Disneyland (18+)

Anne-nek



Nem is figyeltem, de már 100.000 látogatón is túl vagyok! Köszönöm!♥ 
A beküldött sztorikat elolvastam, s hármótoknak küldtem is, hogy mit írjon meg! Minden sztori nagyon tetszett, ügyesek vagytok! De az a három, akinek küldtem, az különösen tetszett!:)
A jobb fölső sarokban közvélemény kutatás van, légyszi szavazz! Érdekel a véleményed!:)
És most akkor jöjjön a sztori:)

Tök jó, hogy végre eljutottam Disneyland-be! Az tuti, hogy ez lesz életem legjobb nyara!
Épp sétáltam a sok ember között, amikor megláttam 5 disney meseszereplőnek öltözött embert.
Beálltam melléjük fotózkodni. Csináltunk egy-két képet, majd az egyik megfogta a karomat és a tömegen keresztül húzott. Valami öltözőfélébe kerültünk bent a kastélyban, majd bezárták az ajtót. Levették a jelmezt, s a lélegzetem majdnem elállt. 5 irtó helyes pasi állt ott, s mosolyogtak rám.
- Szia szépség - közelített a szőke.
- Hé, Niall! Először mutatkozzunk be - fogta meg őt a göndör hajú. - Szóval, én Harry vagyok. Ők itt Niall, Louis, Zayn és Liam.
- Sziasztok. Én Anne vagyok.
- Nos, Anne. Volna kedved szórakozni 5 mesefigurával? - húzogatta a szemöldökét Louis, majd mellém állt és átkarolt. Igazából tudtam, mire gondolnak, de tettem a hülyét.
- Mit csinálunk?
- Hm.. Mondjuk kezdhetnénk ezzel - fordult felém Louis, majd megcsókolt. Élveztem, nagyon. Igazából még sosem csináltam ilyet egy embernél többel, de egyszer mindent ki kell próbálni.
Miközben csókolóztunk, Harry mögém jött és lassan kezdte levenni a felsőmet. Eltávolodtam Louistól, hogy Harry meg tudjon szabadítani a felsőmtől. Mire kinyitottam a szemem, Louison kívül mindenki alsónadrágban állt. Louishoz léptem, s lehúztam a hátán a cipzárt, majd kilépett a jelmezéből.
- Baby, már csak rajtad van sok ruha - hallottam Zayn hangját a hátam mögül, majd szorosan mögém állt. Ágyékát nekem nyomta, s előre nyúlva kényeztette a melleimet. A számat kisebb-nagyobb nyögések hagyták el. Közben Liam elém állt és hátra nyúlva kikapcsolta a melltartómat, amit aztán a földre dobott. Megcsókolt, közben a kezemet levezettem férfiasságára és megmarkoltam, mire felmordult.
- Bevállalós a kiscsaj - hallottam Niall hangját. Valaki megfogta a kezemet és Liam elől maga elé rántott. Ez a valaki Niall volt.
- Lássuk, mit tudsz - mosolygott. Egy apró csókot nyomta ajkaira, majd végigcsókolva felsőtestét elértem boxere tetejéhez. Lassan lehúztam róla, majd letérdeltem és kezembe vettem méretes férfiasságát. Verni kezdtem, amit hangos nyögésekkel jutalmazott.
Körbe néztem, s láttam, hogy a többiek is eléggé fel vannak már izgulva. Gondoltam egyet, majd amikor a legkevésbé számított rá, bekaptam az egész hosszát. Gyorsan szoptam, s ő egyre jobban zihált, végül egy nagy nyögés kíséretében a számba élvezett, amit engedelmesen lenyeltem.
Felálltam, s Zayn rögtön szorosan mögém állt.
- Hajolj le - suttogta. Engedelmeskedtem, majd lassan kigombolta a nadrágomat és letolta. Megtámaszkodtam a kanapén, amíg a bugyimtól is megszabadított. Péniszével körözni kezdett bejáratom körül, majd hirtelen belém tolta magát, amit fájt. Felsikítottam, de látszólag nem zavarta a fájdalmam, mert rögtön gyors tempóban tolt, közben a melleimet markolászta.
- Ahhh.. - zihált Zayn, majd elélvezett. Én is közel voltam, de kihúzta magát belőlem. Kiegyenesedtem, majd Liam maga felé fordított és lesmárolt, közben hanyatt fektetett a kanapén. Széttette a lábaimat, közéjük furakodott, majd hirtelen belém hatolt. Azt hittem, nem fog fájni, de tévedtem. Összeszorítottam a szemeimet és a fogaimat, s tűrtem a fájdalmat, ami nem sokáig tartott. Hamar élvezetté alakult.
Mellénk állt Louis, letolt boxerrel.
- Tudod, mi a dolgot baby - mosolygott. Megfogtam farkát és gyorsan verni kezdtem neki. A hármunk nyögése telítette be az egész helyiséget. Liam csókolgatni kezdte a nyakamat, ami fokozta az izgalmakat.
- Én mindjárt.. - zihált Louis, mire gyorsítottam a tempón, s fél perc múlva hangosan elélvezett. Éreztem, hogy már nekem se kell sok, s Liam nyögéseiből levettem, hogy neki se. Végigkarmoltam a hátát, majd szinte egyszerre élveztünk el. Liam lemászott rólam, majd Harry leült és az ölébe húzott. Lassan ráereszkedtem hatalmas büszkeségére, s mozogni kezdtem. A többiek körülöttünk önkielégítést végeztek, ez is fokozta a bennem rejlő izgatottságot.
Egyre gyorsabban mozogtam Harryn, s éreztem, hogy az energiám fogyóban van. Ráborultam a mellkasára. Harry megfogta a csípőmet, s gyorsan mozgatott, közben ő is körözött csípőjével.
- Harry... - ziháltam. Mindenki hangosan élvezkedett mellettünk. Harry a fenekembe markolt, ami rögtön a csúcsra juttatott, s utánam Harry is elélvezett.
Lemásztam róla, összeszedtem a ruháimat, a fiúk a jelmezeket.
- Nagyon jó voltál baby - dicsértek meg. - Remélem máskor is találkozunk.
- Én is remélem. Sziasztok, fiúk! - intettem, majd kiléptem. Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy ez életem legjobb nyara.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

3 megjegyzés: