Nyaralás a barátokkal (18+)

T. Annának (boldog névnapot!)



A szüleimmel és a legjobb barátaikkal megyünk idén nyaralni. Van egy fiuk is, akivel egy párszor találkoztam, de még nem nagyon beszélgettünk. Nekem nagyon bejön, de nem hiszem, hogy ez kölcsönös.
- Bepakoltál mindent? - kérdezte anya.
- Igen, minden itt van.
- Szuper, akkor indulhatunk.
Betettük a csomagokat a kocsi csomagtartójába, majd beültünk. Én zenét kezdtem hallgatni, s a szemem akaratlanul is lecsukódott. Talán azért, mert kora reggel volt és este nem bírtam elaludni az izgalomól. Végülis egy hétig egy házban leszek Niallel. Hogy tudnék nyugodt maradni?
Arra ébredtem föl, hogy Niall rángat.
- Hahó, Anna, kelj föl!
Igazából nem tudtam, hogy tudja a nevemet.
- Mi? Már itt is vagyunk?
- Több órás volt az út - nevetett. - Na gyere, pakoljunk ki. Az ősök már bevitték a saját cuccaikat.
Kivettük a bőröndjeinket és mi is bevittük.
- Oké srácok, van egy kis gond - jött oda Niall anyukája. - Az a helyzet, hogy nincs egyszemélyes ágy. Három franciaágy van. De a legnagyobbat megkapjátok ti.
- Oké - mondta Niall könnyedén. Igazából nagyon izgultam és örültem is. Niallel egy ágyban? Ez most komoly? Ez lesz életem legjobb nyaralása, az tuti!
- Estig még bőven van idő, addig lemehetnénk a partra - szólalt meg apa. Mindenkinek tetszett az ötlet. Magunkra kaptuk a fürdőruhánkat, plusz még valami könnyű ruhát és lementünk a partra, ami a szállástól nem volt messze. Rögtön ledobtam magamról a ruhát és rohantam a vízbe, s Niall végig követett. Mikor elértem a vállig érőig, ott megálltam.
- Te aztán gyors vagy - mondta mosolyogva, mire én csak megvontam a vállamat. A boldogságot tuti nem lehetett letörölni az arcomról.
A nap végiéig ott voltunk, s Niallel tök jól összebarátkoztunk. Szinte mindenhova együtt mentünk, de legtöbbször a büfébe. Hihetetlen, hogy ez a gyerek mennyit eszik, de a teste mégis olyan szexi. Este a szálláson lefürödtünk, majd leültünk beszélgetni, mikor Niall anyukájának támadt egy ötlete.
- Nem megyünk el körül nézni?
- Ja, az csodás lenne! - helyeselte anya. - Anna, gyertek.
- Ajj nemár! Nem akarok menni, olyan unalmas a tájat nézegetni!
- Ezzel egyet értek - szólalt meg Niall.
- Jól van, akkor maradjatok - sóhajtott apa. - Ezek a mai fiatalok...
Erre összenéztünk Niallel és kicsit felnevettünk.
- De aztán ne legyetek rosszak - mosolygott anya.
- Jó, jó! Csak menjetek már - siettette őket Niall. Mikor kimentek, bezárta az ajtót.
- Miért zártad be? - kérdeztem meglepetten.
- Hogy ne zavarjon minket senki.
- Ki zavarna?
- Akárki. Meg nehogy ránk nyissanak a szüleink - mondta egy perverz mosollyal az arcán. Tudtam, mit akar, és nem ellenkeztem, pedig még szűz voltam. Leült mellém, s ajkait az enyémre tapasztotta, majd forrón megcsókolt. Ebben a csókba beleremegtem, annyira jó volt. Egyre vadabbá vált a dolog, majd Niall hanyatt fektetett és a nyakamat kezdte csókolgatni, ezáltal megtalálta a gyenge pontomat. Teljesen ellazultam, s hagytam, hogy azt tegyen velem, amit akar.
Keze a pólóm alá vándorolt, s rögtön csupasz mellemhez ért, ugyanis nem volt rajtam melltartó. MAsszírozni kezdte azokat, mire kisebb nyögések hagyták el a számat.
- Niall... - lihegtem, de nem reagált rá semmit, folytatta előző tetteit. - Niall, kérlek - ültem föl.
- Mi a baj? Talán nem akarod?
- De nagyon is akarom, csak tudod én még... szűz vagyok.
- Ne haragudj, ezt nem tudtam. Akkor megígérem, hogy vigyázni fogok rád.
Bólintottam, majd a homlokomra nyomott egy puszit.
Ismét a hátamra fektetett, csak előtte még lekapta a pólómat. Kicsit zavarba voltam, s ezt Niall is észrevette.
- Ne aggódj, gyönyörű vagy - mosolygott, majd az orrával megbökte az enyémet. Ajkait levezette mellemhez, s finoman nyalogatni kezdte azokat, miközben masszírozta is. Élveztem, ahogy kényeztet, de egyre jobban begerjedt, én egyre jobban féltem. Féltem, hogy nem bír majd magával és durva lesz.
