Amiért utálunk... (18+)

Gy. Ildinek


A suliban pár tőlem néhány évvel idősebb srác nagyon nem bír. Nem értem, hogy miért, egyszerűen csak ki nem állhatnak. Pedig nem tettem ellenük semmi rosszat, de tényleg.
Reggel szokásosan mentem a szekrényemhez, s ez az 5 srác ott állt tőlem nem messze. Szinte fájt, hogy éreztem, szúrósan néznek rám. Már nem bírtam tovább, kénytelen voltam megtudni, miért nem bírnak annyira.
- Na jó  - léptem oda hozzájuk kissé feszülten. Arcukon láttam a meglepettséget, de nem érdekelt. - Elmondanátok, hogy miért utáltok annyira?
Egymásra néztek, egyikük sem szólalt meg. Nem gondoltam volna róluk, hogy ilyen visszahúzódóak, és lúzerek. Mert igen, azok. Egy szót se mernek kinyögni.
- Kérdeztem valamit - emeltem fel a hangon, mire a folyosón páran rám néztek. Nem érdekelt. Túl ideges voltam ahhoz, hogy a többiekkel foglalkozzak.
- Mi.. mi csak - kezdett el valamit dadogni a göndör, de aztán abba hagyta. Végül a szőke hajú lépett kicsit előrébb és erőt véve magán megszólalt.
- Csak mert. Nem kell tudnod róla.
- Már miért ne kéne? Hisz' rólam van szó, könyörgöm! - már szinte kiabáltam. A folyosón csend lett és mindenki mutogatni kezdett felénk. Kicsit visszavettem a hangerőből és folytattam. - Jogom van tudni, hogy miért utáltok.
- Nem tartozunk magyarázattal. Gyertek, srácok - indult el, majd miközben távolodtak, párszor visszanéztek. Sosem fogom megérteni a fiúkat...
Elmentem órára, ami matek volt, így még az is rátett egy lapáttal a nem éppen nyugodt idegállapotomra.

