Iskolai musical (18+)

Majszikaa-nak




Ha Harry és Louis a kedvenced, mindenféleképpen nézz be erre a blogra: http://harryeslouisrovidsztorik.blogspot.hu/ most indult, két barátnőm írja. (rövid sztorik Harryről és Louisról)

Jelentkeztem egy iskolai musical-re, a Rómeó és Júlia-ra. Szeretném magam kipróbálni a színészkedésben.
Elmentem a meghallgatásra, és nagy meglepetésemre engem választottak Júlia szerepére. Izgatottan vártam, ki lesz az én Rómeóm. A meghallgatás végén odamentem a tanárhoz.
- Mrs. Cox!
- Igen?
- Elnézést, megtudhatnám, hogy ki lesz Rómeó?
- Persze. Niall.
- Niall? Niall Horan?
- Igen.
- Rendben, köszönöm - mondtam lefagyva. Niall már régóta tetszett és nem csak én voltam ezzel így. Szinte az összes lánynak a suliban Ő kell.
- Szia Júlia - köszönt mögöttem.
- Szia. Öm, akkor te leszel Rómeó?
- Aha. Szerelmespárt fogunk alakítani - kacsintott.
- Igen... tudom.
- Az első próba holnap délután lesz itt! - szólalt meg a tanár.
- Akkor majd holnap találkozunk, szióka - köszönt.
- Szia - köszöntem vissza remegő hangon. Egyenesen a legjobb barátnőmhöz rohantam, hogy közöljem vele a jóhírt.
Már alig vártam a másnap délutánt, ami nagy sokára el is jött. Az első próba Niallel! Huh, de izgulok.
Félve léptem be a terembe, és a tanár és Niall már ott vártak.
- Végre! - állt fel Mrs. Cox. - Tessék, itt a szöveg, olvassátok el - nyomott a kezünkbe egy-egy füzetet, ami elég vastag volt. - És kezdhetjük is az elsővel!
Eléggé meglepett a nagy sietség, nem gondoltam volna, hogy máris belevágunk. Azt hittem, egy ki megbeszélés lesz, vagy valami tanácsokat fog adni, de nem.
- Mehet!
Elolvastuk magunkban az első oldalt, majd valamennyire megpróbáltuk előadni. Már tökre belelendültünk, amikor megszólalt a tanár telefonja.
- Halló?....Igen.....persze, azonnal ott vagyok - majd letette. - Ne haragudjatok, most el kell mennem, de ti addig próbáljátok tovább! Sietek!
Azzal kiment a teremből.
- Akkor... hol is tartottunk? - kérdeztem. Olvasni kezdtem, de Niall kivette a kezemből és a földre dobta. Értetlenül néztem rá, amin elmosolyodott. Megfogta a kezem és közel húzott magához.
- Térjünk rögtön a közepére - mosolygott, majd megcsókolt. Csak csókolt, csókolt, csókolt és csókolt.... egyre vadabbá vált a helyzet, már mindketten ziháltunk. - Menjünk a raktárba - suttogta, majd kézen fogva a raktárhoz vezetett. Bezárta az ajtót - bár gőzöm sincs, honnan volt kulcsa - és rögtön ajkaimnak esett. Vadul faltuk egymást és a ruhák fokozatosan kerültek le rólunk. Mire feleszméltem, már csak fehérneműben álltam Niall előtt, akit szintén csak az alsóneműje takart.
- Gyere ide, baby - mondta, miközben a derekamat fogta és a nyakamat kezdte csókolgatni.
A falnak lökött és ajkai bejárták a felsőtestem minden részét. Egyre mélyebbeket lélegeztem, majd hirtelen kezét a hátamhoz vezette és egy mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, amit aztán a földre dobott. Egy darabig csak pásztázta a melleimet, majd rámarkolt és vadul masszírozni kezdte. Eközben a nyakamat is csókolgatta, s én kezemet szűkös boxerére vezettem. Egy darabig csak fogdostam a férfiasságát, majd elhúzódott tőlem és letolt az utolsó ruhadarabját. A fejem mellett megtámaszkodott és vadul csókolt, míg én gondoltam egyet és megfogtam büszkeségét. Gyorsan verni kezdtem neki, s zihálni kezdett. A csókot nem szakítottuk meg, csak néha levegő hiányában elváltak ajkaink.
- Ahh.. mindjárt elmegyek.. - lihegte. Kicsit gyorsabban csináltam, végül egy nagy nyögés kíséretében elélvezett, ami a hasam aljára került. Letörölte a mutatóujjával, és a szám elé tartotta. Megfogtam a kezét és erotikusan leszopogattam róla a nedvet.
- Hmm - mosolyogtam.
- De most te jössz - búgta a fülembe, majd ismét a nyakamat kezdte csókolgatni. Azt hiszem, rájött, hogy az a gyenge pontom. Ellazultam a karjai között, majd egy dohos szivacsra fektetett. Akkor az tűnt a legjobb helynek.
Lefelé csókolgatta a hasamat, majd bugyimhoz érve kínzó lassúsággal húzta le rólam. Mikor végre levette, maga mellé dobta és felhúzva széttette a lábaimat. Megéreztem magamban meleg nyelvét, s orra érintette a szeméremdombomat, ez még izgalmasabbá tette a helyzetet. Nagy sóhajok és nyögések szaladtak ki a számon. Miközben nyelve bennem "dolgozott", keze sem pihent: hol a combomat, hol a fenekemet markolászta, néha még a melleimre is feltévedt.
- Ahh Niall.. - jeleztem, hogy közel vagyok. Kicsit gyorsított a tempón, így egy nagy sikítás kíséretében a csúcsra jutottam.
- Hmm. Ha tudnád, milyen finom vagy - kacsintott, majd megnyalta az ajkait és megcsókolt. Lábaim közé pozicionálta magát, majd bármi figyelmeztetés nélkül belém hatolt. Felszisszentem, majd nyögni kezdtem, mikor eszeveszett tempóban lökött. Karmolásztam a hátát és a haját húzogattam, miközben Ő a fejem mellett támaszkodott. Megfogtam bicepszét és egyre hangosabbakat nyögtünk.
- Én mindjárt... - nyögtem.
- Én is...
Még lökött párat, s mikor a g-pontomat érintette, végem lett. Hangosat nyögve elélveztem, miközben megszorítottam a bicepszét, majd rögtön utánam Niall is a csúcsra ért.
Még párat lökött rajtam, majd kicsúszott. Az ajkaimra nyomott egy puszit, majd segített felállni. Felöltöztünk, majd visszamentünk a terembe és a tanár már ott várt.
- Ti meg hol voltatok?
- Csak tartottunk egy kis szünetet - mondta Niall. Még egy darabig ott voltunk.
Másnap együtt mentünk suliba, s kézen fogva sétáltunk végig a folyosón. Mindenki csúnyán és féltékenyen nézett rám, de nem érdekelt, mert az enyém volt a világ legjobb pasija.

2 megjegyzés: