A gyerekeknek hála (18+)

Marcsinak

Egész nap a három éves húgomra, Kelly-re kellett vigyáznom. Le kellett valamivel foglalnom, és a játszótér tűnt a legjobb megoldásnak.
Ahogy odaértünk, Kelly odaszaladt egy kislányhoz. Felismertem őt, az ovistársa volt, és azt hiszem, hogy Lux-nak hívják.
Leültem a padra és onnan figyeltem a két csöppséget. Már csak arra voltam kíváncsi, hogy hol lehetnek Lux szülei, mert senkit nem láttam a közelben, csak egy srácot, aki odament a gyerekekhez.
- Harry, itt a barátnőm, Kelly! - mutatott a húgomra Lux.
- Szia, Kelly, Harry vagyok. Kivel jöttél?
Kelly rám mutatott, majd a srác is felém fordult és elmosolyodott. Mondott valamit Lux-nak, majd odajött és leült mellém.
- Szia, Harry vagyok, Lux keresztapja.
- Marcsi, Kelly nővére - mutatkoztam be én is.
- Harry, gyere velünk játszani - jött oda bociszemekkel Lux, majd Kelly is követte őt.
- Oké, de csak, ha Marcsi is - mosolygott rám hihetetlenül szexin.
- Na, jó - forgattam meg a szemeimet, majd felálltunk és Lux odahozta a labdáját. Dobálgatni és rugdosni kezdtük, és elég jól elszórakoztunk. Legalábbis én igen.

