Forgatáson (18+)

H. Léna küldte



- VÉGE! - hallottam a kiáltást és a csengőt. Ez jelezte, hogy vége a forgatásnak. Egy TV show-nál dolgozom. Épp az One Direction-os fiukkal volt egy interjú. Elmentem a színfalak mögé, és végül be az öltözőmbe. Kopogtak és én visszaszóltam, hogy gyere. Zayn lépett be az ajtón.
- Szia! – köszöntem.
- Helló! - köszönt vissza.
- Mit szeretnél? – kérdeztem egy hatalmas mosoly kíséretében.
- Csak egy kicsit szórakozni. – mondta egy kaján vigyorral az arcán. Meglepődtem, amikor láttam, hogy bezárja az ajtóm. Visszajött hozzám és megcsókol. Ellenkezni akartam, de a testem valahogy nem engedte. Keze felfedező útra indult testemen. Le és fel a hasamon, majd keze megállapodott a mellemen. Masszírozta, markolgatta pólómon keresztül. Megfogta az alját és lehúzta. Megjött a bátorságom, levettem a felsőjét és a nadrágját is. Megláttam igen csak szűkös boxerét és az alsó ajkamba haraptam.
- Túl vagy öltözve. – mondta és levette rólam a nadrágom, majd a melltartóm. Bugyin keresztül kezdett el izgatni és közben csókolt. Pár perc után meguntam és megmarkoltam férfiasságát. Belenyögött csókunkba. Elmosolyodtam, leguggoltam és megszabadítottam alsójától. Farka már hasa alját csapta. Megfogtam és először vertem neki, majd az egészet bekaptam és intenzíven szoptam. Egyre nagyobbakat nyögött. Abbahagytam, mert még valamit ki akartam próbálni. Megfogtam a melleim és Zayn péniszét közéjük vettem, és úgy mozgattam és nyaltam a hegyét. Nem kellet neki sok elélvezett. Levette a bugyimat, terpeszbe rakta a lábaim úgy nyalt. Nagyokat sóhajtoztam. Feljött hozzám, megfogta farkát és dörzsölte a csiklóm. Ezt is meguntam és egy határozott mozdulattal magamba raktam méretes, faszát. Felkiáltottam fájdalmamban. Zayn felkapott én dereka köré fontam lábaim, így még mélyebbre hatolt. Gyorsan tolt és érintette a g-pontom. Éreztem, hogy hamarosan előtör az orgazmusom. Szóltam Zayn-nek. Erre ő kivette belőlem, és négykézlábra fektetett. Ujjával ingerelte a fenekemet. Egyszer becsúsztatta ujját, majd kivette. Farkával kezdte dörzsölni és végre belém hatolt. Ez már egyáltalán nem fájt. Gyorsan mozgott. A levegőt mind a ketten mélyebben vettük nyögéseik közben. Éreztem, ahogy Zayn belém élvez, ez engem is a csúcsra juttatott. Felkapkodtuk a ruháinkat és ő szó nélkül kiment, mintha mi sem történt volna. Az agyamban az még végigfutott hogy lefeküdtem Zayn Malik-kal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése