Masszázs (18+)

T. Enikőnek




Másodállásban masszőr vagyok, és a vendégeim házhoz jönnek. Épp a legjobb barátnőmet masszíroztam, amikor megszólalt a telefonja. Pár percen keresztül beszélt, és ha jól értettem, újabb vendéget szerzett nekem.
- Enikő, mikorra van szabadidőd? - kérdezte, s még nem tette le a telefont.
- Fél óra múlva, amikor veled végeztem.
- Fél óra múlva - mondta a telefonba. - Oké, Szia! - azzal letette. - Az egyik haverom, Niall is jönne.
- Oké.
Befejeztem a masszázst, majd mikor elment, Niall rögtön megérkezett. Egy szőke hajú, kék szemű srác volt. Azt hiszem, első látásra beleszerettem.
- Szia, Enikő vagyok - mosolyogtam.
- Szia! Én Niall! - kezet fogtunk.
- Vedd le a pólódat - kértem, mikor már a szobába voltunk. Elmosolyodott, majd lekapta magáról a pólóját és lehasalt a kanapéra. Egy darabig pásztáztam izmos testét, majd magamhoz térve vettem kezembe a testápolós flakont és a kezembe nyomtam egy kicsit a kenőcsből. Niall vállába lassan kezdtem bemasszírozni.
- Ez nagyon jó - mondta halkan.
Az egész hátát megmasszíroztam nagyjából negyed óra alatt.
- Kész is vagy - mondtam.
- Tényleg nagyon jól esett, köszi - mosolygott, majd felült. - Egyébként mennyivel tartozom?
- Hagyd csak - mosolyogtam.
- Ez komoly? Köszi szépen!
- Igazán nincs mit.
Felállt, tőlem fél centire. Az egyik pillanatban még a szemeibe néztem, a másikban már vadul faltuk egymás ajkait. Kezemet izmos, kidolgozott mellkasára helyeztem, így éreztem nagy sóhajait, mikor ajkaink elváltak. Megfogta a kezemet, majd feltette a nyakára, így körbefogtam és így csókolt meg szenvedélyesen. Fordultunk egyet és lefektetett a kanapéra, majd fölém tápászkodott. Fejem mellett támaszkodott az egyik kezével, a másikkal már a pólóm alatt matatott.
- Niall - nyögtem, majd a szemembe nézett,
- Mi az? Nem akarod? - kérdezte ijedten.
- De. Csak menjünk a szobába - mosolyogtam, majd ő is. Megfogta a kezem, felsegített és bementünk a szobámba. Hanyatt feküdt az ágyon, így most én kerültem felülre. Vágyakozóan csókoltam, közben csípőmet mozgatni kezdtem. Éreztem, hogy Niall már dudorodik, s elmosolyodtam.
- Ne nagyon húzd az időt - kacsintott. Értettem a célzást, lejjebb csúsztam és kigomboltam az övét. Letoltam a nadrágját, majd a földre dobtam. Kezemet merev férfiasságára tettem, még boxeren keresztül. Láttam, hogy mellkasa megemelkedik, majd kifújja a levegőt, amit beszívott. Lehunyta a szemeit és türelmesen várta a folytatást.
Lassan lehámoztam róla a boxert is, s azt is a földre dobtam. Megfogtam férfiasságát, de abban a pillanatban Niall a kezem után kapott.
- A-a. Rajtad még mindig nagyon sok a ruha - mosolygott, majd felült és csók közben a hátamra fektetett. Levette a pólómat, majd hátam alá nyúlva kipattintotta a melltartómat. A pántot végighúzta a karomon, majd elhajította és pár másodperc után meleg kezeit lassan melleimre tette. Egy nagy sóhaj hagyta el a számat, mire Niall elmosolyodott és megcsókolt. Lassan és gyengéden masszírozni kezdte az egyik kezével a mellemet, a másikkal benyúlt a szoknyám alá és bugyin keresztül simogatni kezdett.
