Limuzin (18+)

G. Dorinának


A laptopom előtt gubbasztottam szombat este, mikor megszólalt a telefonom. A kijelzőn a barátom, Zayn neve villogott, majd felvettem.
- Halló?
- Szia, baby. Van valami programod estére?
- Nincs. Csak itthon ülök és gubbasztok - húztam a számat.
- Szuper. Akkor ma este elviszlek egy buliba az új bárba.
- Oké. Mikorra legyek kész?
- Mondjuk fél óra múlva ott vagyok.
- Oké, puszi.
- Puszi.
Letettük és készülődni kezdtem. Mini ruha, vasalt haj, egy kis smink és már kész is voltam. Beleléptem magassarkú cipőmbe és hallottam, hogy egy autó leparkol a ház előtt.
- Mentem! - kiabáltam be, s a választ nem várva mentem ki az ajtón. Mikor megláttam a hatalmas limuzint, leesett az állam. Lassan odalépkedtem, s mellette Zayn állt.
- Szia édes - csókolt meg.
- Szia. Zayn, ez... csodálatos - utaltam a limóra.
- Szerintem is. Na, gyere.
Beültünk és Zayn szólt, hogy mehetünk. A sofőr nem látott hátra és ezt Zayn szépen ki is használta. Vadul megcsókolt, közben kezét combomon vezetgette fel-le. Éreztem a csókjából, hogy kíván és ez kölcsönös volt. Megtettem az első lépést, óvatosan rámarkoltam férfiasságára. Belenyögött a csókunkba, majd fenekemhez nyúlt és megmarkolta. Gondoltam nincs sok időnk, így kigomboltam az övét és kicsit lejjebb toltam a nadrágját. Zayn türelmesen várta, hogy mit fogok tenni.
- Siess, drága - zihált. Mosolyogva az ajkaira nyomtam egy puszit, majd boxerét is lejjebb toltam. Már "készen állt", így nem is húztam sokáig az időt. Megfogtam férfiasságát, s lassan verni kezdtem neki. Hátrahajtotta a fejét és lehunyta a szemeit. Mély sóhajokkal mutatta ki élvezetét.
Kicsit lassítottam a tempón, mire megfogta a kezemet és gyorsított. Ezt még párszor eljátszottuk, majd úgy döntöttem, nem szórakozom vele tovább; lehajoltam és bekaptam, amennyi a számba fért. Hajamba túrt és mozgatni kezdte a fejemet. Egy idő után elengedte és hagyta, hogy én csináljam. Egyre nagyobbakat és sűrűbben nyögött, ami engem a gyorsabb tempóra ösztönzött.
- Hmm, Dorina, nagyon jó vagy - lihegte. Ráadásképp heréire markoltam, ami eljuttatta a csúcsra.
Visszaültem a helyemre, majd mikor Zayn magához tért, édesen rám mosolygott. Tarkómnál fogva magához húzott és megcsókolt, majd ujjait bugyimhoz vezette. Kicsit felugrottam, mikor bugyimba benyúlt és felnyomta két ujját. Rögtön gyors tempóban ujjazott, én pedig már nem tudtam, mit szorongassak. Végül Zayn bicepszét fogtam erősen, miközben ő még mindig pumpált.
Végig az arcomat fürkészte, ami kicsit zavarba hozott, de olyankor egy-egy kisebb puszival megnyugtatott.
- Zayn, nem a rohadt ujjaidtól akarok elmenni - ziháltam. Kihúzta belőlem ujjait, majd megnyalogatta őket, engem izgalomba hozva ezzel. Nem mintha nem lettem volna elég izgatott.
Az ölébe húzott, miután lehúzta a bugyimat. Lassan ráereszkedtem hatalmas büszkeségére, s vártam egy kicsit, hogy megszokjam. Másodpercek múlva mozogni kezdtem fel-le, s Zayn a csípőmbe vájta ujjait. Ő is rásegített a tempóra, ami hamarosan őrületessé vált. Ajkaimat nyakára tapasztottam és szívni kezdtem, amit mélyről jövő nyögésekkel jutalmazott. Nyakába nyögtem, mialatt egyre közeledtem a csúcshoz. Zayn simogatta a hátamat, majd fenekembe markolt keményen.
- Ahhhhh - nyögött nagyot, mikor belém élvezett. Ez engem is a csúcsra juttatott, s cseppet se fogtam vissza magam.
Másodpercek múlva leszálltam róla, majd felhúztam a bugyimat és megigazgattam magam. Zayn is visszaöltözött és vártuk, hogy megérkezzünk a buliba.
- Izgalmas volt egy limóban csinálni - mondta Zayn még mindig egy kicsit zihálva, majd a hajamba puszilt.
- Szerintem is.
Felnézve rá megcsókoltam.
Lassan megérkeztünk a buliba, ahol egy kis iszogatás után folytattuk a szórakozást.

4 megjegyzés: