Zayn, a megmentő (18+)

Fló kérte Tinának




Három napja totál depressziós vagyok, csak ülök és egyfolytában bőgök. A volt barátom csúnyán kihasznált. Egyszerűen irtózok tőle! Pedig annyira szerettem...
A földön ültem az üres házban. A szüleim nyaralni mentek, nekem semmi kedvem nem volt menni. Nagy nehezen, de megengedték, hogy itthon maradjak.
Már egy halom zsebkendő volt mellettem, s én csak sírtam és sírtam. Ki akartam adni magamból minden fájdalmat, s ordítottam egy nagyot, de nem lett jobb. Sőt, még jobban zokogni kezdtem. Kopogást hallottam, de először nem foglalkoztam vele. Ám amikor már hatodszorra kopogott, erőt vettem magamon, felálltam és kisírt szemekkel kinyitottam az ajtót. A szomszéd srác, Zayn állt ott aggódó arccal.
- Minden rendben? Hallottam, hogy ordítottál.
- Semmi komoly - hazudtam.
- Biztos? Rám számíthatsz, ha gondod van, nyugodtan szólj.
- Akkor.. ha már így megkérdezted, jól jönne egy kis társaság, ha van kedved itt maradni.
- Persze - mosolygott, majd beengedtem és leültünk a kanapéra.
- És mondd, mi nyomja a lelked.
- Hát.. a barátom... mármint a volt barátom elég csúnyán kihasznált. Emberben még ekkorát nem csalódtam.
- Ismerős érzés - húzta félre a száját.
- Miért? Veled is történt már hasonló eset?
- Szerintem az életben mindenkivel történik ilyen legalább egyszer. De ettől nem kell elszomorodnod - simította meg az arcomat. Fura, ebbe az érintésbe beleremegtem, amit Ő is észrevett, mert el akarta húzni a kezét, de én megfogtam.
- Köszönöm, Zayn.
- Na, mosolyogj egy kicsit - kérlelt, s közben Ő is így tett. A pillanat hevében szorosan magamhoz öleltem.
- Nagyon köszönöm!
Lassan elengedtem, ajkaink között kb fél centi volt, de az se sokáig. Tarkómnál fogva magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Olyan fura érzés járta át a testemet, amit még soha nem éreztem. Beletúrtam puha, tökéletesen beállított hajába, s csókunk egyre vadabbá vált. Az ölébe ültem, majd a nyakát kezdtem csókokkal ellepni. Belemarkolt a fenekembe, mire egy apró nyögés csúszott ki a számon, amin elmosolyodott.
- Menjünk fel - suttogtam, s fel akarta állni, de ekkor visszarántott.
- Ne! Az messze van. Jó lesz itt is - kacsintott, majd újra csókba forrtunk. Végülis nekem tök mindegy, hogy hol, a lényeg, hogy vele. Mert már nagyon kívántam Őt, talán még ennyire soha senkit.
Pólóm alatt kezdett matatni, mire én ledobtam magamról. Feltűnően a melleimre nézett - ugyanis melltartó nem volt rajtam -, majd megnyalta tökéletesen telt ajkait. Kezeibe vette melleimet és gyengéden masszírozni kezdte. Nagyokat sóhajtoztam, főleg, mikor nyelvével is kényeztetni kezdte bimbóimat. Eközben megszabadítottam pólójától, s elém tárult tökéletes felsőteste. Puszilgatni kezdtem fentről lefelé, amíg el nem értem nadrágja tetejéhez. Egy mozdulattal kikapcsoltam övét, majd felállítottam, hogy le tudjam tolni a nadrágját. Kilépett belőle, majd felhúzott magához és megcsókolt. Közben fordultunk egyet, s leültetett a kanapéra, majd fölém kerekedett. Vadul smároltunk, miközben kezem férfiasságára tévedt, s erősen megmarkoltam. Felmordult, majd egy nagy sóhajt préselt ki fogai között.
- Sietsz valahova? - mosolygott, majd felállt és letolta a boxerét. Leült mellém, majd megfogtam büszkeségét és gyorsan verni kezdtem neki. Hátrahajtott fejjel, lehunyt szemekkel élvezte a tetteimet. Ráadásként csókolgatni kezdtem a nyakát, s nyögései egyre sűrűbbek lettek. - Ahh baby, mindjárt... - zihálta. Egy erőset szívtam nyakába, amitől rögtön hangosan elélvezett.
Pár pillanat múlva felém fordulva csókolt meg forrón, majd hanyatt fektetett és letolta a nadrágomat a bugyimmal együtt. Már a gondolatba is beleremegtem, hogy mit fog velem tenni, de izgatott is voltam.
Széttette a lábaimat, majd a combom belső részét csókokkal lepte el, közben már kezével a csiklómat izgatta. Egyre beljebb puszilgatott, s én egyre feszültebb voltam. Mikor nyelve a csiklómhoz ért, felnyögtem, mire elmosolyodott, majd gyorsan nyalni kezdett.
- Ahh... Zayn... - ziháltam. Hirtelen két ujját éreztem, ahogy felnyomja és gyorsan ujjazni kezd. Közben végig engem figyelt, ami teljesen zavarba hozott. - ZAYN!! - ordítottam, mikor elélveztem. Lenyalta az ujjára kerülő nedvet, majd kezemet megfogva húzott az ölébe. Vagy 5 percen keresztül szenvedélyesen smároltunk, majd felemelkedtem és ráereszkedtem kemény, hosszú péniszére. Kicsit vártam, hogy szokjam, majd lassan mozogni kezdtem. A szánkból szinte egyszerre jöttek ki a hangosabbnál hangosabb nyögések. Gyorsan lovagoltam rajta, s Ő a fenekemet markolászta, ami csak fokozta az izgalmakat.
- Basszus... én mindjárt.. - lihegett Zayn. Csípőmmel körözni kezdtem, majd hagytam, hogy az érzés magával ragadjon. Zayn nevét kiabálva, hangosan élveztem el, majd utánam Ő is.
Pár pillanat múlva lemásztam róla és összeszedtük a ruháinkat, majd felöltöztünk.
- Köszönöm Zayn, hogy kirángattál a depresszióból - mosolyogtam felé.
- Igazán nincs mit - lépett közelebb, majd megfogta két oldalt az arcomat és megcsókolt. Elindult az ajtü felé, de utána szóltam.
- Zayn. Ömm... nem maradsz itt éjszakára?
Elmosolyodott.
- Örömmel - majd szorosan megölelt. Este megnéztünk egy romantikus filmet, s idő közben rájöttem, hogy Zayn az, aki számomra a tökéletes pasi. Ő is megosztotta velem érzelmeit és elmondása szerint már nagyon régóta tetszettem neki. Még aznap este megkért, hogy legyek a barátnője, amire természetesen igent mondtam.

1 megjegyzés: