Disco (18+)

Ani. J-nek


Fontos!! Most egy darabig ne kérjetek sztorit légyszi, mert nagyon el vagyok maradva!! Igyekszem bepótolni, amikor van időm és ihletem, írok! De addig légyszi ne kérjetek, majd szólok, ha újra lehet! Megértéseteket köszönöm! És akkor jöjjön a sztori:)

Életemben először megyek ilyen népszerű szórakozóhelyre. Ahol eddig voltam bulizni, azok mind házibulik vagy kisebb közösségi helyen megrendezett partyk voltak. De ez most más lesz. Arról híres ez a hely, hogy mindig a legjobb sztárvendégek vannak, és sose mondják meg előre, hogy ki lesz az.
Izgatottan indultunk el a barátnőmmel, s út közben találgattunk, hogy ki lehet a ma esti sztárvendég.
- Szerintem Rihanna.
- Dehogy! Szerintem tuti Inna! Vagy Katy Perry.
Igen, mindig ilyen hatalmas népszerűségnek örvendő sztárok vannak. Két hete például Justin Bieber volt.
Lassan megérkeztünk, s mikor bementünk, egy csomó ismerős arcot láttunk. Boldogan köszöntünk, s Ők is nekünk.
- És a ma esti sztárvendég - dobpergés. - A One Direction!
Erre mindenki nagy sikításba kezdett, főleg, mikor a srácok megjelentek. Én már majdnem sírtam, annyira örültem. El se hiszem, hogy pont akkor mentem el, amikor Ők vannak! Nem szokott ekkora mázlim lenni, de úgy látszik, a szerencse forgandó.
A fiúk előadtak néhány számot, majd Zayn maradt a DJ pultban, a többi négy srác pedig elvegyült a tömegben. A barátnőmmel táncolni kezdtünk, elég közel egymáshoz. Nagyon élveztem, bár lehet, hogy az előtte való két feles rásegített.
Egyszer csak a barátnőmet nem éreztem magam mögött, de két erős kéz megragadta a derekamat és szorosan magához húzott. Valami keményet éreztem, s már sejtettem, hogy mi lehet az.
- Nagyon jó vagy, baby - hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
- Ha-Harry? - mondtam ki félve.
- Csss - suttogta, majd félresöpörte a hajamat és megcsókolta a nyakamat. Fürtjei csikiztek. Előre nyúlt, kicsit feljebb húzta a ruhámat és bugyin keresztül simogatni kezdett. Néha egy-egy nyögés szalad ki a számon. Megfogtam a kezét és elhúztam onnan, majd felé fordultam. Szembe találtam magam csodaszép szemével és mosolyával. Derekamnál fogva magához húzott és puha ajkait az enyémhez érintve megcsókolt.
- El se hiszem, hogy te vagy az - mosolyogtam, majd Ő is rám. Megfogta a karomat és a tömegen keresztül húzott a mosdóba. - Harry, ez a férfi mosdó, ide nem jöhetek be.
- Nyugi - mosolygott felém, majd kulccsal bezárta az ajtót.
- Neked honnan van? - mutattam a kulcsra.
- Van és kész - kacsintott, majd a tárgyat a földre dobta. - És, hogy hívnak?
- Ani - mondtam ki félénken.
- Hmm, Ani. Szép név - dörmögte a nyakamba, amitől kirázott a hideg. Ajkait a bőrömhöz érintette, s én szaggatottam kezdtem venni a levegőt. Hirtelen a gyengéd Harryből vad Harry lett: a falhoz nyomott, s smárolni kezdtünk. Harry a hátamhoz nyúlt, megfogta a cipzárat és lassan kezdte lehúzni. Amíg küszködött, megszabadítottam a felsőjétől, végül a ruhám a földön landolt.
- Várj egy kicsit - toltam el magamtól. - Ez a kedvenc számom.
- De ugye nem akarsz így kimenni a tömegbe? Táncoljunk itt.
Közelebb mentem, majd hátat fordítottam neki, s fenekemet az ágyékához nyomtam. Ringatni kezdtem a csípőmet, s Ő simogatni kezdte az oldalamat. Kezét levezette a combomhoz, s megmarkolta, közben én hagytam, hogy a zene átjárja a testemet.
- Csak én érzem úgy, hogy kezd meleg lenni? - mondta mély hangján.
- Nem. De rajtad még mindig sok a ruha - utaltam nadrágjára, majd megfordultam és kezdtem kigombolni az övét. Közben újra smárolni kezdtünk, addig, amíg a nadrágja a földön nem landolt. Ismét a falhoz nyomott, s vadul a nyakamnak esett. Szívta, harapta, ahol érte, ami nagyon beindított. Kezemet végigsimítottam tetoválásokkal díszített, tökéletes felsőtestén, majd megnyaltam az alsó ajkamat, amit Harry pont meglátott.
- Tetszik a látvány? - kérdezte.
- De még mennyire - kacsintottam. Újra egymás ajkait kezdtük falni, közben kikapcsolta a melltartómat és a földre dobta. Masszírozni kezdte a melleimet, s néha meg is nyalta. Puszilgatta a hasamat, miközben letolta a bugyimat és felnyomta két ujját, majd gyors tempóban ujjazni kezdett. Kéjes nyögések hagyták el a számat.
- Gyerünk baby, élvezz! - mondta, amitől még izgatottabb lettem, s rögtön elélveztem.
- HARRY!! - kiabáltam, mikor elértem a gyönyört. Mire magamhoz tértem, Harryn már nem volt boxer. Letérdeltem elé, kezembe vettem férfiasságát és verni kezdtem neki. Tudtam, hogy ez nem lesz elég, így fél perc múlva bekaptam és szopni kezdtem.
- Ahhh.. - hagyták el a nyögések a száját. Rámarkoltam heréire, s láttam, hogy ökölbe szorítja a kezeit, majd egy hangos nyögés kíséretében elélvez.
Rám mosolygott, majd felhúzott és lágyan megcsókolt. Egyszer vad, egyszer gyengéd. Ez tetszik.
Háttal fordított, majd a csaphoz mentünk, aminek megtámaszkodtam. Kicsit előre döntött, így felkészültem, hogy hátulról fog belém hatolni. Lassan csinálta, mégis fájt. Hatalmas volt neki, így érthető.
Kis idő múlva mozogni kezdett, közben a melleimet markolászta. A zene hangosan szólt, de a nyögéseinket szerintem ki lehetett hallani, de akkor nem érdekelt. Harry egyre gyorsabban tolt, s éreztem, hogy egyre közelebb vagyok. Mikor meg akartam szólalni, kihúzta magát belőlem, a földre ült és magára húzott. Gyorsan lovagoltam rajta. Az energiám fogyóban volt, így ráborultam széles vállára. Ő a derekamnál fogva kezdte diktálni az ütemet. A nyaka a fejem mellett volt, így kapva a lehetőségen, megcsókoltam, majd szívni kezdtem neki. Egyik kezét fel-le vezette a hátamon, néha a fenekembe is markolt.
- Harry... én mindjárt...
- Még egy kicsit... - kérlelt. Gyorsított, egyre mélyebbre hatolt. - MOST! - kiabálta, s egyszerre élveztünk el. Pár pillanatig pihentem rajta, majd leszálltam róla és öltözni kezdtünk.
- Nagyon jól éreztem magam, köszönöm - mondtam, mikor már felöltöztünk.
- Én is. Remélem, még találkozunk - s megcsókolt. Visszamentünk a tömegbe, s tovább buliztunk hajnalig, addig még elcsattant pár csók.

3 megjegyzés: