Vizimentő (18+)

D. Katának





A szüleimmel minden évben a tengerpartra megyünk nyaralni, s ez idén sincs másképp. Már nagyon vártam, hogy odaérjünk. Imádom, ahogy kifekszek a partra, s hallom az emberek nevetését.
Mikor megérkeztünk, lepakoltunk a hotel szobánkba és máris ráugrottam az ágyra.
- Kata ne szórakozz már, nem sokára indulunk a partra! - kiabált rám anya.
- Jó, jó, csak olyan kényelmes - nevettem. Fél órán belül elindultunk. Lepakoltunk egy jó kis helyre, majd rögtön szaladtam a vízbe. Belerohantam a hullámokba, bár anya mondta, hogy ezt ne csináljam, mert még bajom esik. De hát mit tegyek? Olyan vagyok, mint a többi tinédzser; amit megtiltanak, azt még jobban csinálom.
Egyre beljebb mentem, s éreztem, hogy a lábam már nem érinti a talajt. Kicsit megijedtem, s kifelé kezdtem úszni, de ekkor hátulról egy nagy hullám ellepte a fejemet. Már köhögtem, s hallottam anya kiabálását, majd két erős kart éreztem, ahogy megragad és húz a part felé. Lefektetett, majd köhögni kezdtem, s mikor kinyitottam a szemem, egy csodálatos, kék szemű, szőke hajú sráccal találtam szembe magam. Ha jól láttam, Ő volt a vizimentő. Szerintem fiatal volt még ahhoz, de elég jól végezte a dolgát.
- Jól vagy? - kérdezte.
- Igen.
Felültem, majd anya szorosan megölelt.
- Mondtam, hogy ne menj olyan bentre!
- Jó, jó, csak engedj el, mert megfulladok - mondtam rekedtes hangon.
- Elnézést hölgyem, de még jobban meg kell vizsgálnom a lányát, hogy nincs-e komolyabb baja.
- Persze - állt fel anya, majd a srác felsegített engem. Bementünk valami faház félébe, ahol mindenféle orvosi cucc volt.
- És egyébkén mi a neved? - kérdezte, addig én leültem.
- Kata vagyok. És neked?
- Niall.
- És... mit fogsz még rajtam megnézni?
Elmosolyodott.
- Csak gondoltam egy kicsit ki akarod szellőztetni a fejed. Tudom milyen az, amikor a szülők feleslegesen halálra izgulják magukat.
- Köszönöm - mosolyogtam.
- Nincs mit. De ha már így alakult, közelebbről is megismerkedhetnénk - kacsintott, majd mellém ült. Szemem megakadt tökéletes felsőtestén, amin csillogtak a vízcseppek. Észrevette, hogy bámulom, mert elmosolyodott. Államnál fogva maga felé fordított és megcsókolt. Olyan más volt az a csók, mint a többi. Az övé gyengéd, de mégis vad volt.
Beletúrtam vizes hajába, mire felmordult, s megharapta alsó ajkamat. Lefektetett az ágyra, s fölém kerekedett. Vadul a nyakamnak esett, szívta, harapta, ahol csak érte. Ez belőlem kisebb-nagyobb nyögéseket váltott ki. mikor visszatért az ajkamra, kezemet levezettem férfiasságára és megmarkoltam.
- Hmm.. sietsz valahova? - mosolygott, majd elhúzta onnan a kezem.
- Nem akarom húzni az időt.
Hátam alá nyúlt és próbálta szétkötni a bikini felsőmet, de nem ment neki.
- Görcsre kötötted? Kis gonosz - mosolygott. Felültem, majd egy kis vacakolás után sikerült kikötnie és levette rólam. Visszafeküdtem, s Ő kezeibe vette melleimet, s masszírozni kezdte őket. Amikor ezt megunta, nyelve is tárult mellé. Egyre lejjebb puszilgatott, majd mikor elért a hasam aljához, a nyelvével húzott egy csíkot oda.
- Niall.. kérlek, ne kínozz!
Elmosolyodott, majd kérésemet teljesítve gyorsan lehúzta rólam a bikini alsómat is. A combomtól egyre beljebb hagyott apró puszikat, majd mikor elérte a csiklómat, megszívta, amibe szó szerint beleremegtem. Utána gyorsan nyalni kezdett, s én a nyögéseimet próbáltam visszafogni. Már majdnem a csúcson voltam, s mikor megéreztem magamban két ujját, felnyögtem. Gyorsan ujjazott, amitől hamar elélveztem.
Lenyalta az ujjára kerülő nedvet, majd fölém mászva megcsókolt.
- Cseréljünk helyet - suttogtam a fülébe, majd fél percen belül már Ő feküdt alattam. Végigpusziltam a felsőtestét, s nadrágjához érve lassan húztam le róla. Messzire eldobtam, majd kezembe vettem merevedő férfiasságát és gyorsan verni kezdtem neki.
- Ahhh Kata, nagyon jó vagy - zihálta. Mikor a legkevésbé számított rá, bekaptam és gyors tempóban szopni kezdtem. Egyre gyakrabban és hangosabban nyögött, majd végső lökésként rámarkoltam heréire, amitől rögtön elélvezett. Undorodva, de lenyeltem. Láttam, hogy ez bejött neki, mert nagy mosolyra húzta a száját.
Lemásztam róla és ringatni kezdtem a csípőmet, hogy újra izgalmi állapotba hozzam. Ez néhány percen belül sikerült is, s az ölébe ültem. Ráereszkedtem merevedésére, majd lassan mozogni kezdtem. Nagyokat sóhajtoztam, s Ő is velem együtt. Széles vállába kapaszkodtam, úgy lovagoltam rajta, míg Ő hol a fenekemet, hol a melleimet markolászta. Egyre gyorsítottam a tempón, s éreztem, hogy már nem kell sok. Ujjaimat erősen Niall vállába mélyesztettem, s Ő a derekamba.
- Niall... én mindjárt..
- Egyszerre légyszi.. - kérlelt. Nagyon nehezen, de sikerült visszatartanom. - MOST! - kiabált, s egyszerre éleztünk el, ami totál izgató volt. Pár pillanat múlva lemásztam róla. Felvettem a bugyimat, Ő is felöltözött.
- Bekötöd légyszi? - fordultam neki háttal. Bekötötte a felsőmet, majd az arcomra nyomott egy puszit. Rámosolyogtam, majd ekkor belépett anya.
- Minden rendben van? - kérdezte.
- Semmi baja nincs - válaszolt Niall. - De este egy vacsora mellett még megvizsgálhatom - kacsintott rám, majd átnyújtotta a számát. - Hívj fel - kacsintott.
Este felhívtam Őt, s elmentünk egy csodaszép étterembe. Mondanom se kell, ez volt eddig a legjobb nyaram.

5 megjegyzés:

  1. Bocsi de kaphatnék egy Zayn +18 sztorit? Perrie névre. Köszi! Ja és nagyon tetszett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de most nem tudok kéréseket fogadni, mert már így is el vagyok maradva! De figyeld a blogot és kiírom, amint újra lehet kérni :D

      Törlés
  2. Nagyon cuki lett *-* mikor lesz/lesznek kövi sztorik? ;D

    VálaszTörlés
  3. http://www.bibliabaptista.hu/20131106.html Térjetek meg!

    VálaszTörlés