A suliból kifelé menet láttam, hogy egy srác valamiféle papírt osztogat a többieknek. Aztán hozzám is odajött és a kezembe nyomta.
- Ez lesz az évszázad bulija, gyere el - mondta mosolyogva.
- Öm... - megnéztem a papírt. Aznap este 8 órától, majd a cím is oda volt firkantva. - Rendben, ott leszek - néztem fel a srácra, mire az egy mosolyt mutatott felém és továbbment, én pedig elindultam haza.
Otthon a táskámat a sarokba hajítottam és elkezdtem készülődni az esti bulira. Mivel elvileg ez lesz az évszázad bulija, jól kell kinéznem.
Az utolsó simítások után elégedetten néztem a tükörbe, majd beleléptem magassarkú cipőmbe és letipegtem az előszobába.
- Elmentem, majd jövök! - kiabáltam be a szobába.
- Hova mész? - hallatszott anya hangja, és háttérben egy kicsit a tévé is.
- Egy osztálytársamhoz!
A választ nem megvárva mentem ki az ajtón. Elindultam a sötét utcákon, s már messziről hallani lehetett a házból kiszűrődő zene dübörgését.
Ahogy beléptem a házba, a zene hirtelen felhangosodott és az emberek nevetése töltötte meg a házat. Körbenéztem, és elindultam, hogy keressek pár ismerős arcot. Nem sokat találtam, de akiket ismertem, azok is totál részegek voltak. Nem akartam egyedül maradni, így odamentem az italokhoz és rögtön egy ütőssel kezdtem. A konyhában leültem a pult mögötti székre és iszogatni kezdtem.
Hamarosan társaságom akadt, pontosabban az az öt srác, akik történetesen nem bírnak engem.
- Helló, szivi - hajolt közel az arcomhoz a fekete hajú, azt hiszem, Zayn a neve. Az alkohol szaga már erősen érződött rajta. - Tudod, Zayn vagyok. Ők itt Niall, Louis, Harry és Liam.
- Aha... Ismerlek titeket - közöltem egyhangúan, majd beleittam a poharamba.
- Akarod tudni, miért utálunk annyira? - kérdezte Liam, miközben leült a mellettem lévő székre. Na erre most kíváncsi leszek... - Azért, mert olyan nagyon dögös vagy, hogy az valami hihetetlen - próbálta érthetően kimondani a szavakat. Őszintén szólva mindenre számítottam, de erre nem.
- És azért miért kell utálni? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel. Niall kissé felnevetett, majd közelebb hajolt.
- Mert nem vagy a miénk. De ezen ma este változtatunk - kacsintott. Mire felfoghattam volna a történteket, Louis már karon fogva húzott az egyik szoba felé. Kinyílt előttünk az ajtó, berántott, majd a többiek is bejöttek utánunk és a kulcsot elfordították a zárban. Tudtam, hogy már menekülni nem tudok, és élveznem kell, ami az után fog történni. Amúgy egész jó pasik, talán még valami jó is kisülhet ebből.
- Mit akartok velem csinálni? - kérdeztem, és talán az alkohol miatt kicsit erotikusabban hangzott, mint azt először akartam.
- Oh, cica, azt el se tudod képzelni - közelített felém Harry, de Zayn megfogta a karját.
- Harry, nyugi. Mindenre sor kerül - súgta neki oda, miközben végig engem nézett. Ajkamba haraptam akaratom ellenére is, mire a srácok elmosolyodtak.
- Megadjuk neked azt a lehetőséget, hogy választhass - ajánlotta nagylelkűen Liam. Igazából fogalmam sem volt, hogy kit válasszak, így csak álltam és végignéztem rajtuk.
- A rohadt életbe is már, gyere ide - mondta feszülten Harry, majd odalépett hozzám és a derekamat megfogva keményen megcsókolt. Kezét egyenesen a fenekemre tette és erősen megmarkolta, ami belőlem egy kisebb nyögést váltott ki.
- Harry, azért csak óvatosan - hallottam Louis hangját, majd egy kicsit kuncogni kezdett. Harry visszavett a fordulatból, éreztem, hogy csókja ellágyul, de kezét még mindig fenekemen pihentette. A ruhám cipzárját lassan elkezdte lefelé húzni, majd letolta rólam, én pedig kiléptem belőle. Miközben csókolt, levettem a felsőjét és az övével is elszórakoztam egy darabig. Végül már ő is csak egy alsóneműben állt előttem, s a látvány igen kívánatos volt.
- Most én jövök - hallottam egy határozott kijelentést a hátam mögül, majd Louis megfogta a kezemet és maga felé fordított. Rögtön ajkaimra tapadt és megcsókolt. Őt is meg akartam szabadítani a ruháitól, de felemelt, leült az ágyra és az ölébe húzott. - Gyerünk, mozogj! - utasított. Kicsit dörzsölni kezdtem magam hozzá, miközben csókolóztunk, s hajába túrtam. Lassan megszabadítottam a felsőjétől, majd kissé nehezen a nadrágjától is. Lemásztam Louis-ról, majd a többi három srác felé fordultam.