Lekapta magáról a felsőjét és a felsőtestemet lepte el apró puszikkal. A hasamon végighúzta a nyelvét, amitől kirázott a hideg. Megfogta a nadrágom szélét, s letolta a bugyimmal együtt. Még kínosabban éreztem magam, mint amikor csak a pólómat vette le, de próbáltam leplezni érzéseimet. A combom belső részét puszilgatni kezdte, s egyre beljebb haladt, míg a csiklómat nem érintette. Felsóhajtottam, amin elmosolyodott. Megéreztem puha nyelvét, amint hevesen "dolgozik" rajtam. nagy sóhajok és kisebb nyögésen csúsztak ki a számon, amin büszkén elmosolyodott. Felnyomta egy ujját, amitől összerezzentem, majd lassan ujjazni kezdett. Először nagyon nem tetszett az érzés, de aztán egyre inkább. Később még egy ujját felnyomta, s éreztem, hogy közel a vég. Már felkészültem lelkileg a legjobb érzésre, amikor abba hagyta,
- Niall! - lihegtem.
- Nem ettől fogsz elélvezni, szépségem - mosolygott, majd egy apró csókot nyomott ajkaimra. Letolta a nadrágját az alsónadrágjával együtt, s teljesen beparáztam. Hatalmas volt neki, s el nem tudtam képzelni, hogy az hogy fog belém férni.
Ismét fölém került és hosszasan megcsókolt.
- Ne félj, óvatos leszek. Vigyázni fogok rád!
A szavai megnyugtattak, de nem teljesen. Még így is tökre paráztam.
Én is akartam Őt kényeztetni, ezért a nyakát harapdálni kezdtem, majd vállánál fogva kérleltem, hogy cseréjünk helyet. Így Ő volt alul, én felül.
Nyakától lefelé apró puszikkal leptem el a testét, majd péniszéhez érve nyeltem egy nagyot, majd rátettem a kezemet.
- Ne, ezt most ne - húzott fel magához. - Most én kényeztetlek téged - mosolygott, majd megcsókolt.
Fenekembe markolt, majd újra hanyatt fektetett s fölém mászott. Felhúzta a lábaimat, majd komolyan a szemembe nézett.
- Mehet?
- Igen - mondtam, bár a hangom megremegett. Megcsókolt, majd farkával pár kört írt le bajáratom körül. Lassan felnyomta, ami szörnyen fájt. Ekkora fájdalmat még életemben nem éreztem, de gondoltam, megéri. Meg egyre inkább úgy érzem, hogy beleszerettem Niallbe.
- Ahh... - nyögtem fel fájdalmasan.
- Annyira sajnálom. Abba hagyjuk?
- Ne... csak lassan.
- Oké.
Láttam, hogy alig bírja magát visszafogni, de mégis megteszi. Olyan édes volt, muszáj volt elmosolyodnom, pedig még mindig szörnyen fájt. Még tolt egyet, majd az egész hossza bennem volt.
- Most már jobb lesz - nyugtatott, mire tarkójánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam.
Kezeink összekulcsolódtak a fejem mellett. Niall egyre gyorsított a tempón, végül már egyáltalán nem fájt, sőt, nagyon élveztem. Nyögéseink egyre hangosodtak és sűrűbbek lettek. Csókolgatni kezdte a nyakamat, ami fokozta az izgalmakat.
- Niall... - nyögtem, közben megszorítottam a kezét. - Én mindjárt..
- Egyszerre... - lihegte.
Egyre mélyebben tolt, s éreztem, hogy a hátam ívbe feszül.
- MOST! - kiabált, mire mindketten hangosan elélveztünk. Pár pillanat múlva kihúzódott belőlem és felöltöztünk. Leültünk egymás mellé, s próbáltunk egyenletesen lélegezni.
- Tudom, hogy ezt nem most kéne mondanom, de amikor megláttalak, már akkor megtetszettél - mosolygott rám.
- Te is azóta tetszel nekem, mióta először találkoztunk.
Niall közelebb húzódott, majd gyengéden megcsókolt. Hallottuk, hogy a szüleink bejönnek.
- Még szerencse, hogy volt nálam kulcs - nevetett apa. - Hát ez meg mi? - hallottam meglepődött hangját. Őszintén szólva én is meglepődtem, hogy nem akarja titkolni. De én ennek nagyon örülök.
- Én megmondtam, hogy jól ki fognak jönni egymással - mondta Niall anyukája, mire mindenki kicsit nevetni kezdett. Niall és én még mindig hevesen csókolóztunk.
- Fiam, szerintem már nem lesz baj a közös ágyban alvással - ülte le Niall mögé az apukája, mire Niall hátra nézett.
- Ezt hogy érted?
- Fordítva vetted fel a pólódat - mondta, mire mindenki nevetni kezdett, csak Niall és én égtünk. De a végén mi is elmosolyodtunk rajta.
- Szeretlek, Anna.
- Én is téged - mondtam, mire szorosan magához húzva megölelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése