Esküvő (18+)

Sarahnak



A bátyámnak ma van az esküvője, feleségül veszi a barátnőjét, Gemmát. Már alig várom, mert sokat mesélt az öccséről és elmondása szerint nagyon jó fej és jó a humora. Imádom a jó humorú pasikat, főleg, ha azok jól is néznek ki. Na jó, ez a bátyám esküvője, neki kell a középpontban lenni.
Nem volt nagy dolog, csak a szűk családi kör, majd nálunk egy kis összejövetel. Volt ott pár srác, de nem tudtam, hogy melyik Gemma öccse, Harry. Egyfolytában Őt kerestem, de nem tudtam.
- Gemma - szóltam neki. - Öm.. Harry hol van?
- Most nincs itt. Nem tudott eljönni, de - nézett rá az órájára - nemsokára itt lesz - mosolygott. Leültem a kanapéra és az ajtó felé bámultam. Gondolkoztam, hogy hogy nézhet ki. Gemma szerint rengeteg lány akarja Őt, szóval nem lehet csúnya.
Az ajtó nyílt, s én egyre izgatottabb lettem. Mikor belépett, a lélegzetem is elállt, ugyanis a képzeletemet messze felülmúlta ennek a srácnak a külsője. Odament nővéréhez, megölelte, majd a bátyámmal pacsizott. Gemma mondott neki valamit, majd felém mutatott. Harry elmosolyodott, majd odajött hozzám és leült mellém.
- Szia, Harry vagyok.
- Szia. Én meg Sarah. A nővéred már sokat mesélt rólad.
- Igen? És miket? - mosolygott kacéran. Egy pillanatra elvesztem gyönyörű szemeiben, aztán újra a valóságba csöppentem.
- Bocsi, mit kérdeztél?
Kicsit elnevette magát.
- Azt, hogy miket mesélt rólam a nővérem.
- Ja, hát azt, hogy.. jó a humorod, meg, hogy a lányok imádnak és ilyesmik...
- Azt biztos nem említette, hogy szingli vagyok.
- Nem, ezt az aprócska részletet kihagyta - mosolyogtam felé. Még egy darabig beszélgettünk, majd megszólalt a zene és a házunkból kész buliház lett.
- Jössz táncolni? - kérdezte.
- Nem... nem igazán tudok - dadogtam.
- Nem baj, én se! Majd együtt ügyeskedünk valamit. Na? - tartotta a kezét.
- Na jó - mentem bele végül, s megfogtam a kezét. Felálltunk, s elmentünk valahova a tömeg szélére. Megfogtam az egyik kezét és a vállát, Ő a derekamat és a kezemet, majd táncolni kezdtünk.
- Nem is vagy rossz táncos! - mosolyogtam.
- Te se - kacsintott. Meg volt közöttünk a távolság.
Lassabb szám következett, körülöttünk mindenki szorosan egymáshoz húzódva táncolt, mi meg csak álltunk egymással szemben.
- Akkor.. öömm... - vakarta meg a tarkóját. - Táncolunk tovább?
- Ööö.. aha - mondtam ki félve.
Mindkét kezével óvatosan megfogta a derekamat, én átkulcsoltam a kezemet nyaka körül és közelebb léptünk egymáshoz. Táncolni kezdtünk, közben végig egymás szemébe néztünk. Olyan tökéletesnek tűnt Harry. Teljesen magával ragadott, annyira meg akartam volna csókolni.
Kezét lassan levezette a fenekemre, amin nagyon meglepődtem, de Ő csak féloldalasan mosolygott. Vége lett a számnak, s gyorsabb következett, de mi még mindig ugyanúgy álltunk. Harry a homlokát az enyémnek támasztotta, majd lassan közeledett, végül tökéletes ajkai az enyémekhez értek és megcsókolt. A csókunk egyre vadabbá vált, végül kézen fogtam és felvezettem Őt a szobámba. Bezártam az ajtót, majd rögtön a falhoz nyomott és újra smárolni kezdtünk.
- Irtó dögös vagy ebben a ruhában, de most mennie kell - mosolygott, majd a fal felé fordított. Lassan lehúzta a cipzárt, majd kiléptem a ruhámból, amit aztán a sarokba dobott. Szemével végigmért, majd megnyalta ajkait és újra megcsókolt. Beletúrtam göndör fürtjei közé és hagytam, hogy ujjaim életre keljenek hajában. Morgással jelezte, hogy élvezi a tetteimet.
- Rajtad még mindig sok a ruha - toltam el magamtól, majd levettem zakóját és kigomboltam ingét is. Megláttam tökéletes felsőtestét, majd véglet megszabadítottam ingétől. Tetoválásait végignéztem, s egyszerűen imádtam őket.
