Munkahelyi kaland (18+)

M. Patríciának




*Zayn szemszöge
Lassan be kell zárni a kocsmát. Igen, egy kocsma tulajdonosa vagyok. A vendégek elmentek, csak a pultos lány, Patrícia és én maradtunk ott.
- Ma is jól dolgoztál - mosolyogtam rá. Minden műszak végén megdicsérem, ez a szokásom.
- Ilyen főnök mellett nem lehet rosszul dolgozni - mondta. - De ha nincs más, akkor én mennék is.
- Ami azt illeti... - léptem hozzá közelebb, majd a kötényét a pultra tette. Végigmértem Őt, igazából már nagyon régóta tetszett. És most eldöntöttem, hogy megszerzem.
- Zayn, valami baj van? - szakította meg gondolatmenetemet.
- Nincs semmi - mosolyogtam, majd megfogtam a derekát és magamhoz húztam.
- Mit csinálsz? - kérdezte zavarodottan, de én csak magabiztosan mosolyogtam rá.
- Már rég meg akartam tenni - amint ezt kimondtam, ajkainak estem és vadul smárolni kezdtünk. Kívántam Őt és a csókjából éreztem, hogy Ő is engem. Combjánál fogva feltettem a pultra és lábai közé fészkeltem magam. Csókolózás közben a kezem bejárta testének minden részét. Lassan kezdtem kigombolni a blúzát, közben szememet nem vettem le formás melleiről. Megnyaltam az ajkamat, amitől elmosolyodott. Blúzát a földre dobtam és a melltartójától is gyorsan megszabadítottam. Az egyik mellét masszírozni, a másikat nyalogatni kezdtem. Beletúrt a hajamba és néha kiszaladt a száján egy kisebb nyögés.
Mikor ezt meguntam, lejjebb kezdtem csókolgatni, de amikor a hasánál volta, megállított.
- Rajtad még mindig túl sok ruha van - kacsintott, majd pólóm alját megfogva vette le rólam. A földre dobta, majd nyakamnak esett és csókolgatni, szívni kezdte. Közben kezemet fenekére vezettem és megmarkoltam, mire belenevetett a nyakamba.
- Nemár, ez csikis - nevettem vele, majd egy hosszú csókot nyomtam ajkaira. Kigomboltam a nadrágját, és kicsit megemelkedett, így könnyebben le tudtam róla szedni. Lehúztam a lábát, majd azt is a többi földön fekvő ruhadarabra dobtam. Bugyin keresztül izgatni kezdtem, s egyre nagyobbakat sóhajtott.
- Zayn, muszáj szórakoznod?! - nyögte. Nagyon bejött, hogy ilyen érzést váltok ki belőle. Félrehúztam a bugyiját és hirtelen felnyomtam két ujjamat. Gyorsan kezdtem húzogatni ki-be, közben a másik kezemet szorongatta. Nagyokat nyögött és sóhajtott, amitől egyre jobban beindultam. Amikor hallottam, hogy már nem sok kell neki, abba hagytam. - Zayn... - mondta fájdalmasan, mire csak elmosolyodtam és ajkaira nyomtam egy puszit. - De most én jövök - kacsintott. Leültetett az egyik székre, csak előtte levette a nadrágomat és a boxeremet. Kezébe vette péniszemet és gyorsan verni kezdte. Hátrahajtott fejjel, csukott szemekkel élveztem tetteit.
- Ahh... nagyon jó vagy... - ziháltam, mire felbátorodott. Hirtelen lehajolt és szopni kezdett. Nagyon meglepődtem, de egyáltalán nem bántam. A hétköznapokban olyan visszahúzódónak és félénknek mutatja magát.
Rámarkolt a heréimre, ami egy löketet adott. Már nem sok kellett, hogy elélvezzek, de akkor megállít. Farkam végére nyomott egy puszit, majd széttett lábakkal rám ült. Lassan rám ereszkedett, én pedig már alig bírtam magammal. Megfogtam a csípőjét és mozgatni kezdtem. Hagyta, hogy irányítsak. Fejét a vállamra hajtotta és a nyakamat kezdte szívogatni. Már egyre gyorsabban ugrált rajtam, mikor gondoltam egyet, és lefektettem az asztalra, anélkül, hogy kicsúsztam volna belőle. Gyors tempóban löktem és az asztal is nagyon mozgott, de nem érdekelt. Végigkarmolta a hátamat, majd a másik kezével a bicepszemet szorongatta.
- Zayn... - zihálta.
- Egyszerre, kérlek.. - próbáltam érthetően beszélni a nagy izgalmak közepette.
Még toltam párat, majd éreztem, hogy a csúcsra érek
- MOST! - kiabáltam, s mindketten hangosan elélveztünk. Pár perc múlva kicsúsztam belőle és lemásztunk az asztalról. Felöltöztünk, közben próbáltunk egyenletesen lélegezni.
- Máskor is túlórázhatnál - kacsintottam, majd odamentem és megcsókoltam. - Következő menet nálam? - kérdeztem.
- Mehetünk - mosolygott. Kézen fogva léptünk ki a kocsmából, bezártunk, majd hazamentünk és folytattuk...

1 megjegyzés: