Nassoljunk (18+)

H. Edinának



A mai napomat is a legjobb barátommal, Harryvel töltöm. Szeretek vele lenni, nagyon jóban vagyunk. Sokak szerint szép pár lennénk, de mi ezen mindig csak nevetünk.
Kopogtam az ajtón és Anne nyitotta ki.
- Szia Edina!
- Helló Anne!
- Gyere beljebb, én úgy is menni készültem. Most csak ketten lesztek itthon estig. Aztán ne csináljatok semmi hülyeséget!
- Rendben - mosolyogtam, majd felmentem Harry szobájába. - Szia!
- Hali - ölelt meg. - Estig ketten leszünk.
- Tudom, anyukád mondta.
- És mit csinálunk? - vágódtunk le az ágyra.
- Tudod mit csináltunk rég? - kérdezte Harry. - Filmezés és közben nasi!
- Tényleg!
- Akkor hozok fel a hűtőből kaját, te pedig keress valami jó filmet!
- Oké.
Kutattam a filmek között, de kb már mindet láttuk.
- Na? Melyiket nézzünk? - ült le.
- Már mindegyiket láttuk.
- Akkor mit szólnál, ha inkább kaja közben zenét hallgatnánk? - vetette fel ötletét.
- Oké, de akkor én választok zenét!
- Ez csak természetes - mosolygott. Hosszas válogatás után kiválasztottam a zenét és az ágyra ültem Harry mellé.
- Hoztam nutellát, tejszínhabot és epret. Ja, meg itt a csokis szirup is.
- Azta. Aztán hazafelé meg majd gurulni fogok.
- Dehogy fogsz! Egy kis kalória mindenkinek kell. Meg te pont nem olyan vagy, akinek vigyázni kéne ezekkel.
- Óh, milyen kedves - mosolyogtam.
- Ja, tudom!
Hirtelen gondolt egyet és levette a pólóját.
- Most mi az? Nem akarom összekenni - magyarázta az értetlen fejemet látva. - Egyébként te is levehetnéd.
- Azt szeretnéd, mi? - böktem oldalba és nevettünk.
- Na akkor figyelj - mondta és egy adag tejszínhabot a szájába nyomott, majd jóízűen lenyelte. - Most te jössz! Nyisd ki a szád - mosolygott.
Teljesítettem kérését és az én számba is nyomott. Kicsit sok lett, így nehezen nyeltem le, amin jót, nevettünk.
Harry hanyatt feküdt és a szájába vett egy epret.
- Gyere - mosolygott. Tudtam, mit akar. Ezzel szoktunk szórakozni.
Ráfeküdtem és az eper felét, ami a szájába volt, leharaptam. Mi ennyire jóban voltunk.
- Most egy kis csokiszirupot! - kérte. A szájába nyomtam, de egy pici a mellkasára is ment.
- Jaj, bocsi - nyúltam oda a kezemmel, de megfogta.
- A kezedet ne kend vele össze - mosolygott kajánul.
- Perverz vagy - mosolyogtam vissza, majd lenyaltam a mellkasáról az édességet, mire egy nagy sóhaj szaladt ki a száján.
- Na jó elég, mert teljesen beindulok - lökött le magáról óvatosan. Nevetni kezdtem és hanyatt feküdtem. Az ilyen beszólásokat sose gondoltuk komolyan, mindig poénnak szántuk.
Kezébe vette a nutellás üveget és mellém feküdt. Ujját beletette az üvegbe és egy nagy adag csokit vett ki belőle.
- Kéred? - kérdezte.
- Jöhet.
Ujjait a szám elé tartotta és én lenyaltam róla a nutellát.
- Van egy kicsit a szád szélén - nevetett és az ujjával le akarta törölni, de én megfogtam a kezét.
- A kezedet ne kend vele össze - hülyéskedtem.
- Ahogy akarod - ezzel lenyalta onnan, végül ajkaink egymásra találtak és csókolózni kezdtünk.
- Harry - nevettem. - Én csak hülyéskedtem.
- Jaj, ne haragudj - vigyorgott, majd még egyszer megcsókolt.
- Harry ez már nem játék - toltam el magamtól és felálltam.
- Tudom - állt mögém és hátulról megölelt. - Én most komolyan gondoltam, nem csak szórakozásból.
- Tényleg? - fordultam felé.
- Aha - majd újra megcsókolt, de már több szenvedéllyel. Fordultunk egyet és eltolt egészen az ágy széléig. Ott a hátamat fogva óvatosan lefektetett, majd kicsit feljebb mentünk és fölém kerekedett. Ajkaimról áttért a nyakamra, ahol nedve csókokat hagyott. Erősen megszívta, mire felnyögtem.