- Tetszenek? - mosolygott.
- Nagyon - simítottam meg a hatalmas pillangót a hasán, majd közelebb léptem és megcsókoltam. Közben kezemet levezettem férfiasságához és megmarkoltam, mire felmordult. Elmosolyodtam, majd letoltam a nadrágját, közben elé guggoltam. Lerúgta a cipőjét, s a nadrágjából is kilépett, majd mikor nem számított rá, letoltam a boxerét és - már elég merev - férfiasságára tettem a kezemet.
- Légyszi.. ne szórakozz.. - mondta, s láttam rajta, hogy szenved.
- Én? Dehogy! - mosolyogtam. Lassan végignyaltam az egészet, majd egy puszit nyomtam a végére. Felálltam, majd a füléhez hajoltam.
- Ülj le - suttogtam. Így is tett, majd én elé guggolva számba vettem büszkeségét és gyorsan szopni kezdtem. Megkönnyebbült, mély nyögések csúsztak ki a száján, amik engem felbátorítottak. Rámarkoltam heréire és masszírozni kezdtem őket.
- Ahh... basszus, Sarah, nagyon jó vagy... - zihálta, majd beletúrt a hajamba. Hallottam, hogy egyre közelebb van, így minden tettemet abba hagytam. - Most miért? - mordult fel, s hanyatt feküdt, mire én rámásztam és megcsókoltam. Kezét a fenekemre helyeztem. Fordított a helyzeten, így én kerültem alulra. Csókolgatni kezdte a nyakamat, miközben a hátam alá nyúlva kikapcsolta a melltartómat. A pántot a fogai közé véve lehúzta a vállamon, majd a fehérneműt jó messzire eldobta. Rögtön neki esett a melleimnek és masszírozni kezdte azokat, néha meg is nyalta. Mikor ezt megunta, lefelé haladva apró csókokkal lepte el a testemet, s a bugyimhoz érve gyorsan húzta le és dobta el azt. Ravaszul rám mosolygott, majd a lábaimat felhúzta és a combom belső felét puszilgatni kezdte. Tudtam, hogy vissza akarja adni a kínzást.
Egyre beljebb csókolgatott, mígnem elérte a csiklómat. Ekkor megremegtem, majd megéreztem meleg nyelvét magamon. Gyorsan nyalt, amin meglepődtem,d e egyáltalán nm bántam. Miközben nyelvével tevékenykedett, a keze se pihent; a combomat markolászta. Én szorongattam a lepedőt és próbáltam visszafogni magam, nehogy nagyot sikítsak.
- Harry.. én mindjárt.. - ziháltam, s ekkor abba hagyta. Számítottam rá, így nem ért nagy csalódás. Az ágyon térdelt, majd felhúzott magához és megcsókolt. Leült a földre az ágynak támaszkodva.
- Ülj rám - kérlelt, mire én teljesítettem. Lassan ráereszkedtem hatalmasságára, s mozogni kezdtem. Először próbáltam lassan, de Harry megfogta a csípőmet és gyorsan diktálta az ütemet. Ráborultam vállára, s oldalra fordítva a fejemet szívni kezdtem Harry nyakát. Egyre gyakrabban és hangosabban nyögtünk, s éreztem, hogy már nem kell sok. Ekkor Harry megfogta a derekamat és a földön hanyatt fektetett, így folytatta tovább. Egyre mélyebben és gyorsabban tolt, aminek hamar meglett az eredménye. Körmeimet végighúztam a hátán, miközben hangosan elélveztem, s rögtön utánam Ő is.
- Harry - lihegtem, majd elmosolyodtam.
- Tessék.
- Tudod lehet, hogy az ágyon kényelmesebb lett volna.
- Igen, de oda nehezebb feljutni - mosolygott, majd megcsókolt és kihúzódott belőlem. Felsegített, majd megkerestük eldobott ruháinkat és felöltöztünk. Mikor kinyitottam az ajtót, Harry becsukta előttem, mire értelmetlenül néztem rá.
- Mi az? - kérdeztem.
- Szeretném, ha a barátnőm lennél.
Elmosolyodtam, majd közelebb léptem hozzá.
- Boldogan - csókoltam meg, s ekkor anyáék benyitottak.
- Óh.. öm.. látom, megismerted a sógorodat - mondta apa egy nagy mosoly kíséretében. Mi csak Harryvel ott álltunk és kipirultan mosolyogtunk egymásra.

1 megjegyzés: