Nem csak egy játék... (18+)

H. Edinának


Meghívtak egy házibuliba ma este, ahol medence is van. Nagyon izgatott vagyok, ugyanis a suli legnépszerűbb pasijai, Harry és Louis szervezték meg a saját házukban. Néha elgondolkodok, hogy milyen mázlisták, hogy egy házban élhetnek.
Este 8-kor elkezdtem készülődni, s 9-re már teljesen kész voltam. Beleléptem magassarkú cipőmbe és elindultam Louisékhoz gyalog. Nem laktak messze, kb 15 perc alatt odaértem. A zene már dübörgött, s az udvart is ellepték az emberek. Hatalmas házuk van, a kertben egy jakuzzival. Bementem, s szinte az egész suli ott volt, meg még egy páran. Rögtön kiszúrtam Louist, aki szintén észrevett engem és mosolyogva jött felém. Már nagyon régóta tetszik nekem Louis, de még a legjobb barátnőm se tudja.
- Szia, örülök, hogy eljöttél - próbálta túlkiabálni a zenét.
- Köszi, hogy meghívtatok. Amúgy nagyon szuper a házatok!
- Köszi. Remélem fürdőruhát hoztál - kacsintott.
- Igen, hoztam - mosolyogtam. Louis üdvözölte a többi vendéget, addig én elmentem táncolni néhány barátnőmmel. Néha behúztunk egy-egy felest, amíg el nem lazultunk teljesen. Erotikus zene csapta meg füleinket, s nekünk se kellett több; rögtön egymáshoz simulva riszáltuk. Láttam, hogy Louis nagy mosollyal figyel minket. Hirtelen a két barátnőm eltűnt mellőlem, mindketten egy-egy fiúval. Így már én se táncoltam, s amikor el akartam indulni leülni, valaki megfogta a derekamat.
- Táncolj még, nekem nagyon tetszik - hallottam Louis hangját, mire felbátorodtam. Fenekemet ágyékához nyomtam és úgy ringattam a csípőmet jobbra-balra. Hallottam halk duruzsolását a fülembe, amitől rajtam végigszaladt a hideg. - Nincs kedved átvenni a bikinidet és beülni a jakuzziba?
- Akkor várj meg itt - fordultam meg, hogy a szemébe mondhassam. Láttam, hogy már nagyon meg akar csókolni, de eltávolodtam tőle. Így később még jobban fog neki esni, ezt tapasztalatból mondom. Felmentem az egyik szobába - valószínűleg Louiséba - és átvettem a bikinimet. Lementem a jakuzzihoz, s Louis már benne ült. Engem látva hatalmas mosoly jelent meg arcán. Beültem mellé a kellemes hőmérsékletű vízbe és néztem rá várva, hogy mit reagál.
- Nagyon csini vagy - mondta perverzül vigyorogva, majd kezemet fogva közelebb húzott magához. Lassan közeledett, hogy megcsókoljon, s mindig, mikor csak egy centi volt köztünk, kicsit hátrahúztam a fejem. Egy idő után ezt megunta és az arcom két oldalát fogva megcsókolt. Már én is nagyon kívántam, s éreztem, hogy Ő is. Keze levándorolt a bugyimhoz, s erősen megmarkolta a fenekemet. Belemosolyogtam csókunkba, majd kezemet testén végighúzva férfiasságára helyeztem, s éreztem, hogy ebbe a tettembe beleborzong. Amikor a legkevésbé számítottam rá, előre nyúlva benyúlt a bugyimba és izgatni kezdett.
- Louis, ne itt - toltam el egy kicsit magamtól.
- Miért ne? Körülöttünk mindenki részeg és már sötét is van. Lazíts - mondta, majd újra ajkaimnak esett. Igazából még jakuzziban sohasem csináltam és egyszer mindent el kell kezdeni. Louis egy gombnyomással beindította a pezsgést, így már tényleg nem lehetett a víz alá látni.
Hirtelen felnyomta 2 ujját, mire kicsit felnyögtem, de még mindig szenvedélyesen smároltunk. Beletúrtam nedves hajába és néha meg is húztam, mire felmordult. Egyre szaporábban vettem a levegőt, így Louis ajkaitól el kellett távolodnom. Nekidőltem a jakuzzi szélének, hátradöntöttem a fejemet és lehunytam a szemeimet. Louis csókolgatni kezdte a nyakamat, közben még mindig ujjazott.
- Ahh.. Louis...
- Élvezed, mi? - búgta, majd folytatta előző tetteit. Éreztem, hogy már közel vagyok a csúcshoz, és a nagy sóhajok mellett már egy-két nyögés is kicsúszott a számon.
- Gyerünk, élvezz el - mondta erotikus hangon.
Próbáltam magam visszatartani, de nem ment. Az udvaron már nem is voltak szinte emberek, mindenki bent őrjöngött.
- Mindjárt...