Estig ott voltunk a játszón.
- Nekünk most már menni kell - szólaltam meg. Lux súgott valamit Harry-nek.
- Lux és én is szeretnénk, ha eljönnétek hozzám - mosolygott.
- Nem is tudom...
- Igen! - vágta rá Kelly.
- De csak, ha nem zavarunk - mosolyogtam.
- Dehogyis! Nagyon örülnénk neki.
- Akkor rendben.
Elmentünk Harry-ékhez, ahol Lux és Kelly bementek Harry szobájába és valamit játszottak, mi pedig leültünk a nappaliba és Harry hozott nekünk egy kis piát.
- És amúgy hol vannak a szüleid? - kérdeztem.
- Elmentek valami rokonokhoz Lux szüleivel. De most én kérdezek.
- Oké.
- Van barátod?
Kikerekedett szemekkel figyeltem Harry-t, aki egyre közelebb hajolt hozzám.
- N-nincs - nyögtem ki kissé félénken.
- Nahát, az hogy lehet? Egy ilyen aranyos, kedves, szép lánynak - mire végigmondta, már ajkai az enyémeket súrolták.
- Ne mondj ilyeneket, mert elpirulok - mondtam halkan. Harry halkan felnevetett, majd megcsókolt. Olyan szenvedélyes és mégis gyengéd volt, és annyira élveztem. Ahogy nyelve vad táncot járt az enyémmel, olyan izgató volt.
Kezeit lassan a pólóm alá vezette, majd végigsimította a hasamat. Végigszaladt rajtam a hideg gyengéd érintésére. Ajkai még mindig az enyémeken voltak, amikor megfogtam a kezét és kihúztam a felsőm alól.
- Harry, szerintem ezt nem itt kéne.
- Nyugi, Lux-ék fent játszanak, nem jönnek le.
Újra megcsókolt. Az, hogy bármikor lebukhatunk, izgalmasabbá tette a dolgot, így belementem.
Beletúrtam puha tincsei közé és kissé meghúztam. Felmordult, majd kezeit végighúzta az oldalamon, ezáltal felcsúszott a pólóm, amit egy mozdulattal lekapott. Megfogta a derekamat, és elölről az ölébe ültetett. Hosszú, heves csókcsatánk után éreztem, hogy a kezét végigvezeti a hátamon, majd a melltartómnál megáll.
- Levehetem? - kért engedélyt.
- Csak ha én is a felsődet - búgtam a fülébe, majd megharaptam a fülcimpáját, mire kuncogni kezdett.
- Megegyeztünk.
Kikapcsolta a melltartómat és a földre dobta, majd én is megszabadítottam a felsőjétől. Melleimet kemény mellkasához nyomtam és így kezdtünk egy újabb, perceken keresztül tartó smárolást.
Kezét az oldalamról a csípőmre helyezte, majd végighúzta a combomon, s visszavezette a fenekemre. Ezt a mozdulatot még párszor megismételte.
- Egyre türelmetlenebb vagyok.
Értettem a célzást, így lemásztam róla és elkezdtem kigombolni a nadrágját. Megemelte a csípőjét, így le tudtam róla venni, aztán a földre dobtam. Leguggoltam elé, s ő kényelmesen hátradőlt a kanapén.
- Mit akarsz velem tenni? - mosolygott.
- Majd meglátod - kacsintottam, majd alsó ajkamba haraptam. Mélyen felsóhajtott, majd lehunyta a szemeit.
Szűkös boxerétől hamar megszabadítottam, s szerszáma szinte a hasa alját érintette. Egy pillanatra lefagytam méretét látva, de aztán észhez tértem és kezemet hosszúságára helyeztem. Lassan húzogatni kezdtem és a tempón fokozatosan gyorsítottam. Néha, hogy kicsit kínozzam, lassítottam a tempón, de olyankor mozgatni kezdte a csípőjét.
Mikor egyáltalán nem számított rá, lábai közé fészkeltem magam és bekaptam. Láttam, hogy nagy szemekkel néz rám.
- Oh, anyám - nyögte, majd hátrahajtotta a fejét. Azt akartam, hogy én okozzam neki a valaha volt legnagyobb örömet, így még többet kaptam be belőle. Először kicsit öklendeztem, de aztán rájöttem a taktikára és már gyors tempóban csináltam. Harry nyögései bátorítottak arra, hogy rámarkoljak golyóira, így egy nagy nyögés közepette elélvezett. A számba kerülő nedvet gondolkodás nélkül lenyeltem.
Kinyitotta a szemeit, majd mosolyogva magához húzott.
- Nagyon szuper voltál - csókolt meg. - Most pedig én jövök.
Hanyatt fektetett a kanapén, amíg csókunk egy percre sem szakadt meg. Lábaim közé fészkelve magát kikapcsolta az övemet, majd benyúlt a bugyimba. Először csak dörzsölgetni kezdett, de aztán hirtelen felnyomta két ujját. Egy kisebb sikoly hagyta el a számat, ami nyögésekké vált, amikor pumpálni kezdett. Teljesen elfelejtettem, hogy gyerekek is vannak a házban, majd mikor ez eszembe jutott, ráharaptam az ajkaimra, hogy visszafogjam a kitörni vágyó, hangos nyögéseket.
Másik kezével levette rólam az alsó ruházatomat, felemelte és széttette a lábaimat, és nyelvét éreztem magamban. Az érzés leírhatatlanul jó volt. A kanapé szélét erősen markoltam, hogy levezessem az izgalmakat.
Megfogta a lábaimat és nyaka köré tette, s egyre gyorsabban tette a dolgát.
- Harry - zihálva mondtam ki a nevét.
Éreztem, hogy az alhasam megfeszül és eluralkodik rajtam az az ismerős érzés. A sikítást visszafojtva értem a csúcsra.
Mire kifújtam magam, Harry már fölöttem volt. Kezeivel a fejem mellett támaszkodott, s lassan belém vezette magát. Beszívtam az ajkaimat, hogy ismét visszafojtsam a hangomat, majd Harry rögtön gyors tempóban tolni kezdett. Fejét a nyakamhoz hajtotta és lágyan csókolgatni kezdte, majd néha-néha megszívta.
- Gyorsabban - ziháltam.
Eleget tett kérésemnek és még gyorsabban lökött. Éreztem, hogy az alhasam feszíteni kezd és a hátam ívbe feszül. Próbáltam magam visszafogni, így ajkaimba haraptam és a szemeimet lehunytam, de még így is hangosan mentem el.
Harry még nem ért a csúcsra, így vállánál meglökve leültettem, és lovagolni kezdtem rajta. Fejét a nyakamhoz nyomta, majd egy mély nyögés kíséretében elélvezett.
Még egy kicsit mozogtam, majd pillanatokkal később egy csókot leheltem ajkaira és lemásztam róla.
Gyorsan magunkra kapkodtuk a ruháinkat. Pont időben, mert a kicsik lejöttek.
- Marcsi, ugye holnap is eljövünk? - kérdezte Kelly.
- Persze, hogy eljöttök - válaszolt helyettem Harry, amin elmosolyodtam.
- Rendben, de akkor most már megyünk. Késő van.
- Óóó.... na, jó.
Felvettük a cipőt és a kabátot és Harry-ék kikísértek.
- Akkor holnap találkozunk - kacsintott Harry, majd megcsókolt, mire Lux és Kelly fintorogni kezdtek.
- Sziasztok!
- Sziasztok - köszöntünk vissza Kelly-vel, majd elindultunk haza.
A másnap ugyanilyen jóra sikeredett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése