Baráti összejövetel (18+)

Lujzának és Viviennek
írta: Brittany

~Lujza szemszöge~
A legjobb barátnőmmel hülyéskedtünk éppen nálunk, amikor megszólalt a csengő. Vivien nyitott ajtót és a pasijaink, Harry és Louis álltak ott. Azonnal Harry-hez futottam és hosszan megcsókoltam. Levetődtünk a kanapéra, de a srácok most sem bírtak magukkal, ezért tíz percen belül már a szobámban voltunk és vetkőztettük egymást.
- Várjunk csak. - állítottam meg Harry-t, amikor a melltartómat akarta levenni. - Most komolyan egy szobába fogjuk csinálni Louis-ékkal? - néztem kérdőn a pasimra.
- Figyelj, ha nem akarod, akkor nem muszály, de úgyse tudnék rájuk koncentrálni, ha egy ilyen bombázó a csajom. - kacsintott, majd vigyorogva megcsókolt. Oldalra pillantottam és láttam, hogy Louis-ék is smárolnak, Vivien-en pedig már nincs semmi ruha. Harry rólam és magáról is lekapkodott mindent, majd ajkaival melleimet vette célba, ujjaival pedig középpontomat simogatta. Egyre gyorsabban dörzsölt, majd amikor egyáltalán nem számítottam rá, feltolta egy ujját. Ajkait felvezette a nyakamhoz, majd jó erősen beleszívott, én pedig abban a pillanatban elmentem. Mivel Harry-n már nem volt ruha, ezért azonnal megragadtam hosszúságát és lassan húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Felmordult, majd ellökte a kezeimet, felgörgetett egy óvszert és hirtelen előremozdította a csípőjét. A kéj és a fájdalom azonnal jelentkezett, de a második hamar elmúlt és csak az élvezet maradt. Egyre gyorsabban lökött, majd hirtelen kihúzódott belőlem és újból belémhatolt, teljes erővel. Erre a mozdulatára azonnal elöntött a gyönyör és ő is megremegett bennem. Egy nagy nyögés keretében rámomlott, majd hevesen megcsókolt.

~Vivien szemszöge~
Louis egyszerre munkálkodott a melleimen és a középpontomon, ami eléggé kikészített. Oldalra pillantottam és láttam, hogy Harry-ék nagyon bennevannak a dologban. Megfogtam Louis kezét és kihúztam magamból, majd fordítottam a helyzetünkön és egy mozdulattal lerántottam a boxerét. Kicsit lejjebb csúsztam, kezembe vettem hosszúságát és lassan kezdtem rajta munkálkodni. Száját halk nyögések hagyták el, majd hirtelen előrehajoltam és minden figyelmeztetés nélkül bekaptam belőle annyit, amennyit csak tudtam. Gyorsan mozgattam a fejemet, néha gyengéden megharaptam, ami belőle öblös nyögéseket váltott ki. Kirántotta férfiasságát a számból, mielőtt elélvezett volna, felhúzott magához és hirtelen belémhatolt. Oldalasan feküdtünk, így még sosem próbáltuk, de fantasztikus volt. Lassan kezdett, majd hirtelen begyorsított. Csókolt és nézett mosolyogva, felváltva, én pedig már éreztem a hasamban azt a bizsergést. Pár lassú, erőteljes lökést még mért rám, majd egyszerre nyögtünk fel és értük el a teljes kiteljesedést. Kihúzta magát, apró csókot nyomott ajkaimra, majd barátnőmékre nézett és összemosolygott Harry-vel.
- Többször kéne ilyen baráti összejövetelt tartani. - röhögött fel perverzen Louis, mire Harry rákacsintott és magukra húzta a takarót. Louis is betakart minket, majd kifáradva nyomott el az álom mind a négyünket.

2 megjegyzés:

  1. Waow erre a történetrew csak azt mondom hogy xd :) <3 Amúgy király lett :) <3

    VálaszTörlés