- Harry, most komolyan le akarunk...?
- Igen - vágott a szavamba, majd megcsókolt. Hatalmas kezeit a pólóm alá vezette és egy mozdulattal kikapcsolta a melltartómat. Felültetett és levette a pólómat, majd a melltartó pántot lecsúsztatva a kezeimen, attól is megszabadított. Visszafektetett és nyalogatni kezdte a melleimet, amitől egyre jobban beindultam. Kezét a lábam közé vezette és már nadrágon keresztül izgatni kezdett. Beletúrtam puha fürtjei közé és lehunytam a szemeimet, élvezve ezzel minden érintését.
Lemászott rólam. Nem tudtam, mit akar, de rögtön leesett, amikor az édességeket közelebb hozta.
- Harry, most azok minek kellenek?
- Attól még a nasit nem fejezzük be - mosolygott. Egy kis tejszínhabot nyomott a mellbimbóimra és érzékien lenyalta róla, miközben már a nutellát kente szét a testemen. A nyakamtól a hasamig végignyalta, amíg le nem szedte az összes nutellát. A csokiszirupért nyúlt, de lefogtam a kezét.
- A-a. Azt hagyd meg nekem!
- Ahogy akarod - csókolt meg, majd lejjebb mászott és kigombolta a nadrágomat. Felemeltem a csípőmet és Harry végighúzta a nadrágomat a lábaimon, majd ledobta a földre. Megfogta a bugyim szélét és egy hirtelen mozdulattal lerántott. Tejszínhabot nyomott a combjaim belső részére és lassan, finoman nyalta le. A csiklómhoz érve kicsit hozzáérintette a nyelvét, majd gyors tempóban nyalni kezdett.
- Ahh.. - nyögtem fel, mikor megéreztem magamban puha, meleg nyelvét. Gyorsan végezte a dolgát, ezzel egyre közelebb juttatva engem a csúcshoz.
- Ha..Harry..
Ekkor hirtelen abba hagyta, majd fölém mászva megcsókolt. Lábaimat csípője köré fontam és fordítottam a helyzeten, így én kerültem fölülre. Megragadtam a csokiszirupot, majd szétkentem Harry felsőtestén. Az állvonalától elkezdtem lassan, érzékien nyalni. Ez a tettem egy mély morgást váltott ki belőle.
Az alhasához érve nyomtam egy kis tejszínhabot és finoman lenyaltam, majd lehúztam a nadrágját és a boxerét, amik a földön landoltak. Harry már eléggé fel volt izgulva, így nem húztam tovább az időt. Megfogtam ágaskodó férfiasságát és gyorsan húzogatni kezdtem a kezemet rajta.
- Ohh, ez az!
Harry élvezte a tetteimet, ami engem boldogsággal töltött el. Egyre gyorsabban vertem neki, majd végignyaltam az egészet és abba hagytam.
- Gyere ide - mosolygott. Ráültem csípőjére, lehajoltam hozzá és megcsókoltam. Kezét a hátamon végigvezette, majd fenekemen pihentette.
Pár perces csókcsata után maga alá fordított és lábaim közé fészkelődött. Se szó, se beszéd, belém hatol, majd pár pillanat múlva mozogni kezdett. Szinte egyszerre nyögtünk, elég hangosan, de ez egyikünket se érdekelte. Harry nyaka pont a fejem mellett volt, így még lenyaltam róla egy kis édességet, ami még rajta maradt.
Hirtelen megfogta a csípőmet, majd felült és az ölébe ültetett anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Gyorsan lovagoltam rajta, közben Ő a fenekemet markolászta, én pedig hajába túrtam.
- Edina... én mindjárt... elmegyek.. - zihálta. A csípőmmel körözni kezdtem, s éreztem, hogy már nem kell sok. Harry is mozgatni kezdte a csípőjét, s tudtam, hogy pár csak pillanatok választanak el a gyönyörtől.
- HARRY! - kiabáltam, miközben elélveztem, s ekkor Ő is.
Lemásztam róla és lihegve az ágyba feküdtünk.
- Máskor is nassolhatnánk ilyen jót - mosolygott, majd forrón megcsókolt.

6 megjegyzés:

  1. nagyon király lett az enyém mikor jön már ? greta.sz

    VálaszTörlés
  2. Uuhh istenkirály lett! (ha van ilyen szó?! :''D)
    Ömmhh.. Én is megkérdezdhetném hogy hányan vannak még előttem? :)

    VálaszTörlés