- Basszus, már nem bírom - mondtam már zihálva Liam, majd lekapta magáról a pólóját - amit ámulattal figyeltem -, és odalépett elém. Erősen a fenekemre markolva csókolt meg, miközben elkezdtem kigombolni az övét. Ahogy húztam le róla a nadrágot, leguggoltam elé, és akaratlanul is ránéztem feszes boxerére. A látványtól elmosolyodtam, majd Liam kilépett a nadrágból.
- Hé, szivi. Ideje sietni - hallottam a hátam mögül, mire felálltam és megfordultam. Zayn keresztbe tett kézzel, hatalmas mosollyal állt, és várta, hogy ő is sorra kerüljön. Nem húztam tovább az időt, odamentem és lekaptam a felsőjét, majd ajkaira tapadva csókoltam meg. Övét már elkezdte kigombolni, de véglegesen én húztam le róla a nadrágot. Így már csak Niall maradt hátra. Mire megfordultam, ő már csak egy szál szűkös boxerben állt ott. Kecsesen odalépkedtem elé és megcsókoltam. Felkapott és lefektetett az ágyra, majd ahol csak tudott, csókolgatni kezdett. Kezét hátam alá vezette, kikapcsolta a melltartómat, aztán a földre dobta. Egy darabig kézzel és szájjal felváltva kényeztette a melleimet, majd mikor ezt megunta, lejjebb haladt és megszabadított utolsó fehérneműmtől is. Kicsit kínosan éreztem magam ennyi fiú között meztelenül, de Niall ezen próbált változtatni. Azt mondogatta, hogy gyönyörű vagyok, és nincs mit szégyellnem.
Lábaim közé fészkelte magát, majd minden figyelmeztetés nélkül belém hatolt. A fájdalomtól, amit nem mindennapi mérete okozott, felsikítottam. Először lassan, majd fokozatosan gyorsítva lökött, miközben én a nevét nyögdécseltem.
Mindeközben Liam mellém térdelt és letolta a boxerét. Hatalmassága az alhasáig felcsapott, mire megfogtam és húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Szájjal is kényeztettem volna, de a nyögések miatt nem tudtam megtenni. Így már hárman nyögtünk kórusban.
- Ahh, mindjárt - zihált Liam, majd pár pillanat múlva a melleimre élvezett. Niall a hüvelyk ujjával leszedte, majd ajkaim elé tartotta. Kis hezitálás után lenyaltam róla, majd Niall is a csúcsra ért. Éreztem, hogy már nekem se kell sok, de a szőkeség kicsúszott belőlem. Káromkodtam egy sort, majd Zayn letolta a boxerét és maga elé térdeltetett. Engedelmeskedtem, majd számba vettem szerszámát és kényeztetni kezdtem. Néha kicsit lassítottam a gyors tempón, de olyankor a hajamba túrt és gyorsabb tettekre ösztönzött.
Miközben Zayn-en munkálkodtam, két kezet éreztem a melleimen, puha ajkakat a nyakamon. Kétség kívül Louis volt, ugyanis a többi srácot láttam, őt nem.
- Hmm - nyögtem fel kicsit, mikor megszívta a nyakamat, de Zayn kényeztetését sem hagytam abba.
- Oh, anyám - kiáltott fel Zayn, miközben a csúcsra ért, s nedve a számba került. Kicsit undorodva lenyeltem, majd kézfejemmel megtöröltem a számat és felálltam, de rögtön ebben a pillanatban Louis megcsókolt. Tudtam, hogy most ő a soros, így letoltam róla a boxerét, és az ágyra ültettem. Ráereszkedtem hatalmasságára, majd lassan mozgatni kezdtek a csípőmet. Ő már elég türelmetlen volt, így velem nem törődve megfogta a derekamat, és gyorsan mozgatni kezdett. Melleim kemény mellkasának nyomódtak, miközben keze fel-le vándorolt a combomon és a lábszáramon. Miközben mozogtam, fejemet a vállára hajtottam és próbáltam nem nagyon hangosan nyögni, ám ez nem sikerült. Éreztem, hogy Louis belém élvez, majd rögtön kicsusszan belőlem. Nem bírtam már megállni a saját lábamon, így Harry felemelt és lefektetett az ágyon. Keményen hatolt belém és a csípőmet lefogva lökni kezdett. Nagyon reménykedtem benne, hogy ő fog hagyni elélvezni.
A hátát karmolásztam és hajába túrtam, miközben ő csak fokozott a már így is őrületes tempón.
- Harry... - mondtam a nevét zihálva. Hamarosan hangosat nyögve a csúcsra ért, majd rögtön utána én is, miközben szinte sikítottam. Kicsúszott belőlem, én pedig az ágyon fekve próbáltam egyenletesen lélegezni. A srácok szinte kapkodták magukra a ruháikat, majd én is erőt vettem magamon és feltettem az enyémet.
- Remélem, hogy most már megértetted, miért utáltunk ennyire - kacsintott rám Liam. Aprót bólintottam, majd megfogtam a kilincset, hogy kimenjek.
- Hé! - szólt utánam Louis, mire még az ajtóból odafordultam. - Remélem nem ez volt az utolsó - mosolyodott el kajánul. Csak az ajkamba harapva megvontam a vállamat, majd elhagytam a szobát, és mentem tovább bulizni.

6 megjegyzés:

  1. Ez is tökéletes várom már aaz én sztoriaimat is de ezeket olvasva tudom hogy tökéletes lesz

    VálaszTörlés
  2. jujj köszi szépen Imádtam *-*

    VálaszTörlés
  3. nekem is!!! ezeket imadom! F. Eszti névre!! :)

    VálaszTörlés