- Kitől lettél ilyen nedves? - mosolygott kajánul.
- Kettőt találhatsz - kacsintottam.
- Csak nem tőlem? - már meg se várta a választ, vadul megcsókolt. Mikor ajkaink elváltak, lehúzta rólam a szoknyát és bugyimtól is megszabadított. Széttette a lábaimat és lehajolt. Leheletét megéreztem a csiklómon, amitől kirázott a hideg. Csukott szemmel, ökölbe szorított kézzel vártam tetteit.
Nyelve lassan hozzámért, amitől megremegtem, majd őrületes tempóban nyalni kezdett. Kéjesen nyögtem és tűrtem a szenvedést, hol lassított a tempón, hol gyorsított. Közben combjaimat markolászta, én pedig egyre közelebb voltam a csúcshoz.
- Ah, Niall - lihegtem. Elhúzta nyelvét és két ujját nyomta fel, majd ujjazni kezdett. Nyögéseim sűrűkké váltak, egészen addig, míg ujjai közé nem éleztem. Tökéletes ajkai közé vette ujjait és lenyalogatta a rákerülő nedvet. Elmosolyodtam, majd a vállánál fogva hanyatt fektettem és fölé másztam.
Végigpuszilva a testét értem alhasához, ahol a nyelvemmel húztam egy csíkot. Férfiassága már hasa alját csapta. Megragadtam és gyorsan verni kezdtem. Homlokán megjelentek az izzadságcseppek, ahogy lassítottam és újra gyorsítottam. Hirtelen gondoltam egyet, majd lehajoltam és bekaptam farkából annyit, amennyit tudtam. Még sose csináltam ilyet és remélem, hogy nem rontom el.
Lassan mozgatni kezdtem a fejemet föl-le, s egyre gyakrabban nyögött. Fokozatosan gyorsítottam a tempón, közben kezeimet heréire tettem és néha-néha megmarkoltam.
- Jézusom... - zihálta. Éreztem, hogy rángatózni kezd, majd a számba élvez, amit eléggé undorodva nyeltem le. Csillogó szemekkel nézett rám, majd a kezemnél fogva magára húzott és megcsókolt. - Csodálatos voltál.
Egy mozdulattal maga alá fordított és szétnyitotta a lábaimat. Bejáratomhoz helyezkedett, majd lassan tolta belém magát. Összeszorított fogakkal próbáltam visszafojtani a kiáltást, ami mérete által okozott fájdalom miatt akart kitörni belőlem. Pár másodpercig várt, hogy szokjam, majd lassan mozogni kezdett és fokozatosan gyorsított. Miközben mozgott, szívogatta és csókolgatta a nyakamat, ami egyre inkább fokozta a már így is nagy izgalmat. Körmeimet hátába mélyesztettem és csókoltam, ahol értem. Éreztem, hogy alhasam feszíteni kezd, s tudtam, hogy már nem kell sok. Ösztönzésképpen lábaimat dereka köré fontam, így gyorsított. Nem sokkal később egyszerre élveztünk el.
Kicsusszant belőlem, majd pár perc pihenés után öltözni kezdtünk.
- Szerintem nagyon jó páros vagyunk - mondta, közben mögém lépett és a nyakamra adott egy puszit, majd hátulról átölelt. Rajtam még csak melltartó volt, rajta fölül semmi, így testünk érintkezett egymással.
- Szerintem is.
Az arcomra adott egy puszit, majd elengedett.
- Mit szólnál holnap ugyanilyenkor, ugyanitt? - nézett az órájára.
- Várni foglak - mosolyogtam.
- És ha van kedved, este elmehetnénk vacsorázni. Benne vagy?
- Ezer örömmel - mondtam boldogan, majd karjaiba vetettem magam és megcsókoltam.

És észre se vettem, hogy túl vagyok a 200.000. látogatón! *-* NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! <3

4 megjegyzés: