After concert (18+)

M. Katának




Egy One Direction koncerten tomboltam 2 órán keresztül. Imádtam! A srácok tényleg figyelnek a rajongóikra. Nem csak felmennek a színpadra, énekelnek aztán ennyi, hanem még szórakoztatnak is minket. Azt hiszem, tökéletesebb banda nem is létezik.
A dedikálás után hirtelen ötlettől vezérelve elbújtam egy szemetes mögött, s megvártam, míg mindenki kimegy. Sokáig tartott, de tudtam várni. Sok időbe telt, mire kiürült a stadion, de megérte. Előjöttem, s pont belebotlottam Zaynbe.
- Jaj, bocsi - nézett rám, majd tovább ment, de visszafordult. - Hát te?
- Én? Ja, hát izé...
- Miért maradtál itt? - kérdezte, közben elég feltűnően a dekoltázsomat nézte.
- Akartam látni, hogy közelről is olyan szexi vagy-e, mint messziről.
- És? Mi a véleményed? - mosolygott, majd közeledett.
- Tudod mit? Még szexibb vagy közelről - kacsintottam. Derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt. Azt hiszem, erre vártam 3 éve. 3 éve Zayn csókjáról álmodoztam és most megtörtént.
- Gyere fel hozzám - suttogta két csók között, majd kézen fogott. Beültünk a kocsijába, s amíg megérkeztünk, kicsit összeismerkedtünk. Kiderült, hogy élőben is olyan jófej és vicces, mint amilyennek mutatja magát.
Felmentünk a hotelszobába és bezártuk az ajtót.
- Kata, most lesz életed legjobb éjszakája - mondta mély hangon, majd lassan a nyakamat kezdte csókolgatni. Beletúrtam a hajába és kicsit meg is húztam, mire felmordult. Nyakamtól az államig végigpuszilta, majd ajkaimat csókolta. Fordultunk egyet és a falnak nyomott. Hasamat kezdte simogatni, miközben még mindig smároltunk, majd felfelé vezette kezét, ezáltal felcsúszott a pólóm. Kezemet levezettem kettőnk között, s egyenesen a férfiasságára markoltam, amitől hangosan felmordult.
- Valaki türelmetlen - nevetett, majd hirtelen lekapta a pólómat.
Nyakamat puszilgatta, miközben kikapcsolta a melltartómat és a földre dobta. Melleimet masszírozni kezdte, ami belőlem kisebb-nagyobb nyögést váltott ki. Fordultunk egyet, s lefektetett az ágyra, majd pólójától megszabadulva feküdt fölém. Végigsimítottam kockás hasát, majd övével kezdtem küszködni. Sikerült kigombolnom, miközben folyamatosan csókolóztunk. Vállánál kicsit meglöktem, így hanyatt feküdt, s én kerültem felülre. Letoltam a nadrágját, s szűkös boxerét látva elmosolyodtam.
- Ez miattad van - mosolygott, majd karomnál fogva magára húzott és megcsókolt. Erősen hozzá nyomtam magam férfiasságához, amitől nagyot nyögött.
- Na akkor ki is a türelmetlen? - vigyorogtam, majd testét végigpuszilva értem boxere tetejéhez. Ujjaimat beleakasztottam utolsó ruhadarabjába, majd letoltam róla és a földre dobtam. Megfogtam férfiasságát és verni kezdtem neki. Megkönnyebbült nyögés szaladt ki a száján, majd nagy sóhajok. Amikor a legkevésbé számított rá, hirtelen bekaptam és gyors tempóban szopni kezdtem.
- Ez az.. - zihálta. Mikor hallottam, hogy már közel van, abba hagytam. - Gonosz vagy - mosolygott, majd magára húzott és megcsókolt. - De most én jövök.
Hanyatt fektetett és a melleimtől a hasam aljáig végigcsókolta. Kigombolta a nadrágomat, letolta a bugyimmal együtt, majd a combom belsejétől a csiklómig apró, nedves puszikat hagyott. Mikor hozzáért a csiklómhoz, megremegtem, amin elmosolyodott. Lassan nyalni kezdett, s egyre gyorsított, orra folyamatosan érintette szeméremdombomat.
- Zayn... - ziháltam. Tudtam, hogy abba fogja hagyni, s igazam lett. Felém mászott, megcsókolt, majd a hátára löktem. Meglepetten figyelte tetteimet.
- Most figyelj - suttogtam a fülébe, majd elé álltam. Ő felült, s szó szerint tátott szájjal figyelt. Megfordultam, s ringatni kezdtem a csípőmet. Közben lehajoltam, és a táskámból kivettem egy bilincset. Igen, ezt az ilyen esetekre tartogattam. Azt hittem, nem fogom majd használni, de most itt az idő.
Visszafordultam, majd Zaynt leültettem a földre, az ágynak dőlt, s hozzábilincseltem. Nem nagyon akarta, de nagy nehezen rávettem.
- És most mire készülsz? - kérdezte mosolyogva, vággyal teli szemekkel. Kacéran elmosolyodtam, majd széttett lábakkal lassan férfiasságára ereszkedtem. Meg akart érinteni, de nem tudott. Egyelőre nem mozogtam, csak ültem rajta és a nyakát kezdtem szívogatni. - Meddig akarsz még kínozni?
- Hidd el, ezek után sokkal jobban fog esni - mosolyogtam, majd alsó ajkába haraptam. Már szinte remegett a vágytól, így lassan elkezdtem mozogni fel-le. Próbálta alattam mozgatni a csípőjét, de nem nagyon sikerült neki.
- Ah.. kérlek... - könyörgött.
Gyorsítottam egy kicsit a tempón, s a nyakát is csókolgattam közben. Lassan kezemet végigvezettem az övén én kikapcsoltam mind a két bilincset.
- Végre.. - zihált, majd felkapott és az ágyra tett, anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Őrült tempóban tolni kezdett, míg én a hátát karmolásztam.
- Zayn, már nem sok kell..
- Egyszerre..
Még tolt rajtam párat, majd éreztem hogy a hátam ívbe feszül.
- MOST! - zihálta, majd egyszerre értünk a csúcsra. Még lökött párat, majd kihúzódott belőlem és mellém feküdt.
- Na, élvezted?
- De még mennyire - kacsintott. - Még így sose csináltam.
- Még én se.
- Ahhoz képest elég jó voltál - mondta, majd megcsókolt. Kimásztam az ágyból, de Zayn a karomnál fogva visszarántott. - Nem mész sehova - mosolygott, majd karjaiba zárt. - Most már nem foglak elengedni.
- Micsoda? - néztem rá mosolyogva.
- Ilyen szórakozást nem fogok elengedni - mosolygott. - Szóval lennél a barátnőm?
- Zayn, ezt most komolyan kérdezed? - ültem fel.
- A lehető legkomolyabban. Akkor?
- Igen, Zayn, leszek a barátnőd - mosolyogtam, majd szenvedélyesen megcsókoltuk egymást.

1 megjegyzés: