor se csinálhatjuk ezt. - törtem ki ismét.
- Pedig ezt fogjuk csinálni. - dühödött be, majd lerángatta a fürdőgatyáját és hirtelen belémhatolt. Fel akartam sikítani, hogy megijedjen és békénhagyjon, de ehelyett egy nyögés szaladt ki a számon, ugyanis egyáltalán nem fájt. Gyorsan mozgott, közben végig az arcomat nézte. Ben-el sosem volt ilyen jó, pedig vele akartam, Harry-vel nem. Vagyis most már nem bántam volna, ha örökre így maradunk, de a hasamban lévő görcs nem így gondolta, ezért egy földöntúli érzés futott át rajtam, az pedig tetézte, hogy megéreztem magamban Harry örömnedvét. Egy mélyet felnyögött, majd rámzuhant.
- Többé nem engedlek el! - motyogta halkan a fülembe.
- Mi lesz Ben-el? - kérdeztem vissza.
- Felejtsd már el Ben-t! - morrant rám. - Te az enyém vagy és nem érdekel senki se!
Ajkait hirtelen az enyémekre tapasztotta és egy pillanatig azt hittem, hogy addig fog csókolni, amíg el nem felejtem Ben-t.
Ben-el amint visszamentünk a szállásra, szakítottam. Megmondtam neki, hogy Harry-t szeretem és bár kicsit nehezen, de elfogadta, Harry-vel pedig azóta is együtt vagyunk.

Brittany

23 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Azt szeretném kérdezni hogy én is kérhetek egy 18+ *KE sztorit ha lehet Nialleset? A válaszodat előre is köszi. Kellemes karácsonyt és boldog új évet. :)
    Lau.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze, felírtam. Köszönöm, neked is. :)
      B.xx

      Törlés
  3. Sziasztok!:) Kellemes ünnepeket Nektek!:) ♥ kérhetnék egy ilyen gyengédebb Louis-os 18+ sztorit Vivi névre?:D előre is köszönöm, nagyon jók a sztorik:))♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, neked is! Persze, felírtalak. <3
      B.xx

      Törlés
  4. Eszter névre kérhetek egy Liameset? :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor ha nem baj én is kérhetek? Ha lrhet akkor Harry-st 18+. Amúgy nagyon király a blogotok. Örülök hogy rá talàltam. Csak így tovább. :-)

    VálaszTörlés
  6. Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet..Kérhetek én is egy gyengédebb Harry-s sztorit?? Trixi névre? Előre is köszönöm:) am nagynon tetszik a blogotok:)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Kellemes ünnepeket kívánok! :)
    Kérhetnék egy Harry-set Tündi névre?? Nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia, nagyon jo lett sztori es ha lehet en is szeretnek Nori nevre egy Harryset. :))

    VálaszTörlés
  10. Helló! Ha lehet akkor kérhetnék egy Zayn-eset Jessica névre. 18+ Előre is köszii! <3 És nagyon jó a blog imádom!

    VálaszTörlés