- Kiáltsd a nevem, ha a csúcsra érsz - kérlelt, mire aprót bólintottam. Egy pár löket után éreztem, hogy már elértem a gyönyört.
- LOUIS! - kiabáltam, mire elégedetten elmosolyodott. Kihúzta az ujjait, majd lenyalta a rájuk kerülő nedvet. Apró puszit nyomott ajkaimra, amiből ismét smárolás lett. Tudtam, hogy most én következek, így térdig letoltam a fürdőnadrágját és kezembe vettem férfiasságát.
- Hmm... - nyöszörgött, mikor elkezdtem rajta húzogatni a kezem. Szívni kezdtem a nyakát, közben egyre gyorsabban vertem neki. Mikor hallottam, hogy már nem kell sok neki, fogaim közé vettem a nyakán lévő vékony bőrt és meghúztam, mire nagyot nyögött.
Elhúzta a kezemet, mielőtt még elélvezett volna, gondolom nem akart a vízben.
- Ülj rám - kérlelt, mire engedelmeskedtem. Lehúztam a bugyimat, majd lassan ráereszkedtem hatalmasságára. Vártam pár másodpercet, míg megszokom, majd mozogni kezdtem. A szánkat szinte egyszerre hagyták el a nagyobbnál nagyobb nyögések. Fejemet a vállára hajtottam, majd ismét nyakának estem és erősen szívni kezdtem.
- Bassza meg, Edina... - nyögte, ami totál beindított, így még gyorsabban kezdtem rajta ugrálni. Erősen a csípőmbe markolt. Csípőmmel körözni kezdtem, s Ő a fenekembe markolt.
- Louis én mindjárt... - lihegtem.
- Egyszerre, kérlek!
Még tolt párat, majd összeszorította a szemeit.
- MOST!
Nagy nyögés kíséretében egyszerre értük el a gyönyört. Lemásztam róla, majd felhúztam a bugyimat, Ő is a nadrágját.
- Nagyon jó voltál - kacsintott, majd forrón megcsókolt.
- Te is.
Az éjszaka további részében együtt táncoltunk és iszogattunk. Nagyon jól éreztem magam vele. Addig azt hittem, csak tetszik, de rájöttem, hogy beleszerettem.
Hajnal 4 körül egyre kevesebben voltak, végül én is elköszöntem és hazamentem. Pontosabban hazavánszorogtam. Otthon lefürödtem és a puha ágyba boldogan feküdtem be. Csak egyetlen dolog szomorít el; hogy Louisnak csak egy éjszakára kellettem. De legalább annyira megkaphattam Őt.
Nagy nehezen elaludtam, majd másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem.
- Halló - szóltam bele kómás hangon.
- Szia Edina, Harry vagyok.
- Szia Harry. Mizu?
- Az van, hogy muszáj átjönnöd, mert Louis itt siránkozik, hogy látni akar téged.
- Mi? Hogy engem? - lepődtem meg, s rögtön felébredtem.
- Aha, szóval most át tudsz jönni?
- Persze, max 20 perc és ott vagyok!
- Oké, köszi!
Ezzel letettük a telefont. Gyorsan felöltöztem, megmosakodtam és már rohantam is át Harryékhez. El se hiszem, hogy Louis akar velem találkozni. Bekopogtam az ajtón, amit a göndör nyitott ki.
- Szia - köszöntött, majd félreállt, s bementem.
- Szia Harry. Louis?
Amint ezt kimondtam, már rohant le az emeletről és szorosan megölelt.
- Szia Edina, annyira hiányoztál!
- Louis, mi van veled? Miért mondasz ilyeket? - kérdeztem, mire elengedett.
- Hogyhogy miért mondok ilyeket? Nem emlékszel a tegnap éjszakára?
- De igen. De azt hittem, hogy csak...
- Hogy csak egy éjszakára kellesz? - húzta fel a szemöldökét, s aprót bólintottam. - Nézd, nekem nem csak egy játék vagy. Már egy ideje tetszel és azt hittem, én is neked.
- Louis, te is tetszel nekem, nagyon.
- Akkor... lennél a barátnőm? - kérdezte félénken. Tetszik, hogy ilyen oldala is van, nem csak a vad bulizós. Olyan sokoldalú ez a srác, többek között ezt is nagyon szeretem benne.
- Örömmel - válaszoltam, majd gyengéden megcsókolt.

5 megjegyzés:

  1. Köszönjük, hogy elloptad a történetünket! :) Igazán megtisztelő, hogy tetszik ... csak ne mástól lopd az ötletet. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de milyen ötletet?:0 jakuzzi? Vagy a buli? Mert olyat már sok helyen olvastam :o

      Törlés
    2. Az egész story olyan mint amit bnőm írt az oldalunkra..

      Törlés
    3. Melyikre? Mert mondom hogy egy csomó helyen láttam már jakuzzisat meg bulisat.. Mindegy nem akarok ezen veszekedni

      Törlés