Téves telefonszám (18+)

M. Patríciának



Niall szemszöge:
Átlagos délutánnak indult, épp tévét néztem. A telefonom rezgett mellettem, ami azt jelentette, hogy sms-t kaptam. Kezembe vettem és elolvastam.

Hé Amber, nincs kedved találkozni? Mondjuk most a parkban?
                                                                                      Patrícia

Kíváncsi voltam, ki az a Patrícia. Mostanában kapok furcsa sms-eket Amber névre, mivel most vettem a telefont.

Oké, akkor a legszélső padnál találkozunk - írtam vissza. Gyorsan elkészültem és már mentem is.
10 perc alatt odaértem és megláttam egy gyönyörű lányt a padon.
- Szia. Patrícia? - kérdeztem.
- Szia, ömm igen.
- Niall vagyok - nyújtottam a kezem, mire kezet fogtunk.
- Bocsi, igazából a barátnőmet várom - válaszolt, mire kicsit felnevettem.
- Amúgy nekem küldted az sms-t. Most vettem a telefont - mosolyogtam.
- Micsoda? És ezt miért nem mondtad? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Kíváncsi voltam - kacsintottam. - De ha már így alakult, meghívhatlak egy fagyira?
- Hát, végülis úgy sincs jobb dolgom - vont vállat.
- Szuper!
Elmentünk fagyizni és addig sokat beszélgettünk. Kiderült, hogy nagyon kedves lány és jó a humora, ami nekem nagyon fontos. Szeretem a jó humorú lányokat.
- Köszönöm Niall, jól éreztem magam - mondta a nap végén, ugyanis az egész napot együtt töltöttük.
- Én is. Öm, nincs kedved eljönni hozzám? Épp egyedül vagyok otthon.
- Rendben - vágta rá rögtön. Azt hiszem, Ő is megkedvelt engem.
Sétáltunk a lámpák által kivilágított utcán, és ahogy a lenge szél belekapott a hajába, egyszerűen gyönyörű volt.
Lassan megérkeztünk hozzám és felmentünk a szobámba, de előtte gyorsan körbevezettem a házban. Leültünk az ágyamra és csak bámultunk egymásra.
- Tudod, Patrícia, nagyon megkedveltelek.
- Én is téged, Niall - mosolygott. Nem bírtam tovább... Közelebb mentem és lesmároltam, amilyen szenvedélyesen csak tudtam. Nem tudtam uralkodni a vágyaimon, így gondolkodás nélkül pólója alatt matattam, majd megtaláltam a melltartó kapcsát.
- Niall, ez még nem korai? - tolt el magától kicsit.
- Bocsi..teljesen elvesztettem a fejem, mert gyönyörű vagy, meg minden és... - nem tudtam befejezni, mert megcsókolt. Hanyatt feküdt és maga fölé húzott. - Akkor te is akarod?
- Ha mindketten akarjuk, akkor ne fogjuk vissza magunkat - kuncogott és a tarkómnál fogva csókolt meg. Kezemet végighúztam az oldalán, ezáltal felcsúszott a pólója. Felhúztam teljesen a nyakáig, majd egy mozdulattal leszedtem róla. Ajkairól áttértem a nyakára és hevesen puszilgattam, miközben háta alá nyúlva kapcsoltam ki a melltartóját. A pántot lehúztam a karján és a melltartót a földre dobtam. Pár pillanatig pásztáztam a testét, majd újra ajkait csókoltam, miközben melleit markolásztam. Kisebbeket nyögött, ami beindított.
Kicsit lejjebb csúsztam és melleit kezdtem nyalogatni. Most már elég hangosan nyögött és sóhajtozott, én meg már alig bírtam magam visszafogni.
Hirtelen lábit a csípőm köré fonta és hanyatt fektetett, így Ő fölém került. A mellkasomra fekve csókolt vadul, közben én kigomboltam a rövidnadrágját. Felült és a pólómnál fogva engem is felhúzott, majd lekaptam rólam és a felsőtestemet kezdte csókolgatni. Visszafeküdtem és csukott szemmel élveztem lágy puszijait. A szívem már egyre hevesebben dobogott és egyre izgatottabb voltam.
Lemászott rólam és kigombolta a nadrágomat, majd teljesen leszedte rólam.
- Hmm - mosolygott, mikor szűkös alsómra nézett.
- Ez a te műved - kacsintottam, majd visszahunytam a szemeimet. Kezeit rátette a boxeremre és lehúzta rólam, közben folyamatosan érintette a péniszemet.
- Ülj az ágy szélére - kérte, mire teljesítettem. Letérdelt elém és intenzíven szopni kezdett. Kezemen hátul megtámaszkodtam és fejemet hátra hajtva adtam át magam az élvezetnek.
Egyre gyakrabban és hangosat nyögtem és éreztem, hogy már közel vagyok.
- Ah, basszus!
Kicsúsztatta a szájából, majd végignyalta az egészet és abba hagyta. Felállt, majd kapva az alkalmon letoltam róla a nadrágját és a bugyiját egyszerre. Combjainál fogva az ölembe húztam és rám ereszkedett.
- Várj, nem akarod, hogy én is....?
- Nem - szakított félbe. - Térjünk a lényegre - kacsintott.
Lassan mozogni kezdett, miközben folyamatosan csókolóztunk. Belekapaszkodott a nyakamba és úgy ugrált rajtam. Néha kicsit lassított, majd újra gyorsan mozgott, így kínozva engem. Hátát simogatva fenekére tettem a kezemet és kicsit megmarkoltam. Végigsimítottam a combját egészen a térdéig, majd újra fenekére tértem.
Ő eközben beletúrt a hajamba és a nyakamat csókolgatta, szívogatta. Csípőjével körözni kezdett én pedig már nagyon közel voltam.
- Hmmm Patrícia - búgtam a nyakába, mire hirtelen hanyatt feküdt és engem magára húzott, közben nem csúsztam ki belőle. Így már én diktáltam a tempót.
Gyorsan mozogtam, miközben Ő a hátamat karmolászta. Nyakát puszilgatni kezdtem és mellei a mellkasomhoz tapadtak.
- Niall..mindjárt... - zihálta. Egyre mélyebben toltam és lábait az égnek emelte.
- Ahh - nyögtem egy hangosat, mikor elmentem, s ekkor Ő is. Toltam még párat, majd pár pillanat múlva kicsúsztam belőle és mellé feküdtem. Magunkra húztam egy takarót és magamhoz öleltem.
- Máskor is megismételjük? - nézett fel rám csillogó szemeivel.
- Még szép - mosolyogtam. - És arra gondoltam, hogy... hogy lehetnél a barátnőm, hogy ha te is szeretnéd.
- Niall....komolyan mondod? - kérdezte mosolyogva.
- A lehető legkomolyabban. Szóval?
- Igen - mosolygott, majd megcsókoltuk egymást. A karjaim közt aludt el édesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése